Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Pa samo se pojaca hidroizolacija.

Ako je mogao da se napravi tunel ispod La Manche-a izmedju Francuske i Engleske, ovaj tunel ispod Save bi bio pickin dim.
 
JohnnyLee":1vexf5bh je napisao(la):
svsavic":1vexf5bh je napisao(la):
Žašto ne bi mogao tunel zbog vodoizvorišta??

па како ћеш да градиш тунел кроз водни терен? да га копаш 100 метара у дубину? треба вентилацију одатле избити. где?

Očigledno da nemaš informacija. Ima mnoštvo tunela ispod reka, jezera i mora. Ventilacija problem? oko ne može vertikalna (a može) može da se ide i horizontlnim putem. Dubina tunela bi bila do max 20m
 
blagoje":3l8rrtfs je napisao(la):
Zumira se mapa na oblast koja želi da se prikaže. Pomoću opcije Search se dobijaju konture svih slika koje zahvataju tu oblast. Opcijom Pan by dragging map sa leve strane mape se preciznije podesi položaj mape (iz nekih razloga sledeći korak neće da se izvrši bez ovog), a zatim se opcijom Catalog/View List dobija spisak svih slika čije su konture prikazane i to sa datumom slikanja i bitnim parametrima slike.

Na mom racunaru Pan by dragging map nije neophodan i procedura je jednostavnija. Ides na Search Belgrade, izberes onaj u Srbiji, nacrtas kvadrat oko Beograda , kazes search, izberes mapu. To je sve. Neophodno je da se otvaraju popup prozori.

Evo jedne lepe, taze, i to sa dobrim parcetom Srbije (35 MB).

https://browse.digitalglobe.com/ima...1C97AA00&imageHeight=natres&imageWidth=natres

i sa nje deo gradilista, snimano 12.09.2012.

Beograd_Km_2012-09-12.jpg
 
Malopre sam prosao Zrenjanincem pored buduce petlje na Zrenjaniskom putu . . Jedna maina vec je prebacena na stranu prema Pancevu , a do Zrenjanica pripremni radovi su se priblizili na samo 300 metara . Citava petlja je oznacena sa stubicima
 
Da li neko zna tacnu projekciju kuda ce da ide buduci put koji spaja kineski most sa obrenovcem i ibarskom magistralom. Kinezi su navodno vrlo zainteresovani za taj projekat
 
Acika":sdmm071i je napisao(la):
Da li neko zna tacnu projekciju kuda ce da ide buduci put koji spaja kineski most sa obrenovcem i ibarskom magistralom. Kinezi su navodno vrlo zainteresovani za taj projekat


Izgleda da si malo pomesao most , Kineze i njihovo interesovanje za gradnju delova (Beograd -Obrenovac - Ub , Lajkovac - LJig ) autoputa Beograd - Pozega.

Inace saobracajnica koja bi u buducnosti povezala Kineski most i put za Obrenovac je T6 , a zavisno od toga sa koje ce strane ici autoput Beograd - Obrenovac ( Sumadijske ili Sremske) , reka Sava ce se prelaziti ili na novom Mostu na adi ili na novoizgradjenom kod Obrenovca .
 
Ministar je rekao da se priprema i dokumentacija za javno-privatno partnerstvosa kompanijama iz NR Kine za gradnju autoputa od Beograda odnosno"Kineskog mosta" preko Dunavado Obrenovca, gde će biti izgrađen i veliki most na Savi dužine 1.800 metara. U okviru tog projekta je, kako je rekao ministar, planirana i gradnja surčinske petlje koja će koštati između 40 i 50 miliona evra. To je doslovno objavljeno u jucerasnjim vecernjim novostima. Dobri ministarske izjave uvek uzimati sa rezervom
 
ББорисе7, ево те вести али са Б92, чика Веља је то рекао

Odluka koja firma gradi Koridor 11
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Vlada će u četvrtak utvrditi koja kompanija iz Kine ima najpovoljniji ponudu za gradnju Koridora 11.
Kako je izjavio ministar građevine Velimir Ilić njihove cene su dosta niže od onih koje je dala već angažovana firma iz Azarbejdžana.
"U četvrtak kineske ponude idu na Vladu koja će potvrditi odabir odredjene firme", rekao je ministar Ilić.
Sa tom odlukom Vlade će se, prema Iliću, izaći pred Kinesku Eksim banku, od koje je Srbija već tražila povoljan kreditni aranžman za gradnju autoputa, a potom će posao moći da bude pokrenut.

Cene koje su ponudile pojedine gradjevinske kompanije iz NR Kine niže su i do dva miliona evra po kilometru od cene po kojoj je azerbejdžanska firma "Azvirt" angažovana na gradnji autoput od Ljiga do Preljine, naglasio je ministar.

Ilić je naveo da će prva deonica sa Kinezima biti gradjena od Obrenovca do Ljiga, ne računajući deo autoputa Ub-Lajkovac na kojoj su već angažovani domaći gradjevinari.
Prema ranijim najavama iz Ministarstva za gradjevinu i urbanizam, prvi radovi na kojima će biti angažovani izvodjači iz NR Kine trebalo bi da počnu na proleće.
Ministar je rekao da se priprema i dokumentacija za javno-privatno partnerstvo sa kompanijama iz NR Kine za gradnju autoputa od Beograda odnosno "Kineskog mosta" preko Dunava do Obrenovca, gde će biti izgradjen i veliki most na Savi dužine 1.800 metara.
U okviru tog projekta je, kako je rekao ministar, planirana i gradnja surčinske petlje koja će koštati izmedju 40 i 50 miliona evra.
"Meni je drago što je sa Kinezima dogovoreno maltene sve oko izvodjenja dela od Obrenovca do Ljiga i naravno oko javno-privatnog partanerstva za deo od Obrenovca do ulaska u Beograd, surčinska petlja, most na Savi...", dodao je Ilić.
Državni sekretar u Ministarstvu gradjevine Miodrag Jocić je ranije rekao Tanjugu da ima više gradjevinskih firmi iz NR Kine koje žele da prave autoput od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, kao i "Moravski koridor" od Pojata do Preljine.
Državni sekretar Jocić je naveo da će ti projekti biti realizovani isključivo povoljnim finansijskim sredstvima Eksim banke Kine.
Državni sekretar je podsetio da je Vlada Srbije u septembru zatražila od vlasti NR Kine dugoročni kredit u iznosu do 850 miliona evra za izgradnju autoputeva u Srbiji.
"Tražimo povoljan kredit sa fiksnom kamatom od 2,5 odsto i rokom otplate od 20 godina, s tim što bi grejs period bio pet godina", istakao je Jocić.
Deonice budućeg autoputa Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig su ukupno dugačke oko 50 kilometara, a prvi radovi u okviru aranžmana sa kompanijama iz Nr Kine, prema Jociću, mogli bi da počnu u rano proleće 2013. na delu od Ljakovca do Ljiga u dužini od 24 km.
Jocić je rekao da je ta deonica trenutno najspremnija za radove, jer su već otkucana rešenja za eksproprijaciju zemljišta, ali da treba za te namene uplatiti oko 28 miliona dinara.
Na Koridoru 11 (K-11), domaći izvodjači već grade deonicu Ub-Lajkovac u dužini od 12,5 km, a azerbejdžanska firma "Azvirt" izvodi pripremne radove za deo od Ljiga do Preljine, na osnovu kredita vlade u Bakuu za taj posao od 300 miliona evra.
Vlade u Beogradu i Pekingu su potpisale Sporazum o ekonomskoj i tehničkoj saradnji u oblasti infrastrukture u avgustu 2009, a Vlada Srbije je u avgustu ove godine imenovala ministra finansija i privrede Mladjana Dinkića za predsednika srpskog dela mešovite medjuvladine komisije za trgovinu i ekonomsku saradnju sa NR Kinom.
Na čelu radnih grupa za pregovore sa izvodjačima iz NR Kine su ministar Ilić za K-11 i ministarka regionalnog razvoja i lokalne samouprave Verica Kalanović za "Moravski koridor".

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=655386
 
Hvala Gago . Ovaj clanak nisam procitao , pa se izvinjavam Aciki na mojoj brzopletosti i mozda ne primerenom odgovoru na njegov post .

Ali cu zato sad da kazem , pa makar i ne bio u pravu , da ovaj Velja nema pojma sta prica ( osim ako novinar nije pogresno preneo njegovu izjavu ) .

"Ministar je rekao da se priprema i dokumentacija za javno-privatno partnerstvo sa kompanijama iz NR Kine za gradnju autoputa od Beograda odnosno "Kineskog mosta" preko Dunava do Obrenovca, gde će biti izgradjen i veliki most na Savi dužine 1.800 metara.
U okviru tog projekta je, kako je rekao ministar, planirana i gradnja surčinske petlje koja će koštati izmedju 40 i 50 miliona evra."

Ove boldovane recenice nemaju blage veze sa mozgom.
 
и моје извињење, нисам био упознат са тим. али каква је то петља од 40 милиона €?
 
JohnnyLee":16wcxwwm je napisao(la):
и моје извињење, нисам био упознат са тим. али каква је то петља од 40 милиона €?
Ја ћу да ти кажем каква је! Пишљива! Брука и срамота! Та петља је увреда за аутомобилски концепт! Да спуцају у њу 64 милиона или да је не граде уопште!
svsavic":16wcxwwm je napisao(la):
Žašto ne bi mogao tunel zbog vodoizvorišta??

У праву си.Коме још требају огромне резерве најчистије подземне воде у веку који ће се завршити ратовима због те текућине? Боље да ми овако сами себи пуцамо у колено и да метак платимо пар стотина милиона евра,чисто да будемо сигурни да не постанемо опет интересантни нашим пријатељима са запада.

spatiotecte":16wcxwwm je napisao(la):
Pa samo se pojaca hidroizolacija.
Ako je mogao da se napravi tunel ispod La Manche-a izmedju Francuske i Engleske, ovaj tunel ispod Save bi bio pickin dim.
Тако је! Нама је пичкин дим да неутралишемо тај проблем постојања незагађених водоизворишта. Савска чесмовача 4 лајф!
 
samo na petlji bi se uštedelo ako bi auto put išao desnom stranom save...

petlja već postoji kod novog obrenovačkog puta.

a tu bi logikom stvari trebao da se završava auto put i da se dalje nastavlja na put rezervisan za motorna vozila, i dalje ka sajmu.....

i ne bi bilo potrebe za surčinskom petljom. ko hoće u surčin taj bi se isključio kod ostružnice, na petlju koja već postoji i dalje ka surčinu.....


sramota.
 
Можемо и да га крстимо.

Аутопут политичко-тајкунског пријатељства и једнинства

Ово име би важило за деоницу кроз Београд.
 
:bash: Velja Ilić je upravo izmislio nov argument za varijantu leve obale: Navodno 3,4 godine bismo izgubili sanacijom klizišta. Bolje da ništa nije rekao
 
čuo sam....

nije nama problem da se strpimo 3-4 godine, za deonicu od beograda do obrenovca. kao da do sada nismo čekali 30 godina za taj put. pa nam te godine predstavljaj problem.

pri tome setio sam se još jedan razlog za uštedu desnom stranom. ako trasa bude išla levom obalom, moraće da se gradi i prodžetak jurija gagarina sve do obilaznice da bi taj saobraćaj imao gde da ode, a desnom obalom već postoji put za saobraćaj motornih vozila od obilaznice gde bi se auto put završavao, pa sve do sajma.......

pri tome, velja kaže da će put izlaziti i na vojvođansku i na jurija gagarina. to jedino znači da bo se negde pre dr ivana ribara račvao na dva kraka i jedan krak išao na gagarinovu, a drugi na vinogradsku i dalje na vojvođansku. što znači rušenje mnogo kuća u ovoj divljoj ulici i proširenje sa sadašnje jedne trake na 3+3, koliko ima vojvođanska.....


a za sve ove ušteđene pare mogao bi da se iskopa i tunel ispod ade, koji bi spajao trgovačku sa dr ivana ribara, i ko hoće na kineza iz pravca obrenovca tuda da se preusmeri. pri tome taj tunel ne bi služio samo za tranzit, već i za gradski saobraćaj, za razliku od mosta u obrenovcu......


nego niko od medija da kaže kom zemljoradniku pripada zemlja kroz koju bi prošao auto put na levoj obali, i koliko bi zemlje moralo da se ekpropriše, i koliko je to u parama......

da vidimo ko su ti novopečeni zemljoradnici....

kako reče onaj momak, veljo, svi ste vi ista.....
 
~~Cene koje su ponudile pojedine gradjevinske kompanije iz NR Kine niže su i do dva miliona evra po kilometru od cene po kojoj je azerbejdžanska firma "Azvirt" angažovana na gradnji autoput od Ljiga do Preljine, naglasio je ministar.~~

Ma dal je moguce da je pored Kolubare jeftinije graditi nego preko planinski predela...

al to nije tema ove `teme`. Nego, kako nam napreduju Kinezi na mostu?
utice li zahladjenje i pocetak kisa?
 
Delija":aqyarpd5 je napisao(la):
spatiotecte":aqyarpd5 je napisao(la):
Pa samo se pojaca hidroizolacija.
Ako je mogao da se napravi tunel ispod La Manche-a izmedju Francuske i Engleske, ovaj tunel ispod Save bi bio pickin dim.
Тако је! Нама је пичкин дим да неутралишемо тај проблем постојања незагађених водоизворишта. Савска чесмовача 4 лајф!

Sto bi podzemni tunel ispod Save obavezno zagadio vodoizvorista?????
 
Не би га загадио већ би га неутралисао.
 
Juče je u Beogradskoj hronici bio prilog o Koridoru 11 i neki čika iz CIP(iripij)a je objašnjavao kuda bi išla saobraćajnica koja bi povezala Kineski most na SMT-u sa Surčinskom petljom na obilaznici oko Beograda (gde bi se izgleda spajali Koridor 11, Oblilaznica i taj krak SMT-a). Velja je pominjao da su Kinezi zainteresovani da izgrade i taj put. CIP-ovac se osvrnuo i na rekonstrukciju Vojvođanske i produžetak Ulice Jurija Gagarina, ali sve sam čuo samo u prolazu, pošto sam bukvalno bio na vratima izlazeći iz kuće.

Nažalost, sadržaji Beogradske hronike ne mogu se naći na netu :(
 
Vrh