Pre svega hvala kinezima za most, kad bi ga mi sami izgradili? Most je na sasvim dobrom mestu, nije nikako mogao ići iz samog grada Zemuna. Kako je primetio Čanak to je prvi most i jedini koji direktno povezuje Srem i Banat.
+1 Vucko, upravo to.vucko":nmkmc47a je napisao(la):Lokacija mosta je dobra,niko to ne spori,sporno je sto trasa SMT-a ode za Madjarsku
Ja bi pre dao malom Peri iz obdanista da nacrta tri kruga oko centra Beograda, verujem da bi to bolje znao da uradi od nasih saobracajnih strucnjaka...dedinje":17itsa5b je napisao(la):Ode za Mađarsku?! Preterivanje. Pa pustite to saobraćajnim inžinjerima i ekonomistima ti fakulteti traju po 4 godine valjda ti ljudi znaju šta rade. Sigurno ima razloga zašto su magistralu projektovali tom trasom a ne nekom drugom.
+1 за ово. Проблем је што ће транзит да улети у Земун.shumar":2rj6d3wg je napisao(la):Trasa SMT ide toliko severno da dobija funkciju obilaznice a ne gradske magistrale. Pitanje je koliko će je koristiti neko iz Borče ili NBG-a kad zbog tolikog luka treba da napravi tri puta veću kilometražu (otprilike procena km) a oni iz Koteža i Krnjače neće je koristiti sigurno.
Pretpostavljam da će se najviše koristiti kao tranzit pogotovo kad je produže do PA, sa druge strane gradnja prave obilaznice BAT - PA koja treba da preuzme sav teret tranzita stoji u mestu.
Кажеш хвала Кинезима, као да ће ман поклонити мост. А његов положај нико не спори, него лош положај приступних путева.dedinje":2rj6d3wg je napisao(la):Pre svega hvala kinezima za most, kad bi ga mi sami izgradili? Most je na sasvim dobrom mestu, nije nikako mogao ići iz samog grada Zemuna. Kako je primetio Čanak to je prvi most i jedini koji direktno povezuje Srem i Banat.
Има разлога. Истих као и за трамвај за 21. и 22. век.dedinje":2rj6d3wg je napisao(la):Ode za Mađarsku?! Preterivanje. Pa pustite to saobraćajnim inžinjerima i ekonomistima ti fakulteti traju po 4 godine valjda ti ljudi znaju šta rade. Sigurno ima razloga zašto su magistralu projektovali tom trasom a ne nekom drugom.
Добра идеја, али нема куда да се повежу ти колосеци даље. Већ смо дискутовали о томе.dedinje":2rj6d3wg je napisao(la):Ružan je most Obrenovac - Surčin Kineski je sasvim pristojan. Trebali su ubaciti i železničke koloseke u sredinu. Bio bi skuplji ali bi se rasteretio Pančevački.
Е, па трамваји су прави поклон. :kk: Што се тиче повољне цене моста, надам се да си у праву. Да се само не испостави, као и свугде, да се неко и ту дебело уградио.dedinje":1hdbq17q je napisao(la):Kažem hvala kinezima za most. Nisu nam ga poklonili. A što da nam poklone? Šta smo mi njima poklonili? Ako nisu poklonili sigurno učestvuju u gradnji ili su dali izuzetno povoljne kredite sa malom kamatom. ili baz kamate i sa velikim "grejs" periodom. Znamo svi one zelene, pomalo staromodne tramvaje, poklon Bazela Beogradu. Ti tramvaji su odličnog kvaliteta, voziti se njima pravo je uživanje. Ali, nažalost, sa nekih kola su skinuli ono "grad Bazel pozdravlja Beograd". Srećom ne sa svih.
Све то стоји, није толики проблем повезати борчански излаз на мост са пругом, само је питање како да се споји земунски излаз на мост са постојећом пругом, а да се не руши пола Земуна. Да су пожељна оба прстена (и друмски и железнички), апсолутно се слажем.dedinje":1hdbq17q je napisao(la):Što se tiče pruge preko mosta ona bi se itekako koristila. Mogla bi se spojiti sa prugom Pančevo-Vršac i dalje prema Rumuniji. Time bi se sav teretni saobraćaj koji dolazi sa zapada preusmerio i ne bi prolazio kroz Beograd.Time bi se dobila severna železnička zaobilaznica. Beograd ima južnu železničku zaobilaznicu o kojoj se skoro nikad ne govori. Ona je praktično paralelna sa drumskom zaobilaznicom. Polazi od Batajnice pa preko Save mostom kod ostružnice, Železnika, tunelom ispod Orlovače spušta se u Resnik. Odatle se moža na Nišku ili Barsku prugu.
Kineski most zapravo najviše liči na most kod Beške sa nešto "okraćenim" stubovima, pa kako za njega još niko ne reče da je ružan, smatram da i ovaj "može da prođe". Jedino nisam još čuo obrazloženje za glavni raspon od 172m, kad je čini mi se za Dunav usvojena norma od min. 180m, a već pomenuta Beška ima glavni raspon 210m.jlaki":2xo0zidy je napisao(la):Ne znam za vas, ali meni kineski most sa nekih rendera izgleda slično kao brankov, a brankov mi je odvratan jer jednostavno nema ništa.