Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

GOJE":13wsx1qd je napisao(la):
Hm, znalo se da je Eksim banka i ranije, ali se nisu znali uslovi (bar nisu bili obelodanjeni).
Nisam mislio na banku već na CRBC (China road & bridge corporation). Nažalost pretraga interneta nije dala nikakve rezultate za Beograd.
 
relja":30wsshxw je napisao(la):
Pre će biti da je gradska vlast mislila da može da se zadužuje za monoumentalan most sa jedne a da će sa druge strane za manje mnoumentalne infrastrukturne projekte dobijati "humanitarne" kredite. E ne može tako.
Ne moze vaistinu... Citao sam tvoje postove ranije u vezi sa mostom, nikad neces odustati od kritike istog i njegove monumentalnosti heh
 
Diavolo":ktil46dp je napisao(la):
Ne moze vaistinu... Citao sam tvoje postove ranije u vezi sa mostom, nikad neces odustati od kritike istog i njegove monumentalnosti heh
Zato što sam u pravu.
 
Јеси. Али сад кад се кренуло са тим, сад је готово. Надам се да ће метро мост и два моста на Дунаву бити мање монументални, и, самим тим, јефтинији и брже изграђени.
 
300 miliona most preko Dunava. Mnogo je...
Da naplacujes cuprijarinu 1 evro, sa 20.000 prelaza dnevno, to je godisnje oko 7 miliona.
Treba ti 40-50 godina da otplatis.
Ako pri registraciji vozila platis ekstra 10 evra , onda je to godisnje 20 miliona. Opet ti treba 15 godina samo za taj most.

Ja bi Kinezima ponudio zemlju preko Dunava , ali, opet, mora da im das 1500 hektara?!?
Nesto nisam ubedjen da ce se tako lako dogovoriti.
 
300 mil. bi valjda trebalo da košta most sa sve prilaznim putevima - oko 20 km puteva.

Koliko ono beše košta kilometar autoputa kroz ravnicu? Jeste, ovo neće biti autoput, ali čisto za grubo poredjenje?
 
Podigli su cenu jer znaju da su budale spremne da im plate ako ih malo potplate. Takođe, vrlo moguće da je ovo bio fini predizborni marketing, nekako su koincidencije baš čudne..
 
Wile E. Coyote":38flzwc6 je napisao(la):
Како ово смрди да неће бити ништа од свега онда кад су рекли... :rolleyes:
Bilo bi lakse da 200 miliona potrosimo na stimulaciju ljudi da se isele iz Beograda u neki drugi grad i da na taj nacin resimo infrastrukturne probleme. I tako mic po mic, za par godina imacemo 500.000 ljudi u Beogradu, i za takav grad je postojeca infrastruktura sasvim dovoljna

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Ambassador":3m9gl0xv je napisao(la):
Takođe, vrlo moguće da je ovo bio fini predizborni marketing, nekako su koincidencije baš čudne..
Ne da je vrlo moguće nego sam ubeđen da je samo zbog toga urađeno. Setimo se samo pamfleta u nekim gradskim novinama koji se pojavio bukvalno tri dana pred ponovljene izbore za opštinu Zemun, Da se imalo makar malo dostojnosti objavili bi taj članak posle izbora i onda niko ne bi mogao da kaže da su celu ujudurmu napravili zbog izbora.
 
hazard":15np812v je napisao(la):
Wile E. Coyote":15np812v je napisao(la):
Како ово смрди да неће бити ништа од свега онда кад су рекли... :rolleyes:
Bilo bi lakse da 200 miliona potrosimo na stimulaciju ljudi da se isele iz Beograda u neki drugi grad i da na taj nacin resimo infrastrukturne probleme. I tako mic po mic, za par godina imacemo 500.000 ljudi u Beogradu, i za takav grad je postojeca infrastruktura sasvim dovoljna

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Само прогласи неки други град главним и људи ће да оду из Београда... :rolleyes: Само мислим да измештање главног града у други кошта мало више од 200 милки... :lol:
Бразилци су то покушали да реше изградњом потпуно новог главног града... Имао сам ја таквих трипова пре 20ак година, нови главни град негде између Војке и Голубинаца... Колико сам га пута касније правио у Сим Ситију... :cool:
 
Mi se salimo, ali su autori generalnog plana za Beograda valjda i racunali da ce stanovnistvo da se umanji za 500.000, zar ne? Bar sam ja tako nacuo...kao, ojacace regionalni centri, nece vise svi gravitirati iskljucivo ka Beogradu (nece, cvrc)
 
Ма нису они ни на шта рачунали осим на то да ставе паре од хонорара за пројекат себи у џеп. Да се на било шта овде у последњих XYZ година озбиљно рачунало, не би нас и дан данас :violina: са метроом... :rolleyes:
 
Ovako što se tiče mostova mene nervira Novi železnički most jer ne volim takve mostove, samo sa jednim vidom transporta (tu je moglo da se uložilo još dosta para da se dodaju i saobraćajne trake barem po dve za svaki smer).

Tako sam protiv ovog mosta preko Ade jer most ima tri trake u jednom smeru. Po mom mišljenju, to čini samo trenutno rešenje problema, mada ako ćemo iskreno to će rešiti nekih 40% problema, neće čak ni jednu celinu. Eto Branku Pešiću su ljudi prigovarali za gazelu, što most sa tri trake u smeru, jel si ti normalan... a čovek jednostavno nije živeo u svom vremenu nego nekih 30 godina nakon toga.

E sad što se tiče ovog kineskog mosta, sa svim tim prilazima i tih 20 kilometara to je možda realno 300 miliona, ali samo most... mogli bismo na Adu još dva mosta da nakarikamo.
 
Мало да оживим тему, додуше са питањима која нису баш директно повезана са СМТ:

Део Т-6 између подвожњака и Угриновачке је пун фантомских раскрсница. Да ли неко зна које су улице ту биле предвиђене, да ли се одустало од тога итд?

Да ли постоје пројекти за западни крак на раскрсници УМП и СМТ и источни крак на раскрсници СМТ и садашњег Новосадског пута?
 
Nekoliko (polu) planova za te fantomske raskrsnice mozes da vidis na DUP-u za taj deo grada (http://gis.beoland.com/regulacioni/map_full.jsf?width=1269&height=504).
Ostatak se nazire ovde:
03_plan_saobracaj.jpg


Link sa vecom rezolucijom: http://www.beoland.com/zemljiste/karte/03_plan_saobracaj.jpg

Nadam se da ti ovo pomaze.
 
Баш су полупланови, ни једна карта не одговара стварном стању, мада је ДУП доста тачнији (једино недостаје мост и почетак УМП). Ова слика коју си постовао је лоша, чак је и УМП према старом плану. Додуше, има једну корисну информацију, а то је куда ће се УМП настављати. Што се тиче северног лакта, не могу да одредим шта је ту предвиђено, јер су јасно уцртане само главне улице. :( Како год, то су планови који узимају у обзир постојеће стање. Мене првенствено интересује зашто су те раскрснице својевремено предвиђене ту где су направљене, а што нема никакве везе са стварним стањем. Хвала у сваком случају. :)
 
Ako mislis na severni lakat SMP-a, tu ce biti konkretnijih informacija kada se se konkretizuje prica o mostu Zemun-Borca, posto se SMP nastavlja direktno na most. Pitanje je i sta ce se desavati sa mostom kod Ade Huje, jer je i on deo SMP-a. Ima tu dosta nerasciscenog, tako da nije cudno sto jos uvek ne postoje konacni planovi.

Sto se tice fantomskih raskrsnica, ceo taj kraj je bio drugacije zamisljen, ali ga je bespravna gradnja apsolutno unistila. Sada je bez ogromnih ulaganja i raseljavanja mnogo ljudi nemoguce dovesti taj kraj u red, tako da prespostavljam da ce tako i ostati.
 
Nenad":3slhq1mg je napisao(la):
Ako mislis na severni lakat SMP-a, tu ce biti konkretnijih informacija kada se se konkretizuje prica o mostu Zemun-Borca, posto se SMP nastavlja direktno na most. Pitanje je i sta ce se desavati sa mostom kod Ade Huje, jer je i on deo SMP-a. Ima tu dosta nerasciscenog, tako da nije cudno sto jos uvek ne postoje konacni planovi.
Северни крак лакта није споран, јер излази на мост. :) Мислио сам на источни крак лакта, који се негде спаја са Угриновачком. Било би занимљиво видети где и како је предвиђено то спајање. Видим и да Угриновачка пролази кроз садашњу Електронску индустрију? Још једна занимљивост.
Nenad":3slhq1mg je napisao(la):
Sto se tice fantomskih raskrsnica, ceo taj kraj je bio drugacije zamisljen, ali ga je bespravna gradnja apsolutno unistila. Sada je bez ogromnih ulaganja i raseljavanja mnogo ljudi nemoguce dovesti taj kraj u red, tako da prespostavljam da ce tako i ostati.
То ме је и занимало, шта је било замишљено. Овако све то врло накарадно изгледа, и бар би могле да се те фантомске раскрснице склоне, а где треба, да се направе (на пример: Крајишка је пресечена, требало би преместити раскрсницу са Солунском на Крајишку, улица између Војног пута 1 и 2 - што би, вероватно, требало да буде излаз Првомајске на Т-6 - кривуда од фантомске раскрснице између Угриновачке и Солунске, раскрсница са Угриновачком је очајно урађена итд.) и да се, ако је већ ситуација на терену таква каква је, без великих улагања, тај део Земуна упристоји и усклади са реалном ситуацијом.
 
Ne razumem na koji lakat i koji istok mislis :) Po meni je istocni krak lakta onaj prema Pancevu, tj, onaj koji se spusta na most kod Ade Huje.

A sto se tice ovag drugog kraja, ja bih tu celu deonicu pretvorio u autoput. Moralo bi malo da se rusi zbog petlji kako bi se kraj spojio sa tim putem, ali bi bilo vredno.
 
Мислим на тренутни лакат у Земуну, где Т-6 престаје, па скреће на запад и иде даље ка Земун Пољу итд. На север се наставља СМТ на мост преко Дунава :) а на исток, колико видим, је предвиђено да се споји са Угриновачком, само ме занима где. Тај лакат би у будућности требало денивелисати или претворити у кружни ток.

Што се тиче претварања у аутопут, то се апсолутно слажем. Највећи проблем би ту била петља код Змаја, која би морала да се преради. Међутим, бојим се да би ту било више рушења него што мислиш, јер је гомила кућа начичкана уз пут.
 
Sta mislite o mostu ispod Ade za recimo 10-15 godina koji bi "zaokruzio" SMT?
 
Vrh