Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

ma kakvi tramvaji,bre lepo kola da gi poteramo i ikarbusevi.
 
Нови мост или ти "кинез" преко Дунава ће решити многе саобраћајне проблеме у Београду пре свега транзитни. Поред тога проблем аерозагађења ће исто бити значајно решен, а о томе је пре 21 годину бивша Политика ЕКСПРЕС у јануару 1990. писала.

Ево тог текста, а тада је идеја била да се спајање моста са крњачке стране обави дуж насипа који постоји до Крњаче тј. до Панчевачког моста. Интересантна идеја, а то би могло и сад да се уради једна приступна саобраћајница 2+2 и на тај начин "скрати" људима будуће путовање од рецимо Крњаче или Котежа до Земуна, а не кад се уради мост и остале саобраћајнице, да се иде из Крњаче до будуће петље код Ковилова па даље према "кинезу" и Земуну. Наравно онда би требало да се уради и додатна петља на борчанској страни код самог моста, што би и поскупело радове.

Мало ето маштам наглас.



Uploaded with ImageShack.us

Вучко, надам се да се нећеш опет растужити кад видиш и овај текст из бивше Политике ЕКСПРЕС !
 
Занимљив чланак, идеја и не би била толико лоша, али тешко да ће се икад изводити, јер на том месту трасе насипа треба да никне тај Трећи Београд... Питање је када ће се то десити, наравно.
 
Hvala Gago na doprinosu.

Nece me rastuziti,sada me raduje,ono je bilo u trenutku.

Sto se tice ideje svidja mi se,pogledajte po gup-u 2021 kako stoji ucrtano,ima stidljiva ulicica drugog reda koja je ucrtana od pancevca pa do negde pred smt i borcanski most.Da ima pameti nju bi produzili do mosta i napravili petlju.Samo sto nisam za to da ona bude tranzitna vec samo za gradski saobracaj,opet,time bi bila izbegnuta potreba da neko iz zemuna ko ide za pancevo mora da se penje do padinske skele kao sto trenutni smt radi.

Vidite da pominju denivelaciju sa strane zemuna,20 godina kasnije i ukinuse denivelaciju na tom mestu
 
Гага":28ryu75x je napisao(la):
Нови мост или ти "кинез" преко Дунава ће решити многе саобраћајне проблеме у Београду пре свега транзитни. Поред тога проблем аерозагађења ће исто бити значајно решен, а о томе је пре 21 годину бивша Политика ЕКСПРЕС у јануару 1990. писала.

Ево тог текста, а тада је идеја била да се спајање моста са крњачке стране обави дуж насипа који постоји до Крњаче тј. до Панчевачког моста. Интересантна идеја, а то би могло и сад да се уради једна приступна саобраћајница 2+2 и на тај начин "скрати" људима будуће путовање од рецимо Крњаче или Котежа до Земуна, а не кад се уради мост и остале саобраћајнице, да се иде из Крњаче до будуће петље код Ковилова па даље према "кинезу" и Земуну. Наравно онда би требало да се уради и додатна петља на борчанској страни код самог моста, што би и поскупело радове.

Мало ето маштам наглас.

[url]http://img148.imageshack.us/img148/7664/mostprekodunavapolitika.th.jpg[/url]

Uploaded with ImageShack.us

Вучко, надам се да се нећеш опет растужити кад видиш и овај текст из бивше Политике ЕКСПРЕС !
Овде су контра погрешили, повезали Батајницу са Крњачом...
 
RockerSVK wrote:
Занимљив чланак, идеја и не би била толико лоша, али тешко да ће се икад изводити, јер на том месту трасе насипа треба да никне тај Трећи Београд... Питање је када ће се то десити, наравно.

Most tj. pristupnica po prezetovanom ne dozvoljava ranija isk - uklj. Svo zemljište od Dunava do prve planirane dosta udaljene petlje, se udaljuje od pristupa najvrednijem zemljištu koje ima izlaz na reku . S time mu je značajno umanjena vrednost ali diže vrednost zemljišta kod planirane prve petlje . To je osgurano i samim projektom pristupnice na stubovima jer da se pravi izdignut nasip onda bi se nekako moglo i popeti na pristupnicu mostu ovako što je sigurno to je osigurano ,vozila i ljudi nemaju krila....

Drugo , kada bi to po njima bliže vodi bezvredno zemljište, dali građanima Beograda, da mogu kupiti placeve , po razumnoj ceni kao što je opština Zemun prodavala na Altini, Plavom horizonut.... tu bi sigurno niklo podosta , naravno samo unapred isplanirati široke saobracajnice koje ne moraju da se prave, nego po potrebi, samo da se zna gde su. (neko je dao primer iz Tirane unapred samo isplanirane saobrcajnice)

Teren jeste težak, ali odluka je na građaninu koj zna šta kupuje i dali mu se isplati da tu podiže čatrlju, kucu, zgradu, hangar ... ili mu se ne isplati pa ce svoj problem rešiti kroz faforizovan Belvil ili Autokomandu... To je uskracen izbor ili je vec begenisano zemljište za kojekave igrače, kao što je onaj što nam je kupio i Ada Huju i pola Dunavske obale Beograda...ne znam razlog

Po mom viđenju potrebne su dve stvari
prvo
da se omoguci u projektu i jedna manja što bliža pistupna veza mostu, kao kod Pančevca ul-iz u 29 novembar a trazit i dr. neka produže dalje do velike petlje (gde i jeste sada planirana)
drugo,
Dati građanima mogucnost izbora, hoce li svoj problem rešavati na tom ,, teškom ,, mestu ili nekoj drugoj lokaciji
Lično sutra bi kupio placic tamo i vikendom imao svoj raj...Pa kako bude rasla urbanizacija došla bi i struja i voda i sve drugo...
Ovako nema mogucnosti izbora i ni bližeg pristupa. Menhetn je bio plavno ostrvo a danas ...
 
Hm... ništa novo , sve što smo znali.... više mi liči na zamazivanje očiju javnosti koja je gladna novih informacija o konkretnim radovima a
kojih relano nema, jer se sve nešto čeka .... pod nešto možda i novi kamen temeljac ...... al ajd ide lepo vreme pa ce se sve videti...
 
Danas sam vozio Banatskom stranom (po nasipu i dalje) i ništa novo a vidljivo nema osim to što se kompleks ''Vojne bašte'' (slika dole) ograđuje. Možda se može povezati sa onome što su rekli da će centar koordinacije za most/saobraćajnice biti na ovoj strani Dunava. Možda će biti to to, a možda i neće. Nije bilo nikog, tj. nisam nikoga video, pa da pitam. Inače, nekih 70-80% drveća na putu gde treba proći most je isečeno, te se vide neke zgrade u Zemunu (Zemun polju, gde već).

 
@dzonihsv
plus +1 od mene za fotku o mestu gde treba doći most. Mislim da i nema sa tog mesta ikakvih fotografija
a tvoje ce sigurno postati arhivski snimci rubrike nekad i sad. Mnogi nikada kao i ja,
nismo bili na tom mestu , verovao sam da je sa te strane močvarno, a sasvim lepo izgleda ...a možda uslikaš još koju :)
 
Biće još fotki, imam jednu svežu baš na mestu gde treba most da prođe, pa ću je postaviti za koji sat. Doduše, močvarno jeste, ali SAMO pre nasipa, ka Dunavu. To su tzv. kubici. Između tih kubika, često postoje putići kojima se može zaći u šumu ka Dunavu.

U svakom slučaju, ako se nekome bude vozio bajk na ovu stranu, može da me kontaktira pa ćemo zajedno da 'pedalamo', a on/ona vidi da i 3. Beograd ima svojih lepih trenutaka.

PS: Hvala. :)
 
@Џонисв, у сваком случају +1 за слику, колико ми се чини прва са овог терена. Обавезно више слика са краћим објашњењем шта је то што слика приказује/показује, а обавезно сликај баш место где мост треба да "дође" са друге стране Дунава, али онако мало панорамски.
 
I nema ovde mnogo toga da se vidi - njiva, njiva, kanal, njiva, njiva, u daljini Borča (na fotki levo), Kovilovo (skroz levo, ne vidi se na fotki), Crvenka (na sredini fotke u daljini), njiva, njiva... :D

Evo jedna sa mesta gde treba proći 'Kineski' most. Klikom na fotku, nešto veća rezolucija i u produžetku puta postoje 3 stubića koja navodno označavaju tačno mesto kuda će most proći. Fotka je uhvaćena juče oko 16:45.



Sledeći put kad budem išao na tu stranu, napraviću više fotki, možda neku 360 panoramu...
 


Uploaded with ImageShack.us

Moguće rešenje saobraćaja i korišćenja zemljišta.

Most Zemun Borča bi produžavao pravo prema završetku Borče iza groblja a u perspektivi veza prema Ovči sve do Pančevačkog puta iza industrije u liniji ka mogućem mostu preko Ade Huje. Ta saobraćajnica bi bila tranzitna i rezervisana za kamione. označeno crvenim

Izmedju Krnjače i mosta Zemun Borča bi se provukla saobraćajnica 2+2 (u rezervi kao 3+3) oznaceno plavim. To bi bila saobraćajnica isključivo za auta i gradske autobuse, i predstavljala bi infrastrukturnu osovinu budućeg stambenog naselja, pa nazovimo to "Beograd 3" zona označena sa 3 bi se prva izgradjivala, pa 4 pa 5 u etapama, jer je prostor prilično velik i gradio bi se decenijama. U toj zoni ne bi bilo industrije ili magacina već samo naselje. Privredna zona bi mogla biti u spoljnom delu tranzitnog prstena.
 
Не бих да ти кварим идеју, али на означеном делу је подручје заштите водоизворишта, и ту ће тешко да се усуде да дозволе градњу насеља. По допуњеном ГУП-у јесте планирано нешто мало око СМП-а, али је то вероватно пропаганда идејe о трећем Београду.
banatzvi.jpg
 
Iskreno receno nisam neki optimista oko mosta.mislim da nasi zeznuse stvari zestoko.Nece most biti bataljen ali ce poceti da ga grade neki mesec pred izbore,sto ce naravno biti predstavljeno kao nasa velika pobeda.
 
vucko":3d7m2nv6 je napisao(la):
Iskreno receno nisam neki optimista oko mosta.mislim da nasi zeznuse stvari zestoko.Nece most biti bataljen ali ce poceti da ga grade neki mesec pred izbore,sto ce naravno biti predstavljeno kao nasa velika pobeda.
Вучко појасни мало !
Да ли мислиш на онај фамозни аванс или нешто "треће" ?
 
U TOKU EKSPROPRIJACIJA ZA MOST ZEMUN-BORČA
Otkup zemljišta odlaže početak gradnje mosta

Lana Gedošević | 10. 04. 2011. - 00:02h | Komentara: 0
Od postavljanja kamena-temeljca za most Zemun–Borča u junu prošle godine do danas nije urađeno ništa. Iako je tada najavljeno da bi radovi trebalo da počnu ovog aprila, ni sa zemunske ni sa borčanske strane do sada nije počela čak ni priprema gradilišta za izvođenje bilo kakvih radova. U toku je tek ekspropijacija zemljišta, tako da je pitanje da li će biti ispoštovan rok (kraj 2013. godine) za izgradnju mosta sa pristupnim putevima.


Rok za završetak mosta, ali i pristupnih puteva, je kraj 2013. godine
Gradonačelnik Dragan Đilas kaže da je za most Zemun–Borča urađen glavni projekat i da „nema razloga da bude bilo kakvih problema oko početka prvih građevinskih radova koji će krenuti do kraja maja”. Prema nezvaničnim informacijama, radovi bi najpre mogli da startuju sa borčanske strane, jer najveći deo zemljišta na toj strani pripada Republici Srbiji, pa posla oko eksproprijacije nema mnogo.

- Sa strane koja pripada Paliluli najveći broj parcela pripada državi, tačnije raznim preduzećima, odnosno Gradu. To zemljište je u javnoj svojini i trenutno se radi upis i prenos prava na Grad. Oko tog posla nema problema - kažu u Direkciji za građevinsko zemljište.


Kada je u pitanju zemunska strana, trenutno se radi utvrđivanje statusa za objekte koji se nalaze na trasi budućih pristupnih puteva. U pitanju su oni objekti koji se nalaze na deonici od obale Dunava (Pregrevica), preko Ulice cara Dušana do autoputa Beograd – Novi Sad (do „lakat krivine”).


Kredit na 15 godina

Most Borča–Zemun prvi je infrastrukturni projekat u okviru sporazuma srpske i kineske vlade. Gradiće ga kineska kompanija „Čajna road and bridž korporejšn” (China road and bridge corporation - CRBC). Vrednost ugovora je 170 miliona evra, od kojih će 85 odsto kreditirati kineska Eksim banka, dok će preostalih 15 odsto obezbediti republika i grad. Rok otplate kredita je 15 godina, sa grejs periodom od tri godine i fiksnom kamatom od tri odsto godišnje.
- Na toj deonici nalazi se nekoliko poslovnih i nekoliko desetina objekata koji služe za stanovanje. Za sve njih se radi utvrđivanje statusa - da li su legalni ili ne. Vlasnici onih objekata koji su legalni, imaju zakonski osnov da izvrše razmenu nepokretnosti, bilo da dobiju nadoknadu u stanovima ili novcu prema tržišnoj vrednosti imovine, koju imaju na toj lokaciji - objašnjavaju u Direkciji.

Za neke od objekata koje se nalaze na trasi mosta doneta su rešenja o rušenju jer je ustanovljeno da su nelegalni, dok je taj proces prekinut za one koji su podneli zahteve za legalizaciju jer, prema Zakonu, za takve objekte postupak rušenja se zaustavlja do okončanja legalizacije. Većina ovih postupaka je u toku, a deo posla obavlja i Opština Zemun.

Izgradnja mosta sa pristupnim putevima je zajednički projekat nekadašnjeg Ministarstva za Nacionalni investicioni plan, koje je pripojeno Ministarstvu ekonomije, i Grada Beograda. U ovom ministarstvu „Blicu” nisu mogli da kažu kada počinju radovi, jer je Grad Beograd zadužen za eksproprijaciju zemljišta, „pa ne znaju dokle se stiglo sa tim poslom”.

Dužina mosta Zemun–Borča biće 1,5 kilometara, a pristupnih saobraćajnica oko 21 kilometar. Ugovor predviđa rokove, kao i tri faze radova: saobraćajnica T6 od novog Novosadskog do Batajničkog puta (10 meseci), saobraćajnica od Batajničkog do Zrenjaninskog puta i most (tri godine), saobraćajnica od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta (dve godine).

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/247019/Otkup-zemljista---odlaze-pocetak-gradnje---mosta
 
Evo za 10min idem malo da se provozam bajkom i baš ću proći tuda gde će se most graditi pa ću malo da fotkam i vidim ima li čega novog.
 
Ništa novo, osim vetra koji me je onako dobro produvao i nekih ljudi sa kojima sam popričao o novom mostu. Imaju njivu tu negde pored, pa razgledaju. :)

Jedna fotka mesta kuda će proći most (nekih 50m ispred lokacije odakle sam uhvatio fotku). Potreba za više fotki stvarno nema, jer su svuda okolo njive.

 
dzonihsv":33d7n1rq je napisao(la):
Ništa novo, osim vetra koji me je onako dobro produvao i nekih ljudi sa kojima sam popričao o novom mostu. Imaju njivu tu negde pored, pa razgledaju. :)

Jedna fotka mesta kuda će proći most (nekih 50m ispred lokacije odakle sam uhvatio fotku). Potreba za više fotki stvarno nema, jer su svuda okolo njive.
Плусииић за слику, јако леп контраст боја.
 
mekbejn":31mwgxkf je napisao(la):
saobraćajnica T6 od novog Novosadskog do Batajničkog puta (10 meseci)
O čemu se ovde radi?
Ако си мислио како то треба да изгледа, о овоме се ради, само што Т6 од садашње лакат кривине излази на Цара Душана а не на Батајнички друм. Штета што неће радити петљу, јефтиније би било него да руше Интерсилвер и још нека предузећа, а руши се и она зграда Ауто Нене где је ауто салон Чери аутомобила, тако је бар речено !:
 
Na trasi Batajničke petlje lepo se vidi kako put umesto ravno malo zaobilazi samo jednu usamljenu stambenu kucu u sred polja
a Auto Nenina zgrada ima vrlo moderan izgled i nova je , sumljam da bi neko tako nešto lepo rušio a pomenutu ,,samicu,, zabilazio.. :rolleyes:
mada kod nas putevi biznisa su vrlo čudni...
 
Vrh