Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

mekbejn":1qrnx7pw je napisao(la):
........

I onda sam razmišljao na tu temu kako da neko iz recimo ZR ode preko Kineza na Ibarsku.
Ili desno na obilaznicu, pa okolo naokolo
ili UMP (kad završe deo do T6) pa Obrenovački put.

Ako se ne varam, na forumu je baš skoro bilo preneto kako je u gradskoj skupštini usvojen plan po kojem je predviđeno poveizvanje Jurija Gagarina i Vinogradske sa Obilaznicom.

Ako grešim, molim da me neko ispravi.
 
Neko je stavljao ove sličan plan, ne sećam se ni ja tačno.
Mada mislim da je to strašno loše po već opterećenu Jurija Gagarina.
 
Па наравно да је лоше.Зато се и праве прстенови а не глупости као што су којекакви полупрстенови,тангенте и остали патенти српског урбанизма.

Али глупост свега ја ипак на много нижем нивоу од научног.Погледајте урбано ткиво Београда,његову величину и позицију једина два поштена друмска моста које смо имали пре овог на Ади.Та два моста су на северном крају урбаног подручја града и да ли онда има смисла мост на Ади који се завршава на новобеоградској обали на 300 метара од Газеле,једног од та два моста који смо имали?

Позиција моста на Ади је директан кривац оптерећености Јурија Гагарина јер је напредак у односу на претходно стање за целих 300 метара за колико је скраћен пут до прелаза реке за сваког ко се налази с оне стране железничког насипа.

А са чукаричке стране је ситуација нешто боља,њима је пут скраћен за цели киллометар а то што се та насеља надовезују једно на друга у дужини од 10 километара лево од моста је занемарено.
 
Da bi funkcionisao, mora da postoji kontinuitet u sistemu.

Sinoc sam bas razmisljao zasto u GUP-u 2021 ne postoji taj deo SMT-a koji spaja Jurija Gagarina i Cukaricu i dosao sam do zakljucka da mozda oni crtaju u GUP-u samo saobracajnice koje planiraju da izgrade do 2021 godine, sto bi znacilo da mozda oni imaju u planu da urade tunel ispod save ali ga nisu ucrtali jer su procenili da grad nece moci do 2021 godine da izfinansira taj tunel.
 
Нема ти то логике.Уцртан је и цео УМП иако је већ сада извесно да од њега нема ништа.

Тако се иначе не ради ГУП једног милионског града. Сам наслов тог документа - ГУП 2021 нам говори о каквом се идиотизму ради.Ај нађи ми један гуп за било који град у свету који је тако кратковид.
 
a oće li do 2021 sklopiti finansijsku konstrukciju za verovatno najbitniji deo UMP-a deonica od auto komande do pančevca.

ta deonica ima da košta kao jedna linija metroa.
 
Delija":2u3g58b9 je napisao(la):
Нема ти то логике.Уцртан је и цео УМП иако је већ сада извесно да од њега нема ништа.

Тако се иначе не ради ГУП једног милионског града. Сам наслов тог документа - ГУП 2021 нам говори о каквом се идиотизму ради.Ај нађи ми један гуп за било који град у свету који је тако кратковид.

Da ali su oni planirali da urade ceo UMP do 2021 dok mi se cini da za SMT su samo planirali da rade severnu tangentu.
 
Имаш ти и скорије измене ГУП-а па је цео УМП и даље ту. Али небитно је то,ГУП за милионски град који се планира за наредних 18 година и притом константно мења је накарадна творевина.
 
па о овом спајању СМТ у СМП се прича одавно, доста форумаша укључујући и мене. чак се причало и о томе како тунел не сме да се гради због водоизворишта. не знам чему сад толико одушевљење овим...као да читам постове из 2008
 
Kartograf":1c6080on je napisao(la):
Zex, nadam se da imas iskustva u vezi prolazenja ovim ulicama (kuda ide tvoja trasa) u trenutnim okolnostima.

Mislim da bi ovaj projekat bio ravan samoubistvu. Postojeca infrastruktura se jedva uklapa u arhitektonsko-gradjevinski haos, rekonstrukcija svih ovih ulica bi uz basnoslovno skupu eksproprijaciju malo toga dobrog donela.

Jedino resenje je trasiranje potpuno novog puta, minimum 3+3, pa dalje praviti spojnice na glavna cvorista.

UMP je zapocet, mora se zavrsiti, tako da trolling da li je skupo ili nije, na dobrom mestu ili ne, bla, bla, ne vodi nikuda. Ima dobrih i losih strana i kraj. Eno Prokopa, svetlog primera pocni-spucaj-lovu-i-nikad-ne-zavrsi. Nadam se da UMP, kakav god bio, nece doziveti tu sudbinu.

Ok. A kog novog puta, i gde bi taj put prolazio po tebi?

Daj malo vise objasnjenja, sa nekim argumentima. Ceo potez jako dobro poznajem, a minimum 3+3 je standard za autoput, a ne gradsku magistralu...na vecini postojecih deonica koje sam spojio je upravo 2+2, sto je sasvim dovoljno za ovu trasu.

Ako vec imas sugestije, onda kazi konkretno sta ti se ne dopada, tj, ukazi kritikom i savetom na ono sto se tebi cini da nije dobro, a ne teorijama o nekakvom suicidu :)

Elem, ovom trasom bi isle i linije GSPa, a upravo sa ovim prodorom su povezane i dve okretnice tramvaja 12,13 na BB i 3jka na Banjici, a da ne pricam koliko bi se i linija 50 skratila ovom putanjom...
 
Mislim da će ulica J. Gagarina u budućnosti biti najopterećenija ulica u BG, kada se spoji sa obilaznicom i dalje sa autoputevima, Biće tu krkljanca i zagađenja i te kako. Jedino da se proširi na 5+5
 
Zaboravljate na proširenje Vojvođanske.

Problem JG je - što je, trenutno, jedina prava ulica na ovom delu NBG.
Završenjem proširenja Vojvođanske dobija se još jedna "prava" ulica koja će rasteretiti JG.

Dobrim planiranjem ulica na površini koju zauzima IMT ona može još da se rastereti. Nedoataje i probijanje nasipa u Bulevaru umetnosti.
Mnogo saobraćaja ide kroz JG jer - nema kuda da ide. To će se promeniti.

Da će izlazak JG na obilaznicu opteretiti JG (i Vojvođansku) - u tu hipotezu mi je teško da poverujem. Od kojeg saobraćaja? Samo od putničkih automobila koji idi ka obilaznici, ili onih koji iz blokova iizlaze ka tranzitu na obilaznici.
Postojaće i alternative: auto put bez i jednog semafora, most preko Ade i Radnička ka obrenovačkom putu...
Uostalom, kakava je to obilaznica koja je loše povezana sa samim gradom?
 
@ zexland Ti si u ovom svom "planu" samo pokazao kolko je to sve lepo u teoriji a u praksi i realnosti sasvim deseto. Meni kao mirijevcu najvise smeta jelte deo kroz moj kraj. Ne samo da si nas nepotrebno ubacio u taj plan nego si narokao put preko provalije u bukvalnom smislu i spustio ga ni manje ni vise nego direkt na setaliste koje svi u mirijevu mnogo vole.

U vezi ovog pobadanja sestara i pravljenja kruga, to jeste moguce tamo gde ne postoji infrastruktura ili gde je to planom prethodno predvidjeno. Kod nas je druga situacija, i sad jedino mozete da kukate, sve ostalo je nerelano. Od postojeceg se uz izgradnju nekih saobracajnica moze postici dosta, tako recimo treba produziti smt do jurija gagarina itd, ali ne ulaziti u neke egzibicije i planinarenja bez pokrica.
 
Наравно да то више није могуће и зато смо добили онако накарадан УМП. Да не буде забуне,сматрам да сваки следећи тунел у Београду који се буде копао у наредних30-40 година мора да буде у служби метроа а потом ћемо можда и имати паре за ове аутомобилске егзибиције. Ако нам се транспорт људи и робе и даље буде заснивао на најскупљем друмском саобраћају отишли смо сви скупа у три лепе и више неће бити слатких мука око ширења града,нових вртића,путева и школа.

Зато сматрам да побадање шестара ипак треба имати у плану тамо где је могуће и корисно јер Београд се неће колико сутра престати да развија ( бар се надам) што ће нам дати простора за исправљање грешки и урбанистички препород овог града.
 
20063v9.jpg


Trasa od Ade Huje pa skoro do Lesca...
Planirano je naselje Visnjicko polje, pristupne saobracajnice ka M.bulevaru,koje ce prolaziti kroz favele.

Fino ovo izgleda,samo da docekamo da se realizuje da i nama svane,a i muceni Smederevski put da se rastereti malo od slepera...

Sad jos kad bi okacili PDR od Mirijeva do nas,da vidimo da se mozda ne planira i neka pristupna saobracajnica iz Kaludjerice,to bi bilo lepo,onda ona petlja na klenku kao direktan izlaz na autoput uopste ne bi bila potrebna...

izvor: http://www.urbel.com/urbel_novi/documen ... 202011.pdf (strana 11)
, pdf dokument usvojenih planova, meni je fajl kocio na 13.strani... ima i usvojeni plan za severnu tangentu(strana 9)
 
zexland":3maqngl9 je napisao(la):
Ok. A kog novog puta, i gde bi taj put prolazio po tebi?

Daj malo vise objasnjenja, sa nekim argumentima. Ceo potez jako dobro poznajem, a minimum 3+3 je standard za autoput, a ne gradsku magistralu...na vecini postojecih deonica koje sam spojio je upravo 2+2, sto je sasvim dovoljno za ovu trasu.

Ako vec imas sugestije, onda kazi konkretno sta ti se ne dopada, tj, ukazi kritikom i savetom na ono sto se tebi cini da nije dobro, a ne teorijama o nekakvom suicidu :)

Elem, ovom trasom bi isle i linije GSPa, a upravo sa ovim prodorom su povezane i dve okretnice tramvaja 12,13 na BB i 3jka na Banjici, a da ne pricam koliko bi se i linija 50 skratila ovom putanjom...

Nisamo se razumeli. Ne kažem ja da ne treba graditi saobraćajnice, manje-više one su svuda potrebne. Ono što kažem je da je koncept te trase pogrešan.

Pa pogledaj samo Pere Velimirovića, ulicu koja ide kroz srce malog naselja u dnu Košutnjaka, sa jedne strane mala privreda i pijaca, sa druge kuće i soliteri. Tu tehnički (uz malo rušenja:) postoji mogućnost da se izvede proširenje na makar 2+2, ali čemu? Imao bi bar po 5 upliva sa obe strane na potezu od 500 metara.

Eto, to je samo jedan detalj, za dugu analizu nemam vremena.

Moja ideja za povezivanje tako velikih i urbanizovanih gradskih celina je bazirana na tome da se svuda, na svim trasama mora graditi potpuno nova saobraćajnica, sa većinom denivelisanih raskrsnica i/ili bar kružnim tokovima.

U suprotnom, ako idemo na 2+2 opciju sa milion upliva i semaforizovanih raskrsnica, što će u konačnoj cost/benefit analizi pokazati da nema sreće ako se sve ne uradi kako treba. Od nule.

Da me ne shvatiš pogrešno, povezivanje je nužno, sva naselja koja su spojena i treba spojiti, ali ne na ovaj način.
 
trialin":3cu3kj5t je napisao(la):
E sta bacate sve u Dunav BGradjani :(

Slabo nesto napreduje sa Zemunske strane


hehehe, pa ovo je do nas doplovilo, to su drugi bacali, idi nizvodno da vidis sta sve ima :mrgreen:

Salu na stranu, zaista je zalosno sta radimo sa nasim rekama.... :grand:
 
Ispod mesta odakle je Dzoni slikao postoji jedna mini deponija na samoj obali Dunava, odatle potice ovo smece.
 
Razlog vise da se uradi spajanje uredjene staze od mosta doZemunskog keja
mozda nismo sposobni ni za nju, pa da zamolimo Kineze za jeednu stazu. . . .
 
ako cemo o zabadanju sestara, ja bih ovako nesto... nemoguce
29llb8k.jpg
 
Imao sam istu ideju, samo sto je centar grada pomeren, vise nije trg Republike vec Savski amfiteatar ali onda glavne ulice poput 29og novembra, Bulevara, kralja Milana ne vode vise u centar kruga koji si nacrtao.
 
trg republike sa okolinom je samo istorijski centar grada, a kako je geografski izolovan, nema potrebe oko njega formirati prsten
 
Vrh