Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Poz svima,
imam neku manju praksu sada na trecoj godini Grf-a, mislio sam da provedem nedelju dana na ovom projektu, da li neko zna kako bih to mogao da izvedem ?
 
Koliko sam ja primetio,do sada su iskopanu zemlju i šut bagerima razvukli po okolnom terenu.Plodnu zemlju koju su rasklonili levo i desno od pristupne saobraćajnice još ne pomeraju.Da li će je odneti ili ravući,to ćemo tek da vidimo.
Što se tiče prakse na trećoj godini Grf-a,pretpostavljam da bi mogao da odeš direktno do glavne zgrade na gradilištu,sa sve indeksom,pa da pitaš nekog glavnog.Pristupne saobraćajnice radi "Ratko Mitrović".To je domaća firma.
-Evo novih slika sa pristupne saobraćajnice sa pozicije DRUGOG KANALA:



pomoćni most na drugom kanalu pristupne saobraćajnice,ka Zrenjaninskom putu.Biće korišćen za prevoz materijala.


Mali most koji će verovatno biti korišćen za priključak ka Borči.


U daljini se vidi Borča.U prvom planu se vidi stubić za trasiranje.


U daljini se vidi privremeni most pristupne saobraćajnice ka zrenjaninskom putu.Desno je mostić za prelazak ka Borči.Levo je stubić za trasiranje.Razmak između ova dva mala mosta je oko 1 km.


Ovakvi betonski stubići postoje i oko mosta zemun-borča,a postavljeni su pre početka gradnje.Geometrima služe kao fiksne tačke za merenje.Čim su ovde postavili ovaj betonski stubić,pretpostavljam da će i ovde nešto biti građeno.


Slikano sa mostića za Borču.Razmak oko 1km.


Slikano takođe sa mostića za Borču.Bez zuma.



Pravo ovim putem kad se krene,stiže se do Borče.Od ovog mostića ide se oko 1km zemljanim putem,zatim oko 1km starim seoskim kamenim putem,gde se izlazi na asfalt.Odatle se ide asfaltnim putem oko1km,gde se izlazi na "Prelivačku ulicu" u centru tri u Borči.Ovo je trenutno najbliži i najkraći put do Borče.Kada se doda oko 1km između pristupne saobraćajnice i malog mostića proizlazi da treba asfaltirati ukupno oko 3km do Borče,od pristupne saobraćajnice.Treba još dodati da je mali mostić za borču dovoljno širok da se mimoiđu dvoje kola,ali da bi se u budućnosti mogao pored napraviti most veće širine i nosivosti.
 
Leković Đorđije
+ 1 :)
Sumnjam da ce tom 3 km ,, prečicom,, biti moguće da se uključi na pristupne saobracajnice :(
kao i na svim drugim putevima bice ,,otkrivena,, tek za 10-20 god
i to tako, što ce neko postaviti na Beobuildu sličicu mape sa crvenim i žutim flomasterom :laugh:

Eto ostalo je još par godina cekanja da se otkrije postojeci put
(od Soko salaša) od petlje ispred aerodroma do Batajnice tj Zemunskog mosta
kao alternativni (kraci) put - nove (ne)Batajničke obilaznice
Zato strpljenja a setice se neko tada ovih tvojih lepih sličica :kk:
 
+za LDJ

Gledajući ove fotografije teško je zamisliti da će uskoro tuda tutnjati automobili i kamioni.

Valjda je tako bilo i kada je počinjao da se gradi Novi Beograd....
 
Leković Đorđije":9p0ssh9d je napisao(la):
...

8579597.jpg

Odusevljava me ova mostovska konstrukcija!

Udri malo vece cevke i tako mozes da premostis sve vodene tokove u Srbiji osim Save i Dunava, a sa dosta vecim cevima verovatno i samu Savu a mozda i Dunav. Dok si rekao keks. Bacis u vodu, preko naspes sljunak, zaasfaltiras (ako imas para) i gotova prica :D

PS Mogli bi i metro po slicnom principu, izbusi profil od 2 metra i onda udri one elektricne vozice kao u luna -parkovima. Na mestu stanica samo vertikalni saht sa merdevinama pa ko moze da se popne - moze, bitno je da se smanje guzve i da se ne ceka na semaforima :D
 
JohnyBgood wrote
,, . . . i onda udri one elektricne vozice kao u luna -parkovima.. . . ,,

DAAAA, :) ali hajde na trenutak da razmislimo
umesto nedostižnih tramvaja i trola
elektricni vozici sa gumenim točkičima su idelni umesto autobuskih kružnih linija u vecini BG naselja
Letnja varijanta je svima jasna
i u zimskim uslovima bolje da odsedim par stanica po vejavici
u polu zaštičenom vagončiču nego da pešaćim po toj vejavici ili da čekam po pola sata
dolazak preskupog autobusa

Primena takavog rešenja javnog saobracaja u ,,lokalu,,Bg naselja bi sigurno
uticalo na uvodjenje istog rešenja u mnogim manjim mestima u Srbiji
(koja uglavnom imaju samo medjumesni saobracaj )
 
Lepe slike :kk: , dobro ovi guraju, zivo me zanima kako ce da izgledaju ove perspektive negde pod kraj jeseni. A Dunav stvarno uliva strahopostovanje, nije to cudo lako premostiti.
 
Pozdrav svima . Imam jedno pitanje u vezi pristupnih saobracajnica sa borcanske strane .

Cini mi se da je sve na borcanskoj strani trebalo da bude u profilu pravog auto puta , a sad se pominju

neka iskljucenja za Borcu i Sportski Centar Kovilovo , ali sa semaforima .

Da li neko zna kako ce to na kraju da izgleda?
 
Pozdrav,evo mape.Uvelicaj je i videces da ce za Kovilovo biti petlja dok ce za borcu biti semafor nazalost,ali to iskljucenje za borcu nece biti prvobitno gradjeno vec tek onda kada dovedu put iz borce dotle.


http://crbcserbia.com/mapa.pdf

Naravno,lose resenje kada imas sva denivelisana ukrstanja na necemu sto nazivas autoputem i obilaznicom a onda zviznes semafor tacno na delu gde se postizu najvece brzine.
 
да, али тешко да ће то ту да буде. ко зна када ће се наши сетити туда да праве пут
 
slika1191.jpg

Slikano na kraju novog nasipa, gradilište mosta se vidi u "full size".

slika1193.jpg

e, kada bi moglo celim putem do mosta ovako...
 
Hvala Vucko .
Malo mi je bezveze da naprave petlju za S.C. Kovilovo , a za Borcu semafor . Ne znam ko odlucuje o tim stvarima , ali mozda bi sad trebalo odreagovati da se to promeni . Zivim u Borci i naselje ima oko 50 000 ljudi . Ne verujem da ce veci saobracaj imati S. C. Kovilovo od naselja Borca , pogotovo sto ce najfrekventniji saobracaj da se odvija od mosta do petlje sa zrenjanincem
 
Evo par novih slika, ali sa nizvodne strane. Utisak je bolji zato sto je lakse vizuelno ispratiti liniju buduceg mosta i pravac prostiranja pristupnih puteva.

v68682.jpg


Ekološki most. Sve u bojama vode, zemlje i zelenila:

345ei54.jpg


Dunav deluje moćno. Kakva šteta što je Zemunska opština sebi dozvolila sramotu da ne postoji ni jedan jedini uređen vidikovac sa platoa iznad Dunava. Pogled sa Kalimegdana je jedino što se sa ovim može uporediti. U prvom planu nove stepenice i jedno crevo nepoznate namene.

o7ncch.jpg


Ovo je ne samo duhovito nego i lepo ilustruje prirodu teskoća koje sam morao da savladam tražeći bar jedan dobar pogled na Dunav sa nizvodne strane mosta (nema veze sa Kinezima nego sa domacim vlasnicima zemlje i vidika). Divan doček za buduće turiste.

fmnn03.jpg
 
Gotovo premostise Dunav! Samo prolaz za brodove, ovo napreduje sjajno. :kk:

PS Svidja mi se tradicija da svaki most u izgradnji mora da ima psa za maskotu. Za most na Adi me odusevljavalo ono naduvano kuce na krovu radnje za kucne ljubimce, a ova maskota izgleda jos bolje :D
 
Bejah na javnom uvidu, deonice od pancevackog puta do trafoa 20 u Mirijevu SMP-a.Glavno je da ce sve petlje biti denivelisane ali pomalo neobicne,takodje je planirano ukrstanje karadjordjeve zvezde sa SMP-om negde kod tog trafoa.

I da,sirina jednog smera SMP-a ce biti po 11.5 metara sto je ako ne gresim sirina kao autoputa kroz Beograd,3 metara razdelno ostrvo izmedju smerova i jos 11.5 metara za drugi smer.I naravno,most preko Ada Huje ce imati po 3 saobracajne trake po smeru.
 
Ja se izvinjavam, jel ovo tema o SMT-u? Ili postoji jedan SMP za koji ja ne znam?

Ako je ovo SMT onda bi mozda bolje bilo da se ugasi ova tema i da se postovi prebace u temu o SMT-u i mostu Zemun Borca da ne bi doslo do konfuzije.
 
@Vucko Da li znas kada ce biti uvid u deonicu od petlje "Lasta" do Mirijeva?

@spatiotecte Mislim da ne bi bilo prikladno da ovo sve ''uleti'' u u temu o Borcanskom mostu posto je jos sve to maglovito, tek su nacrti objavljeni tako da kad se bude izgradjivala ova tangenta ili prsten kako god je nazvali najbolje da se otvori nova tema...
 
Spacio,ostavicemo ovde temu jer se ovde tice dela SMT-a koji se trenutno ne gradi vec se samo usvajaju planovi za isti.

Samo cu promeniti naziv teme u SMT jer ga tako zovu urbanisti zadnjih godina,mozda da bi bio razlicit od UMP-a?

@prigradski ne bih znao stvarno,ali cim bude bio postavicu ovde link i oticicu obavezno na javni uvid.

Kada urade taj deo od autoputa i petlje lasta do Visnjicke to ce biti izuzetna stvar jer ne postoji prava veza Bulevar-Smedervski put ka Pancevcu osim ruzveltove.
 
Vrh