Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Ja se izvinjavam, ali ne kapiram lokaciju.

Gde je zemunski grobalj? Uopšte ne kapiram gde je to, ne prepoznajem ništa. Može li neko da označi na slici neku karakterističnu građevinu, ili da da link ka Wikimapia-i?

Edit: Našao.
Mogao je neko da spomene Galeniku.
Pa Galenika će procvetati zbog tog mosta. O_O
Imaju već fensi BN BOSS...

http://wikimapia.org/#lat=44.8585307&lon=20.373373&z=16&l=0&m=a&v=2
 
У "Блицу" је изашла мапа која мени изгледа другачије (на дунавској страни) од овога што сте ви постовали. Морам рећи да и мени није јасно зашто на овим горњим мапама пут иде тако далеко од града - ако би заиста ишао толико у круг, онда за трасу из правца Нове Пазове до Панчева пут преко "Панчевца" и даље остаје значајно краћи (посебно ако/кад се заврши УМП), те би га теретњаци и остали и даље користили осим можда у шпицу. Ево и "Блицове" мапе

most-v.jpg


http://www.blic.rs/beograd.php?id=91029
 
^^ Blic kao i uvek dosta fula sa kartama, ne obraćaju pažnju na to da se lepo ucrta kao što je cremenadle uradio a i kako se vidi u GUP-u.
 
Djordje":2n5wq9wr je napisao(la):
У "Блицу" је изашла мапа која мени изгледа другачије (на дунавској страни) од овога што сте ви постовали. Морам рећи да и мени није јасно зашто на овим горњим мапама пут иде тако далеко од града - ако би заиста ишао толико у круг, онда за трасу из правца Нове Пазове до Панчева пут преко "Панчевца" и даље остаје значајно краћи (посебно ако/кад се заврши УМП), те би га теретњаци и остали и даље користили осим можда у шпицу. Ево и "Блицове" мапе
Nije to toliko daleko kako se čini. Ako neko zna gde je Kovilovo i Hotel President, baš tamo će biti petlja sa Zrenjaninskim putem, koja se lepo vidi gore na GUP-u. Odatle se do Pančevačkog mosta stiže za 10-15 min.

A budući most preko Dunava je deo SMP (spoljnog magistralnog prstena) čija je uloga da odvede saobraćaj iz grada, a ne samo da poveže dva gradska naselja kako se verovatno stiče utisak.
 
Steva":195vmmvl je napisao(la):
^^ Blic kao i uvek dosta fula sa kartama, ne obraćaju pažnju na to da se lepo ucrta kao što je cremenadle uradio a i kako se vidi u GUP-u.
Šta je ucrtao?:)
 
^^ ups mislio sam na tebe, moja greška :)
 
Ovo je jedino logicno...samo treba da se urade petlje i tako bi imalo smisla.. :)

98cfdd8a4a.jpg


Ovo u blicu... uvek oni imaju te dozivljaje :)
 
Израда плана детаљне регулације прве фазе Спољне магистралне тангенте
Скупштина града Београда, на јучерашњој седници, донела је Одлуку о изради плана детаљне регулације Спољне магистралне тангенте. У првој фази разрадиће се део од Панчевачког моста до приступног пута за трафо-станицу, са мостом преко Дунава и локацијом трафо-станице „Београд 20”.

– Ово је план којим би се утврдио општи интерес за реализацију прве фазе Спољне магистралне тангенте и за изградњу новог моста преко Дунава, као и трафо-станице „Београд 20”. Носилац израде плана и програма јесте Урбанистички завод Београда. Инвеститор је Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Предложено је фазно доношење плана, што ће омогућити бржу реализацију свих објеката који су од општег интереса. За потребе израде плана и програма, идејни пројекат Спољне магистралне тангенте урађен је на Катедри за путеве и железнице Грађевинског факултета у Београду. Границом плана биће обухваћене све површине потребне за санацију клизишта, реализацију саобраћајница, усека, насипа и заштитног шумског појаса. Рок за израду плана је 12 месеци – рекла је Светлана Јовичинац, помоћник градског секретара за урбанизам и грађевинске послове.

Спољна магистрална тангента представља једну од неколико планираних прстенастих саобраћајница око централне градске зоне. Изградња ове тангенте имала би за циљ измештање саобраћаја, пре свега теретног и транзитног на обилазне саобраћајнице, што би се одразило на повећање пропусне моћи постојеће уличне мреже града. Због велике дужине планиране саобраћајнице, траса је подељена на четири сектора – први сектор: деоница Борска – петља „Ласта” – Нова мокролушка – Булевар краља Александра, други сектор: Булевар краља Александра – Витезова Карађорђеве звезде у Миријеву, трећи сектор: Витезова Карађорђеве звезде – Сланачки пут и четврти сектор: Сланачки пут – Панчевачки пут, са новим мостом преко Дунава и петља у Вишњичкој улици и на Панчевачком путу.
Izvor: Grad Beograd
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1344402
 
I meni se najvise svidja centralno resenje. Nekako ne mogu da pobegnem utkisku da me ova druga dva manja, gornje i donje resenje asociraju na one dinosaurse velike "biljojede" iz serije Walking with Dinosaurs, pogotovo gornje resenje :laugh:
 
Svidja mi se ovo centralno resenje (velika slika), most je onako neupadljiv (sto odgovara okolini) ali ipak nije skroz obican (kao ove druge dve slike), tj. ima neki dizajn nije samo ravna ploca, pa ce izgledati sasvim lepo uz ukrasno osvetljenje. Sve u svemu pristojno izgleda
 
Ja sam za jednostavniju varijantu bez sajli. I druga stvar:
Blic":2hcye15d je napisao(la):
Novi most preko Dunava biće dugačak 1.499 metara, a širok 29,10 metara. Imaće ukupno šest kolovoznih traka i pešačko biciklističke staze sa obe strane.
Znaci, nista od sina. Pricamo bajke o "Trecem Beogradu" bez sinskog saobracaja. Ne valja...
 
Mislim da je bilo kakva prica o trecem Beogradu za sada pusta i onako. Ajde prvo da svima u Borci, Ovci, Krnjaci i okolnim naseljima za pocetak uvedu svu potrebnu infrastrukturu, pa da pricamo o 3. Beogradu...ja na ovaj most ne gledam kao na pocetak 3. Beograda vec kao nacin da se rastereti Pancevac i obezbedi alternativni pravac.
 
Svakako da treba resiti prvo infrastrukturu leve obale Dunava, ali treba biti pripremljen i za taj buduci "3. Bgd". Isto tako, treba rasteretiti sinski saobracaj koji prolazi kroz Beograd, kao i za drumski.
 
Kakva je razlika između ona dva predloga na manjim slikama? Da li samo u stubovima?
 
male slike su u stilu uocite razliku za politikin zabavnik :D
 
Ovaj "izbor" je odprilike ono što sam i očekivao.
Moguće da je razlika u materijalu samih raspona - čelik ili beton, a otud i razlika u nosećim stubovima, a nude nam i izbor glavnog raspona: na kablovima ili klasična greda.
Naravno, više nego interesantno je i kakav nam to finasijski aranžman nude.
 
Hahahah 1. i 3. resenje se razlikuju po ukrasnim lajsnama na pilonima! Hahahah
U poslednje vreme mi beobuild sluzi da se dobro zabavim!

PS. mostovi su poprilicno bezvezni, no sta je tu je; sve za nasu bracu kineze!
 
^^^ Jesu, ali mislim da nam je jedan ukrasni most (preko Ade) dovoljan... malo funkcionalnosti nije na odmet...
 
Hm, interesantno. Trebao bi biti gotov vrlo brzo, prema tim planovima... Pitam se šta znači činjenica da su izašli sa ovim u javnost...
 
Kinezi brzo grade, nisu oni mrka

edit: a ni velja
 
Mislim da malo pumapju pricu o mostu pred 7. jun, kada su lokalni izbori u Zemunu, ali se svejedno nadam da ce do njegove realizacije ubrzo doci :)

Gradnja dva mosta u Beogradu istovremeno - mislim da gotovo niko sa ovog foruma nije to doziveo :)
 
Vrh