Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Гага":27870rzz je napisao(la):
mekbejn":27870rzz je napisao(la):
saobraćajnica T6 od novog Novosadskog do Batajničkog puta (10 meseci)
O čemu se ovde radi?
Ако си мислио како то треба да изгледа, о овоме се ради, само што Т6 од садашње лакат кривине излази на Цара Душана а не на Батајнички друм. Штета што неће радити петљу, јефтиније би било него да руше Интерсилвер и још нека предузећа, а руши се и она зграда Ауто Нене где је ауто салон Чери аутомобила, тако је бар речено !:
[url]http://s3.postimage.org/1xfcu5khw/image.jpg[/url]
Baš si to lepo prikazao, svaka čast.
O tome da li će biti petlje smo toliko puta kukali, ali sve džaba... :(
 
boca-ica":u6sz6tx2 je napisao(la):
Na trasi Batajničke petlje lepo se vidi kako put umesto ravno malo zaobilazi samo jednu usamljenu stambenu kucu u sred polja a Auto Nenina zgrada ima vrlo moderan izgled i nova je , sumljam da bi neko tako nešto lepo rušio a pomenutu
,,samicu,, zabilazio.. :rolleyes: mada kod nas putevi biznisa su vrlo čudni...
Боцо, мислим да те нисам најбоље разумео, кажеш „на траси Батајничке петље лепо се види.....“. На скици коју сам поставио нема трасе Батајничке петље ни близу. Реч је о траси саобраћајнице Т6, а не обилазнице око Београда. Од садашње "лакат кривине" траса Т6 иде будућим правцем до улице Цара Душана и даље према будућем мосту на Дунаву. На мапи сам црвеним линијама уцртао тај будући правац до Цара Душана, а даље на мапи је белим линијама уцртана траса до моста и кинески мост: Ове беле линије су већ биле уцртане на мапи "Викимапија": http://wikimapia.org/#lat=44.8623179&lon=20.3792953&z=15&l=32&m=b

Не знам на коју си усамљену кућицу у сред поља мислио ? Ако си мислио на ону групу кућа које се виде од садашње лакат кривине, те куће се неће рушити, ту је и један коњички клуб, а на скици коју сам поставио у претходном посту оне се заобилазе, а ево на мапи сам то означио, али нисам баш најбоље уцртао, требала ми је светлосна година, још се не сналазим најбоље са цртањем кривих линија !

Јесте да Ауто Нена има модеран изглед, али налази се на траси будуће саобраћајнице Т6, а ту је још један пословни објекат (иза Ауто Нене а гледано од Цара Душана), али не знам шта је. Ево мапе и на њој сам црвеним линијама уцртао како иде траса Т6 до Цара Душана, а од Цара Душана је траса већ уцртана белим линијама, а ту се руши свашта нешто и предузећа и уџерице и куће у улици Прегревица.


Имаш у посту од 10. априла, и Вучко га је поставио, који је разлог кашњења почетка изградње ове и осталих саобраћајница, а то је откуп земљишта !
У том тексту који је Блиц објавио у задњој реченици новинар каже: "Dužina mosta Zemun–Borča biće 1,5 kilometara, a pristupnih saobraćajnica oko 21 kilometar. Ugovor predviđa rokove, kao i tri faze radova: saobraćajnica T6 od novog Novosadskog do Batajničkog puta (10 meseci), saobraćajnica od Batajničkog do Zrenjaninskog puta i most (tri godine), saobraćajnica od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta (dve godine).", ту имају две грешке у имену улица, ех ти новинари ! Каже од саобраћајнице Т6 од новог Новосадског пута до Батајничког пута ! Званично име саобраћајнице "нови Новосадски пут" је "Аутопут Београд-Нови Сад", а тамо где треба да изађе Т6 не излази на Батајнички пут него на улицу Цара Душана ! Батајнички пут почиње неких 900 метара даље од оног семафора где се лево скреће за фабрику лекова Галеника. Ово наводим чисто ради прецизности
 
mekbejn":3b1lkvva je napisao(la):
Гага":3b1lkvva je napisao(la):
mekbejn":3b1lkvva je napisao(la):
O čemu se ovde radi?
Ако си мислио како то треба да изгледа, о овоме се ради, само што Т6 од садашње лакат кривине излази на Цара Душана а не на Батајнички друм. Штета што неће радити петљу, јефтиније би било него да руше Интерсилвер и још нека предузећа, а руши се и она зграда Ауто Нене где је ауто салон Чери аутомобила, тако је бар речено !:
[url]http://s3.postimage.org/1xfcu5khw/image.jpg[/url]
Baš si to lepo prikazao, svaka čast.
O tome da li će biti petlje smo toliko puta kukali, ali sve džaba... :(
Мекбејн, та скица је већ приказана и то баш на овој теми на некој од претходних страна, само сам је „позајмио“ ради лакшег појашњења. Ја то пре свега и не бих уме да нацртем !
 
Гага":8rtjibfu je napisao(la):
Званично име саобраћајнице "нови Новосадски пут" је "Аутопут Београд-Нови Сад"
У праву си. На страну што то није ни А од аутопута. Изгледа да ипак неко чита Беобилд, па је схватио да то није аутопут. И ја користим назив "Нови новосадски пут", знајући да то није званичан назив. ;)
 
AKo sam dobro shvatio, biće semafori na raskrsnicama sa 'lakat krivinom', Cara Dušana i Pregevicom? Tj. baš nijedna denivelacija?
 
А баш ме занима како ће да иде четврти крак лакат-кривине на Угриновачку, нарочито сада кад се гради објекат Поште. Има ли негде неки план да се то види?
 
Jel' ono beše rekoše da Kinezi kreću sa radovima na novom mostu u Aprilu ove godine?
 
Tako bi bilo da projekat zavisi od kineza.Posto su u pitanju domaci diletanti koji ne mogu ni ekspropriaciju da urade kako valja ko zna kad ce to biti,tipujem na kraj gradjevinske sezone u jesen ili pocetkom sledece godine.
 
Politika ,04. мај 2011.
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/U-Beogradu-se-radi-drugacije.sr.html
ИНТЕРВЈУ: Драган Ђилас, градоначелник Београда


..... Прошле године су постављени темељи тог моста и до сада се није много одмакло. Када ће почети градња такозваног кинеског моста?
Реч је о великој инвестицији и у току је припрема пројеката. Очекујемо долазак кинеских стручњака, организовање градилишта и почетак радова у јуну. Рок за изградњу моста је три године. .....
 
Ajd da izjavim nešto za dnevnik pre početka izgradnje mosta Zemun - Borča. Kao prvo što se tiče raskrsnice na sadašnjoj lakat krivini, prodajom zemljišta uz kraj Ugrinovačke ulice pošti izgradnja petlje na tom mestu otpada kao opcija. Semafor na tom mestu i mogu da "progutam". Ali ukrštanje sa Ulicom Cara Dušana i Pregrevicom nikako. Pa pregrevica je ulica 100. prioriteta i služi da se kroz nju biciklom ode od gornjeg grada ka keju. A raskrsnica sa Cara Dušana bi se nalazila 20 metara od raskrsnice sa Banatskom i okretnice 17, i 20 metara od raskrsnice sa saobraćajnicom koja spaja Cara Dušana sa novim putem za NS. Jednostavno denivelacija na tom mestu je neophodna. Inače će se napraviti usko grlo u svim pravcima i smerovima, i most neće služiti ničemu, a pogotovo ne tranzitu čemu je namenjen.
 
Kokos":3ohl8dt4 je napisao(la):
Ajd da izjavim nešto za dnevnik pre početka izgradnje mosta Zemun - Borča. Kao prvo što se tiče raskrsnice na sadašnjoj lakat krivini, prodajom zemljišta uz kraj Ugrinovačke ulice pošti izgradnja petlje na tom mestu otpada kao opcija. Semafor na tom mestu i mogu da "progutam". Ali ukrštanje sa Ulicom Cara Dušana i Pregrevicom nikako. Pa pregrevica je ulica 100. prioriteta i služi da se kroz nju biciklom ode od gornjeg grada ka keju. A raskrsnica sa Cara Dušana bi se nalazila 20 metara od raskrsnice sa Banatskom i okretnice 17, i 20 metara od raskrsnice sa saobraćajnicom koja spaja Cara Dušana sa novim putem za NS. Jednostavno denivelacija na tom mestu je neophodna. Inače će se napraviti usko grlo u svim pravcima i smerovima, i most neće služiti ničemu, a pogotovo ne tranzitu čemu je namenjen.
Кокос, ми смо о томе већ пуно на овом месту причали да не кажем дрвели или ти писали, па су нам слова на тастаури већ избледела, али изгледа да нема ко о томе да размишља. Можда ће да се размишља о петљи тек кад ураде ту трасу саобраћајнице Т6, мост и остало, а онда је већ касно !!!

Описао си лепо речима стање трасе на терену, а и са цртежа, који је на претходној страни.

Ђики, ХОЋЕМО ПЕТЉУУУУУУУУ !!!
 
Kokos":eqvoccko je napisao(la):
Ajd da izjavim nešto za dnevnik pre početka izgradnje mosta Zemun - Borča. Kao prvo što se tiče raskrsnice na sadašnjoj lakat krivini, prodajom zemljišta uz kraj Ugrinovačke ulice pošti izgradnja petlje na tom mestu otpada kao opcija. Semafor na tom mestu i mogu da "progutam". Ali ukrštanje sa Ulicom Cara Dušana i Pregrevicom nikako. Pa pregrevica je ulica 100. prioriteta i služi da se kroz nju biciklom ode od gornjeg grada ka keju. A raskrsnica sa Cara Dušana bi se nalazila 20 metara od raskrsnice sa Banatskom i okretnice 17, i 20 metara od raskrsnice sa saobraćajnicom koja spaja Cara Dušana sa novim putem za NS. Jednostavno denivelacija na tom mestu je neophodna. Inače će se napraviti usko grlo u svim pravcima i smerovima, i most neće služiti ničemu, a pogotovo ne tranzitu čemu je namenjen.
Ја сам 100 пута говорио, ако већ неће на лакту да ставе петљу, онда нека бар провуку саобраћајницу изнад Цара Душана без икаквог укрштања. Стварно није потребно да на тако кратком потезу постоје толико раскрсница.
 
Uskoro početak gradnje mosta Zemun-Borča
20. Maj. 2011 | 10:24, Izvor : Studio B

Quote:
U junu počinju pripremi radovi na izgradnji mosta Zemun-Borča.

Pripremi radovi na izgradnji mosta Zemun-Borča počeće u junu ove godine, najavio je gostujući u emisiji "U centru" Studija B gradski menadžer Aleksandar Bjelić.

Bjelić kaže da su Grad i Republika u svakodnevnim konsultacijama sa kineskim izvođačem i da će kašnjenje u pripremnom periodu, biti anulirano u naredne dve i po godine.
 
Lepa vest, Beograd u sred najgore svetske ekonomske krize je jedan od retkih gradova koji ide napred zaista za pohvalu :kafa:
 
Kriza je odavno prošla ali se u nekim zemljama još uvek upotrebljava kao izgovor ili opravdanje. Svakako lepa vest ali posle tolikog otezanja pitanje je da li je za radovanje. Pomeraju rokove nonstop, šta znači da ga opet neće?
 
Daklem negde krajem 2014 pocetkom 2015 ce biti gotov most,izgubismo bez veze godinu dana
 
2012":3dstwgvl je napisao(la):
Lepa vest, Beograd u sred najgore svetske ekonomske krize je jedan od retkih gradova koji ide napred zaista za pohvalu :kafa:
То је само доказ да је криза, као што каже Странац, само изговор наспособних политичара. Ту Ђиласу скидам капу.
 
Zatišije vezano za novi most na Dunavu kojeg treba da grade Kinezi je možda izazvano i ovim
U Kini kamion propao kroz put!
Ogromni teretnjak bio je pretežak za jednu kinesku cestu u gradu Changchunu. Cesta je jednostavno propala u trenutku kada je teretnjak naišao. U prizoru kao iz filma......
izvor i ceo tekst - link :

http://zanimljivostidana.com/zanimljivosti/57-fotou-kini-kamion-propao-kroz-put.html

Brine me poslednja recenica u tekstu
,,Ova nesreća samo je jedna od nekoliko stotina sličnih koje se svake godine dogode u Kini čime je ta zemlja postala jedna od najopasnijih zemalja za vozače... ,,
A može biti da ipak preteruju u zaključku
hm... :rolleyes:
 
vucko":21n17zq7 je napisao(la):
Enivej evo onog snimka koji nije skinut sa youtubeta

[video]http://www.youtube.com/watch?v=ET8MbrdxZEM[/video]

I tekst o prednostima i manama mosta i prilaznih saobracajnica od nekog ko zivi u Zemunu

http://e-zemun.rs/biznis/reportaza-biznis/sta-nam-donosi-novi-most-na-dunavu/

Vrlo zanimljiv video! Na njemu se vidi da treća traka nije za saobraćaj već je (kao na auto putu) za ubrzavanje / zaustavljanje. To je zanimljivo rešenje, samo nisam siguran da ima potrebe za tim.
Takođe, rečeno je i da će pored celog puta biti pešačka i biciklistička staza, to je super.

Naravno, idiotizam sa Cara Dušana ne mogu da prebolim. Takođe, ono spuštanje puta ka Pančevačkom putu nema nikakvog smisla.

I ono što je vrlo važno, postoje li planovi za još jedan most, negde kod Batajnice, koji bi pravio pravu obilaznicu?
 
Vrh