Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Заиста. Оке је да Стари савски буде зелени, то му је идентитет, али Панчевачки и Стари железнички заиста не морају. Индустријска револуција је одавно завршена, ово је 21. век. :/
 
Стари савски треба да буде само трамвајски и пешачки по боковима, а Стари железнички када се избаци пруга из СА пешачко-бициклистички
 
Neka ga ofarbaju u boju rđe, da ne izgubi identitet :p
 
Stari savski oooobavezno u kamuflaznu boju a mogo bi i ovaj obrenovacki :p
 
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/236243/Obilaznica-koja-seli-teretnjake-iz-centra

Obilaznica koja seli teretnjake iz centra


Izgradnja severne tangente, saobraćajnice koja će spojiti Novi novosadski sa Pančevačkim putem, preko Borče i Ovče, jedan je od važnijih gradskih projekata. Njenom izgradnjom biće izmešten teretni i tranzitni saobraćaj iz centra i stvoriće se uslovi za razvoj grada na levoj obali Dunava.

Konkretna realizacija projekta će početi na proleće, s početkom gradnje mosta Zemun - Borča. Saobraćajni institut CIP i kineski CRBC su kao partneri angažovani na izradi idejnog i glavnog projekta saobraćajnice severna tangenta sa mostom. Autor 3D animacije buduće saobraćajnice je “Goblen” studio.

Severna tangenta počinje kod puta za Novi Sad, kod naselja Nova Galenika. Saobraćajnica će se, pre izlaska na budući most preko Dunava, ukrštati sa Ulicom Cara Dušana u Zemunu.

Na banatskoj strani, prolaziće pored Borče i seći Zrenjaninski put. Dalje će obilaziti Ovču sve do puta Beograd-Pančevo i završiti raskrsnicom u nivou kod štamparije “Politika”. Saobraćajnica će imati pun profil autoputa i ukupno šest saobraćajnih traka, po dve trake za vožnju i po jednu zaustavnu u oba smera. Ukupna dužina saobraćajnice je 21,3 kilometra, a dozvoljena brzina vožnje biće 80 kilometara na sat.

- Praktični značaj je ogroman. Bolja saobraćajna veza za više od pola miliona žitelja Zemuna, Palilule i Novog Beograda. Takođe, svi koji iz pravca Novog Sada idu ka Vršcu više neće morati da ulaze u centar Beograda - kaže Milutin Ignjatović, direktor CIP-a. Ceo projekat trebalo bi da bude završen za nekoliko godina.

Osim mosta preko Dunava, planirana je gradnja još osam mostova i četiri nadvožnjaka, od kojih su najveći prelazi pruge Beograd-Pančevoi kanala Kolovita, dug oko 610 metara, i preko Zrenjaninskog puta (oko 210 metara).


P.S. Ima i video, ali ne znam kako da ga "ulinkujem". :(
 
Ја нешто не нађох у тексту да се помиње обилазница Добановци-Бубањ поток-Панчево (јер је то обилазница). Наравно, новинари и даље лупетају па се растурају.
 
@ RockerSVKЈа wrote: ...,,предлажем, да се на овај мост угради.............Цена није проблем. Требаће неки кредит ваљда. ,,

Aaaaa joj,... bash ..... .. ako ovo procitaju oma ce uzeti jos dva tri da im se nađe ........ laugh lool laugh
znaš kako je, pa oskudacija skupi novci , bolje da si ima nego da si nema..... mozda posle kredite ne davaju ........... lool laugh lool

Last edited by boca-ica (13 February 2011 18:00:52)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jutros prvo saopštenj na vestima (doduše nije za most ali princip je isti)
uzece još jedan kredit predostrožnosti radi..... :/

J**biga , baš navalili da čitaju ovaj Beobuild :laugh: :lool: :laugh: a nikako da počnu da primenjuju Beobulidove dobre stvari nego ....
gde sam morao i to da napišem , sam sebi dajem jedan minus :bash:
 
Дакле знао сам да ћу бити у праву :laugh: И сад лепо могу да ми се захвале на доброј идеји кроз неку провизију :lol:
 
Dok još nije kasno sagledajmo ponovo sve aspekte da ovaj novi most na Dunavu ima deo za šine
cena jeste malo veca ali je neuiporedivo manja od izgradnje još jednog mosta sa šinama

Mesto za šine ne mora da podrazumeva i postavljanje šina jer nismo sigurni u buduce potrebe da li ce trebati voz ili neka druga šinska vozila
Naravno to ce se pokazati tek puštanjem u funkciju samog mosta ali time ,ne bi smo došli u situaciju da se pitamo gde nam je bila pamet...

Prostor za šine bez šina, može dotle da se koristi za druge namene tj vozila do trenutka dok ne zatreba, što daje veliku savremenost mostu
čak da se nikad ne postave ikakve šine most nikad nije preširok dokaz je most Gazela,

Zašto biti toliko kratkovid i tvrdoglav, pa čak i ako se ne vidi sada, zašto uskratiti potencijal

Kada trpimo koje-kakve gluposti raznih Davinica ,ovako jedan važan projekat da bude svesno iskasapljen uskogrudnošcu današnjice
Projekat sa mestom za purgu ,samo ce pozitivno uticati i na buduci Vinčaski most, jer onda postoji mogucnost
da po potrebi o l a k o formiramo i želežnčki prsten oko Beograda

Ne bih da potenciram , ali kad se kaže da je ovaj most m n o g o jeftiniji i jednostavniji od onog što se sada završava
to neznači da treba ga unakraditi i učitniti ga što gorim da bi onaj prvi bio još lepši , bitniji i savremeniji
Zašto ga čitniti Pepeljugom, svaki most treba da je što funkcionalniji na prvom mestu pa tek onda lepota i ostalo
OK na onom mostu neka ugraviraju zlatnim slovima svoja imena...ne marim... a nama neka daju bar na ovom mostu i funkcionalnost za buducnost.
 
Лако је ставити шине. Тешко је довести их до моста. Погледај мало околину. Воз није трамвај, кривине морају да имају велики пречник. Било би неопходно порушити доста кућа, па би било неопходно направити денивелацију на укрштању итд. Вероватно би само довођење пруге до моста било скупље од моста... Прузи једноставно није место ту, зна се где је, са друге стране, код Винче.
 
Kad stigne vreme za šine Goveđi brod nema ništa teško za rušenje, dalje na strarom NS putu auto Škoda - montažni objekat, ono iza za cveće isto motažno itd Zemuska strana je skoro 10 metara pa i više, višlja od one druge obale
tako da put tj pruga može da se ukopa .
Priznajem nisam stručan ali tu nema nešto puno za rušenje za prolazak šina
bar ono što ja vidim kada prošetam peške od polu divljeg Zemun polja (Altine) do Galenike - Goveđi Broda ništa značajno

Osim toga radiće se Batajnička petlja koja mora da premosti i postojece šine
a onda one, mogu da prolaze sa ove strane auto puta uz sam put do Galenike (pa čak i ranije da pređe istari NS put ) i onda lepo na most što i nije tako mali luk .

U 21 veku za ijedan projekat reci teško ostvarljiv... ha .... čemu škola i učene glave nove tehnologije pa mladosti kad se radi po idejnim zamislima onih bajatih sila od pre 30 god. :laugh:
 
Било би најбоље да пруга иде преко моста који би затварао обилазницу. Знам да је то далеко будућност, али потребна је и обилазница за теретне возове. Најбољи положај за тај мост је Батајница.
obilaznice.jpg

zelbatajnica.jpg
 
boca-ica":3ibt7rkk je napisao(la):
Kad stigne vreme za šine Goveđi brod nema ništa teško za rušenje, dalje na strarom NS putu auto Škoda - montažni objekat, ono iza za cveće isto motažno itd Zemuska strana je skoro 10 metara pa i više, višlja od one druge obale
tako da put tj pruga može da se ukopa .
Priznajem nisam stručan ali tu nema nešto puno za rušenje za prolazak šina
bar ono što ja vidim kada prošetam peške od polu divljeg Zemun polja (Altine) do Galenike - Goveđi Broda ništa značajno

Osim toga radiće se Batajnička petlja koja mora da premosti i postojece šine
a onda one, mogu da prolaze sa ove strane auto puta uz sam put do Galenike (pa čak i ranije da pređe istari NS put ) i onda lepo na most što i nije tako mali luk .

U 21 veku za ijedan projekat reci teško ostvarljiv... ha .... čemu škola i učene glave nove tehnologije pa mladosti kad se radi po idejnim zamislima onih bajatih sila od pre 30 god. :laugh:
Причаш напамет. Погледај мапу па пробај да углавиш. Како код направио морало би масовно да се руши. Са најмањим луком пруга би прошла по сред Галенике, пре тога не може да скрене. А и где би та пруга ишла са друге стране? Најближа пруга је удаљена 15км ваздушном линијом. Једноставно, углављивати пругу преко тог моста је нереално и неисплативо.

И немој да извшћеш туђе речи, то највише мрзим. Нигде нисам рекао да је немогуће технички извести пругу туда. Све је могуће, само је питање колико кошта и шта доноси за те паре.
 
Nije mi bila namera da izvrćem ičije reči, moje izvinjenje ako je tako shvaćeno
poenta ,, Dok još nije kasno sagledajmo ponovo sve aspekte ,,

Da se ne bi pogrešno razumeli citiraću

boca-ica wrote:
,,Mesto za šine ne mora da podrazumeva i postavljanje šina jer nismo sigurni u buduce potrebe da li
ce trebati v o z ili neka d r u g a šinska vozila
Naravno to ce se pokazati tek puštanjem u funkciju samog mosta ali time ,ne bi smo došli u situaciju da se pitamo gde nam je bila pamet...

Михаило wrote:
.....,,Све је могуће, само је питање колико кошта и шта доноси за те паре.,,....

Voz pa voz, jasno sam napisao da nisam stručan da bih se upuštao u rasprave o tako složenom železničkom saobraćaju a i n i g d e u citiranom postu ne piše izričito v o z nego pruga tj. šine. ( kad smo kod izvrtanja )
ali očigledno jasno svima (ne treba da budem krojač da bih video da je car go )
da vozne šine nisu jedine , postoje i druga šinska vozila, i preko mosta na Adi iči će neke šine koje jeftino i ekološki povezuju delove grada preko reke.... što i jeste poenta posta da se ostavi mesto za potencijalnu prugu-šine a kasnije će prema potrebi biti mnogo jednostavnije to uraditi kad se već sada gradi i ulaže za bolje sutra.
Neko rece,, lakše je kamili kroz iglene uši da prođe, nego... sve jedno živeli :vops: pa kakao bude
 
Ок, значи ти причаш да нешто треба направити, потрошити 30% више пара, а да ни не знаш чему то, него ето, можда затрба. Ствари нигде у свету не функционишу тако, па чак ни у овој блесавој земљи. Увек се прво ради студија оправданости нечега, па тек онда може да се приступи даљем разрађивању идеје.

Ако мало размислимо чему би ту служила пруга, постоје 3 одговора:
1) Метро
2) Трамвај
3) Железница

Прва два немају смисла јер преко неће да се гради никакво насеље наредних 100 година, што је закључено на више тема на овом форуму. Треће нема смисла због свега што сам написао горе. Ја сматрам да би остављање места за пругу било потпуно непотребно. Слажем се да би у некој далекој будућности било добро направити железнички прстен, али овај мост није право место за то ни по положају (превише близу насеља) ни по приступима (компликован приступ са сремске и непостојање никакве инфраструктуре са банатске стране).
 
vucko":3dy9ykiq je napisao(la):
Pa, Djilas je u prosloj Vladi bio ministar za NIP, on valjda najbolje zna kako to (ne)funkcionise - "ko s djavolom tikve sadi..." Odvratna godina predizborne kampanje nam sledi. Dve scenarija su pred nama:

- ili ce da trose pare ko nenormalni kako bi impresionirali ovce za sisanje

- ili ce, posto para nema, onda da se svadjaju kao babe na pijaci ko je kriv za to sto nista nije uradjeno
 
Arnorian":32n4sujh je napisao(la):
Било би најбоље да пруга иде преко моста који би затварао обилазницу. Знам да је то далеко будућност, али потребна је и обилазница за теретне возове. Најбољи положај за тај мост је Батајница.
Изрекао си мисао о положају моста и нацртао слику за коју би те велики број људи (не и ја, ја ти једино могу дати +1 за ово) обесио за јајца.
 
Homere,ne znam,samo znam da je ministarka za NIP sada postala potpredsednik vlade jer je dobro krala.Sta god da urade nece na dobro izaci,valjda nece kao sa japancima zeznuti i ovaj kredit+da placamo neku odstetu
 
Wile E. Coyote":s5gv5a56 je napisao(la):
Изрекао си мисао о положају моста и нацртао слику за коју би те велики број људи (не и ја, ја ти једино могу дати +1 за ово) обесио за јајца.
На које људе мислиш? Да знам да ли је озбиљно, да идем да осигурам јаја на милион евра.
 
Па има их који мисле да је спирала идеално решење. На жалост, постоје и људи на форуму који то мисле...
 
Ти што подржавају спиралу, треба да позову велике градове света, који имају кружне аутопутеве обилазнице (или више њих) да их под хитно претворе у спирале, пошто су планери свих тих градова глупи, а они су паметни.
 
Vrh