Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Ja živim na Galenici, ako nešto počne da se čeprka oko lakat krivine javiću vam. Uvek je bila priča da radovi počinju sa ove strane, no nebitno, verujem da im treba 100 godina da isele sve što treba odavde da se očisti.
 
Bice jos price oko stanara u tom naselju,bese se zove prigrevica ili tako nesto.

Ispostavi se da su oni vlasnici jer su potpisali sa firmom napred 2006. neke ugovore.A grad i republika pregovaraju sa Napredom i nude stanarima da se sele u Bele Vode gde nece imati ni zasebne wc-e za svaku stambenu jedinicu.
 
Detalje oko toga ne znam, i verujem da će te vi bolje znati. Inače naselje je popularno kao KČZ (kineska četvrt Zemun) - mada Kineza i nema nešto puno. Pregrevica je inače ulica paralerna sa Cara Dušana, bliže Dunacu koja se završava u tom naselju.
 
EricNBGD":evr7drnf je napisao(la):
Kineski grad niče u Borči

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/267383/Kineski-grad-nice-u-Borci


Predugačak tekst da bih ga kopirao ovde :)


Aha. Video sam to kad sam prošli put prolazio tuda, ali nije bilo nikakvih konstrukcija, već samo par kombija i par kontejnera (ovih za stanovanje, ne za bacanje smeća) pa reko' sledeći put ću fotkati. Inače, to se ne gradi u Borči, već na granici Crvenke i Kovilova (slike dole).






Inače, ovi iz Blica promeniše jedan broj u linku, umesto 3 je sad 4 pa link koji radi je - http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/267384/Kineski-grad-nice-u-Borci.
 
160782_borca-foto-e-conkic02emil-conkic_f.jpg

160783_borca-foto-e-conkic03emil-conkic_f.jpg

- Do kraja septembra na ovom mestu trebalo bi da podignemo sedam montažnih baraka koje će poslužiti za smeštaj nešto više od 200 radnika koji će biti angažovani na izgradnji mosta - bilo je sve što nam je rekao jedan od kineskih radnika u Borči.

Izvor - Blic

Ranije je pominjano da je ugovorom predviđeno da će 45% poslova na izgradnji mosta obaviti domaće firme sa svojim radnicima, da li je to i dalje u planu?
 
Mislim da stoji.Koliko razumeh kinezi rade most,a mi puteve,a to je sve zajedno 170 miliona eura.
 
Можда сам овај виц требао да поставим на овој теми мало раније, али..вреди се мало насмејати, актуелно је још увек !!!!


Немачки и Српски министри у посети Француском министру и диве се богатству које овај приватно има. Дискретно га питају одакле ? Поведе их он до тунела кроз Ламанш и каже ,,Видите, овај тунел је требао да буде од армираног бетона дебљине 300 цм, е ми смо ставили 299 цм, а на ту дужину се скупи и ето."
Немац и Србин са одобравањем климају главом.

После неког времена оду Француз и Србин у Немачку, а немачки министар има још веће богатство од Француског колеге..ови се гледају. Знам каже Немац питате се одакле. “Видите овај аутопут.... Е асфалт је требало да буде дебљине 22 цм, ми смо ставили 21 цм, а аутопут дугачак” и ова двојица одобравају.

Дође време да странци дођу у Србију код колеге министра, кад оно тамо Српски министар богатији од обојице заједно. Ови се чудом чуде ! Одведе их Српски министар на Дунав и каже ,,Видите ли колеге, овај огромни мост преко ове огромне реке ?", ови се гледају и кажу ,,Па не видимо ништа !!!"
Е господо моја, ту је требало да буде мост !
 
EricNBGD":3kw4gryh je napisao(la):
Kineski grad niče u Borči

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/267383/Kineski-grad-nice-u-Borci
Predugačak tekst da bih ga kopirao ovde :)

A zašto im ne ponuditi da na istom mestu stvarno naprave svoju četvrt, o istom trošku kad vec prave :rolleyes:
za njih je to mala razlika tako i tako ulažu deo koj se kasnije gubi, a na ovaj način
mogu da izvuku i oni i mi, pare i druge vajde. . . . .
Tako bi Nbgd vratio sebi blok 70 koj je nije adekvatno prilagođen za istočnjačku kulturu
jedan udarac pet muuuha :)

Edit
Četvrt bi trebala da bude sa tradicionalnom Kineskom arhitekturom
ne poznajem je, ali mi na oko izgleda da koriste ,, lake,, materijale koj nisu puno skupi.
 
Zna li neko za koliko ce se posto rasteretiti pancevacki most, izgradnjom ovog Kineskog?

Ovaj most je vazniji, jeftiniji i korisniji od Adskog mosta.
 
boca-ica":2aibkpr2 je napisao(la):
A zašto im ne ponuditi da na istom mestu stvarno naprave svoju četvrt, o istom trošku kad vec prave :rolleyes:
za njih je to mala razlika tako i tako ulažu deo koj se kasnije gubi, a na ovaj način
mogu da izvuku i oni i mi, pare i druge vajde. . . . .
Tako bi Nbgd vratio sebi blok 70 koj je nije adekvatno prilagođen za istočnjačku kulturu
jedan udarac pet muuuha :)

Edit
Četvrt bi trebala da bude sa tradicionalnom Kineskom arhitekturom
ne poznajem je, ali mi na oko izgleda da koriste ,, lake,, materijale koj nisu puno skupi.

Sjajna ideja!
Iovako je grehota da imamo China town koji ne liči ni na šta. Ukoliko bi izgradili četvrt sa svojom tradicionalnom arhitekturom to bi em veoma lepo izgledalo, em baš obogatilo taj deo grada!

Meni je san da kada izmeste Ž stanicu i onu silnu prugu u Sasvkom amfieatru naprave četvrt Svet ili tako nešto, gde bi bio ogroman park za zgradama različitih stilova iz celog sveta - od Sidneja do Sijetla i od Santjaga do Seula! (da, samo san, znam, i da, offtopic, znam)
 
?

Misliš - potpuno su odustali od oslobađanja Savskog amfiteatra? :shok:
 
Nikad se kod nasih do kraja ne zna da li su do kraja od necega odustali ili nisu...

Ako i ostane stara stanica u funkciji, vjerovatno ce se dizati:
oni ranzirni kolosjeci preko puta Palate pravde,
oni teretni i kakvi sve kolosjeci prema Savi
sav ostali prostor izmedju Save i zeljeznickih postrojenja
glavna autobuska stanica
kolosjek okolo Kalemegdana

Sve ovo nabrojano zauzima preko 90% Savskog amfiteatra.

Problem je jedino sto za svaku stavku (da ne kazemo stanicu),
koja bi trebalo da se digne iz amfiteatra,
mora da se napravi potpuno nova na nekom drugom mjestu, iz temelja.
A to cemo se nacekati da se napravi.
 
Постављао сам ово раније, само плави део је директно за путнички саобраћај.

starazstanica.jpg
 
Odlican plan Arnorian!

Tacno se vidi koliko ce malo mesta da zauzima pruga koja ce ostati u funkciji. Sve ce se to lepo resiti kad ulice koje se spustaju ka Savi se budu nastavljale kroz podvoznjake ispod pruge kao sto se to radi svuda u svetu. Merio sam na GE, ima preko 60 metara za spustajuce rampe od Savske ulice do prvih koloseka koji ce ostati u funkciji sto je ista duzina kao kod ona 3 podvoznjaka na pruzi oko kalemegdana.

Tako da nema frke sto ostaju ti koloseci posto nece ometati razvoj i saobracaj u Savskom amfiteatru i sacuvacemo ceonu zeleznicku stanicu kao ostali veliki gradovi u Evropi. :kk:
 
krkan1":236vkkz9 je napisao(la):
Ako i ostane stara stanica u funkciji, vjerovatno ce se dizati:
...
kolosjek okolo Kalemegdana
То неће све док се не доврши железничка обилазница. Још један разлог зашто су тунел и мост код Винче најпотребнији.
 
Bas to sto kaze Njile.

Arni,ako se stavi kruzni tok oko zgrade glavne zeleznicke i pristup novom mostu u SA(bio on metro most ili samo drumski) onda moramo da ukopavamo koloseke.Ondak bih i ta dva koloseka ukopao od gazele do glavne zeleznicke.To je jedino logicno resenje.

Samo razmislite kakvih bi bilo situacija da tuda cesto ide bg voz a ljudi pretrcavaju prugu...uf... :/
 
Vucko, jeftinije je da urade podvoznjake ispod pruge nego da ukopaju celu prugu u savskom amfiteatru, mislim da ce ici na najjeftiniju varijantu znajuci ove nase.
 
vucko":hs071nw4 je napisao(la):
Bas to sto kaze Njile.

Arni,ako se stavi kruzni tok oko zgrade glavne zeleznicke i pristup novom mostu u SA(bio on metro most ili samo drumski) onda moramo da ukopavamo koloseke.Ondak bih i ta dva koloseka ukopao od gazele do glavne zeleznicke.To je jedino logicno resenje.

Samo razmislite kakvih bi bilo situacija da tuda cesto ide bg voz a ljudi pretrcavaju prugu...uf... :/
Ма нема укопавања. Треба маћи ту пругу за сва времена. БГ воз који полази са Главне а иде... куда??? Онда и стари железнички мост мора да остане у функцији...
 
Wile E. Coyote":8oi1yyvy je napisao(la):
vucko":8oi1yyvy je napisao(la):
Bas to sto kaze Njile.

Arni,ako se stavi kruzni tok oko zgrade glavne zeleznicke i pristup novom mostu u SA(bio on metro most ili samo drumski) onda moramo da ukopavamo koloseke.Ondak bih i ta dva koloseka ukopao od gazele do glavne zeleznicke.To je jedino logicno resenje.

Samo razmislite kakvih bi bilo situacija da tuda cesto ide bg voz a ljudi pretrcavaju prugu...uf... :/
Ма нема укопавања. Треба маћи ту пругу за сва времена. БГ воз који полази са Главне а иде... куда??? Онда и стари железнички мост мора да остане у функцији...

Ne treba maci tu prugu jer bi bilo potpuno glupo uraditi to sada kad je izgradjen most preko ade sa komplikovanim i skupim petljama upravo zbog tog preskakanja pruge.

Resili su da sacuvaju prugu u savskom amfiteatru i sada treba naci najbolje resenje da se to uklopi.

U cemu je problem ostaviti ufunkciju stari zeleznicki most, on bi bio potreban na primer kad bi postojale linije Aerodrom-Glavna, Indjija-glavna a ka jugu bi imali isto linije ka Ripnju, mladenovcu.
 
spatiotecte":2ps5ebg6 je napisao(la):
Vucko, jeftinije je da urade podvoznjake ispod pruge nego da ukopaju celu prugu u savskom amfiteatru, mislim da ce ici na najjeftiniju varijantu znajuci ove nase.
Naravno da je najjeftinije,ali ako pogledas na dorcolu kako to izgleda,a ovo bi toboze bio neki luksuzni kraj sa stanovima od 4000 eura kvadrat,onda bi grad/drzava/marsovci/ko god polaze pravo na zemljiste morali da ukopaju ta dva koloseka.

Mada im ja ne vidim poentu ako samo idu do glavne zeleznicke.Jedino mi ide ona ideja o podzemnog bg voz stanici ispod trga republike,al to ce biti za 20 godina najranije.
 
Da Vucko! to je ono o cmu smo pricali ranije, spajanje Glavne i Dunav stanice tunelom od 3.5km sa centralnom stanicom na Trgu koja bi bila veliko cvoriste i sa metro-om (nesto slicno spajanju S-bahna i U-bahn-a) i fenomenalne mogucnosti presedanja.
Inace gledao sam u svim evropskim metropolama, glavne zeleznicke stanice se nalaze u centru i tu su i najvece cene kvadrata i to ne smeta jer su to sve stanice koje su izgradjene u 19om veku, pa kao nasa i grad se razvija oko nje, nema tu problema.
 
Vrh