Nije mi bila namera da izvrćem ičije reči, moje izvinjenje ako je tako shvaćeno
poenta ,, Dok još nije kasno sagledajmo ponovo sve aspekte ,,
Da se ne bi pogrešno razumeli citiraću
boca-ica wrote:
,,Mesto za šine ne mora da podrazumeva i postavljanje šina jer nismo sigurni u buduce potrebe da li
ce trebati v o z ili neka d r u g a šinska vozila
Naravno to ce se pokazati tek puštanjem u funkciju samog mosta ali time ,ne bi smo došli u situaciju da se pitamo gde nam je bila pamet...
Михаило wrote:
.....,,Све је могуће, само је питање колико кошта и шта доноси за те паре.,,....
Voz pa voz, jasno sam napisao da nisam stručan da bih se upuštao u rasprave o tako složenom železničkom saobraćaju a i n i g d e u citiranom postu ne piše izričito v o z nego pruga tj. šine. ( kad smo kod izvrtanja )
ali očigledno jasno svima (ne treba da budem krojač da bih video da je car go )
da vozne šine nisu jedine , postoje i druga šinska vozila, i preko mosta na Adi iči će neke šine koje jeftino i ekološki povezuju delove grada preko reke.... što i jeste poenta posta da se ostavi mesto za potencijalnu prugu-šine a kasnije će prema potrebi biti mnogo jednostavnije to uraditi kad se već sada gradi i ulaže za bolje sutra.
Neko rece,, lakše je kamili kroz iglene uši da prođe, nego... sve jedno živeli
pa kakao bude