Ja kontam da se teži ka tome da vlast gradi što više infrastrukturnih (drumskih) projekata (puteva) da se vidi kako nešto rade. Međutim Američki grad zahteva sprawl. Evropski pak, zahteva samo kooperaciju nadležnih institucija i građana, maksimalno iskorišćenje prostora, podizanje gustine naseljenosti bez narušavanja ekosistema (Zvezdarska Šuma!), sve u svemu pametno raspolaganje istim. Posle svega toga umesto puteva grade se nezavisni viskokapacitetni šinski sistemi (metro i feeder zavisne i nezavisne LRT linije).
Oni hoće da iskasape zavisni LRT (tramvaj), da ga zamene nezavisnim a ostatak metro kapaciteta da svale na privatne automobile koji će koristiti Đilasove drumske ideje. Na kraju krajeva, on vozi auto pa gradi sam sebi puteve. Beograd, Studio Đ - Real Life Simcity.
Razlika između Beča i Đilasovog Beograda jesu prioriteti.
Beč - metro i alternativni drumski pravci bez dozvole prekomernog širenja grada u nedogled, nemogućnost nelegalne gradnje, bar se bivši gradonačelnik vozio tramvajem na posao.
Beograd - spojiti sve putem što se spojiti može, što jeftinije i što brže bez obzira na idealnu iako skuplju trasu, pošto kamioni treba da idu okolo a autobusi da se redovno kupuju sredićemo mi i tramvaje pa ćemo ih zameniti LRTom jer za metro nemamo para zbog toga što svi vozimo kola. Većina korisnika GSP su 65+ pa idu samo stanicu-dve a za to je dovoljan i autobus. Kupujmo im niskopodne da se ne pentraju iako niskopodni imaju manji kapacitet pa ih treba više iako su znatno skuplji.
Vršimo promenu namene zemljišta od obradivog u građevinsko, podajmo bivšim izbeglicama da podignu kuću bez fasade da tu večno i ostane iako bi bilo lepše plansko naselje sa soliterima pored BG:Voz stanice. Za liftove nikad čuli, ove Komunističke zaostavštine nek se krpe, od 3 po ulazu u Blokovima dovoljna su 2 a jedan od ta dva može da se zaglavi na nedelju dana.
Iovako ja Đilas vozim kola i živim u kući, šta me briga za Betonske lego kockice i raju u njima. Ja sebi gradim puteve da vozim kola, mostove da brže stignem i kuće da ne moram da se zaglavim u liftu.
Ako se ovo našem dragom gradonačelniku nimalo ne sviđa onda bolje da pored 400 novih autobusa naruči 1000 Šindler liftova (pošto je grad Davida Pajića čiju je licencu on imao sam svojom nebrigom doveo do propasti) i pokrene akciju suzbijanja kućizacije (selendrizacije) prigrada, favorizuje gradnju železničkih planskih satelitskih naselja sa velikim zgradama (i Šindlerovim liftovima), sa puno zelenila i planiranim ograničenim parkinzima zbog favorizacije BG:Voza. Kupovina novih garnitura i proterivanje Ex-SSSR šklopocija da se ljudi ne bi penjali merdevinama više.