Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

@ Veliki Vracar

Na slici koja je postavljena na Skyscrapercity forumu se jasnije vidi napredak radova na glavnom stubu broj 5. Slikana je pre 20-tak dana i iza dizalice se vidi izvedena armatura glavnog stuba iznad nivoa zagata. Kao što se vidi sa slike koju je postavio lynx, ovaj segment glavnog stuba je u međuvremenu izliven.

zemun1.jpg
 
A ko je za ovaj most nadzorni organ? Mislim, ko kontroliše sve faze procesa izgradnje, kvalitet materijala, opreme koja će biti ugrađena, itd?

Baš bih voleo da uporedim to sa istim stvarima u vezi Mosta na Adi, šta je gde korišćeno od sirovina/materijala.
 
Kartograf":2ew5p72x je napisao(la):
A ko je za ovaj most nadzorni organ?

Baš bih voleo da uporedim to sa istim stvarima u vezi Mosta na Adi,

Isti kao na Adi, Louis Berger. Za njih rade ovi naši inženjeri koji govore u prethodnim video zapisima i to pohvalno o Kinezima i kao građevinarima, ali i kao o veoma prijatnim ljudima..

@blagoje - hvala puno za lepu sliku, može da se isprati tačan tajming radova.. Nažalost ne idem više na Skyscrapercity forum jer su me tamo banovali, bez ikakvog objašnjenja o razlozima, a što me je najviše zapanjilo uz pregršt ružnih i vulgarnih kvalifikacija nekog od tamošnjih moderatora.. Neverovatno je da taj rečnik upotrebljavaju akademski građani pogotovu prema nepoznatoj osobi koja im ništa nažao nije učinila. Jedino što znam je da sam poslao nekoliko glasova za Most na adi, ali što bi to bio tako strašan prekršaj, nigde nisam pročitao da je izričito bilo zabranjeno. Bilo mi je logično da recimo u jednoj porodici, na istoj IP adresi može više ljudi imati nalog, pa samim tim i glasati.. I da me zbog toga vređaju, prosto neverovatno, a kad se samo setim da su tamo kačili proteklih godina stotine mojih slika i sad mi se baš zahvališe.. Al nema veze ovde toga nema, ovde je ipak domaća atmosfera, a evo javno se izvinjavam ako sam nekog uvredio a da ne znam ni kako ni zašto. :?:
 

Slika sa zrenjaninskog puta,ka prvom kanalu.


Oko budućeg mosta na prvom kanalu,u toku su zemljani radovi.

Ovako izgleda situacija na drugom kanalu,pristupne saobraćajnice mosta Zemun-Borča.

Pogled iz daljine na kranove za transport prednapregnutih betonskih greda.

Pogled na kranove iz bliza.

Detalj krana.

Ove šine će pretpostavljam biti upotrebljene na nekim od narednih fotografija.

Buldožer zatrpava završene propuste za vodu.

Ovuda bi pretpostavljam trebalo da prođu šine za kran.

Svi jedva čekamo da pokretni kalup krene,ali danas je još na početnoj poziciji.

U toku je priprema pogona za pravljenje betonskih greda.


Ovuda će da postave šine za kran,koji će prema mojoj pretpostavci,da ide do samog nasipa,i tako će proizvedene grede da podiže i odmah da postavlja na svoje pozicije.
 
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=83079

Betonirano prvih 50 metara mosta Zemun-Borča »
27. Novembar. 2012 | (18:45 -> 19:18), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari :: video prilog

Betonirano je prvih 50 metara mosta Zemun-Borča, a kineski radnici su pomoću ogromnih pokretnih skela na levoj obali Dunava počeli i gradnju puta za penjanje na most.

U ovom trenutku iznad reke se podižu i dva glavna noseća stuba koja će držati raspon iznad plovnog puta, a kineski inženjeri tvrde da ne postoji nijedan problem zbog kojeg bi kasnili.

U Gradu kažu da je ispitana bezbednost zemljišta na zemunskoj obali i da do kraja godine radovi treba da počnu i na toj strani.
 
Kartografu jarane, ziv bio. Jel mogu neke ozgo i za druge topike? pancevac, obilaznica (bataja), vojvodjanska, ada (gagarina)...
 
Боже колико је било логично да се ово уради,бар до Јурија Гагарина за почетак

gr.png


Уместо тога смо добили онај црвени булеварчић изолован насипом на једном крају и недођијом и топографијом терена са друге и то за 450 милиона.
 
@Delija,
Pa zamisao SMT-a je da jednog dana bude uradjeno ono sto si nacrtao belom bojom (sa tunelom ispod Ade)
 
СМТ никада није тако замишљен.Раније су постојали слични планови,барем у том делу али то није имало везе са оним што се сада изводи,између осталог и зато што су ти планови искључивали мост који је изведен на доњем шпицу аде.

Поврх свега из године у годину имамо контрадикторне изјаве оних којих су нас и увели у ову аутомобилску колотечину.
 
Delija":2dn4m9pp je napisao(la):
Боже колико је било логично да се ово уради,бар до Јурија Гагарина за почетак

gr.png


Уместо тога смо добили онај црвени булеварчић изолован насипом на једном крају и недођијом и топографијом терена са друге и то за 450 милиона.


Onda ste most na Adi trebali da gradite jedan kilometar uzvodno
 
@delija
U GUPu iz 72 je ucrtan taj SMT sa mostom na donjem spicu Ade koji zapravo ide paralelno sa danasnjom trasom SMT-a. Ne znam sto su ga pomerili za kilometar blize gradu.
 
Nema drugih snimaka, ovaj prijatelj sto se popeo da slika je Beogradjanin :)

Nego, i ja se nadam da ce ovo bar do Jurija Gagarina da urade u nekom skorijem periodu *1-2 god(.

Zna li neko, osim Grand kafe na Ledinama gore, ima li nekih bitnih prepreka ovom pravcu (sto je Delija nacrtao)?

sem_lumis":1ggzb6v6 je napisao(la):
Kartografu jarane, ziv bio. Jel mogu neke ozgo i za druge topike? pancevac, obilaznica (bataja), vojvodjanska, ada (gagarina)...

Nisam siguran da sam te skapirao? U svakom slucaju, sve sto pominjes je obuhvaceno na ovom snimku. Naravno, za vecu rezoluciju treba i koji dolar vise DigitalGlobe-u ;)
 
spatiotecte":9p75zvdb je napisao(la):
@delija
U GUPu iz 72 je ucrtan taj SMT sa mostom na donjem spicu Ade koji zapravo ide paralelno sa danasnjom trasom SMT-a. Ne znam sto su ga pomerili za kilometar blize gradu.

По гуп-у 2021 СМТ преко Аде не постоји већ иде до Јурија Гагарина а по ГУП-у из 72е СМТ би ипак био доста другачији на северу града и градио би се из других разлога јер се тада приоритет давао железници и искључивао је УМП. 40 година касније урбанистички гледано смо отишли 60 година уназад.

Тrialin,морали смо али нисмо. :bash:
 
gr.png


Koliko je ovde logičnije, bolje i jeftinije rešenje. Da dobijemo bar malo više pameti u budućnosti, pa da uradimo nešto pametnije :bash: Izgleda da su dedinjci imali lobi, da bi što brže stigli na posao na NBG :notok:
 
Delija kranje tendenciozno si nacrtao trasu UMP-a do depoa gsp-a
 
Grand kafa nije nikakva prepreka, problem je deo trase T6 od Kvantaske pijace do Grand kafe, gde za 12 hektara zemljista treba platiti vlasnicima po sadasnjim cenama oko 1 milijardu i 800 miliona dinara. Taj deo trase ima oko 1,6 kilometara i on je najveci problem. Njegova gradnja Direkciju bi kostala oko 2-3 miliona evra, ali joj se ovih 16-17 miliona evra za zemljiste u ovom trenutku nikako ne daju.
 
Белка препрека је УМП у који се и даље сливају наше паре и у који ће морати још доста да се уложи ако би да се бар донекле искористи тај пројекат тежак 450 милиона.

Igor":39bwpflr je napisao(la):
Delija kranje tendenciozno si nacrtao trasu UMP-a do depoa gsp-a

Право да ти кажем нисам уопште обратио пажњу на то. Ако га продуже даље као што је по првобитном плану промашај ће бити још већи а цео пројекат бесмисленији."Срећом" пара за такве испаде више немамо.

Чињеница да је да су истовремено започели два полупрстена од којих један то није нити ће икада бити па оба пројекта обесмишљавају један други и никада неће остварити највећи део своје поенте што су чак и ставили у своје ГлУП-ове без и мало стида.
На постојеће стање бих потрошио још који милион да се донекле санира штета на Новом Београду тј да се направи кружни ток на крају Милентија Поповића и повеже са овом брљотином а након тога бих декретом забранио било какво улагање у УМП осим одржавања.
 
Delija":2jdyt6k2 je napisao(la):
spatiotecte":2jdyt6k2 je napisao(la):
@delija
U GUPu iz 72 je ucrtan taj SMT sa mostom na donjem spicu Ade koji zapravo ide paralelno sa danasnjom trasom SMT-a. Ne znam sto su ga pomerili za kilometar blize gradu.

По гуп-у 2021 СМТ преко Аде не постоји већ иде до Јурија Гагарина

Delija u pravu si, sad sam proverio u Gup-u2021 i istina je da nema tog dela preko ade.

Mozda ce da se pojavi taj deo u GUP-u 2041 jer je sasvim logicno da bude spojen kao sto si nacrtao belom linijom.
Pogotovu sto sa sumadijske strane vec postoji jedan deo SMT-a kroz Rakovicu, Banjicu i Brace Jerkovic te bi bilo logicno zaokruziti ceo potez jednim tunelom ispod Ade i dobiti pravi prsten.
 
Po GUP-u ide stvarno do Jurija Gagarina.Trenutno je novi GUP na javnom uvidu pokusacu da ga slikam sutra,prekosutra,mozda tamo ima izmena.

Evo ga vazeci

http://www.beoland.com/zemljiste/karte/ ... bracaj.jpg

Mozda u novom gup-u ubacise most u ivana ribara ili tunel,znam da ubacise most u savskom amfiteatru.

Takodje delija dva prstena se grade jer UMP finansira grad a SMT/SMP drzava pa eto i nesklada,meni je logicnije bilo da je negde blize zemunu gradjen most koji bi bio nadovezujuci za UMP u produzetku tosinog bunara.Bio bi tunel+most i to u visini gardosa ali bi bio 2.5 km blizi gradu za razliku od trenutno gradjenog kineza koji nije ni obilaznica niti UMP
 
vucko":3q5lsapp je napisao(la):
......

Mozda u novom gup-u ubacise most u ivana ribara ili tunel,znam da ubacise most u savskom amfiteatru.
...


Zbog čega svi misle da je Dr. Ivana Ribara pogodna za frekventnu ulicu na koju bi se nastavljao most, nikada mi neće biti jasno???

Samo na karti to može da izgleda logično, na terenu je više nego očigledno da je to i pogrešno i nemoguće.
 
Vrh