Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Ово није аутопут, већ брза регионална саобраћајница великог капацитета. Неће се наплаћивати, па нема потребе за паралелним путевима.
 
drum1":dks1aa8d je napisao(la):
да, било би сјајно да се изгради одмах и саобраћајница 1+1 са сваке стране (то сам видео у грчкој) да би се спречило избијање на "аутопут" а омогућило подизање стоваришта...и надам се да ће да размишљају о одаљености од саобраћајнице овог пута...
Ovo bi bilo pametno i uz neke magistrale i slicno :kk:
 
@sizif
nije stvar u naplati, već da ne može svako stovarište da ima direktan izlaz na put ovakve važnosti
(tj. planirani kapacitet se drastično umanjuje semaforima i pešačkim prelazima svakih nekoliko stotina metara)
 
Nije mi jasno ko odlucuje o tim stvarima . Ako je problem denivelacije sa ulicama Cara Dusana i Pancevackim putem , u cemu je problem sa ostalim delovima ove saobracajnice , auto puta ili sta vec .

Zar treba sad , kad ima prostora i kada je sve tu , mehanizacija , projekat , dobra volja :) itd . zbog par miliona , izgubiti mogucnost autoputa punog profila i umesto voznje od 10 min zemun - pancevcki put dobiti voznju od pola sata
 
Pa niko posebno ni ne odlučuje, jerbo j ekod nas poznato da se ne razmišlja unapred. Po meni, svaki tzv. brzi put (pod čim podrazumjevam bilo kakav put koji povezuje naselja, a sa bar dvije trake po smjeru) bi okolo sebe trebalo da ima "oblogu" u vidu lokalnog puta, makar makadamskog. Ukoliko nije moguće napraviti obložni put, onda bi glavni put trebalo ograditi betonskim zidom visine najmanje tri metra, debljine 20 cm! Bilo koja od ovih investicija manja je stavka od prepravljanja kasnije.

Ja sam još davno na ne znam kojoj temi (valjda o trećem BG) izrazio sumnju da bi ova saobraćajnica vrlo vjerovatno mogla da se pretvori u put, kakvih je već pun Beograd i čitava Srbija. Po meni, samo pravljenjem unapred šireg koridora može se nešto postići, kasnije obično bude kasno.
Ovo je, po meni, posao jednako važan kao i sam most.
 
Danas sam isao do gradilista da snimim nesto za Lafarge, pa reko' da vas malo obradujem :)

1
01.jpg


2
02.jpg


3
03.jpg


4
04.jpg


5
05.jpg


6
06.jpg


7
07.jpg


8
08.jpg


9
09.jpg


10
10.jpg


11
11.jpg


12
12.jpg


13
13.jpg


14
14.jpg


15
15.jpg


16
16.jpg


17
17.jpg


18
18.jpg


19
19.jpg


20
20.jpg


21
21.jpg


22
22.jpg


23
23.jpg


24
24.jpg
 
Гизмо, велики плусићћћ укљижен у дневник. Као што сам ти и малопре одговорио на ПМ, драго ми је да си прихватио предлог и обогатио предивним сликама ову тему. Надам се да ће бити још слика.
Једно питањце, на коју највећу висину си наводи твој хелиокоптер кад је снимао ове слике ?
 
Ovo danas sam iskoristio jer sam vec bio tamo, ali ne znam da li bih mogao sam da odem tamo i slikam bez nekih dozvola?
Nisam siguran za visinu, na fotkama 4, 5 i 6 mozda 100m, a 11 i 12 recimo 50-ak metara.
 
trialin":3o2lcdhn je napisao(la):
Bole te uvo mozes da spijuniras za CIju.. :cool:

A ne daj boze da nadleti negde blizu njihove ambasade, oborili bi letilicu ;)

Slike su stvarno prva liga :kk: .

I vidi se koliko je i Dunav nizak zbog ovih susa, nadam se da im to pomaze bar polovinu ovoga koliko nesnosne vrucine odmazu radnicima...
 
gizmo":1ap97xdu je napisao(la):
Danas sam isao do gradilista da snimim nesto za Lafarge, pa reko' da vas malo obradujem :)

Hvala Gizmo!

E, na ovo sam mislio kad sam pricao vazdusnom snimanju. Projekti ovakvih razmera se jednostavno ne mogu sagledati na drugi nacin. Ponudi im slike za marketing. Deluju upecatljivo, a to se u njihovom poslu ne odbija. Pogotovo kad se uzme u obzir da imaju velike planove u Istocnoj Evropi, na terenima koji su veoma slicni ovome. Tako ce mozda biti jos prilika za slike u kasnijim fazama izgradnje mosta. Naprimer deo oko srednjeg raspona, centralni stubovi, kao i uvek fotogenicna Zemunska strana.

Inace, dopada mi se detalj koji se retko vidi na fotografijama sa zemlje ili vode. Lepo se vidi kako Dunav uvek sa sobom nosi fantasticne kolicine peska i mulja.

09.jpg

10.jpg
 
Гизмо, захвални смо ти до неба (у буквалном смислу :) )!

Не знам јесу ли фантастичније твоје слике или Кинези, каква посвећеност, за неверовати!

Још један велики плус за градску власт, која овом градилишту и извођачима (у поређењу са оном мегаломанијом на Сави) поклања готово никакву пажњу, лањски снег је био сјајно пропраћен у поређењу с овим!
 
Bilo bi lepo kada bi blagoje bacio neki red analize,mene recimo zanima koliko im treba otprilike da bi zavrsili stubove u vodi?
 
Nego jel ste culi za rusenje onog mosta u Kini? Da li je taj most radila ista firma?
 
Nije razlog "kineski kvalitet" već loš kvalitet.

Isto se dešava jako često i u Americi a oni barem imaju "kvalitet"....
 
Vidite sta je CBRC gradio,sve glavne mostove u kini,dok je ovaj koji se srusio gradio njihov interkop ili balkan gradnja ;)
 
U tom članku sam pročitao da je uzrok jurnjava za dostizanjem ubrzanog razvoja,gde se nekad zanemaruje bezbednost.Pošto ubrzanog razvoja kod nas nema,a nema ni razvoja uopšte,mi ne treba da brinemo.Ja bih dodao:ko radi taj i greši.Kod nas ništa novo ne može da se sruši,jer skoro ništa novo i nemamo.
 
http://www.youtube.com/watch?v=_f2CYK8Zd8I

Vrlo slična nesreća u kini od pre godinu dana. Razlog je tada bio, navodno, preopterećen kamion koji je nosio 80t čeličnih ploča, a registrovan je bio na 15t. (To sam na drugom mestu pročitao, na kineksim vestima su rekli da je više od 100t). Nemam iskustva u vožnji kamiona ali zdrava logika mi kaže da je nemoguće toliko preopteretiti kamion. Kamion koji može od 75-100t da ponese izgleda ovako
Untitled23.png


131804624_291n.jpg


Ova poslednja nesreća je vrlo zanimljiva. Pala su cela tri segmenta mosta, tačno između stubova (oslonaca) koji sprečavaju bočno i torziono pomeranje (to su ovi stubovi sa gredom). Ovi stubovi bez horizontalne grede u sredini su samo vertikalni oslonci. Pao je čelični deo koji je očigleno lakši od ovog betonskog koji je ostao na mestu, i čija ga je sopstvena težina verovatno spasila. Dva kamiona su očigledno torziono izvila toliko ovaj deo da ta dva stuba sa gredom na rastojanju od 100m nisu mogla da ga zadrže i celi deo se prevrnuo. Na drugim slikama nisam video ni jedan element na stubovima kojio bi sprečio odizanje čitavog segmenta. Kako nesreća ne dolazi sama, po mom mišljenju bilo koji od ove tri stavke da je bio drugačiji ne bi most pao. A pošto su se sva tri dogodila most je pao.

1. Mala težina čeličnog dela mosta.
2. Suviše veliko rastojanje bočnih oslonaca
3. Nedostatak elemenata koji bi sprečili odizanje elementa.
 
Leković Đorđije":17x25bkg je napisao(la):
U tom članku sam pročitao da je uzrok jurnjava za dostizanjem ubrzanog razvoja,gde se nekad zanemaruje bezbednost.Pošto ubrzanog razvoja kod nas nema,a nema ni razvoja uopšte,mi ne treba da brinemo.Ja bih dodao:ko radi taj i greši.Kod nas ništa novo ne može da se sruši,jer skoro ništa novo i nemamo.

Kod nas je problem sa odvaljivanjem fasada koje ubijaju ljude. Jer ni to staro sto imamo nismo u stanju da odrzavamo :bash: .

Sto se tice Amerike, za 20ak godina zivota ovde sam cuo za rusenje samo jednog mosta pri renovacionim radovima. Opteretili su masinama vise nego sto su smeli (slicno tom kineskom kamionu koji je nosio puno vise od propisanog). Strasna nesreca u kojoj su zaglavila i deca u skolskom autobusu u Miniapolisu

http://www.youtube.com/watch?v=C31IlOHNzbM

Interesantno je da je ta Minesota kao nekakva lokalna Austrija, ljudi bi se puno manje cudili da je to bilo u Alabami, Misisipiju, ili Luizijani. Ali eto, desava se nazalost i tu. Inace mostovi bivaju dosta cesto osteceni od uragana (jug, jugoistok), od >10 metarskih valova.

http://www.youtube.com/watch?v=IdIFEZlLj5A

i naravno zemljotresa (zapadna obala)

http://www.youtube.com/watch?v=AFwJR04qBys
 
Vrh