Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Tako već može - na ovom "noćnom" sa CRB sajta se ne vidi gde most prelazi obalu.

Meni izgleda krajnje primereno.
 
Sasvim korektno.
Nego, koga da koknemo da dobijemo makar kružni tok u Zemunu? :D
Šalu na stranu, ima li zainteresovanih da se organizujemo i uputimo neki zvaničan dopis?

edit: Njile vrati se, sve ti je oprošteno! :(
 
@Mekbejn, ja sam zainteresovan. Da ponovim da bi i sa raskrsnicom sa cara Dušana trebalo uraditi nešto.
 
Pa da. Ali može i ovo drugo. Biće čudno to ukrštanje SMT koja je 3+3 i cara Dušana koja je 1+1. Kružni tok je bolje nego raskrsnica, ali je preskakanje te ulice i dalje najbolje rešenje. A ja mislim da bi kružni tok na laktu bio super stvar. Pošto je petlja već nemoguća misija.
 
Ma dva kružna toka i da pevamo.

t-62-beobuild.rs_.jpg
 
Da li ce biti rusenja u produzetku autoputa BG-NS u pravcu ka centru grada? Do sada nismo videli ni jedno zvanicno resenje tog pitanja. Ako ce biti corosokak, nije li bolje izgraditi trokraku petlju bez bilo kakve raskrsnice i semafora?
 
aleks o čemu pričaš?

koji autoput bg-ns. postoji samo auto put batajnica - ns. od batajnice ako hoćeš da ideš do centra postojaće beogradska obilaznica, odakle ćeš da vataš pravac za dobanovce, i od petlje dobanovci vataš auto put kroz grad u smeru niša.
 
AlexLU":3izfdcm6 je napisao(la):
Da li ce biti rusenja u produzetku autoputa BG-NS u pravcu ka centru grada? Do sada nismo videli ni jedno zvanicno resenje tog pitanja. Ako ce biti corosokak, nije li bolje izgraditi trokraku petlju bez bilo kakve raskrsnice i semafora?

Mekbejn je postavio deo ovog plana. Mislim da je na ovoj temi bio plan koji pokazuje da se u produžetku planira ukrštanje sa Ugrinovačkom, mislim pre ukrštanja sa banatskom.
 
MilisaV":2weknt7l je napisao(la):
aleks o čemu pričaš?

koji autoput bg-ns. postoji samo auto put batajnica - ns. od batajnice ako hoćeš da ideš do centra postojaće beogradska obilaznica, odakle ćeš da vataš pravac za dobanovce, i od petlje dobanovci vataš auto put kroz grad u smeru niša.

Koliko god da razumem tvoj stav MilisaV-e (i sam sam ga preko nekoliko puta iznosio), nažalost Aleks je formalno u pravu, jer je zvaničan naziv te saobraćajnice "Autoput Beograd Novi Sad".
 
Takodje pohvale za osvetljenje mosta, diskretno, lepo, nenametljivo a prijatno. Isto mislim i za izgled mosta, nema ni potrebe na toj lokaciji ludovati sa dizajnom, vec da akcenat bude na funkcionalnosti i racionalnsoti.
Stim da se meni dopada sto je most na Adi takav kakav jeste, i drago mi je da se islo malo i na "statusni simbol grada" jer je skoro u centru grada, vidi se iz skoro svih delova Bga itd...
 
jlaki":161qd90p je napisao(la):
Aleksandar Vučić je na nekom mitingu rekao da taj most ne postoji.

On je rekao da ne postoji projekat uopšte.
I da su to tamo Đilas i njegovi pajtosi nacrtali u kancelariji i izbacili u javnost da se hvale.

E.

Treba ga zabetonirati u isti kada/ako počne da se gradi.
I iskreno se nadam da hoće.
Zato što je potrebniji i od ovoga na Ade, sa moje tačke gledišta.


da ne zaboravimo :D
 
tema je zamrla pa je dižem iz mrtvih.

razmišljao sam da li da pišem ovde ili u temi SMT - most zemun - borča. odlučio sam se za ovu pošto na ovoj temi bi trebalo da se piše o celom SMP-u, a ne samo njenom jednom delu.


da pređemo na stvar. trasa na sremskoj strani je pogodak.

na banatskoj strani je urađen neki hibrid od trase SMT-a i obilaznice pokušavajući jednim udarcem da naprave trasu SMP-a i beogradske obilaznice. ono što je dobro je što je na ovoj strani predviđen profil 2 x 2+1 sa denivelisanim raskrsnicama, tako da jednog dana ako bude potrebe, para i sreće moguće je deo ove saobraćajnice spojiti u pravi veliki krug beogradske obilaznice, za šta bi trebalo napraviti i most u batajnici i vinči i okružiti pančevo, a napraviti novu trasu SMT.a koja će ići bliže takozvanom trećem beogradu.

što se šumadijske strane tiče SMP zbog deonice od mosta na adi do banjice kao projekat ne opravdava svoj prvi deo naziva, a to je spoljni, jasno mi je da gradnja još jednog mosta-tunela uzvodno od novog mosta neće skoro doći na red pa da most mora da deli sa trasom UMP-a ali trasu treba promeniti pošto mnoga naselja ispadaju iz spoljeng kruga koja bi realno trebala da se nađu tu, pre svega banovo brdo, pa onda čukarička padina, žarkovo, cerak, vidikovac, skojevsko naselje, labudovo, petlovo, rakovica, miljakovac 1,2 i 3, kanarevo brdo.

rešenje bi bilo samo da se trasa promeni, i to tako što se od mosta na adi smt preusmeri radničkom, pa iz radničke u trgovačku, pa dalje ibarskom magistralom ili do pilota mihajla petrovića, ili 11 krajiške, a možda čak i do kružnog puta kijevo. i razmišljao sam kako dalje da se spoji SMT sa isplaniranim delom kod crnotravske ali nisam smislio pravo rešenje. razmišljao sam da li bi mogla da se napravi nova saobraćajnica između miljakovca i miljakovačke šume. mana bi bila što bi morao da se uništi deo šume, i ako na slici nema mnogo objekata koji su na trasi, to u stvarnosti ne mora da znači pošto ovaj region je pun divlje gradnje.
1.png


btw ova trasa koju sam nacrtao je kraća od trenutne trase koja spaja rakovicu i banjicu, i mislim da bi mnogo smanjila tranzit kroz centar miljakovca i kanarevog pošto tu trasu ljudi dosta koriste kao tranzit.
 
mekbejn":ulbtnzjb je napisao(la):
Sasvim korektno.
Nego, koga da koknemo da dobijemo makar kružni tok u Zemunu? :D
Šalu na stranu, ima li zainteresovanih da se organizujemo i uputimo neki zvaničan dopis?

edit: Njile vrati se, sve ti je oprošteno! :(

Ovo je sasvim dobra ideja, ne znam da li je vec bilo reci o tome, i da li beobuild kao organizacija ima pravo to da radi, ali mozda bismo mogli da organizujemo jedan deo sajta gde bi mogli da radimo takve stvari, dalkli organizacija potpisi, konstruktivni predlozi za grad , obzirom da imamo i predloge i iskustva forumasa i iz inostranstva , a i ljudi od struke.
 
Висинске разлике су превелике да би траса могла да иде право као што си нацртао.

63625257.png
 
Kol'ko vidim, biće ovo Valterov most na kraju :D

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/Економија/1026404/Кинези+чекају+Валтера.html


Кинези чекају Валтера

За три године биће завршен мост Борча-Земун, кога гради кинеска фирма. У поређењу са Јанг Це Јангом, Дунав је кротка река, каже директор градње. За Кинеску Нову годину, радници би волели да их посети Валтер - Бата Живојиновић.

Мост Борча-Земун, који гради кинеска фирма "Путеви и мостови", требало би да буде завршен за три године. Сада је ангажовано 140 радника из Кине, а наредног лета биће их стотинак више. Кинеска фирма која гради мост има много искуства на сличним пословима у Африци и Азији, а ово јој је први пројекат у Европи.

Изјава Чена Шанана

У километар и по моста Борча-Земун биће уграђено 100.000 тона бетона, произведеног у српским фабрикама.

Челична конструкција и арматура стижу из околних земаља јер су, каже инвеститор, јефтиније. Да би изградили главни мост, подижу се помоћни. Онај дужи, од око 800 метара, већ је изграђен са борчанске стране.

"Планирамо да привремени мост, од око стотину метара, изградимо и са друге обале и да оставимо око 50 до 100 метара у средини тако да, док ми градимо, не обустављамо пловидбу", каже Чен Шанан, директор градње.

"У поређењу са Јанг Це Јангом и Жутом реком, где смо градили 4 моста, Дунав је кротка река", истиче Чен Шанан.

Кинески радници привикавају се на живот у Србији - кажу да је топло и да је храна одлична. Раде шест дана у недељи и ишчекују 23. јануар, када добијају три слободна дана, због Кинеске нове године.

"Припремамо се за дочек. Волели бисмо да нам тог дана гост буде Валтер, глумац Бата Живојиновић", каже Сен Џен, пословођа.

Кинески инвеститори кажу да је на целом пројекту ангажовано само осам службених аутомобила.

Незванично, месечна плата радника износи око 1000 евра, са свим плаћеним трошковима. Међутим, у Србији добијају само 100 евра месечно, а већи део зарађеног добиће по повратку у Кину.
 
Što bi rekli, ''sve po starom'' (par novih stubova). Ne isplati mi se onda da idem narednih dana na tu stranu.
 
@dzonihsv

Nisi jos probao sa ronilackim odelom ispod Dunava da uslikas :D
 
Mogli bi gospodina sa helikopterom da dovucemo ovde na mostic.A ako ne moze on dzonija cemo da vezemo za balon i da ga pustimo da nam slika iz pticje perspektive izgradnju :D
 
To bi trebalo da je Knauf fabrika - pogon u Zemunu (Batajnički drum 16b)

knauf.jpg
 
Vrh