Koliko sam ja primetio,do sada su iskopanu zemlju i šut bagerima razvukli po okolnom terenu.Plodnu zemlju koju su rasklonili levo i desno od pristupne saobraćajnice još ne pomeraju.Da li će je odneti ili ravući,to ćemo tek da vidimo.
Što se tiče prakse na trećoj godini Grf-a,pretpostavljam da bi mogao da odeš direktno do glavne zgrade na gradilištu,sa sve indeksom,pa da pitaš nekog glavnog.Pristupne saobraćajnice radi "Ratko Mitrović".To je domaća firma.
-Evo novih slika sa pristupne saobraćajnice sa pozicije DRUGOG KANALA:
pomoćni most na drugom kanalu pristupne saobraćajnice,ka Zrenjaninskom putu.Biće korišćen za prevoz materijala.
Mali most koji će verovatno biti korišćen za priključak ka Borči.
U daljini se vidi Borča.U prvom planu se vidi stubić za trasiranje.
U daljini se vidi privremeni most pristupne saobraćajnice ka zrenjaninskom putu.Desno je mostić za prelazak ka Borči.Levo je stubić za trasiranje.Razmak između ova dva mala mosta je oko 1 km.
Ovakvi betonski stubići postoje i oko mosta zemun-borča,a postavljeni su pre početka gradnje.Geometrima služe kao fiksne tačke za merenje.Čim su ovde postavili ovaj betonski stubić,pretpostavljam da će i ovde nešto biti građeno.
Slikano sa mostića za Borču.Razmak oko 1km.
Slikano takođe sa mostića za Borču.Bez zuma.
Pravo ovim putem kad se krene,stiže se do Borče.Od ovog mostića ide se oko 1km zemljanim putem,zatim oko 1km starim seoskim kamenim putem,gde se izlazi na asfalt.Odatle se ide asfaltnim putem oko1km,gde se izlazi na "Prelivačku ulicu" u centru tri u Borči.Ovo je trenutno najbliži i najkraći put do Borče.Kada se doda oko 1km između pristupne saobraćajnice i malog mostića proizlazi da treba asfaltirati ukupno oko 3km do Borče,od pristupne saobraćajnice.Treba još dodati da je mali mostić za borču dovoljno širok da se mimoiđu dvoje kola,ali da bi se u budućnosti mogao pored napraviti most veće širine i nosivosti.