Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Na predhodnim stranama ima i slicice sa trase puta
covek se namucio da lepo uslika sve to :kk:
a vas mrzi i da prelistate par strana :(
 
Kartograf je postavio sliku na temu o Obilaznici oko Beograda, ali dobro prikazuje i trenutno stanje radova na pristupnim saobraćajnicama mostu Zemun - Borča:

161icde.jpg
 
@blagoje,
Hvala na linku, bio sam na sajtu samo sto ne znam kako sa mape da se prebacim na satelitski snimak.
 
Sa tim crvenim prelazom reke bi dobili pravi poluprsten od SMT-a.
 
pa možda polu prsten.

mada sam već pisao o tome da SMT ide bulevaro patrijarha pavla pa na banjicu, a da bi bolje bilo da ide ulicama trgovačka i žarkovačka pa do labudovog brda, pa odatle da se pravi nova trasa preko rakovice do banjice preko miljakovačke šume.

ovako omo S u SMT ne opravdama svoje značenje jer ovaj prsten-poluprsten nije baš spoljni, odnosno negde je spoljni negde je unutrašnji, jer ostaviti naselja kao što su banovo brdo, žarkovo, vidikovac, labudovo, cerak, itd, van spoljašnjeg prstena je neprimereno.
 
Ulica dr Ivana Ribara nikako nije pogodna za izlazak na most niti kao deo neke brže saobraćajnice (ako je neko mislio na tunel).
Možda tako izgleda na karti ili na snimku iz vazuha/ sa satelita, ali to je ulica sa 2X2 trake, ležećim policajcima, sa više isključenja za parkinge okolnih zgrada u blokovima. Isto važi i za paralelne: Nehruovu, Gandijevu, Omladinskih brigada.
Zbog naknadno izgradjene tramvajske pruge, ulica je sužena baš u tom delu pored bloka 45 - najbliže reci. Inače bi i ona bila 3+3, verovatno i sa razdelnim ostrvom, kao duž bloka 61.
A ako bi se pruga izmeštala, logično je da bi se izmestila iza naselja Dr. Ivana Ribara, a to opet znači da bi se konačno produžila i sama ulica Jurija Gagarina, a to dalje znači da bi i sama Ada mogla da se zaobiđe, tako da opet dolazimo na isto - most preko Save u produžetku Jurija Gagarina na onom nejasnom "vodoizvorištu".
 
Zar nije bolje ta crvena po špicu Ade ,ne samo zbog estetike i ekologije ,nego vezati malo i železnički prsten
koj ne dostaje sa te strane . Da ta crvena bude drumsko-železničkog karaktera kad je to propusteno sa Kineskim mostom

Da potsetim to jeste bilo moguce da pruga ide i Kineskim mostom jer Zemunska obala je dosta višlja
a pruga da zaranja u obalu kao kod Pančevačlog mosta.

Možda ,,zaranjanje,, i uspe jednog dana sa tramvajskim saobracajem preko Kineskog mosta
sa nekom prepravkom al to je daleko. . . . .
 
Mene na ovoj slici fascinira velicina urbanizovanog/izgradjenog Novog Beograda i Zemuna u odnosu na ostatak grada. Izmestanje zeleznickog cvora, izgradnja u amfiteatru i popunjavanja razvalina (uredjenje imovinskih odnosa, smislena regulativa koja stimulise a ne gusi) po gradu pod HITNO, inace nam se lose pise.
 
spatiotecte":1lsfajz9 je napisao(la):
@blagoje,
Hvala na linku, bio sam na sajtu samo sto ne znam kako sa mape da se prebacim na satelitski snimak.

Zumira se mapa na oblast koja želi da se prikaže. Pomoću opcije Search se dobijaju konture svih slika koje zahvataju tu oblast. Opcijom Pan by dragging map sa leve strane mape se preciznije podesi položaj mape (iz nekih razloga sledeći korak neće da se izvrši bez ovog), a zatim se opcijom Catalog/View List dobija spisak svih slika čije su konture prikazane i to sa datumom slikanja i bitnim parametrima slike. Po svim parametrima slike može da se izvrši njihovo sortiranje. Naprednim opcijama mogu da se označe sve one koje prikazuju tačno određeno mesto (Highlight footprints by mouse click or drag box - prva opcija iznad mape). Klikom na View pored određene slike u spisku se otvara prozor sa njenim prikazom i opcijama za rezoluciju prikaza. Slika može da se sačuva na disku ili da se preuzme njen URL.

Sad vidim da dotična slika nije na spisku slika. Postoji jedna od 10.10.2012. koja prikazuje ovu oblast, ali je sa dosta oblačnosti:

showBrowseImage
 
relja":1ghgnpi8 je napisao(la):
Ulica dr Ivana Ribara nikako nije pogodna za izlazak na most niti kao deo neke brže saobraćajnice (ako je neko mislio na tunel).
To crveno sam nacrtao kao najkraći spoj T6 i Trgovačke, odnosno izlazak T6 na već postojeću petlju.

Sa strane NBG nije problem da se naselje Ivana Ribara jednostavno zaobiđe.
Ali gde bi taj zamišljeni produžetak J. Gagarina izlazio na desnoj obali?
 
а како си мислио да урадиш то црвено? мост не би смео ту да се гради, јер сече Аду по средини и уништио би тај њен део. опет, ни тунел не би смео због водоизворишта. како онда? овако би ја:
varijanta.jpg


продужио Јурија Гагарина, мост преко Саве и трасом Боре Станковића излази на М19, где би уместо садашње раскрснице била петља
 
JohnyBgood":3k8p7txb je napisao(la):
Mene na ovoj slici fascinira velicina urbanizovanog/izgradjenog Novog Beograda i Zemuna u odnosu na ostatak grada. Izmestanje zeleznickog cvora, izgradnja u amfiteatru i popunjavanja razvalina (uredjenje imovinskih odnosa, smislena regulativa koja stimulise a ne gusi) po gradu pod HITNO, inace nam se lose pise.
А мозгови би да граде Северни Београд......тешко нама.....
 
stf":7bcz644b je napisao(la):
JohnyBgood":7bcz644b je napisao(la):
Mene na ovoj slici fascinira velicina urbanizovanog/izgradjenog Novog Beograda i Zemuna u odnosu na ostatak grada. Izmestanje zeleznickog cvora, izgradnja u amfiteatru i popunjavanja razvalina (uredjenje imovinskih odnosa, smislena regulativa koja stimulise a ne gusi) po gradu pod HITNO, inace nam se lose pise.
А мозгови би да граде Северни Београд......тешко нама.....

Nacin da se postane nesto kao Atlanta, blagi uzas... Pardon, ne blagi, nego BESKRAJNI uzas, i saobracajno, i estetski, i kulturno...
 
Ja kontam da se teži ka tome da vlast gradi što više infrastrukturnih (drumskih) projekata (puteva) da se vidi kako nešto rade. Međutim Američki grad zahteva sprawl. Evropski pak, zahteva samo kooperaciju nadležnih institucija i građana, maksimalno iskorišćenje prostora, podizanje gustine naseljenosti bez narušavanja ekosistema (Zvezdarska Šuma!), sve u svemu pametno raspolaganje istim. Posle svega toga umesto puteva grade se nezavisni viskokapacitetni šinski sistemi (metro i feeder zavisne i nezavisne LRT linije).

Oni hoće da iskasape zavisni LRT (tramvaj), da ga zamene nezavisnim a ostatak metro kapaciteta da svale na privatne automobile koji će koristiti Đilasove drumske ideje. Na kraju krajeva, on vozi auto pa gradi sam sebi puteve. Beograd, Studio Đ - Real Life Simcity.

Razlika između Beča i Đilasovog Beograda jesu prioriteti.

Beč - metro i alternativni drumski pravci bez dozvole prekomernog širenja grada u nedogled, nemogućnost nelegalne gradnje, bar se bivši gradonačelnik vozio tramvajem na posao.

Beograd - spojiti sve putem što se spojiti može, što jeftinije i što brže bez obzira na idealnu iako skuplju trasu, pošto kamioni treba da idu okolo a autobusi da se redovno kupuju sredićemo mi i tramvaje pa ćemo ih zameniti LRTom jer za metro nemamo para zbog toga što svi vozimo kola. Većina korisnika GSP su 65+ pa idu samo stanicu-dve a za to je dovoljan i autobus. Kupujmo im niskopodne da se ne pentraju iako niskopodni imaju manji kapacitet pa ih treba više iako su znatno skuplji.

Vršimo promenu namene zemljišta od obradivog u građevinsko, podajmo bivšim izbeglicama da podignu kuću bez fasade da tu večno i ostane iako bi bilo lepše plansko naselje sa soliterima pored BG:Voz stanice. Za liftove nikad čuli, ove Komunističke zaostavštine nek se krpe, od 3 po ulazu u Blokovima dovoljna su 2 a jedan od ta dva može da se zaglavi na nedelju dana.

Iovako ja Đilas vozim kola i živim u kući, šta me briga za Betonske lego kockice i raju u njima. Ja sebi gradim puteve da vozim kola, mostove da brže stignem i kuće da ne moram da se zaglavim u liftu.

Ako se ovo našem dragom gradonačelniku nimalo ne sviđa onda bolje da pored 400 novih autobusa naruči 1000 Šindler liftova (pošto je grad Davida Pajića čiju je licencu on imao sam svojom nebrigom doveo do propasti) i pokrene akciju suzbijanja kućizacije (selendrizacije) prigrada, favorizuje gradnju železničkih planskih satelitskih naselja sa velikim zgradama (i Šindlerovim liftovima), sa puno zelenila i planiranim ograničenim parkinzima zbog favorizacije BG:Voza. Kupovina novih garnitura i proterivanje Ex-SSSR šklopocija da se ljudi ne bi penjali merdevinama više.
 
Express":1nh63euy je napisao(la):
...

....Ako se ovo našem dragom gradonačelniku nimalo ne sviđa onda bolje da pored 400 novih autobusa naruči 1000 Šindler liftova (pošto je grad Davida Pajića čiju je licencu on imao sam svojom nebrigom doveo do propasti) i pokrene akciju suzbijanja kućizacije (selendrizacije) prigrada,....

Iako o Djilasu nemam neko pozitivno misljenje, zasto mislis da bi on i grad trebali da kupuju liftove ?
 
JohnnyLee":3fnpff2b je napisao(la):
а како си мислио да урадиш то црвено? мост не би смео ту да се гради, јер сече Аду по средини и уништио би тај њен део. опет, ни тунел не би смео због водоизворишта. како онда? овако би ја:
varijanta.jpg


продужио Јурија Гагарина, мост преко Саве и трасом Боре Станковића излази на М19, где би уместо садашње раскрснице била петља

Žašto ne bi mogao tunel zbog vodoizvorišta??
 
U svakom slucaju SMT nije planiran za kamione.To sto se kinez gradi kao placebo za obilaznicki most negde u visini Batajnice je privremeno resenje.Dok taj problem nemamo na NBG jer postoji ostruznicki most na obilaznici.

Sve vise sto gledam neverovatno mi je kako treci Beograd nema uopste nikakvu vezu tramvajem ili bg vozom sa gradom osim jednog dana na petlji krnjaca kada izgrade stanicu bg voza tamo koja ce opet biti presedacka a ne direktna veza.
 
svsavic":1rlewxja je napisao(la):
Žašto ne bi mogao tunel zbog vodoizvorišta??

па како ћеш да градиш тунел кроз водни терен? да га копаш 100 метара у дубину? треба вентилацију одатле избити. где?
 
JohnnyLee":pqzpc1j3 je napisao(la):
svsavic":pqzpc1j3 je napisao(la):
Žašto ne bi mogao tunel zbog vodoizvorišta??

па како ћеш да градиш тунел кроз водни терен? да га копаш 100 метара у дубину? треба вентилацију одатле избити. где?

Ne znam koji je razlog da se kroz vodoizvoriste ne moze napraviti tunel , ali ovo sigurno nisu razlozi.
 
Vrh