Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Johnny,i most na adi su zavlacili nekoliko godina pre pocetka izgradnje.Secam se tih najava. Jedino sto nisu bili toliko bahati sa postavljanjem kamena temeljca.

A za izgradnju od pocetka pravih radova na terenu cemo videti,u svakom slucaju nece biti davani dodatni novci da se ubrzaju radovi kao sto se radi sa ovim preko Ade.
 
Onaj Garden centar što je iseljen zbog projekta mosta preko Dunava
izgleda da se useljava salon nameštaja :laugh: :bash: :laugh:
Edit
to izgleda sam napisao zbog
nove table sa imenom salona iznad ulaza i razmeštanje velikog broja garnutura za sedenje unutar objekta,
verovatno bice i najva za otvaranje salona nameštaja ....
A most.... fiju...
 
< garden centar nije iseljen zbog mosta, vec su ga zatvorili jer im nije islo
 
Vucko, u pravu si, samo što sam ja brzopleto zaključio da je most na Adi brzo došao od ideje do realizacije. Sada kada malo bolje razmislim i most na Adi su dugo spominjali, ali sam sve to svrstavao u izjave tipa ˝Prokop gotov za godinu i po.˝ ili ˝Imaćemo obilaznicu u punom profilu do kraja godine.˝, pa nisam obraćao pažnju. A takođe sam tad (pre par godina) bio u osnovnoj školi i nije me toliko zanimalo.
 
@dusan
Hvala, ovde se negde motalo u kontekstu iseljenje Gardena zbog mosta ,
sad mi je laknulo kad si napisao da nisu u vezi :)
 
Daleko je ex Garden. Verujem da bi zbog mosta jednog dana trebalo iseliti Ševrolet (opel), Čeri, Fiat (ex Škoda). Možda ne sve ali barem 2. Iskreno kakav im je projekat mosta bolje i da ga ne grade.
 
Nek krenu da grade Vinču. Tamo ništa sem njiva ne treba da ruše.
 
Problem je sto vinca treba da bude i most za zeleznicu,tek ce tu biti ludilo. :/
 
Питање је колико времена треба за тунел код Бубањ Потока. Иде кроз стену, а треба три цеви.
 
Вероватно две за аутопут и једна за пругу. Сулудо је што је железничка обилазница предвиђена да буде једноколосечна, а тако је предвиђено и мост код Винче (са једним колосеком у средини).
 
Wile E. Coyote":2b0andpo je napisao(la):
а тако је предвиђено и мост код Винче (са једним колосеком у средини).

na kojem nivou je to predvidjeno - ideja, idejni projekat, glavni projekat, gup, dup, ili misaoni eksperiment?

ja koliko sam upucen, o tom mostu se zna jedino da bi jednog dana trebalo da se nalazi kod vince i nista vise :)
 
Wile E. Coyote":15nvd5hl je napisao(la):
Вероватно две за аутопут и једна за пругу. Сулудо је што је железничка обилазница предвиђена да буде једноколосечна, а тако је предвиђено и мост код Винче (са једним колосеком у средини).

I četvrta (a možda i peta), doduše manja, ona "servisna", za bežanje iz tunela u slučaju nekog udesa/požara.
Zadnjih tri nedelje se dosta vozim po Austriji/Sloveniji i zato mi padoše na pamet te "servisne" cevi.
A krtica koja to bude bušila verovatno ima "dimenziju" koju buši, a da kroz tunel koji probije idu dva koloseka. :)
 
Неке нацрте сам видео. Не верујем да је главни пројекат, можда је идејни, а што се тиче ГУП-а или ДУП-а, то би можда Игор или Вучко могли да знају.
 
Не знам како тунел треба да буде дуг па да захтева евакуациону цев. Тунел Бубањ Поток за обилазницу би био дуг око 1500 м, по траси у ГУП-у.
 
Auh,nisam znao za taj tunel zato ce nam i trebati do 2021 godine sa tim delom obilaznice s obzirom koliko se muce za 800 metara onog ispod strazevice.

Sto se tice pruge nigde ne pise koliko ce imati koloseka na obilaznici mada je koliko se secam jedan kolosek u pitanju.

Posto se ne zna ni da li ce praviti jedan most na dunavu ili odvojene mostove za zeleznicki i drumski saobracaj ima vremena.Mada,ako budu pravili most sigurno ce biti sa 2 koloseka jer je ovo ipak BG obilaznica.Ali s obzirom na sve ovo sto se pominje,ne verujem da ce ga uopste pominjati dok se zavrsi se ful obilaznica do bubanj potoka i most zemun-borca.
 
Muce se jer finansiraju iz budzeta i pojma nemaju sta uopste zele. Koji su prioriteti i sta im je vizija! Meni uopste nije jasno kako te gradjevisnke firme opstaju pored ovakve drzave? Pa ja da ih vodim ja bih zatrpao sve tunele i minirao izgradjene mostove

Kakvo je bre to zafrkavanje, ljudi grade Koridor 10 a navazniju i najfrekventniju deonicu grade ludackih 20 godina. I to u genijalnom poluprofilu. Sram ih bilo! U svari ja mislim da i onu nisu sigurni kako grade obilaznicu? I dokle je grade? Nista se ne zna ljudi, sve je to deo velike misterije i pod velom tajne.

http://www.casttv.com/video/09x5t81/b92-ciklotron-beogradska-gradjevinska-cuda-video

Beogradska gradjevnska cuda!obozavam ih
 
Pitanjce - sad isao prilog na STB-u o PKB-u i bio Cuckovic na livadi da pozdravi vredne radnike, pa nesto pricao o razvoju PKB-a i tog dea grada, pa provukao onako kroz izjavu: "evo poceli su i radovi na izgradnji mosta Borca - Zemun sa borcanske strane"...

Ima li potvrde tih radova? Ja sam nesto skeptican, a kamo pogaca, so i devojcica u narodnoj nosnji koju gradonacelnik pomiluje po glavi??? Ovde se, bre, i kante za smece postavljaju uz ceremonije. Cini mi se da Cucko koristi glagolski oblik poznat samo politricarima - "futur prezent".
 
Nisu poceli radovi uopste,kao sto djile rece pre neki dan u septembru,oktobru ce.

Jedino sto time sto PKB pripada gradu spasise se muke oko ekspropriacije njegovih placeva.

Znacemo sigurno kad pocnu radovi jer ce preCednik,gradonaCelnik i neki random kinez da postave jos jedan kamen temeljac il tako nesto...
 
vucko":1u5dj93x je napisao(la):
Znacemo sigurno kad pocnu radovi jer ce preCednik,gradonaCelnik i neki random kinez da postave jos jedan kamen temeljac il tako nesto...
Па на сваку страну по један, ред је...
 
Arnorian":3qd5dwjt je napisao(la):
Не знам како тунел треба да буде дуг па да захтева евакуациону цев. Тунел Бубањ Поток за обилазницу би био дуг око 1500 м, по траси у ГУП-у.

Počevši od Karavnki (7900m), pa na tunelima oko Klagenfurta (mislim da ih je 4 komada, najkraći od 800m nema, ali zato ovi od 2 ili 2.5km imaju), tuneli na autoputu Ljubljana - Koper (skoro pred samim Koprom dva komada od 3 ili kusur km), tunel na Ljubljanskoj obilaznici (ka Jesenicama) - obaška što je u samom tunelu jedan od izlaza sa autoputa - svi imaju "međucev" (Karavanke nemaju drugu "glavnu" cev, ali imaju "servisni" tunel).
Ako se dobro sećam i ona građevisnka "čudovišta" od tunela na autputu u HR ka Rijeci/Splitu imaju treću cev (manje evakuacione kanale koji se nalaze sa desne strane tunela u odnosu na smer vožnje i ne brojim, to je standarno).
 
Zaokružili smo formiranje menadžmenta koji je potpuno apolitičan i koji ima zadatak da još više uspostavi uspeh tog preduzeća. Naravno, izgradnja mosta Zemun-Borča koja je počela sa te borčanske strane je nešto što je za posledicu imalo da smo mi kao gradska uprava opredelili tu trasu za pristupnu saobraćajnicu bez ikakvih problema tako da i ti radovi mogu da se oslobode i da krenu što pre, istakao je Miroslav Čučković, član Gradskog veća.

:lol:
 
elliot":aqlp3mh5 je napisao(la):
na kojem nivou je to predvidjeno - ideja, idejni projekat, glavni projekat, gup, dup, ili misaoni eksperiment?

ja koliko sam upucen, o tom mostu se zna jedino da bi jednog dana trebalo da se nalazi kod vince i nista vise :)

идејни пројекат, било је пре једно 3+ године у Политици :)
 
vucko":85hlzt8a je napisao(la):
Zaokružili smo formiranje menadžmenta koji je potpuno apolitičan i koji ima zadatak da još više uspostavi uspeh tog preduzeća. Naravno, izgradnja mosta Zemun-Borča koja je počela sa te borčanske strane je nešto što je za posledicu imalo da smo mi kao gradska uprava opredelili tu trasu za pristupnu saobraćajnicu bez ikakvih problema tako da i ti radovi mogu da se oslobode i da krenu što pre, istakao je Miroslav Čučković, član Gradskog veća.

Gledah sinoć. Flašbek u 90-te.

U njegovoj glavi to što je grad obezbedio zemljište znači da je "izgradnja počela".
Čovek to posmatra strateški, sa menadžerskih visina, bez zamaranja sa detaljima tipa - urađen projekat, ograđeno gradilište....
 
Vrh