Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Fino izgleda ,sad jos da vidimo kako planiraju ostatak od Mirijeva do petlje ''Lasta'' valjda ce i moja favela dobiti prikljucak na smt(p) da ne moramo sa Smederevca tek nego direktno iz naselja ako moze :kk: Koliko sam skapirao preko medaka ce izbijati kroz ulicu nova Mokroluska i to je jasno,tu nece biti problema ali ovaj Mokroluski deo je problematican, sto zbog terena, sto zbog dosta kuca koje su na toj trasi...
 
Nema tu puno kuća za rušenje, ide otprilike ovako (plavo su petlje):

1_53670743_Untitled-1.jpg
 
Pogled na gradnju mosta iz drugog ugla... :gobb:

Ima dovoljno mesta za prolaz... Samohotka uzvodno u mimoilaženju sa samohotkom i baržom na boku nizvodno...
2gumr9y.jpg

Pogled uzvodno od mosta:
33k7le0.jpg


Zemunska strana, nizvodno...
w7h190.jpg

Zemunska strana, uzvodno...
epelh0.jpg

118n59k.jpg


Borčanska strana, rad na glavnom stubu i nedeljom:
snj7gy.jpg

177j9d.jpg

dc4qxl.jpg

Borčanska strana, uzvodno:
2mrs2zr.jpg

xbk7sj.jpg

Borčanska strana, nizvodno:
1498azd.jpg

34gsuag.jpg
 
Hvala za izvanredne slike i još neviđeni ugao ove impresivne gradnje i blago tebi... :)
 
Zapadni deo jabuke ima smisla al istocnije mislim da nije nista potrebno izmedju Ada Huja mosta i Vincanskog,bar ne skoro.
 
teshke

Prva sličica je rasterala sve sumlje oko ,,prolaza,,
Ima dovoljno mesta za prolaz... Samohotka uzvodno u mimoilaženju sa samohotkom i baržom na boku nizvodno...

+1 :)
 
spatiotecte":7gz5o7sv je napisao(la):
sta vam je logicnije :D
Од Јурија Гагарина до Канаревог Брда 5 км тунела. Мени то није логично. Мада, нисам Вулканац, шта ја знам о логици.
 
Izgleda da ce Kinezi ovo zavrsiti pre roka , kako su krenuli . Da li neko zna , za ovo dunavsko podneblje
kako stoje stvari sa tunelima , tj. da li je gradnja tunela skuplja od gradnje mosta . Sobzirom da ce
jednog dana , doduse ko zna kad , biti potreban jos jedan prelaz izmedju pancevackog i kineskog mosta .
 
evo i snimka iz satelita, datum 9. jul 2012... vidi se trasa puta fino

66ahrm.jpg
 
Pa gradice se most Ada Huja, kada tesko je reci recimo 10-15 godina.

Veoma interesantne slike, vidi se kako ispumpvaju vodu.
 
Kartografe odakle ti snimak ako nije tajna?Zanimaju me drugi snimci Beograda.
 
Uz pomoć kartografa i google earth-a mozemo da uporedimo napredak koji je ostvaren za skoro 10 meseci.

2011.jpg
 
Izvinjavam se, kod mene se ne vidi na google earth-u kao kod tebe da je deo vec igradjen, nego mi je slika kao kod tebe 2011. Do cega li to moze biti?

Hvala unapred
 
Slika iz 2012 nije iz google earth-a. Ne znam odakle je, okacio ju je kartograf. Na google earthu su slike od 2001 do 2011.
 
Slika iz 2012 nije iz google earth-a. Ne znam odakle je, okacio ju je kartograf. Na google earthu su slike od 2001 do 2011.
 

Pristupna saobraćajnica mosta Zemun Borča.





Ova konstrukcija će da drži kalupe kada se most bude premošćavao.Tako su mi bar rekli.









Glavni stub mosta zemun borča na zemunskoj strani.

Pogled na stubove mosta zemun borča sa obale Dunava.


Malo sam upao na gradilište.

Glavni stub mosta zemun borča sa borčanske strane.Iza njega je glavni stub sa zemunske strane.

Počeli su da se pomaljaju prvi stubovi na vodi.Vodu ispumpavaju iz više temelja,tako da će se ubrzo pojaviti još stubova na vodi.I još bih dodao,da je bicikla zaslužna što sam uspeo da pokrijem gradilište iz više uglova.Bicikla može svuda da prođe.
 
boca-ica":38qjd7iy je napisao(la):
teshke

Prva sličica je rasterala sve sumlje oko ,,prolaza,,
Ima dovoljno mesta za prolaz... Samohotka uzvodno u mimoilaženju sa samohotkom i baržom na boku nizvodno...

+1 :)


Ta samohotka sa barzom je daleko i verovatno ide usporeno, ili cak ceka u mestu da prodje ovaj koji ide uzvodno, i to zato sto se ne usudjuju da prodju zajedno. Upravo to sam video kad sam slikao ovu fotografiju.

o7ncch.jpg


Ja ne sumnjam da su projektanti ostavili prolaz koji je dovoljan za odvijanje saobracaja, ali bih sacekao misljenje ladjara pre donosenja suda o tome koliko je to sada lako izvesti. Prolaz za brodove je suzen na 172m (trenutno na 150m). Jedan slep ima oko 80m. Kompozicija dva slepa ima duzinu 160m, sto je otprilike sirina prolaza. Naravno, niko ne prolazi okrenut na stranu, ali je dovoljno da se ide malo ukoso, a ovakve duzine i mase drasticno otezavaju manevrisanje. Potrebno je ogromno vreme da bi brod reagovao na bilo sta. Jos gore je sto se kroz glavni prolaz ulazi takoreci u zaokretu jer je glavni plovni put nizvodno od mosta uz samu levu obalu, a prolaz na mostu daleko vise uz desnu. Ako se nije na vreme prestrojio i stabilizovao pravac kretanja, pa jos ako ima nekoga iz drugog smera ili guzvu koju prave neodgovorne osobe u manjim camcima, to bi mogao biti prilican problem.
 
Vladica-86":3n5ujpgz je napisao(la):
Nego? Nema ni na google mapsu...

Ma to meni šalje NASA svaki dan pa ja dobra duša podelim sa vama :)

browse.digitalglobe.com
 
Leković Đorđije

Fenomenalan prikaz
+1 :)
bez obzira na biciklu
ociglrdan je ogroman ulozen napor pri ovim temperaturama (+36 c)
da bi nam na BBu, ekskluzivno vrlo detaljno prikazao gradiliste
pored +1 i jedno hvala :)

Zuma

Uzvodno plovilo stoji jer je mnogo ,,teze,, manervisanje pri kretanju nizvodno
jer matica gura i uvek je bolje sacekati da onaj drugi prodje
Upravu si za ,,zanosenje,, jer jos nije poznato na koju stranu ,,struja,, zanosi kod novih stubova
Dobar ti je predlog i bilo bi interesantno ovde procitat misljenje bar jednog Dunavskog vuka :kk:

Leković Đorđije wrote
,,Ova konstrukcija će da drži kalupe kada se most bude premošćavao.Tako su mi bar rekli.,,

Meni vise lice na metalne kutije koje ce ostati u konstrukciji mosta kao sto je na mostu na Adi
 
Kartograf":mjalwq23 je napisao(la):
evo i snimka iz satelita, datum 9. jul 2012... vidi se trasa puta fino

Najzad sajt na kome se mogu naci relativno azurne satelitske slike. Ovo je lepo otkrice. Besplatne slike imaju malu rezoluciju, ali se neke stvari ipak mogu videti. Zumirao sam deo oko mosta sa slike snimane 14. Jula 2012. Ovde je lako jednim pogledom obuhvatiti ceo most i videti prave odnose duzina delova mosta izmedju stubova, kao i stvarnu poziciju glavnog raspona. Snimci sa obale zbog perspektive daju veoma iskrivljen utisak o rastojanjima. Vodite racuna da je i ova slika snimana malo ukoso i da pravi uglovi u stvarnosti ovde ne izgledaju tako.

140l5v.jpg
 
Koliko je to stubova do sada izbetonirano?
Ako sam dobro video iz jednog ugla, izgleda da je na kopnu već napravljeno 12 stubova? :kk:
 
Zna li se kad počinju u fulu da se grade pristupni putevi?
Nadam se da će se barme delimično to raditi paralelno s mostom, da ne bude da završimo most a onda čekamo pristup?
 
Vrh