Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Železničar":6ly9swsh je napisao(la):
Veliki Vracar":6ly9swsh je napisao(la):
Bravo Lekoviću za fascinaciju ovim projektom! Bez te pozitivne energije nebi bilo ni ovih predivnih slika, a mi bi ostali uskraćeni za zadovoljstvo da sve to pratimo i uživamo! Samo napred, nadamo se i ubuduće ovakvim poklonima!!

Bravo i za Kineze, a koliko vidim i ovi naši dobro napreduju sa putem ka zrenjanincu!
Baš sam se pitao čemu služe bočna udubljenja na nosećim stubovima kad stiže odgovor:

P8030037.jpg


Oslonac za nosač klizne skele!
Blagoje je bio u pravu da će koristiti ovaj sistem, a to znači i veliku brzinu izrade gornje konstrukcije pristupnih delova mosta! Predviđam da će Kinezi zaista pre roka završiti ovaj impozantni objekat!

Ja sam mislio da su te šupljine ostavljene za miniranje stubova u slučaju rata. Da li se to i dalje praktikuje pri izgradnji mostova?

Mislim da praktikuju i dalje,i to se svugde radi ne samo kod nas.Sve strategije odbrane beograda se zasnivaju na rusenju mostova preko save i dunava i bezaniju prvo na NBG a onda u sumadijski deo beograda,pricao mi je komsija koji je bio diverzant a zadatak mu je u slucaju da dobije naredjenje bio panvecaki most ili TENT.
 
relja":9wh32clq je napisao(la):
trialine, da li si mislio na ovo:

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/Економија/1151442/Кинези+граде+Коридор+11.html

Како РТС сазнаје, овај кинески предлог ускоро би требало да разматра и Влада Србије. Осим предлога за градњу коридора 11, Кинези имају спреман идејни пројекат за градњу друмско железничког моста Винча-Панчево.

Bilo pre 5 minuta na Dnevniku.

Da i zaslužuje novu temu :)

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=199422#p199422
 
Blagoje,što se tiče broja preostalih stubova,ne mogu sa sigurnošću da kažem jer je čitav kraj bio u oblaku dima,koji sam morao obradom da izbacim,da bi se nešto videlo.Jedino sa slike mogu da pretpostavim da je ostalo još dva para.

Jedan od nekoliko završenih propusta za vodu,na pristupnoj saobraćajnici mosta Zemun-Borča.

Još jedan od gotovih propusta.U toku je postavljanje izolacije.Radove,čini mi se,obavlja Ratko Mitrović.
 
Danas na RTS-u

[box]

Градња моста Земун–Борча тече по плану. У току је бетонирање два централна стуба. Скоро 150 шипова са борчанске стране је завршено, а ускоро ће почети изгрдња горње конструкције моста. Мост би у саобраћај требало да буде пуштен крајем 2014. године. Кинески неимари задовољни радом српских коопераната.

Кинеска фирма која нуди да изгради Коридор 11 до границе са Црном Гором, гради мост Борча–Земун. Градња моста дугог километар и по тече по плану. У току је бетонирање два централна стуба. Ако се тим темпом настави, мост ће у саобраћај бити пуштен до краја 2014. године укључујући и 21 километар приступних саобраћајница.

Мост Земун–Борча имаће по три возне траке у оба смера и пешачко-бициклистичке стазе. Да би га направили, Кинези су изградили помоћни, од метала, дуг готово 800 метара, са којег бетонирају стубове.

"Веома смо задовољни динамиком радова, све иде по плану. Скоро 150 шипова са борчанске стране је завршено, убрзано се раде стубови и ускоро ћемо почети да правимо горњу конструкцију моста", каже Џао Ценгли, заменик директора пројекта.

Џао Ценгли каже да су задовољни радом српских коопераната, који су већ почели да граде приступне путеве.

Двеста педесет Кинеза ради шест дана у недељи, од шест ујутру до сумрака, а пауза је између 12 и 15 часова. У слободно време, главна забава у кампу је праћење Олимпијских игара где кинески спортисти доминирају у многим дисциплинама.

"Наравно, навијамо за Кину, али ако се Србија такмичи, навијамо за вас као за своју земљу. Много ми се свиђа Србија. Храна је добра, посебно ћевапчићи, кајмак и ракија", каже радник Зоу Зекси из компаније "Кинески путеви и мостови".

У Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу Београда кажу да су свакодневно у комуникацији са кинеским градитељима и да им често помажу при ангажовању додатне радне снаге и набавци механизације.

Ненад Бајић из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда каже да ћемо се овим мостом, ако све буде по плану, провозати у децембру 2014. године.

"До тада треба да буду завршени мост и приступне саобраћајнице дужине 23 километра, које раде наше фирме", каже Бајић.

Подсетимо, изградња моста Борча–Земун и приступних саобраћајница кошта 225 милиона долара и финансира се из кинеског кредита.

[video]http://www.rts.rs//upload/storyBoxFileData/2012/08/05/2418082/Kineski most po planu 050812.flv[/video] [/box]
 
JT, ako ih puste, oni ce da urade kompletan Koridor 11 pre nego sto se Velja i Mrka smiluju da zavrse Koridor 10 (tzv. "skadarski koridor" iako ne ide put Skadra). A to bi bio blam pa ih valjda nece pustiti.
 
Napisah na jednom Forumu(mali OFF) ali ima veze jer bi graditelji bili isti:

Ne gnjaviti predugo, odmah stupiti u pregovore sa Kinezima, ponuda kao i za ovaj most, tako i za ceo koridor11 je sjajna, ne treba je propustiti.
Uslovi su za nas odlicni, ukoliko zelimo da se razvijamo kao drzava i daradimo, a ne da kukamo i "ugradujemo se kraduckanjem" , jajarimo i teoretisemo....

Par ekonomista i strucnjaka da sednu i sracunaju sta dobijamo, srednjorocno i dugorocno (dok se za 30-tak godina ne pojave aero-mobili :) ), i da pustimo ljude da "pokidaju" sve poslove za sta imaju projekte.
To ce nam svima doneti mnogo vishe koristi nego sto vreme bez razvijenih privrednih regija moze da nam naskodi i uspori opsti boljitak.
 
I ja sam za to da kinezi "caskom" izgrade koridor 11. Od ovih nasih nesposobnjakovica nema nista. Bravo za kineze!!! Eto jednog od razloga zasto su postali svetska sila.
 
Ma samo nek grade. Nije bitno ko je, dok se ovi naši smisle (a čini mi se da jedino smišljaju "kako ja da tu budem dobar") proći će eoni.
Ovako Kinezi su već tu, operativa im je tu, angažovaće bar deo naših firmi, imaju keš da krenu (što je za nas trenutn onajveći problem).
A put kad bude gotov, pa trebalo bi da poboljša ukupnu ekonomsku aktivnost posmatranih regija.
Nego, pošto su Kinezi samo u BG, pa idu samo do aerodroma, da li se neko setio da direktore ukrca u neki naš voz - pripala bi im muka 100%, verovatno bi odmah posle toga smislili plan i da nam finansiraju i grade pruge.
 
Mogli bi da nam naprave trasu onog magnetnog voza iz grada do aerodroma, pa u ostatku Srbije neka grade "samo" brzu prugu, ne moraju tu magnetnu ;)
 
Nove fotografije sa Kineskog fronta. Nažalost, za ovu daljinu je potreban bolji fotoaparat i bolji zum od mog. Pozicija nije loša, pa ako neko ima stalak i aparat sa pravim teleobjektivom odavde bi se mogle napraviti fotografije sa mnoštvom zanimljivih detalja, daleko raznovrsnije i informativnije od svega što smo videli do sada.

Ovo je već bilo, i to više puta, ali sada vidikom dominiraju dva impozantna stuba. Kod razmišljanja o veličini treba uzeti u obzir da su čak na drugoj strani Dunava.

DSCN5222.jpg

DSCN5228_resize.jpg

DSCN5228-1.jpg


Improvizovano pristanište za istovarivanje peska za nasipanje puta.

DSCN5226-1.jpg


Na Zemunskoj obali je i dalje mirno, ribarska idila.

DSCN5240_resize.jpg

DSCN5241_resize.jpg
 
Izvor: Beobuild.rs

Spanning Danube
120808-ZMB-01.jpg


Radovi na mostu preko Dunava koji će povezati borčansku i zemunsku obalu teku izvanredno, a građevinari koriste uslove niskog vodostaja koji im dosta olakšava izgradnju nosećih stubova. Istovremeno radi se izgradnja pristupnih puteva gde su zemljani radovi završeni na gotovo 5 kilometara buduće trase...

Kompletnu vest i foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/556.html

120808-ZMB-18.jpg

120808-ZMB-35.jpg
 
Impresivno! Eh da bude i topla zima pa da zavrse 6-9 meseci ranije. Podelio bi im odlikovanja i odmah otvorio radove na Koridoru 11. SANJAM o tome sta ce ovo da znaci za Karadjordjevu i grad uopste...

PS I aerodrom Nikola Tesla postaje pravi regionalni, i zrenjaninski, i novosadski, i obrenovacki a ne samo beogradski. Kruzni put i ovaj most otvaraju tolike razvojne mogucnosti za siri region.
 
Да ли у истом маху граде и деоницу од Зрењанинског до Панчевачког пута? Стално се спомињетих 20 км, међутим нисам уверен да је за то завршен извођачки, изабран извођач, обезбеђене паре и одређен рок? Да ли неко зна више о томе? Извињавам се ако се већ причало о томе..
 
Gradi se i on ali je zadnji po redu,njega ce poceti malo kasnije.
 
JohnyBgood":2qeujr7k je napisao(la):
PS I aerodrom Nikola Tesla postaje pravi regionalni, i zrenjaninski, i novosadski, i obrenovacki a ne samo beogradski. Kruzni put i ovaj most otvaraju tolike razvojne mogucnosti za siri region.

Везано за ово што каже ЏониБдобри, у данашњим (субота) Новостима је изашао леп чланак о изградњи у Београду "Баоград као нов 2014."

Beograd kao nov 2014.

Na gradilištima širom prestonice vredno se radi kako bi kapitalni projekti bili završeni u roku. Do kraja godine Pančevačka petlja, naredne petlja "Radnička", a za dve most Zemun - Borča


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:392361-Beograd-kao-nov-2014
 
Хвала, вучко. +1

Који је тачно рок за почетак и завршетак? Он је дефакто ауто пут зар не? 3+3 са денивелисаним раскрсницама до панчевачког пута?
 
Da, mada nije sve denivelisano. Prvo raskrsnica sa Cara Dušana u Zemunu je u nivou, kasnije još neke.
A deonica Zr put - PA put je u nekoj drugoj fazi, za koju iskreno verujem da neće odmah biti urađena, pogotovo što to rade naše firme.
 
аха....сад нађох план.

ScreenShot00223.jpg

дакле веза за борчу ће бити таква (ужас), као и искључење за овчу (ужас).

страва је што када то изграде, биће много боље ићи у банат панчевачким, па на тангенту да обиђемо целу борчу и крњачу...ту се највише времена иззгуби увек...
 
Те две раскрснице само показују да овај део није планиран да буде прави аутопут, иако би се то рекло по профилу 2+2 са зауставним тракама. Почеће ту брзо да ничу стоваришта, па онда следе семафори, као на Панчевачком путу.
 
да, било би сјајно да се изгради одмах и саобраћајница 1+1 са сваке стране (то сам видео у грчкој) да би се спречило избијање на "аутопут" а омогућило подизање стоваришта...и надам се да ће да размишљају о одаљености од саобраћајнице овог пута...
 
Vrh