Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Bivis":3tsz15g4 je napisao(la):
Jedan zanimljiv komentar sa politike....

Aleksandar Acin | 08/06/2012 07:24

Angazovali smo kineske radnike i strucnjake da u ime nase firme izgrade predvodnicu za brodove izmedju jezera hamar i persiskog zaliva u Basri Irak 1990.projekat "navigation lock" Radili su u tri smene.Presvlacili su radna odela na gradilistu izmedju smena jer su imali samo jedan komplet.trajalo je presvlacenje oko 2 sata.Procurilo je 18 sipova pa je moralo sve ponovo.Zahtevali smo da MI preuzmemo posao ali neka jaca sila iz Beograda ( Citaj SPS i Radikali) nisu dozvolili. probijeni su svi rokovi a MI smo placali ugovorenu ostetu.
Kinezi su asvaltirali put u severnom jemenu ( Sanaa-Hodeidah).Jedino od mehanizacije imali su valjak.Ostalo je radjeno rucno.Umrlo je 4o kineza.Jos postoji njihovo groblje u blizini Sane.Asvalt je bio nekvalitetan pa su im jemenci dali nogu.A MI smo nastavili. O ovome sam napisao pre godinu dana kada sam saznao da nam kinezi prave most.Daj Boze da nam zavrse ali sumnjam.


Jeste zanimljiv komentar, ali koliko vidim tendenciozan i pun neistina...
 
Kokos":1ok26j96 je napisao(la):
vucko":1ok26j96 je napisao(la):
Ovaj most je izabran iz politickih razloga,pozicija mosta je SMT,to jest drugi prsten a prodaje se prica da je gradski i da je obilaznica istovremeno a ima ce prolazak kroz gusto naseljen deo u Zemunu sa semaforizovanim raskrsnicama.

Dobicemo novu verziju pancevca ali bez zeleznicke pruge i sa po 3 trake :)

Mozda je cak i potrebniji taj most na poziciji UMP-a to jest isto u zemunu ali mnogo blize NBG-u.Na njega da se nakalemi podzemno zeleznica i divota.Naravno,nece biti nista od tog mosta ikada,ali vredi sanjati o tome

Ja ne znam gde bliže od ovog može da se napravi most. Iskreno kažem. Em nema prosotra za put, em ulazimo u stari Zemun, Dunav širi, Ratno ostrvo...

Onda makar tunel,jednog lepog dana za 30-40 leta.U pravu si,blizi most bi narusio Zemun.

A sto se tice mostova,pogledajte na sajtu CBRC-a sta su sve gradili ljudi,Ovaj most je smejurija za njih.I ovo se radi o drzavnoj firmi kojoj je ovo prvi projekat van kine,Dok u tom slucaju u Iraku su bili neki sumnjivi podizvodjaci.
 
Bivis":3c5rywk9 je napisao(la):
Jedan zanimljiv komentar sa politike....

Aleksandar Acin | 08/06/2012 07:24

Angazovali smo kineske radnike i strucnjake da u ime nase firme izgrade predvodnicu za brodove izmedju jezera hamar i persiskog zaliva u Basri Irak 1990.projekat "navigation lock"...

Na našu veliku žalost ovo više govori o stanju naše nego o stanju kineske građevinske industrije. Dok smo MI njima nudili podizvođačke poslove pre 20 godina, sada oni nama diktiraju uslove. Dok su gradeći put kod Sane oni to tada morali raditi ručno, sad dovlače mehanizacije koliko god im treba. Pa samo pogledajte koliku količinu stubova su oni već napravili. Kojom brzinom su podigli pomoćni most. Da ne govorimo šta su sve i gde gradili. Nažalost naše stanje je takvo da je naše znanje nestalo (napustilo zemlju, otišlo u penziju), mehanizacija je pojedena (što rđom, što burazerskom privatizacijom), a ni velike građevinske firme nemaju načina da nađu novca da se finansijski isprate ovakvi projekti, već strani izvori novca diktiraju uslove da naše firme ne mogu biti glavni nosioci posla. Prosto je tužno kad pogledate šta je Mostogradnja gradila, a sad kao nije bila kvalifikovana da izgradi Bešku 2 (pa ko je izgradio Bešku 1, koja je izdržala praktično neodržavana sve ove godine). A najtužnije od svega je da još možemo biti sretni što nisu radile naše firme, ne zato što ne bi umele, već zato što zbog kojekakvih zapletenih veza, nešto na kraju ne bi štimalo, one ne bi dobile novac, i posao bi se razvlačio do besvesti. A sve je to pitanje čvrstog poštovanja ugovora, zašto Porr i Alpina grade sad na vreme, pa jer imaju čvrste garancije plaćanja i ako ih neko zezne odraće mu kožu na sudu. Naše firme kad bi tako nešto pokušale, već bi se našao neko da "telefonira" da se ipak "ne diže frka", da će "ipak sve biti u redu", a sve samo zato da se ne bi tražili novci odmah kada treba, i da se ne pita zašto novci nisu tamo gde treba.
 
Miki,zapravo sve gde grade nase firme se radi iz budzeta dok sve sto grade stranci pogotovu oko mostova je iz kredita pa zato nema ni problema.Nije problem u nasim firmama vec nacinu finansiranja.Vidite samo obilaznicu,kredit je uzet od svetske banke ali ko zna gde je otisla glavnica pa daju na kasicicu izvodjacima radova na obilaznici taj novac.
 
Kokos":2jywwfjj je napisao(la):
Pozicija mosta Zemun - Borča je po mnogo čemu loša. Umesto da sada kada je završen deo obilaznice Dobanovci - Batajnica, da je samo nastavljeno preko Dunava kod Bataje i da Beograd dobije obilaznicu u obliku prstena, što i zaslužuje, pravi se ovaj most koji će malo rasteretiti Pančevac, ali neće puno dobrog doneti. Tranzit se seli u prilično gusto naseljen deo grada. A verujem da bi i pozicija mosta kod Batajnice bila zgodna i za neku vrstu železničke obilaznice.
Slažem se da je pozicija mosta loša i da je trebao da izlazi na petlju Batajnica.
Takodje je trebalo predvideti deo za šinski (metro) sistem, koji se mogao u neko buduće vreme spojiti kroz Prvomajsku ulicu sa predvidjenom metro stanicom u Vrtlarskoj i time zaokruziti gradski sistem šinskog prevoza.
 

na zemunskoj strani se vidi da pobijaju šipove glavnog stuba.vide se i montirane stepenice za silazak sa zemunskog brega.


gradilište na zemunskom brdu je malo živnulo,možda zbog stepeništa koje su postavili.





ovde se vide temelji ka pristupnoj saobraćajnici,tako da se most neće odmah spustiti naglo posle nasipa,nego će ići malo dalje od nasipa.ne mogu sada da procenim koliko će stubova biti van nasipa.


levo je temelj sa prethodne slike,a pravo gde stoje dva radnika je još jedan temelj.nije slučajno što pristupna saobraćajnica kreće da se pravi tako daleko od mosta,jer će izgleda tek tamo most da se spusti i spoji sa putem.odatle ovoliki broj temelja i stubova van nasipa.

evo novih slika.sve su velike
-Evo malo slika sa pristupnih saobraćajnica

pogled sa nasipa.Vidi se početak gradnje pristupne saobraćajnice,ka Zrenjaninskom putu.Na sredini slike,gde je grupa radnika,se nalaze oni temelji koje sam slikao iz bliza.


u desnom delu slike ispred crvenog bagera se vide cevi,pretpostavljam za transport peska sa obližnje gomile, i to pomoću vode.mnogo efikasnije nego kamionima i bagerima.

ne znam da li se još nekom čini,ali meni se čini da pristupna saobraćajnica,našeg novog mosta,odmah po spuštanju mosta skreće desno.možda me oko vara,zbog ovih silnih ograda koje idu ukrivo i nakrivo.


tamo u daljini,između gomile bele zemlje i nižeg šumarka se nalazi DRUGI KANAL.naredne slike koje budem ubacio biće sa te pozicije.
 
Понедељак, 11. јун 2012.

Нацрт плана детаљне регулације Спољне магистралне тангенте

Kомисија за планове Скупштине града Београда огласила је јавни увид у Нацрт плана детаљне регулације Спољне магистралне тангенте (СМТ). Реч је о првој фази која се односи на део од Панчевачког пута до приступног пута за трафо-станицу, с мостом преко Дунава и локацијом трафо-станице „Београд 20”. У Нацрт плана уврштен је и Извештај о стратешкој процени утицаја плана на животну средину.

Јавни увид обавља се у згради Градске управе, у Улици 27. марта 43-45 (сала 2 у сутерену) од данас до 11. јула, сваког радног дана од 9 до 18 часова. Јавна седница Комисије за планове одржаће се на истом месту 11. септембра у 13 часова. У току јавне седнице, сва присутна физичка и правна лица која су поднела примедбе у вези с нацртом у писаном облику могу их образложити пред комисијом.

Примедбе на планирана решења могу се доставити Секретаријату за урбанизам и грађевинске послове, Улица 27. марта 43-45, најкасније до 11. јула.

Izvor: Grad Beograd
 
U prevodu plan puta od Pancevackog puta do onog kod Trafoa u Mirijevu,to jest kakav ce biti mosti Ada Huja.Eto mene ja uvidu sa slicicama po obicaju.
 


Jel vas podseca ova slika na jednu drugu sliku? :)

Mali off. Pored mosta planira se kao i ovo 2021.

c329fe639051c7dc289750222f36bdee.jpg
 
Rekao bih da je BOKO SMOKI pogrešio reku, a Homer Jay možda temu, jer postoji tema SMT, a ne SMP, i svakako bi trebalo spojiti te dve teme nekako.
 
Možda bi trebalo i spojiti dve teme - ne verujem da bi diskusija o ostatku tangente gušila previše temu o mostu Zemun-Borča jer će ipak proći dosta vremena do početka njihove realizacije.
 
Ako nije problem vidite kako se planira deo izmedju e75 i Mirijeva(Kaludjerice,MMLa,stopilo se sve tu) da vidimo sta planiraju. Po onim crtezima prolazi kroz izgradjen deo i to prilicno naseljen ili je mozda trasa promenjena.
 
prigradski":2ztrmc7f je napisao(la):
Ako nije problem vidite kako se planira deo izmedju e75 i Mirijeva(Kaludjerice,MMLa,stopilo se sve tu) da vidimo sta planiraju. Po onim crtezima prolazi kroz izgradjen deo i to prilicno naseljen ili je mozda trasa promenjena.

Problem trase SMT-a je sto umesto da blago kruzi oko Beograda oni su je napravili da ide pravo za kikindu pa onda naglo skretanje nazad u grad... :rolleyes:

djevrek inside...
 
Ostavimo za sada ovu temu ovde dok se makar ne usvoje svi planovi za nju.Koliko znam prioritet je gradu deo od Visnjicke do autoputa i petlje lasta.

Evo posta sa teme o kineskom mostu,ovde je bas prigodniji post jer se radi o tim kifla krivinama i ostalom :)

Nego,naleteh na plan iz 1978 koji je planirao dve autoputske obilaznice oko Beograda.Prva je bila preko gornjeg spica ade(juznog) i isla je kuda i sadasnji SMT manje vise mada je imala grananje u Mirijevu i produzivala je preko Mirijeva direktno za pancevo preko onog mosta koji bi bio izmedju ada huja mosta i onog u vinci.

slika-1-smt-ump.jpg


Druga autoputska obilaznica je ona koja je sada nama poznata.

Ova prva autoputska obilaznica je vremenom mutirala i spojena je sa UMP-om,i usmerena je na most preko Ada Huje.

Plan nam i pokazuje da je ovaj most Zemun-Borca zapravo most na prvom krugu obilaznice,a fali nam UMP most blizi uscu i obilaznica most negde kod bataje.
 
prigradski":14k23s2z je napisao(la):
Ako nije problem vidite kako se planira deo izmedju e75 i Mirijeva(Kaludjerice,MMLa,stopilo se sve tu) da vidimo sta planiraju. Po onim crtezima prolazi kroz izgradjen deo i to prilicno naseljen ili je mozda trasa promenjena.
Нема пуно рушења, макар не превише. Због великих висинских разлика нема пуно избора куда може да прође. Траса је отприлике ова, црвено је профил аутопута, магента је 2+2 улица, а плаво су петље.

untitled-4.jpg
 
Valjda imaju nešto ovako na umu,stvarno bi bila grehota, prolazi pored nas,ne bi bilo u redu da ostanemo bez priključka kad je bukvalno na 500 m od centra naselja... Razlog više da izgrade Bulevar kestenova preko sadašnjeg potoka :)
untitled-4-edit.jpg

Trasa koju si nacrtao od Mirijeva IV ka Smederevskom putu prolazi kod uskog grla,tu smo apsolvirali da je nemoguće da se 2 vozila mimoiđu,kamoli 2+2... a ova trasa od smederevca pa dole ka Kaluđerici je izgrađena npr odmah pored aleksandro a ulica nadole je isto jako uska,pogledaj na google earthu ulicu Rade Kondića ja sam se šokirao koliko kuća je načičkano tu... Videćemo već...
 
Vecina ako ne i sve od tih kuca su nelegalne jer ovaj koridor postoji ucrtan vec 10-20 godina.Skoro je usvojen plan malog mokrog luga,steta sto ga nema na internetu,u njemu je ucrtana i ta trasa SMP-a.
 
To su u sustini kuce koje su sagradjene pre 4,5 godina i novije... Nije mi jasno kako je Zvezdara dozvolila gradnju kad se vec zna da ce tu proci taj put,da ne prodje ovo kao prosirenje Mokroluskog bulevara tj na Sveti nikad... Aj kod mene dole spadamo pod Grocku + je vecina gajbi izgradjena 90ih , sad nikle neke zgrade bukvalno preko noci niti vidis onu tablu ko je izvodjac,podatke o gradj dozvoli,ma nista, rasulo opstina,to na Zvezdari ne bi smelo da se desi(o kom god naselju se radilo). A detaljan plan za MML izgleda necemo videti skoro, usvojen je odavno ali nigde grafickog prikaza :lol:
 
Kaludjerica je u dubokoj uvali i ne bi me cudilo da ce je premostiti nadvoznjak, kao sto Obrenovacki put preskace Ostruznicu, cime postaje i fizicki nemoguce da se SMP spoji sa hipotetickim Bulevarom kestenova.

Taj Bulevar kestenova bi valjalo produziti i spojiti sa Bulevarom, vidim da je to i prirodno potrebno, samo se namece.

@ Vucko

Da li si siguran da taj koridor postoji ucrtan 20 godina bas na tom mestu? Cini mi se da je petlja Lasta planirana za SMP a sada je tuda kordor nemoguc ybog rusenja pola Luga. Cini mi se da je SMT zbog toga i pomeren. Ili gresim.

I nije mi jasno sto u Jerkovicu SMT obed kifluca na sadasnju trasu dok je nastavak prirodnog polukruga moguc bez rusenja preko njiva.

Ili je Jerkovic nekadasnja trasa SMT koja je kroz MML i Kaludjericu pomerena pa kifluca....
 
Lako je bilo pratiti gradnju mosta na Adi, sve je blizu i na dohvat ruke. Ali Dunav je sirok, a ovo gradiliste ogromno i delimicno nepristupacno. Cesto se vide samo tackice na horizontu. Idealno bi bilo imati jedan ovakav optokopter (pogotovo kad Dunav pocne da raste i da se razliva). Ovo na slici je slicna situacija za snimanje, takodje lesna zaravan, samo ne u Zemunu nego u Viminacijumu (pronalazak mamuta):

lokalitet-Nosak_620x0.jpg

rep-mamut-MALA-STAVI-STO-VE.jpg


Malo animacije sponzora, malo Beobuild, malo clanovi, pa ce pracenje sadasnjih i buducih projekata biti ne samo konacno reseno nego i podignuto na najvisi nivo :)

Ekskluzivni snimci nepristupacnih mesta bi garantovali mnostvo novih clanova i publicitet u medijima, a mogli bi da tvrdimo da sada imamo opremu, ljude i tradiciju da budemo nezavisna "savest" i kontrola sto se tice svih buducih projekata u Beogradu. Cena za osnovni model nije mala za pojedinca, ali za vecu grupu ljudi, firmu, ili za sponzore nije previse, oko 1000 evra. Recimo, svako ko prilozi novac ima prava da ga, do nekog razumnog limita, koristi za svoje privatne projekte proporcionalno ulozenom?

http://www.mikrokopter.de/ucwiki/en/MikroKopter
 
evo slika koje sam obećao sa pozicije priključka za Borču:

ovde bi negde trebalo da bude priključak za borču.bar na onom planu stoji,da je nekoliko milimetara pre drugog kanala.možda je ovde a možda ga odmaknu stotinak metara,zbog neke raskrsnice ili petlje.na dosadašnjim planovima nigde ne stoji kakav će priključak za Borču da bude.zabunu po malo unose beli kočići,na slici označeni crvenim strelicama,koji se prostiru u dužini od nekoliko kilometara,sa brojevima.posle nekoliko kilometara uz kanal se nalaze betonski stubići,sa crvenim trakama,pa pretpostavljam da bi tamo trebalo da bude drugi,manji most,preko kanala,za Borču.stubiće ću slikati drugi put,pošto sam jurio 60 na sat ovim zemljanim putem,pa sam stubiće spazio u brzini.brže nisam mogao da vozim,da ne bi naleteo na neku džombu,pa završio u kanalu.iza mene se podigao oblak prašine kao na reliju Pariz-Dakar.kada sam došao kući,morao sam metlom da skidam prašinu sa zadnjeg dela kola.moram još da pomenem da je put ravan ko staklo,jer su ga poravnali buldožerima.


na levoj strani slike se vidi drugi red crvenih kočića.pretpostavljam da bi tu moglo da bude isključenje za Borču.Udaljeno je oko stotinak metara od kanala,verovatno da krivina ne bi bila preoštra,pa da ne bi pola kola završilo u kanalu.provalio sam zašto je cela pristupna saobraćajnica ispresecana gomilama zemlje.To su ustvari manji poprečni kanali za navodnjavanje koje ne smeju da zakopaju,nego će u njih da polože ove betonske cevi,da bi voda nesmetano mogla da prolazi.Na ovoj pristupnoj saobraćajnici od 20km,ima na desetine ovakvih kanala za navodnjavanje,pa se onda može naslutiti koliko tu ima posla.

Pošto će most da bude skoro 34 metra dugačak,a kanal nije širi od 10 metara,pretpostavljam da će sa obe strane kanala da ostane prolaz.Most će verovatno biti izdignut,pa će priključak iz Borče ka zemunu verovatno proći ispod mosta,uz sam kanal.To bi bila neka manja petlja.
 
Zuma":6l87oqix je napisao(la):
Lako je bilo pratiti gradnju mosta na Adi, sve je blizu i na dohvat ruke. Ali Dunav je sirok, a ovo gradiliste ogromno i delimicno nepristupacno. Cesto se vide samo tackice na horizontu. Idealno bi bilo imati jedan ovakav optokopter (pogotovo kad Dunav pocne da raste i da se razliva). Ovo na slici je slicna situacija za snimanje, takodje lesna zaravan, samo ne u Zemunu nego u Viminacijumu (pronalazak mamuta):



Malo animacije sponzora, malo Beobuild, malo clanovi, pa ce pracenje sadasnjih i buducih projekata biti ne samo konacno reseno nego i podignuto na najvisi nivo :)

Ekskluzivni snimci nepristupacnih mesta bi garantovali mnostvo novih clanova i publicitet u medijima, a mogli bi da tvrdimo da sada imamo opremu, ljude i tradiciju da budemo nezavisna "savest" i kontrola sto se tice svih buducih projekata u Beogradu. Cena za osnovni model nije mala za pojedinca, ali za vecu grupu ljudi, firmu, ili za sponzore nije previse, oko 1000 evra. Recimo, svako ko prilozi novac ima prava da ga, do nekog razumnog limita, koristi za svoje privatne projekte proporcionalno ulozenom?

http://www.mikrokopter.de/ucwiki/en/MikroKopter

Зума, један од чланова форума има овај оптокоптер односно хеливидео, а то је Гизмо. Дуго га са сликама са оптокоптером није било, а ево погледај неке од слика и видео на теми "Булевари, улице,..." а подтема "Земунски кеј" http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=540&p=4, а он има и свој сајт www.helivideo.rs
 
Leković Đorđije
+ 1 :)
Dal ce onu ograđenu gomilu šuta, samo zatrpati ili ce biti odvežena negde
možda će biti upotrebljena pri nasipanju pristupnih saobracajnica mostu :rolleyes:
 
Vrh