Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Studio B nas i dalje verno izveštava o napretku mosta i kineskoj filosofiji :D :

Kineski graditelji pobili su sve šipove za podizanje glavnog nosećeg stuba s palilulske strane, dok su na suprotnoj obali u toku pripremni radovi za izgradnju stuba koji će držati drugi, kraći deo mosta.


Pošto je rešen problem eksproprijacije, radovi na zemunskoj obali počinju sredinom juna, a u Čajna roud end bridž korporejšenu kažu da će svi zacrtani rokovi biti ispoštovani.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=77135 (videti video-prilog)
 
Dakle sredina juna pocinju radovi punom parom i sa zemunske strane,jedva cekam!
 
Ne sumnjam u Kineze. Oni su jedna ozbiljna nacija i ovaj most može kasniti samo zbog više sile.

Možda sam propustio, ko radi pristupne puteve isto Kinezi ???
Da ne bude posle dobili most, ali nema puta do njega :D
 
Nece ih biti,to su privremeni stubovi,pogledaj pravi render mosta pa ces videti da ce stubovi biti kao recimo na mostu u ostruznici na obilaznici.

Nego,naleteh na plan iz 1978 koji je planirao dve autoputske obilaznice oko Beograda.Prva je bila preko gornjeg spica ade(juznog) i isla je kuda i sadasnji SMT manje vise mada je imala grananje u Mirijevu i produzivala je preko Mirijeva direktno za pancevo preko onog mosta koji bi bio izmedju ada huja mosta i onog u vinci.

slika-1-smt-ump.jpg


Druga autoputska obilaznica je ona koja je sada nama poznata.

Ova prva autoputska obilaznica je vremenom mutirala i spojena je sa UMP-om,i usmerena je na most preko Ada Huje.

Plan nam i pokazuje da je ovaj most Zemun-Borca zapravo most na prvom krugu obilaznice,a fali nam UMP most blizi uscu i obilaznica most negde kod bataje.
 
Situacija sa Pančevačkim mostom donela nam je vest
,,“Železnice Srbije” povećale su broj polazaka „Beovoza” od Pančevačkog mosta do Ovče
Uvedeno je dodatnih devet polazaka Beovoza, od Pančevačkog mosta do Ovče. . . . ,,

Nadam se da je neverne Tome uverilo o neophodnosti promene samog projekta Kineskog mosta,,
Imperativ je kada se već gradi omogućiti zaokuženje železničkog ,,prstena,, koj je 90 % vec postoji

Nedostajući deo Ovča -Batajnica je karika koja nedostaje
 
b_tuta":dswkpirw je napisao(la):
A kuda bi se tacno proterala pruga?

O tome niko ne razmišlja.
Morala bi da se ruše čitava naselja i taj deo Zemuna bi bio devastiran.
Pozicija mosta Zemun-Borča jednostavno nije povoljna za povezivanje sa postojećom prugom na Zemunskoj strani.
Most je već isprojektovan i veliki deo posla je već urađen, tako da ovako drastičnih promena neće biti.
Možda se iz ovoga rodi ideja za još neki novi most, uzvodno od Zemuna.
 
Lakše je promeniti papir nego kad se izlije beton i završi most
Zemunska obala je drastično višlja i dozvoljava ,,plitko,, tunelsko rešenje ispod dela naselja na trasi pruge
(tako je i kod Pančevca auto saobracaj nastavlja iznad pravo a voz ,,zaranja ,, u tunel )
O tome je vec pisano i izloženi argumnti za i protiv mogu se pronaći na starijim stranicama

Zbog imaginarne izgradnje Bg metroa žrtvuje se mnogo u rešavanju saobrcajnih rešenja
kao što je jačanje Bgvoza, tamvaja , trola , probijanje kratih auto tunela, rešenja Slavije itd
Most Zemun Borča je od vece važnosti , mnogo veci i složeniji poduhvat nego onaj na Adi

Šta ako opet prodje 100 godina do sledeceg Bg Dunavskog mosta ?
pu, pu ....da ne ureknem, kao sa Pančevcem :lool: :
 

evo jedna slika sa obale dunava ka nasipu.velika slika.desno od belog stuba se vidi da su počeli da postavljaju skelu za sledeći stub.to nisam bio primetio iz pravca nasipa.
 
Pozicija mosta Zemun - Borča je po mnogo čemu loša. Umesto da sada kada je završen deo obilaznice Dobanovci - Batajnica, da je samo nastavljeno preko Dunava kod Bataje i da Beograd dobije obilaznicu u obliku prstena, što i zaslužuje, pravi se ovaj most koji će malo rasteretiti Pančevac, ali neće puno dobrog doneti. Tranzit se seli u prilično gusto naseljen deo grada. A verujem da bi i pozicija mosta kod Batajnice bila zgodna i za neku vrstu železničke obilaznice.
 
Ovaj most je izabran iz politickih razloga,pozicija mosta je SMT,to jest drugi prsten a prodaje se prica da je gradski i da je obilaznica istovremeno a ima ce prolazak kroz gusto naseljen deo u Zemunu sa semaforizovanim raskrsnicama.

Dobicemo novu verziju pancevca ali bez zeleznicke pruge i sa po 3 trake :)

Mozda je cak i potrebniji taj most na poziciji UMP-a to jest isto u zemunu ali mnogo blize NBG-u.Na njega da se nakalemi podzemno zeleznica i divota.Naravno,nece biti nista od tog mosta ikada,ali vredi sanjati o tome
 
Био би злочин ако једног дана када стугну до затварања престена друмске обилазнице не ураде и затварање железничке теретне обилазнице. Пруга до Падинске Скеле већ постоји, у лошем је стању, али је лакше средити је него правити нову. Тиме би се растеретио део јужне жел. обилазнице од Батајнице до Панчева

untitled-3.jpg
 

sa leve strane pristupne saobraćajnice su nasuli tucanik,a sa desne već postoji put.
pretpostavljam da će ove pomoćne puteve da koriste kao onaj pomoćni most,jer će ova pristupna saobraćajnica verovatno da bude izdignuta kao zrenjaninski put.velika slika
verovatno će da skinu površinski sloj zemlje a onda ide najlon pa pesak,pa krupni,pa sitni tucanik,pa asfalt.
 

ovde se vidi kako radnici razbijaju vrh šipa kako bi ga poravnali sa ona dva šipa levo.velika slika
čini mi se,da su malo preciznije nalivali beton,manje bi imali da razbijaju.
 
Djordjije bravo na slikama.

Samo te molim ubuduce da ne pises vise postova za redom.Mozes slobodno da stavis vise slika u jedan post(odgovor).

Hvala na doprinosu i samo tako nastavi.

Valjda ce skoro biti neka beobuild reportaza o ovom mosticu,malo nam je zanemaren zadnjih meseci.
 
vucko":2jv5ruqt je napisao(la):
Ovaj most je izabran iz politickih razloga,pozicija mosta je SMT,to jest drugi prsten a prodaje se prica da je gradski i da je obilaznica istovremeno a ima ce prolazak kroz gusto naseljen deo u Zemunu sa semaforizovanim raskrsnicama.

Dobicemo novu verziju pancevca ali bez zeleznicke pruge i sa po 3 trake :)

Mozda je cak i potrebniji taj most na poziciji UMP-a to jest isto u zemunu ali mnogo blize NBG-u.Na njega da se nakalemi podzemno zeleznica i divota.Naravno,nece biti nista od tog mosta ikada,ali vredi sanjati o tome

Ja ne znam gde bliže od ovog može da se napravi most. Iskreno kažem. Em nema prosotra za put, em ulazimo u stari Zemun, Dunav širi, Ratno ostrvo...
 
Članaki iz Politike...

Београд
Мајстори, може ли то брже

Док се на Панчевачком мосту уживо приказује како београдски саобраћај посрне кад стара гвоздена ћуприја клецне, девет километара узводно захуктали су се радови на изградњи моста Земун–Борча, друге дунавске „копче” престонице. На месту где се завршавају кракови понтона биће пободени главни носећи стубови „правог” моста. Р аспон између њих износиће 172 метра. То ће бити трећа најдужа раздаљина између нека два стуба на мостовима у Европи
most-foto-Z-KRSSLJANIN.jpg

Припрема за градњу носећих стубова моста Земун–Борча (Фото З. К ршљанин)

Иза заштитне ограде градилишта будућег моста преко Дунава, у земунској Улици цара Душана, неколико паркираних камиона и булдожера и – чувар. Разлог: пауза за ручак. А онда, са борчанске обале Дунава пристиже бродић фирме „China Road and Bridge Corporation”, са првом групом кинеских радника која је одложила штапиће за јело. Предводи их Небојша Милатовић, менаџер у српском огранку кинеске корпорације. На глави шлем, а на шлему исписано Небојша, на српском и кинеском.

Пење се уз 67 степеника који од прекјуче спајају понтон и земунску страну градилишта. У стопу га прате четворица косооких геометара. Њихов долазак кроз ограду радознало посматра Земунац средњих година.

– Мајстори, може ли то мало брже? Изгибосмо од Панчевца – довикује и одлази, без амбиција да сачека одговор.

– Ради се од осам до 18 сати сваког дана, некад се остаје и до пола осам – реферише нам Милатовић, додајући да су се припремни радови захуктали. Показује главом према људима из кинеске фирме: – Они су изградили десет од 15 највећих мостова на свету. Разумеју се у мостоградњу као Ђоковић у тенис – прича док силазимо ка понтону, са кога ће се побијати шипови за стубове моста.

На проширењу платформе, на средини Дунава, око дизалице тешке 80 тона која је бродом довезена на конструкцију Кинези раде „опуштено”, као да су у дебелом хладу. Висећи над тананим лествама изнад најдубље тачке Дунава, варе шипке на отворима. Спретно прескачу дебеле струјне каблове развучене свуда по понтону. Ногама котрљају плинске боце до апарата за варење, око којих су у кутијама спаковане електроде „мејд ин Чајна”. Док раде, шкрти су на речима. Ни о послу не причају. Слабо говоре енглески. Брбљив је једино „шофер” дизалице, који техничку паузу користи да се са неким исприча мобилним телефоном.

– Већина шипки од којих је састављен помоћни мост стигла је из Украјине, нешто делова дошло је из Турске и Холандије. На месту где се завршавају краци понтона биће пободени главни носећи стубови „правог” моста. Распон између њих биће 172 метра. То ће бити трећа најдужа раздаљина између два стуба на мостовима у Европи – каже Милатовић.

После краћег обиласка, екипа „Политике” враћа се на земунску обалу.

– Извините, не можемо да вас почастимо освежењем после овог „пржења” на мосту. Друга прича биће крајем јула, када ће и овде да никну бараке и канцеларије, какве имамо у Борчи – каже Милатовић, допративши нас до рампе. Двадесетак метара даље, пресреће нас група „локалаца”.

– Шта сте сликали тамо? Фотографишите ово, како ми је на кући попуцао зид док су побијали шипове на помоћном мосту. Шта ће бити кад почну да праве овај „главни” – довикује младић.

Реч му узима нешто старији комшија: – Је л’ сте видели да ограда није скроз до литице? Туда се провлаче ђаци из Саобраћајне школе, виркају шта се ради на Дунаву. Бацају каменчиће у реку, док их чувари не отерају. То напишите, да не би радозналост неког коштала главе.

Утом приђе и Живојин Тошић, како рече, староседелац.

– Ма знам да треба мост, ал’ куд баш да га праве пред мојим кућним прагом – јада се.

Објашњава да у околним кућама живи тридесетак породица. Насеље је настало још 1948. Домови су им сада на траси будућег моста. Сви ће бити исељени. На Беле воде, предложили су им надлежни.

„Не долази у обзир”, кажу Земунци.

----------------------------------------------

Чекајући 2014: досадашњи и садашњи радови

Кинески извођач је током прошле године уредио припремно градилиште и започео изградњу помоћног челичног моста, са кога се, у овој фази, обављају сви радови, а служи и за довоз опреме. Између два крака остављен је слободан пловни пут ширине 150 метара

За један од два главна стуба завршено је побијање свих 26 шипова на дубини од 40 метара испод дна реке, док је за други у току припрема за побијање истог броја шипова

Уз борчанску обалу побијено је свих 150 шипова за северну навозну конструкцију моста и део конструкције на обали. Изведени су темељи за три стуба, а два су готово завршена за овај део конструкције

Изградња моста би према плану требало да буде завршена 2014. године

----------------------------------------------

Кинези : Домаћи

119 милиона долара је вредност уговора за изградњу приступних саобраћајница, који је кинески извођач закључио са конзорцијумом домаћих фирми окупљених око грађевинског предузећа „Ратко Митровић”, домаћи извођачи ће изградити све грађевинске инжењерске објекте на траси, док ће кинески извођач, осим главног моста, изградити и 550 метара конструкције преко железничке пруге и 120 метара преко канала Себеш

----------------------------------------------

Мост у тангенти

Мост Земун – Борча део је саобраћајнице Северна тангента, која у систему уличне мреже Београда, спада у категорију градских магистралних саобраћајница

Њеном изградњом стварају се услови за повезивање будућа два моста преко Дунава, као и насеља на левој обали те реке са општинама Земун и Нови Београд

Централно градско подручје биће заштићено од транзитног саобраћаја – на улазу у град из правца Новог Сада и Шида возила ће се усмеравати ка Зрењанинском и Панчевачком путу и даље ка северу

Укупна дужина саобраћајнице износи 21,2 километара при чему је дужина моста преко Дунава 1.482 метра

Траса је подељена на три деонице:

1. Нови новосадски пут – Улица цара Душана (Батајнички пут)

2. Батајнички пут – Зрењанински пут (деоница обухвата и сам мост)

3. Зрењанински пут – Панчевачки пут

255 милиона долара је инвестициона вредност радова по закљученом уговору
Д. Јокић-Стаменковић – Д. Буквић


Obratite pažnju na boldovano, ovi zemunci nikad zadovoljni. :p
 
Jedan zanimljiv komentar sa politike....

Aleksandar Acin | 08/06/2012 07:24

Angazovali smo kineske radnike i strucnjake da u ime nase firme izgrade predvodnicu za brodove izmedju jezera hamar i persiskog zaliva u Basri Irak 1990.projekat "navigation lock" Radili su u tri smene.Presvlacili su radna odela na gradilistu izmedju smena jer su imali samo jedan komplet.trajalo je presvlacenje oko 2 sata.Procurilo je 18 sipova pa je moralo sve ponovo.Zahtevali smo da MI preuzmemo posao ali neka jaca sila iz Beograda ( Citaj SPS i Radikali) nisu dozvolili. probijeni su svi rokovi a MI smo placali ugovorenu ostetu.
Kinezi su asvaltirali put u severnom jemenu ( Sanaa-Hodeidah).Jedino od mehanizacije imali su valjak.Ostalo je radjeno rucno.Umrlo je 4o kineza.Jos postoji njihovo groblje u blizini Sane.Asvalt je bio nekvalitetan pa su im jemenci dali nogu.A MI smo nastavili. O ovome sam napisao pre godinu dana kada sam saznao da nam kinezi prave most.Daj Boze da nam zavrse ali sumnjam.
 
Verujem da ce sigurno završiti ma kolko god ih to koštalo . . . .
Upravo zbog tog uverenja
pitam se zašto nema veselih poseta kampu od strane raznih gradsklih i opštinskih KUDa i sl.
pa majstoru u svakoj kuči kada radi nešto skuva mu se kafa ponudi pićence
a nisam čuo (a možda i jeste ) da je čuveno BGgostoprimstvo pokazano u nj. kampu :(
 
Vrh