Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

to sam komentarisao nekoliko postova iznad.


ta vinogradska ulica bukvalno ima samo jednu traku za oba smera, gde se vozila mimoilaze tako što oba siđu po malo sa strane.

i oni dakle hoće da sruše ceo jedan red kuća. ko zna koliko je to u parama. plus petlja od 40 miliona kod surčina. plus most na savi.


pa ko je ovde lud majku mu.
 
Homer Jay":13h8z9w1 je napisao(la):
Juče je u Beogradskoj hronici bio prilog o Koridoru 11 i neki čika iz CIP(iripij)a je objašnjavao kuda bi išla saobraćajnica koja bi povezala Kineski most na SMT-u sa Surčinskom petljom na obilaznici oko Beograda (gde bi se izgleda spajali Koridor 11, Oblilaznica i taj krak SMT-a). Velja je pominjao da su Kinezi zainteresovani da izgrade i taj put. CIP-ovac se osvrnuo i na rekonstrukciju Vojvođanske i produžetak Ulice Jurija Gagarina, ali sve sam čuo samo u prolazu, pošto sam bukvalno bio na vratima izlazeći iz kuće.

Nažalost, sadržaji Beogradske hronike ne mogu se naći na netu :(

Реч је сигурно о недостаућем делу саобраћајнице Т-6, од Бежанијског гробља до Бежаније.


Милисаве, кад већ аутопут иде по левој обали Саве, боље је да се надовеже на Војвођанску, него на Јурија Гагарина, која би постала преоптерећена. Плус даље из Тошиног бунара постоји директна веза са УМП и градским аутопутем. Раселиће куће у Виноградској као и у Тошином бунару.
 
A sto lepo ne naprave tunel ispod ade i spoje SMT sa obrenovackim putem odakle bi krenuo autoput ka jadranu umesto sto rade ove skalamerije?
 
Одлучили су да аутопут иде левом (новобеоградско/сурчинском) обалом због прескупе и предуге санације клизишта "Дубоко", највећег у Европи. О вези са СМТ су размишљали накнадно. Да аутопут иде десном обалом Саве, Новобеограђани би се задовољили везом преко Моста на Ади.
 
A što autoput ne bi mogao da počinje sa Obilaznice, negde posle Sremčice? Ili čak posle Ibarske?
Na taj način se eliminiše i most i klizište. Ako grešim slobodno me ispravite.
 
Zar nije glupo 100 puta premostavati Savu, koliko znam planiran je auto-put Novi Sad, Ruma, Sabac, Loznica koji podrazumeva most preko Save kod Sapca. Podjimo od Sr. Race, zatim Sr. Mitrovica, Sabac, plus taj u skolipu auto puta, taj koji Velja planira, Obrenovacki, Ostruznicki to vam je sedam drumskih mostova preko Save bez beogradskih. Milislim da bi krajnje rasipnicki bilo graditi jos jedan most punog profila pored ostruznickog.
 
naravno. obrenovac bi u budućnosti mogao da ima 2 mosta preko save, a i ovaj jedan zvrji prazan

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
Ce bidne problem ukrstanje produzenog T6 sa surcinskim putem i kasnije vinogradskom/vojvodjanskom ul
 
Неки се сигурно сећају кад сам током оних дугих расправа о УМП-у писао о дебилности спајања УМП-а и СМТ-а и тај план овако илустровао а сада нам не гине продужетак ове урбанистичке колотечине и саобраћајног прстена на српски начин.

Дакле,из аутопута улазићемо у СМТ а из СМТ-а у УМП да бисмо стигли пар стотина метара од почетне тачке. Овај епски промашај од плана симболизује пут развоја Србије који води у ћорсокак.
 
Pa problem je sto oni ne znaju na jednom planu da nacrtaju 3 razdvojena kruga nego prave spiralu.

Porucujem urbanistickom zavodu da uzme sestar, ubode ga u centar i nacrta 3 kruga. To je na nivou deteta od 5 godina.
 
А ономад си имао потпуно различит став...
 
Delija":ix37gzy1 je napisao(la):
А ономад си имао потпуно различит став...

A? ne znam odakle si to zakljucio?????

Nisam nikad rekao da su dobro projektovali ta sistem prstena oko grada..

UMP mi je nelogidan jer kruzi oko grada i onda ide totalno u levu stranu ka bezaniji.
SMT kad predje dunav posle kineskog mosta ode za Suboticu umesto lagano da skrece oko grada. Plus ona ostra krivina koja ga vraca na put ka pancevu.
Oni ne znaju sta je prsten nazalost.

Jedino mi obilaznica dobro projektovana, pravi normalan krug oko grada.
 
Ma ne samo sto su lose projektavani UMP i SMP , nego je i redosled operacija potpuno pogresan .

Prvo je trebalo u punom profilu zavrsiti obilaznicu oko Beograda , pa koridor x , mozda cak i autoput do Pozege , a tek onda resavati SMT i UMP i to prvo cini mi se SMT .

Moja dilema je : da li je bilo moguce napraviti 4 traku na Gazeli ? Ako jeste , a da to ne kosta citavo bogatstvo , to je trebalo uraditi i Most na adi bi mogao da saceka ( neka bolja vremena ) jos deset godina , a tim parama resavati sve ovo sto sam naveo (obilaznicu , SMT , pa i deo autoputa do Pozege u blizini Beograda ).

Naravno , sve bi zavisilo od dogovora republike i grada .
 
Vesti :: Beograd

Počelo betoniranje mosta Zemun - Borča »

01. Novembar. 2012 | (17:19 -> 18:16), Izvor : Studio B, Komentari: 1 :: video prilog

Završeni su skoro pa svi stubovi mosta Zemun-Borča, što je i bilo potrebno da bi se prešlo na sledeću, glavnu fazu radova gde se praktično postavljaju temelji budućeg kolovoza, odnosno noseće konstrukcije mosta.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mostzb01112012.jpg


Naime, upravo danas počelo je betoniranje i u mesecima koji slede moći ćemo da vidimo kako se most polako spaja.
Prethodnih dana jutra pored Dunava podsećala su na prava decembarska. I samo je malo toplije kada sunce počne da zalazi, ali i tada, u sutonu, kineske radnike zateći ćete kako i dalje rade. Najave da nas čeka ledena zima ih ne plaše. Jednu su zimu u Srbiji već preživeli, lako će, kažu, i drugu, iako im posao neće biti nimalo lak. Jer počinje betoniranje.
- Zoran Petrović, šef gradilišta na mostu Zemun - Borča - Sad radimo gornji deo konstrukcije, to je noseća konstrukcija kolovoza. Danas smo s tim počeli, bio je vatromet. To je kineski običaj da kad se krene s betoniranjem nosača - upali se vatromet što je stvarno impresivno.

Sa 56m, ovaj deo mosta nije samo prvi, već i najduži koji se betonira. Stoga ne treba da čudi što samo na njega odlazi 1300 tona betona. Betoniranje je počelo i trajaće narednih 20 sati. Da je malo toplije, bila bi potrebna 5 dana da beton očvrsne, ali hladnije je, pa će ipak sačekati nedelju dana. A onda kineski radnici nastavljaju dalje.

Svaki sledeći deo koji se betonira kraći je, odnosno dugačak 48m. Prvo će se betonirati strana kolovoza koja vodi ka Zemunu, a potom ona kojom će vozila ići do Borče. Celim mostom vozićemo se krajem sledeće godine i u to, kaže nam i šef gradilišta, ne treba da sumnjamo, jer su brzina i disciplina kineskih radnika na zavidnom nivou. Ne krije šef ni da je oduševljen što, umesto piva, ovi radnici kraj sebe drže teglu čaja, isključivo kineskog. Ipak, ima i onog što Zoran Petrović u svojoj karijeri dosad nije sreo - radnici koji su, kad god ih zateknete, baš uvek nasmejani.

VIDEO PRILOG: http://youtu.be/Z6wgpJj7gLc

Izvor: Studio B
 
Homer Jay":8jxakemw je napisao(la):
Vesti :: Beograd
...
Svaki sledeći deo koji se betonira kraći je, odnosno dugačak 48m. Prvo će se betonirati strana kolovoza koja vodi ka Zemunu, a potom ona kojom će vozila ići do Borče. Celim mostom vozićemo se krajem sledeće godine i u to, kaže nam i šef gradilišta, ne treba da sumnjamo, jer su brzina i disciplina kineskih radnika na zavidnom nivou. Ne krije šef ni da je oduševljen što, umesto piva, ovi radnici kraj sebe drže teglu čaja, isključivo kineskog. Ipak, ima i onog što Zoran Petrović u svojoj karijeri dosad nije sreo - radnici koji su, kad god ih zateknete, baš uvek nasmejani.

Da smo u Engleskoj, ne bih imao primedbe na boldovani deo teksta. :kafa:
 
Da Blagoje, dobro si to primetio ocigledno da je betoniranje krenulo sa borcanske strane i to trake prema Borci!!! Zna li neko, jel zavrsen glavni stub na Strani Borce????
 
PRE



POSLE



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------















Toliko je vreme dozvoljavalo danas jer sam bukvalno ugrabio rupu u oblacima da bi fotkao. Bilo je lepog svetla nekih 10-ak minuta, dovoljno da na'vatam par kadrova.
 
Objavise vest da zahvaljujuci upravo ovakvom dobrom nacinu rada povereni su Kinezima
izgradnja dr. auto puteva i tunela kroz Frusku goru
 
7. novembar 2012:

















Na prilazu mostu sa zemunske strane nema još nikakvih radova.
 
Bravo i hvala za slike!
Upravo sam ovo hteo da vidim, pomalja se glavni stub sa borčanske strane, evo ga na slici odmah ispod žutog krana:



A i namontiraše kao što smo videli na gornjim slikama portalni kran kojim izgleda nameravaju da brzo i lako postavljaju prednapregnute grede na početnom delu mosta:

11342842.jpg


Bravo za Kineze! :vops:
 
Нисам довољно у току, видим сви хвалите Кинезе. Да ли то значи да они раде испред рока или..?
 
Vrh