Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Vinča po najavama treba da ima profil AP sa min. brzinom od 100 km/h tj. 2 trake + zaustavna po smeru i 2 koloseka, znači šira od Pančevca za zaustavnu traku. Pošto nije napravljeno glavno rešenje sve je pod upitnikom jer trenutno idejno rešenje je bez mane a mi smo poznati "prepravljači".
 
JohnnyLee":14sxcmxu je napisao(la):
мислим да је план за мост код Винче по 2+1 и једноколосечна пруга у средини (нешто као Панчевац)
Панчевац је 2+2 и место за 2 колосека у средини.
 
@Wile E. Coyote

Jedno pitanje :)

Zbog razlike u visini obala i plavnog terene vidim da je ( kao most kod Beške) , deo puta na stubovima
Učini mi se , na onoj animaciji , da je put nakon mosta malo duže na stubovima nego što je potrebno ,
nekada se dosta radilo na ojačane zemljane nasipe , pa i Slobina petlja kod Pančevca
nije na stubovima i sasvim su ok nasipi , naročito što je brzo urađena, a vidim ovo kod Beške baš traje ...
Znaci :D pitanje je da li mora toliko stubnog puta ( nastavak mosta) ili je bolje ranije spustiti isti na zemlju.
 
Њиле, Вучко, пише по 2+1 (две траке и зауставна у сваком правцу, то сам мислио). а биће два колосека? ја колико се сећам говорили су један, мада можда грешим
 
boca-ica":20gaakzn je napisao(la):
@Wile E. Coyote

Jedno pitanje :)

Zbog razlike u visini obala i plavnog terene vidim da je ( kao most kod Beške) , deo puta na stubovima
Učini mi se , na onoj animaciji , da je put nakon mosta malo duže na stubovima nego što je potrebno ,
nekada se dosta radilo na ojačane zemljane nasipe , pa i Slobina petlja kod Pančevca
nije na stubovima i sasvim su ok nasipi , naročito što je brzo urađena, a vidim ovo kod Beške baš traje ...
Znaci :D pitanje je da li mora toliko stubnog puta ( nastavak mosta) ili je bolje ranije spustiti isti na zemlju.
Нисам из струке, па не знам, али логика налаже да је јефтиније решење радити насипе где год је могуће, а премостити само где мора. Сад, можда је подручје специфично, не знам где је тачно насип за одбрану од поплава, сигурно све то има везе.
JohnnyLee":20gaakzn je napisao(la):
Њиле, Вучко, пише по 2+1 (две траке и зауставна у сваком правцу, то сам мислио). а биће два колосека? ја колико се сећам говорили су један, мада можда грешим
А, то мислиш? Не, не грешиш, планиран је један колосек.
 
Na Vinčanskom mostu ostavljen je prostor širine 7.5 metara za koloseke, pretpostavljam da na tu širinu mogu stati dva koloseka.
 
Добро је ако је тако. Знам да се у свим плановима помињало да ће пруга бити једноколосечна (једино ако не остављају простор за два колосека, а у почетној фази раде један).
 
Wile E. Coyote":gl4m24kh je napisao(la):
Добро је ако је тако. Знам да се у свим плановима помињало да ће пруга бити једноколосечна (једино ако не остављају простор за два колосека неко није замислио да би било лепо да има два колосека, а у почетној фази раде један изградиће се само један и остати тако следећих 20 година).
Ispravio sam citat.
 
Мало је 20 година... :lol: Колико на Панчевцу зврји простор за други колосек?
 
на нашу жалост, тако ће и да буде. што да ураде комплетно како ваља, кад' могу да ураде офрље и делимично
 
Vi ste još optimisti za razliku od mene, ovo je samo idejno rešenje a mi imamo slučaje menjanja i glavnog rešenja. Najgore je što sektor C polako prestaje da se pominje kod naših "relevantnih" osoba, pa taman bila to i Drobnjakova lupetanja.
 
Ja se uzdam da ce lepo proci izgradnja mosta za kinezima pa ce sledeci projekat koji finansiraju biti most na obilaznici,a dok onaj preko ada huje ocekujem zadnji da se pravi ko zna kada,i onako je najvaznija obilaznica.
 
Ja se sve nesto nadam da ce nam sledeci posao sa njima biti sredjivanje zeleznica.Tu su Kinezi najvise odmakli i tu leze najvece pare.
 
Слажем се. Ево, пустише у рад карго железницу која саобраћа брзнама од преко 1000 км/н.
 
stf":2vh9huw4 je napisao(la):
Слажем се. Ево, пустише у рад карго железницу која саобраћа брзнама од преко 1000 км/н.
1000 km/h bi bilo mnogo :lol: predpostavljam da je u pitanju 100 km/h. Interesantno. Imas link?
 
ма ја би њима дао да граде ауто-путеве по Србији, не само железницу. они у су бре за 20 година направили 60.000 км ауто-путева. а од 2009 до 2011 још 14.000. а да не говорим о железници, где имају преко 7.000 км пруга за брзине веће од 250 км/х
 
hazard":1v81j199 je napisao(la):
stf":1v81j199 je napisao(la):
Слажем се. Ево, пустише у рад карго железницу која саобраћа брзнама од преко 1000 км/н.
1000 km/h bi bilo mnogo :lol: predpostavljam da je u pitanju 100 km/h. Interesantno. Imas link?
Oво ме потсећа на онај виц да се сто пише са две нуле, а не са три.:D
Нисам погрешио, био је чланак у Новостима пре неку недељу. Ако нисам бацио новине, скенираћу па ћу постовати.
 
Па они ће пре основати министарство за изградњу мостова са пилоном/или без, него да обезбеде некоме градњу великог броја стратегичких пројекта уз строго контролисан ток новца.
 
^^ Prednost kineskih investicija u odnosu na one sa zapada je to sto nisu politicki uslovljenje jer oni nemaju ni potrebe za tim.Mada nasa idiotska vlast se nekim svojim potezima svojski trudi da ne bude tako. :bash:

JohnnyLee":g3poktg7 je napisao(la):
ма ја би њима дао да граде ауто-путеве по Србији, не само железницу. они у су бре за 20 година направили 60.000 км ауто-путева. а од 2009 до 2011 још 14.000. а да не говорим о железници, где имају преко 7.000 км пруга за брзине веће од 250 км/х
Updated Historical Development of Expressway Length in China

Year Distance (KM)
01-01-1988 0
01-01-1989 147
01-01-1990 271
01-01-1991 522
01-01-1992 574
01-01-1993 652
01-01-1994 1145
01-01-1995 1603
01-01-1996 2141
01-01-1997 3422
01-01-1998 4771
01-01-1999 8733
01-01-2000 11605
01-01-2001 16314
01-01-2002 19453
01-01-2003 25200
01-01-2004 29800
01-01-2005 34300
01-01-2006 41005
01-01-2007 45339
01-01-2008 53913
01-01-2009 60346
01-01-2010 65065
01-01-2011 74000
Ni Mrka se ne bi postideo. :D
 
Veliki Vracar":9ex3egfa je napisao(la):
Što se tiče Brankovog ukusi su kao i uvek različiti, meni je sasvim ok i nije da nema ništa jer je vlasnik svojevremenog svetskog rekorda od 261m raspona (iz 1956.god) za sistem kontinualne grede. Sasvim dovoljno da budemo ponosni na njega!
Da se ovaj grad brine o turizmu deset puta manje nego što priča da se brine, ovaj podatak bi stajao kao upadljiva tabla pored Brankovog mosta i stajao bi u svim turističkim prospektima vezanim za obilazak grada s reka..
 
medjutim":33rdqdms je napisao(la):
Veliki Vracar":33rdqdms je napisao(la):
Što se tiče Brankovog ukusi su kao i uvek različiti, meni je sasvim ok i nije da nema ništa jer je vlasnik svojevremenog svetskog rekorda od 261m raspona (iz 1956.god) za sistem kontinualne grede. Sasvim dovoljno da budemo ponosni na njega!
Da se ovaj grad brine o turizmu deset puta manje nego što priča da se brine, ovaj podatak bi stajao kao upadljiva tabla pored Brankovog mosta i stajao bi u svim turističkim prospektima vezanim za obilazak grada s reka..
Наравно. Сваки БГ мост има идентитет и фантастичну причу. Нпр. Бранков се у зимском периоду помера пар цантиметара ка старом граду, а лети ка НБГ-у. Јер су темељи стубова постављени ва ваљцима. Занимљиво?
 
Зато ја нисам за рушење ниједног моста, па чак ни старог железничког. И он се да лепо средити уз одговарајућу боју (побогу, не зелену!) и осветљење.
 
СМБ зелену? :lol:
 
Vrh