Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Ja vam kazem,ima u septembru da krene,samo da pocne da se gradi.Ipak drugi most za ovako kratko vreme nije mala stvar :)

Udju u sistem,i onda odmah cim zavrse taj predju na onaj u Vinci.
 
Samo da potvrdim da ce most u vinci sugurno imati 2 koloseka.Izvidih sada na svemocnom bingu zeleznicki most u ostruznici,i ista je stvar kao sa mostom za drumski saobracaj.Stoji jedan kolosek ali most ima temelje i za drugi kolosek. :)
 
Нигде нема колико колосека ту планирају, али се надам да имају мозга да макар на мосту оставе место за два. Између Бубањ Потока и Винче има два железничка тунела.

prugabelipotokpancevod.jpg
 
Oво сам изриповао из видеа о БГ чвору на Јутубу, не може боље.
 
http://sicip.rs/ci/delatnost/tehnic...елезничким+мостом+преко+Дунава+код+Винче.html

Обилазна пруга, дужине 29 км, пројектованаје као једноколосечна и електрифицираназа брзину 120 км/сат. Пруга повезујечворове Београд и Панчево у јединственуфункционалну целину. На прузи супројектоване три нове станице, 2 тунелаи 19 мостова. Сва укрштања пруге садрумским саобраћајницама решена суденивелисано. Пројектовање двесаобраћајнице у једном коридору, обилазнепруге и аутопута са заједничким мостом,затевало је мултидисциплинарно ангажовањеи стално усаглашавање и представљајединствен саобраћајни коридор.

I koje su ovo nove stanice?

image.jpg


Nadjoh presek mosta,jedan kolosek je u pitanju

6b-body.jpg


A ovo ce biti presek zeleznickog tunela

image.jpg
 
Значи ипак се добро сећам да је у питању једноколосечна пруга. Ваљда ово није коначно и ваљда ће ипак оставити на самом мосту места на други колосек.
 
Пошто је у питању пруга за искључиво теретни саобраћај, можда један колосек буде довољан. Мост није проблем као тунели, морали би или да се буше са знатно већим дијаметром, или да се буше дупли. Мада би било паметно да оставе места за два колосека.

На плану ово је truss bridge (не знам како се каже на српском, ваљда решеткасти). То можда промене.
 
Pa ima i kod mosta "problema", nije u pitanju proširenje mosta za kojih 4-5 metara, nego valjda i povećanje nosivosti istog na nekoliko hiljada tona, otpornost na veeelike vibracije, itd. (u NS, kad voz, makar i najmanji, prelazi preko drumsko-željezničkog-montažno-demontažnog-novonapravljenog-brzoizgrađenog-Boško-Perošević mosta, ori u čitavom gradu; mene je redovno ova zaglušujuća buka budila u studentskom domu, oko 2km odatle - kamioni, koliko god da ih je istovremeno bilo na mostu, nisu me probudili nikad, naprotiv, nisam ih ni mogao čuti u domu).
 
Wile E. Coyote":2cx9bkgp je napisao(la):
krkan1":2cx9bkgp je napisao(la):
drumsko-željezničkog-montažno-demontažnog-novonapravljenog-brzoizgrađenog-Boško-Perošević mosta
Заборавио си: Милошевић-Марковић-Клинтон-НАТО-Блер...

Оно јес`, ови што си побројао су најзаслужнији за изградњу моста.

На ТВ из тадашњих година, па и касније, увјек су мост звали:
друмско-жељезнички-монтажно-демонтажни мост, а име Бошка Перошевића дао је СМ на отварању (Бошко је убијен који дан прије тога на Пољопривредном сајму). Могли су у име убацити и "једнотрачни" или "вишеделни", и то су карактеристике овога моста. Мени је најлогичније да се зове монтажни или привремени Жежељев мост, јер служи мјесто Жежељевог моста.

Пречица за повратак на тему:
нови мост на Дунаву код Земуна већ зовемо Кинески мост, а не челично-бетонски-унутрашњомагистралнопрстеновски-кинеско-српски мост.
Само да не добије епитет "никад-изграђени", а Дунав се и даље буде прелазио као у Ђуриним музичким спотовима.
 
ma bre ovaj na dunavu je spoljnomagnetni a ovaj na adi unutrasnjomagnetni.
 
Arnorian":z055n680 je napisao(la):
Пошто је у питању пруга за искључиво теретни саобраћај, можда један колосек буде довољан. Мост није проблем као тунели, морали би или да се буше са знатно већим дијаметром, или да се буше дупли. Мада би било паметно да оставе места за два колосека.
Можда. Баш тако. Надам се да ће ипак имати мозга, јер се још један тунел ипак може бушити независно од другог, а мост се тешко може проширити.

Ех, колико је тај мост битнији за транзит... :(
 
Evo na uvidu visnjice se jasno vidi petlja za most preko ada huje.U smeru duz SMT-a nema semafora dok ako se skrece van ili ka mostu ima.Sto je opet solidno resenje.

Zbog toga jos vise se nerviram sto nisu makar ovakve polu petlje uradili za most u zemunu! :bash: :bash:
visnjica.jpg
 
Da se vratimo na Zemusnki most :)

Fotografije krecu sa tačke gde bi trebalo da se izvrši spajanje sa NS putem
pa redom preko raskrsnice sa Batajničkim putem kroz uličicu koja vodi do same Dunavske litice
odakle bi trebao da krene i sam most. . . . :)
Radi Vašeg šireg i boljeg uvida idu po tri sličice levi, sredinji i desni pogled.



..................................................................................................................................................................................................



.....................................................................................................................................................................................



Na samom stubicu gde je metalni ,,reper,, vidi se trostrani znak ,
čija srednja crta pokazuje tačno tačku do koje treba da se izvrši premoštavanje Dunava.

Ne preporučujem odalzak sa fotoaparatom do samog stuba
jer i slikanje sa mobilnim telefonom su okolni stanari propratili komentarima, da se most gradi a stanari će
završiti ne zbrinuti na ulici a eto svi slikaju samo stub a niko ne brine o njima. :(

Inače pogled na Dunav sa te strme obale je predivan :)
 
"reper" = državni trigonometar prvog reda (svako oštećivanje se kažnjava po zakonu)
;)
 
Jel taj reper moze da mi izracuna cosinus iz 13 stepeni 18 minuta i 45 sekundi? :p

Salu na stranu boco,da te pohvalim da najvise slikas za Beobuild a nazalost imas najlosiju kamericu :)

Dakle taj trigonomer je postavljen na mestu gde je onaj kamen temeljac jel da?

Da li je ona suma sa suprotne strane pokrcena tamo gde ce biti suma?

Gledao sam pre neki mesec snimak na youtubeu stanovnika koji se nalaze na trasi puta,imali su socne komentare o vlasti kako im drpa njihove kuce,a koliko shvatih,vecina je nelegalna.
 
Ukupno ima tri državna trigonometara prvog reda ,, posadjenih,, na toj obali na razmaku oko 800 -1 000 m.
U predhodnom postu prikazan je središnji a ostala dva su kontrolna

Bio sam i kod kontrolnog severnijeg , iznad ,,Gardena,, srednja crta takođje pokazuje ka istoj tački a to izgleda ovako



Nijedan stub nije dostupan vec se nalazi u dvorištima ljudi (samo njihovom dobrom voljom sam uspeo da škljocam)
tako da su me ova dva toliko izmorila da sam odustao od traženja treceg

eto tako trenutno izgleda
a kad započne gradnjaaaaa imamo ovde u arhivi fotke za koje možemo da reći tako je nekada izgledalo. . . . :)
 
^^^ Služe kao kontrolne (fiksne) tačke u odnosu na koje će biti rađeni proračuni/merenja za sve geometarske poslove na gradilištu sa desne strane Dunava... :) Verovatno postoje i sa druge strane reke.

U svakom slučaju, boca-ica zaslužuje plus. :)
 
Vrh