Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Boco,u kini je tranzit ogroooooooman nema sanse da ce se tako desiti kod nas.Zamisli koliko oni imaju kamiona i slepera koji idu po putevima.plasim se i da pomislim.

Mekbejn,nema mada bi lego kao bu**** samar jedan kod bataje ili malo severnije,zna se da se nece graditi bar jos 10tak godina to je sigurno.Stoji samo kao ideja mrkinog ministarstva.

Nego je gadno sto kao sto vidimo koridor 11 ce preusmeriti za nbg a to pravdaju i time da ce sav tranzit ici preko ovog mosta pa za pancevo.Citaj,nece skoro graditi onaj kod vince koji nam je urgentan.Mislim da ce saobracajna resenja oko raskrsnica ovog mosta skroz zeznuti saobracaj u Zemunu bez obzira na prednost sto ce povezati zemun i borcu.
 
^Jel možemo da učinimo nešto povodom toga? :|

@mekbejn, ja sam isto skoro gledao taj klip, raskrsnica sa Cara Dušana, a i sa Pregrevicom je prikazana kao raskrsnica sa bulevarom koji ima 3 trake.

Konkretno oko radova, pošto piše da je prva faza od lakat krivine do Batajničkog puta (Cara Dušana), na tom putu ima dosta rušenja da se obavi, naravno sa tim nije ni započeto, verujem da radovi neće početi u junu (ove godine).
 
Mislim da "novi most na Dunavu" treba nazvati pravim imenom "Kineski most" taj naziv se odomaćio već...a za kvalitet ne brinite..Kinezi imaju od..do zavisi šta nim naručite ,njihovo građevinarstvo je toliko napredovalo da izaziva globalni strah..šta reći kada Kinezi završavaju 15 Metro sistema od kojih svaki ima po 10 ak linija,mamutskih železničkih stanica sa brzim prugama i vozovima,neverovatan broj mostova,Kineski super brzi voz je obori sv.rekord u brzini..brana a sve sa osvojenom Kineskom tehnologijom na najboljim iskustvima Evropskih i Azijskih firmi gde su pokupili sve "know how" da podsetim da će Kinezi najverovatnije graditi brze pruge u Americi,poslednja reč tehnologije i mašine sa kojima raspolažu Kineske firme izaziva zavist svuda posebno u Americi gde propala infrastruktra bi dočekala radostno Kineske firme...ko sumnja u ovo što navedoh..neka redovno gleda Discovery,National G. o dometima Kineskog građevinarstva ili sumnji u kvalitet sve biti jasno..Kinezi su ostavili Amere u srednjem veku kada govorimo o izgradnji infrastrukture i primeni tehnologije,..
 
Кина пажљиво бира које компаније по међудржавним споразумима граде мостове по свету. Замислите шта би се десило ако би се неки од тих мостова срушио, врх комунистичке партије Кине би морао да уведе харикири.
 
vucko":2j42494t je napisao(la):
Mislim da ce saobracajna resenja oko raskrsnica ovog mosta skroz zeznuti saobracaj u Zemunu bez obzira na prednost sto ce povezati zemun i borcu.
А кад сам ја о томе причао, хтели су да ме набију на колац. :(
Arnorian":2j42494t je napisao(la):
Замислите шта би се десило ако би се неки од тих мостова срушио, врх комунистичке партије Кине би морао да уведе харикири.
Кикирики (што рек'о хер Шика) је јапански обичај. :grand:
 
Ni stub obećanog mosta Zemun-Borča

Ugovor o gradnji mosta Zemun-Borča potpisan je u aprilu 2010, pompezno je položen i kamen temeljac, ali niko ne zna kada će radovi na izgradnji mosta početi.

18711798364df3fb2ea664e004556152_orig.jpg


Izgradnja ovog infrastrukturnog projekta kao da je pod velom tajne jer potpisnici ugovora vrednog 170 miliona evra, Grad Beograd i sada već bivše Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan (NIP), koje je pripojeno Ministarstvu ekonomije, ne žele o tome da govore.

U ovom ministarstvu “Blicu” je pre tri dana rečeno da za ovaj projekat više nisu nadležni oni, već je to sada Ministarstvo finansija. U okviru njega je formirana i radna grupa koja bi trebalo da se bavi ovim projektom.

Ali, ostalo je nejasno zašto je posle više od godinu dana od potpisivanja ugovora sa kineskom kompanijom „Čajna roud end bridžis korporejšn“ (CRBC) došlo do promene republičkih ustanova koje su nadležne za njegovu izgradnju.

U prethodna tri-četiri meseca spekulisalo se u medijima da je postojao problem u međusobnoj koordinaciji Grada i tadašnjeg NIP-a. Govorilo se o tome da Republika (Ministarstvo za NIP, sada ekonomije) u ugovoru obavezala na oslobađanje taksi i poreza, što je uređeno zakonima, ali da skoro ništa nije bilo urađeno po tom pitanju.

Takođe, nije bio rešen ni problem dolaska kineskih radnika u Srbiju, od toga kako i kada će stići, koliko ih je i gde će biti smešteni.

Sa druge strane, “Blicu” je pre izvesnog vremena rečeno u Ministarstvu da je ono sve svoje obaveze završilo kada je u pitanju ovaj most, odnosno da su ugovorili cenu, potpisali izvođački ugovor, uključili domaću građevinsku operativu i obezbedili sufinansiranje u 2011. godini sa 1,45 milijardi dinara. Tada je rečeno i da sve ostalo zavisi od gradskih vlasti.

Da je među njima postojao problem ukazuje i to što je Ministarstvo tvrdilo da je Grad zadužen za eksproprijaciju zemljišta, a da oni ne znaju dokle se stiglo sa tim poslom. A u pitanju je zajednički projekat.

Drugi potpisnik ugovora o izgradnji je Grad Beograd. Ali, ni tu nisu voljni da govore o izgradnji mosta Borča-Zemun. Gradonačelnik Dragan Đilas je pre nešto više od dva meseca rekao da je za ovaj most urađen glavni projekat i da „nema razloga da bude bilo kakvih problema oko početka prvih građevinskih radova koji će krenuti do kraja maja”. Nakon toga, “Blic” saznaje da na ovom projektu “postoje određene aktivnosti”, odnosno da je počela priprema i organizacija gradilišta, što bi trebalo da znači da će “i konkretniji radovi uskoro početi”.

-----------------------------------

Kamen temeljac za Most prijateljstva Srbije i Kine položili su predsednik Srbije Boris Tadić i predsednik Stalnog komiteta Svekineskog narodnog kongresa Vu Banguo u julu 2010. u blizini Novosadskog puta, gde će prolaziti deo pristupnih saobraćajnica. Most bi, prema najavama, trebalo da bude završen 2014. godine. Do danas niko zvanično nije mogao da kaže da li su bilo kakvi radovi zaista i počeli.

Izvor: B92
 
Ма требало би, ја и даље понављам, променити локацију моста, па да се гради код Винче... :kafa:
 
Da je bilo azurnosti i pameti vec bi imali Adu Huju i sigiran sam veoma lep most. Ipak Japanci nisu Kinezi. :p
Ovako nam trebaju 3 mosta, a ne zna koji je potrebniji.
 
Opet nasi mute,a na kraju ce da pocnu radove tik pred izbore da bi zamaskirali svoju nesposobnost i alavost.

Onaj kod ada huje je po meni najslabiji po prioritetu,prvo vinca pa zemun borca pa on :)

Mada kako izgleda pre ce mrka ovaj kod vince da zapocne nego ovaj kod zemuna
 
и да крену мост код Винче, када? и где? обилазница је још годину дана далеко од Бубањ Потока, а од Винче да и не говоримо
 
Zahvaljujuci mostu preko ade smo napravili presedan,moze prvo most u nedodjiji da se gradi pa tek onda pristupnice da se naprave.

Treba im recimo 3-4 godine za most.Krenu druge godine poluprofilcinu as usual i zavrse do zavrsetka mosta.
 
JohnnyLee":2lkpyc5s je napisao(la):
и да крену мост код Винче, када? и где? обилазница је још годину дана далеко од Бубањ Потока, а од Винче да и не говоримо
Pa podrazumeva se da krenu i sa nastavkom obilaznice.
 
Wile E. Coyote":10d5pl6o je napisao(la):
JohnnyLee":10d5pl6o je napisao(la):
и да крену мост код Винче, када? и где? обилазница је још годину дана далеко од Бубањ Потока, а од Винче да и не говоримо
Pa podrazumeva se da krenu i sa nastavkom obilaznice.
Али......
 
Pitase djilete pre neki dan oko ovog mosta.

Kaze krece u septembru,oktobru,aj mu verujemo. :)
 
Haha.. Ovo neće krenuti uopšte ili će krenuti par meseci pred izbore mogu da se kladim. Kad dođe taj septembar/oktobar ima da kažu da je previše hladno da bi se gradio most. Majstori su za smišljanje opravdanja.
 
Wile E. Coyote":1m7hvg91 je napisao(la):
Гага":1m7hvg91 je napisao(la):
Званично име саобраћајнице "нови Новосадски пут" је "Аутопут Београд-Нови Сад"
У праву си. На страну што то није ни А од аутопута. Изгледа да ипак неко чита Беобилд, па је схватио да то није аутопут. И ја користим назив "Нови новосадски пут", знајући да то није званичан назив. ;)
U kom smislu nije autoput, loš kvalitet od Batajnice do naplatne stanice Stara Pazova ? Inače je autoput u pnom profilu od Bataje do Novog Sada, samo da završe mostove kod Beške i onaj dzumbus na isključenju u NOvom Sadu i eto ga, ostatak je vrlo dobar. Joj kad bi to spojili tamo pravo preko Batajnickog nadvoznjaka , tkzvanom. obilaznicom, sa Beograd - Šid, pa milina jedna, eto te u Beogradu za čuku vremena..
 
Wile E. Coyote":1hduz957 je napisao(la):
+1 за најсажетији, а најописнији и најјаснији пост. :kk:
:D
 
magnezijum":3ukc7m3v je napisao(la):
Wile E. Coyote":3ukc7m3v je napisao(la):
Гага":3ukc7m3v je napisao(la):
Званично име саобраћајнице "нови Новосадски пут" је "Аутопут Београд-Нови Сад"
У праву си. На страну што то није ни А од аутопута. Изгледа да ипак неко чита Беобилд, па је схватио да то није аутопут. И ја користим назив "Нови новосадски пут", знајући да то није званичан назив. ;)
U kom smislu nije autoput, loš kvalitet od Batajnice do naplatne stanice Stara Pazova ? Inače je autoput u pnom profilu od Bataje do Novog Sada, samo da završe mostove kod Beške i onaj dzumbus na isključenju u NOvom Sadu i eto ga, ostatak je vrlo dobar. Joj kad bi to spojili tamo pravo preko Batajnickog nadvoznjaka , tkzvanom. obilaznicom, sa Beograd - Šid, pa milina jedna, eto te u Beogradu za čuku vremena..
Eh, vidi se da ne pratiš dovoljno druga Njileta. Može se reći da postoji Autoput Batajnica (ili čak Banovci) - Novi Sad, a nikako Beograd-Novi Sad.
 
GOJE":x4j5ucb0 je napisao(la):
magnezijum":x4j5ucb0 je napisao(la):
Wile E. Coyote":x4j5ucb0 je napisao(la):
У праву си. На страну што то није ни А од аутопута. Изгледа да ипак неко чита Беобилд, па је схватио да то није аутопут. И ја користим назив "Нови новосадски пут", знајући да то није званичан назив. ;)
U kom smislu nije autoput, loš kvalitet od Batajnice do naplatne stanice Stara Pazova ? Inače je autoput u pnom profilu od Bataje do Novog Sada, samo da završe mostove kod Beške i onaj dzumbus na isključenju u NOvom Sadu i eto ga, ostatak je vrlo dobar. Joj kad bi to spojili tamo pravo preko Batajnickog nadvoznjaka , tkzvanom. obilaznicom, sa Beograd - Šid, pa milina jedna, eto te u Beogradu za čuku vremena..
Eh, vidi se da ne pratiš dovoljno druga Njileta. Može se reći da postoji Autoput Batajnica (ili čak Banovci) - Novi Sad, a nikako Beograd-Novi Sad.
Па од Батаје до Новог Сада сам и мислио да је аутопут (наравно, са изузетком моста и оног хркљуша на улазу у Нови Сад). Изгледа да смо се неспоразумели. Наравно да се од Батаје до Земуна не може ни грешком говорити о аутопуту. А наравно и да ће да споје Батају и шидски аутопут, то је оно парче обилазнице које се сада гради.
 
GOJE":17vxxwet je napisao(la):
Eh, vidi se da ne pratiš dovoljno druga Njileta. Može se reći da postoji Autoput Batajnica (ili čak Banovci) - Novi Sad, a nikako Beograd-Novi Sad.
Za mene, išao starim drumom ili autoputem, Beograd i počinje kod nadvožnjaka na autoputu u Batajnici (mislim da na samom autoputu postoji i neka smiješna tabla sa natpisom "Beograd", baš kad silazite sa nadvožnjaka). Dalje od nadvožnjaka ionako sleduju semafori, 60km/h i velegradske gužve. Tu autoputa nema, niti će ga ikad biti, postojaće samo kružni autoput iliti obilaznica okolo-naokolo grada.
 
Јесте, када идеш лепо лаганини рецимо 130 а онда ти дође "аутопут" 60km/h са све семафорима и неденивелисаним укрштањима... "прајслес"... :violina:
 
Добро, завршетком парчета обилазнице које је кључно (Батајница-Добановци) то ће се изменити.
 
Zamenjujem kineski most za obilaznicu u punom profilu.

Sifra hitno
 
Kada se uporedi brzina izgradnje onoga za šta je nadležan grad i onoga za šta je nadležna država jasno se vidi gde je problem. Primer: most na Adi i Kineski most - sve je jasno.
 
Vrh