Ja živim na Galenici, ako nešto počne da se čeprka oko lakat krivine javiću vam. Uvek je bila priča da radovi počinju sa ove strane, no nebitno, verujem da im treba 100 godina da isele sve što treba odavde da se očisti.
EricNBGD":evr7drnf je napisao(la):Kineski grad niče u Borči
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/267383/Kineski-grad-nice-u-Borci
Predugačak tekst da bih ga kopirao ovde
- Do kraja septembra na ovom mestu trebalo bi da podignemo sedam montažnih baraka koje će poslužiti za smeštaj nešto više od 200 radnika koji će biti angažovani na izgradnji mosta - bilo je sve što nam je rekao jedan od kineskih radnika u Borči.
Izvor - Blic
EricNBGD":3kw4gryh je napisao(la):Kineski grad niče u Borči
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/267383/Kineski-grad-nice-u-Borci
Predugačak tekst da bih ga kopirao ovde
boca-ica":2aibkpr2 je napisao(la):A zašto im ne ponuditi da na istom mestu stvarno naprave svoju četvrt, o istom trošku kad vec prave
za njih je to mala razlika tako i tako ulažu deo koj se kasnije gubi, a na ovaj način
mogu da izvuku i oni i mi, pare i druge vajde. . . . .
Tako bi Nbgd vratio sebi blok 70 koj je nije adekvatno prilagođen za istočnjačku kulturu
jedan udarac pet muuuha
Edit
Četvrt bi trebala da bude sa tradicionalnom Kineskom arhitekturom
ne poznajem je, ali mi na oko izgleda da koriste ,, lake,, materijale koj nisu puno skupi.
То се неће догодити. Остају 2 колосека и стара станица у функцији.EricNBGD":rgrv8abb je napisao(la):Meni je san da kada izmeste Ž stanicu i onu silnu prugu u Sasvkom amfieatru
То неће све док се не доврши железничка обилазница. Још један разлог зашто су тунел и мост код Винче најпотребнији.krkan1":236vkkz9 je napisao(la):Ako i ostane stara stanica u funkciji, vjerovatno ce se dizati:
...
kolosjek okolo Kalemegdana
Ма нема укопавања. Треба маћи ту пругу за сва времена. БГ воз који полази са Главне а иде... куда??? Онда и стари железнички мост мора да остане у функцији...vucko":hs071nw4 je napisao(la):Bas to sto kaze Njile.
Arni,ako se stavi kruzni tok oko zgrade glavne zeleznicke i pristup novom mostu u SA(bio on metro most ili samo drumski) onda moramo da ukopavamo koloseke.Ondak bih i ta dva koloseka ukopao od gazele do glavne zeleznicke.To je jedino logicno resenje.
Samo razmislite kakvih bi bilo situacija da tuda cesto ide bg voz a ljudi pretrcavaju prugu...uf... :/
Wile E. Coyote":8oi1yyvy je napisao(la):Ма нема укопавања. Треба маћи ту пругу за сва времена. БГ воз који полази са Главне а иде... куда??? Онда и стари железнички мост мора да остане у функцији...vucko":8oi1yyvy je napisao(la):Bas to sto kaze Njile.
Arni,ako se stavi kruzni tok oko zgrade glavne zeleznicke i pristup novom mostu u SA(bio on metro most ili samo drumski) onda moramo da ukopavamo koloseke.Ondak bih i ta dva koloseka ukopao od gazele do glavne zeleznicke.To je jedino logicno resenje.
Samo razmislite kakvih bi bilo situacija da tuda cesto ide bg voz a ljudi pretrcavaju prugu...uf... :/
Naravno da je najjeftinije,ali ako pogledas na dorcolu kako to izgleda,a ovo bi toboze bio neki luksuzni kraj sa stanovima od 4000 eura kvadrat,onda bi grad/drzava/marsovci/ko god polaze pravo na zemljiste morali da ukopaju ta dva koloseka.spatiotecte":2ps5ebg6 je napisao(la):Vucko, jeftinije je da urade podvoznjake ispod pruge nego da ukopaju celu prugu u savskom amfiteatru, mislim da ce ici na najjeftiniju varijantu znajuci ove nase.