Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Ovaj video je već postojao. Pogledao sam ga ponovo i uopšte mi nije jasno čemu služi treća deonica sve dok se ne izgradi ostatak SMT (čitaj most/tunel Ada Huja).

Evo plana a evo i raskrsnice na koju će se prema renderu uključivati put.

smt-treca.jpg


smt-raskrsnica.jpg


Osim te retardirane deonice i već pominjanog ukrštanja u nivou sa Cara Dušana nemam većih zamerki :)
(osim što sam na videu čuo da će se praviti nova petlja Kovilovo, ko zna zašto, ali ajde sad da ne cepidlačim)
 
@ mekbejn
Ti magistranlni prstenovi na levoje obali dunava su teoretski OK.
Mejutim prakticno su vrlo malo korisni, jer u sirokom luku zabilaza sve sto ima smisla povezati.

Korist ce jedino imati oni koji prodaju zemljiste do magistrale.

Za magistralni saobracaj iz pravca Panceva ovaj put je neupotrebljiv, tj predug a faza 3 ce se desiti za 20 godina.
Za magistralni saobracaj iz pravca Zrenjanina, delimicno upotrebljiv.
Za gradjane vecine Krnjace, Koteza, Borce - takodje nepupotrebljiv, mnogo je blize ici kroz centar.
Za povezivanje gradskog saobracaja - neupotrebljiv, jer ne tangira urbane zone.
Za zitelje Padinske skele je OK mada nije preferentan.
Za povezivanje sela pored Tamisa ( ova sela su odlicna za suburban stanovanje) je odlicno, medjutim pristupne puteve do njih, ni do danas nisu napravili, a nece ni u buducnosti.

Zakljucak - ovaj put sluzi za deo saobracaja iz Zrenjanina koji je inace slabog intenziteta, kao i za gradjane Padinske skele. I naravno za pretvaranje PKB-a u novu propalu investiciju u nekretnine umesto u poljoprivredu. CACACA ima vrlo malo koristi od ove magistrale.

Cini mi se da je trasa pogresna, tj da treba da ide negde izmedju Borce i Koteza ili jos blize Krnjaci, da bi imala nekog smisla u realnom zivotu a ne samo na crtezima. Manji krug bi bio i ekonomicniji, skratio put do Panceva, povezao urbane zone. Ostatak para bi trebalo da se iskoristi za otkup i urbanu regeneraciju ovog jadnog podrucja.

Ocekivanje nekog veceg razvoja u ovoj zoni je preambiciozno jer nam sledi pad stanovnistva, visak jedinica, brownfield parcela ima mnogo u Beogradu jer je industrija devastirana. Logisticki centri nece se pojaviti ovde jer je pozicija izolovana.
 
Ne volim da se samo hvalim ali taj video je Beobuild ekskluziva od pre tacno godinu dana ;)
 
Treća deonica je takva zato što ona zapravo kombinuje obilaznicu oko beograda i smt.

jednog dana od obilaznice bi trebalo napraviti pun krug sa sve mostom kod batajnice, i onda bi ova treća deonica koja se gradi u profilu auto puta sa denivelisanim raskrsnicama mogla iskoristiti za to, a smt provesti bliže gradu.
 
Most Zemun – Borča – „motor” „Trećeg Beograda”
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Most-Zemun--Borca--motor-Treceg-Beograda.lt.html

Nakon ovakvog natpisa- plana jasno je svima
da jeste opravdan zahtev za dopunu projekta mosta - proširenje za šinski saobracaj
tj. bar da se ostavi mesto za tram. ili metr. pa kad mu dođe vreme a ono tu.
mnogo jeftinije nego praviti posebno šinski most preko Dunava

@Milisav
Potpuno si u pravu , samo si zaboravo i ,,šinski,, krug oko Bgda :)
 
boca-ica, mnogo je jeftinije potrošiti te pare na završavanje bilo kog od mnogih nezavršenih projekata nego otpočinjati još jedan projekat koji će možda za 20 godina opravdati svoje postovanje.

Da imamo viška para, podržao bih, ali trenutno nam curi na toliko mesta da nema potrebe unapred krpiti rupu za koju je pitanje hoće li je biti..
 
Medjutim, očigledno nisi sa ove strane Dunava. :)

Taj novi most koji se gradi je ne samo fizički, već i psihički most. Zašto? Zato što postoji jedan jedini most preko Dunava u BG-u. A i taj što postoji malo-malo pa ne radi. Kol'ko puta sam samo ostao zatrpan na Pančevcu i nekako mi uvek prođe kroz glavu, ''šta ako se opet otkači barža i udari u stub mosta''. A ono prepun most, šlepera ne znam im se broj, buseva takođe. I onda čekaj k'o manijak 2-3h da se sve to izravnja. Zato, čuješ na netu/vestina/gde već, ''Pančevac zatrpan, bla bla...'', odma' skontaš da ga trebaš izbegavati i ići ćeš na Kineski most. Jeste da će ti biti duže, ali moći ćeš brže da voziš i da stigneš na destinaciju sa nešto malo zakašnjenja, ne k'o sad 2-3h kasnije. Zato je i psihički, imaš izbor, što je na ovoj strani Dunava luksuz.

edit: tanker > barža
 
Не верујем да ће треће деонице уопште бити у скорој будућности.
 
Treca deonica je u sklopu ugovora,zato je i ucrtana crvenom bojom dok onog moguceg produzenja kruga ka pancevu nece biti skoro.
 
medjutim":88zbvg6p je napisao(la):
Da imamo viška para, podržao bih, ali trenutno nam curi na toliko mesta da nema potrebe unapred krpiti rupu za koju je pitanje hoće li je biti..


Kako može bilo ko u gradu dvojako pristupati (da nekažem drugačije ) mostu na Adi i ovom skromnom - greda mostu
onom se i prelivalo :shok: a za ovaj će (slepački-) otaljigati :rant:

Most na Adi-preko Save se nije čekao decenijama postoje u neposrednoj blizini više drugih Savskih mostova
Most preko Dunava se čeka decenijama i postoji samo jedan koj je u fazi raspadanja

Različita merila su zapravo samo dokaz ne. . . #%$&#....."%/$#)%$%.........#&/$/&$# ... ( auto cenzura) :rant:
vodecih i stručnih elita ovog grada :notok: :bash: :notok:


Samo za primer
23.jun 2010 sa teme BB- most preko Ade, izvinjavam se za ,,sakačenje citata,, - medjutim wrote:
medjutim":88zbvg6p je napisao(la):
Pozdravljam svako vezivanje tramvaja iz Rakovice na druge pravce, . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . sve što može da se pretera preko mosta, treba da ide preko njega... . . ..

Jako mi se svidela tvoja rečenica,. sve što može da se pretera preko mosta, treba da ide preko njega
pa neka važi i za ovaj most :)

Edit
i iz još jednog ugla (plovnosti i vodenog saobracaja)
Preko Save - vodenog sokaka -podigli smo veliki nadvožnjak
Preko Dunava - vodenog auto puta - stavili ,,fosne,, za prelaz
:laugh: :lool: :laugh:
 
ljudi, ne mislim da je ceo most Zemun - Borča nepotreban, drumski je potreban itekako i super je što se gradi, samo mislim da će dosta vode Dunavom proći dok bi železnički deo mogao da se završi i poveže svud gde treba, a toliko mnogo bitnijih stvari za železnicu nije gotovo. Za početak, ako nam treba železnički most na Dunavu, mnogo pre treba da se pravi kod Vinče nego na potezu Zemun - Borča za koji je pitanje kad i da li će biti ekonomskog opravdanja.

Ako nekad zatreba, može da se napravi, samo mi je glupo uložiti desetine miliona evra za nešto što će možda da zatreba, dok stvari koje su neophodne čekaju. Pa ni Pančevački most posle skoro 65 godina nema drugi kolosek, a mi da počinjemo železnički most tamo gde nije ni planiran..

Nisam s te strane Dunava ali sam banazski zet, pa prilično često prolazim, i znam koliko veselo ume da bude.
 
Da li je moguće da ljudi u ovoj zemlji i gradu nemaju toliko mozga, jer para očigledno da ima, pa da ostave raskrsnicu u nivou sa Cara Dušana u Zemunu! Jako dobro poznajem taj deo grada i lično sam jako zainteresovan da se taj most i obilaznica što pre završe, ali ovo je totalno besmisleno!
 
medjutim":21zwjhhp je napisao(la):
Pa ni Pančevački most posle skoro 65 godina nema drugi kolosek, a mi da počinjemo železnički most tamo gde nije ni planiran.

Панчевац је имао други колосек до неке 96, 97, нисам сигуран. неко је то овде већ написао
 
Kako imao, pa šta su uradili sa drugim kolosekom? Iznajmili, pa im istekao najam? Božesačuvaj
 
лепо имао, па су после скинули шине, требао им је челик. не знам тачно причу, али знам да има негде у теми о железници. чак сам видео и на рејлсрбија форуму
 
božesačuvaj

od svih mesta odakle su mogli da skinu, toliko napuštenih koloseka + dorćol, šta još neću čuti o toj suludoj kompaniji...
 
Na mnogim relacijama je ,,dignuta,, pruga-šine na pr. Pančevo - Kovin - al to je dr. tema
 
Ček, od Kovina do Bavaništa i dalje do Mramorka postoji i dalje pruga. Jedino ne znam za deo posle Mramorka ka Vladimirovcu.

edit: u stvari i nisam tako siguran :(
 
LAKI gedje pocinje zeljeznica tacnije ZS prestaje sva ali apsolutno sva logika :D
 
Pančevački most je imao dva koloseka do poslednje velike rekonstrukcije tamo šezdeset i neke. U to vreme nije bilo realne potrebe za njim pošto su dalje pruge do Pančeva i Dunav stanice jednokolosečne. Nekada je preko mosta bio daleko obimniji saobraćaj, brojni putnički vozovi za Vršac, Kikindu i Zrenjanin, radnički PKB vozovi za Padinsku skelu, međunarodni za Rumuniju i SSSR. O teretnim kompozicijama za tadašnju industriju da i ne govorim.

Ukidanje saobraćaja i potonja demontaža čitavih pruga je počela krajem šezdesetih zbog niskih cena naftnih derivata što je drumski saobraćaj učinio konkurentnijim od železničkog. Tada su u potpunosti ukinute celokupne pruge uskog koloseka u SFRJ, a pruge u Vojvodini su najviše izmasakrirane u poređenju sa drugim delovima tadašnje zemlje. Nije to bilo samo u Jugoslaviji, u Španiji je 30% pruga demontirano u tom talasu. Naftna kriza krajem 70' i početkom 80' kao i perspektive u energetskim potrebama u budućnosti je naterala mnoge zemlje da krenu da grade nove pruge velikih brzina kako bi one bile konkurentne drumskom saobraćaju. Na žalost, Srbija je na taj voz još davno zakasnila.

JohnnyLee je nešto pomešao, krajem devedesetih je u Krnjači bila ukrsnica sa još jednim kolosekom kako bi se omogućilo mimoilaženje dva voza. Ona se nalazila tačno iznad prve autobuske stanice kada autobusi pređu most. Zašto je pruga demontirana po izgradnji magistrale za Pančevo je druga tema. Ali bi ta ukrsnica kao i mnoge druge na jednokolosečnoj pruzi omogućile učestaliji saobraćaj (takt 15 minuta) i bez polaganja drugog koloseka preko mosta i do Pančeva. Samo treba primeniti iskustva iz Nemačke, Španije i drugih železnički razvijenih zemalja. Nastavak diskusije u temi o Beovozu.
 
img3990aa.jpg


Vizura sadašnjeg i budućeg mosta preko Dunava (nazire se privremeni ispred Knaufa)

Moj je utisak da je na ovoj lokaciji ipak bio primereniji arhitektonski omaž Mostu slobode u Novom Sadu nego ova kratkonoga Beška koja se gradi ovde...
Ipak je to gradski most i vidi se na slici da bi "legla" dva vitka pilona sa nešto kablova jednoredno ekonomično kroz sredinu i eto komotnog 350m raspona...I predivna vertikala koja daje ime i prezime čitavom tom prostoru. Drugim rečima oplemenjuje prostor, daje mu dušu...
A ovako vizuelno - palačinka, i to sa 172m prolaza (a ako se odbiju izrazito spušteni krajevi luka onda jedva150m) pa nišanite brodari (treba uraditi zaista jake stubove jer će ih mlatiti samo tako..) Eto i Pančevac ima 5 jednakih polja sa po 160m širine a ovaj novi samo jedno za brodove, a ostala su za alase i veslače...

Ostale slike na temi Pančevački most http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=165621#p165621
 
Vizura sadašnjeg i budućeg mosta preko Dunava (nazire se privremeni ispred Knaufa)

Moj je utisak da je na ovoj lokaciji ipak bio primereniji arhitektonski omaž Mostu slobode u Novom Sadu nego ova kratkonoga Beška koja se gradi ovde...
Ipak je to gradski most i vidi se na slici da bi "legla" dva vitka pilona sa nešto kablova jednoredno ekonomično kroz sredinu i eto komotnog 350m raspona...I predivna vertikala koja daje ime i prezime čitavom tom prostoru. Drugim rečima oplemenjuje prostor, daje mu dušu...
A ovako vizuelno - palačinka, i to sa 172m prolaza (a ako se odbiju izrazito spušteni krajevi luka onda jedva150m) pa nišanite brodari (treba uraditi zaista jake stubove jer će ih mlatiti samo tako..) Eto i Pančevac ima 5 jednakih polja sa po 160m širine a ovaj novi samo jedno za brodove, a ostala su za alase i veslače...
Ne vidi se kume iz grada pa nema razloga da ga šilje..... a i pošto smo galamili da je ovaj na Adi besmislen sa onom motkom od 175 metara rešili su da nam ne dopuste da to komentarišemo. Uostalom zamisli koliko bi tek koštao ovaj na Dunavu koji bi trebao da ima raspon skoro 1000 metara :lol:
 
Vrh