Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Pre svega hvala kinezima za most, kad bi ga mi sami izgradili? Most je na sasvim dobrom mestu, nije nikako mogao ići iz samog grada Zemuna. Kako je primetio Čanak to je prvi most i jedini koji direktno povezuje Srem i Banat.
 
Lokacija mosta je dobra,niko to ne spori,sporno je sto trasa SMT-a ode za Madjarsku :rolleyes:
 
vucko":nmkmc47a je napisao(la):
Lokacija mosta je dobra,niko to ne spori,sporno je sto trasa SMT-a ode za Madjarsku :rolleyes:
+1 Vucko, upravo to.
DA most je na dobrom mesto tu nema price.
Mislim da je najveca greska sto bi oni da urade i UMP i SMT i Obilaznicu istovremeno a posto nemaju para, spajaju ta 3 prestena kako umeju i znaju i onda se dolazi do totalno loseg resenja.

Umesto da su ih radili jedan po jedan, na primer uradi obilaznicu pa onda kreni sa SMT-om koji je vec zapocet 80tih, pa kad zavrsis to onda radi UMP (Ok mozda nije to taj redosled ali dajem primer)
 
Ode za Mađarsku?! Preterivanje. Pa pustite to saobraćajnim inžinjerima i ekonomistima ti fakulteti traju po 4 godine valjda ti ljudi znaju šta rade. Sigurno ima razloga zašto su magistralu projektovali tom trasom a ne nekom drugom.
 
dedinje":17itsa5b je napisao(la):
Ode za Mađarsku?! Preterivanje. Pa pustite to saobraćajnim inžinjerima i ekonomistima ti fakulteti traju po 4 godine valjda ti ljudi znaju šta rade. Sigurno ima razloga zašto su magistralu projektovali tom trasom a ne nekom drugom.
Ja bi pre dao malom Peri iz obdanista da nacrta tri kruga oko centra Beograda, verujem da bi to bolje znao da uradi od nasih saobracajnih strucnjaka...

Joj sto je najgore ovo je istina...
 
Most je ružan.

Kineski_most_BG.jpg

meni je ovaj izgled bio najbolji, mada ni on nije najsjajniji
 
Ја предлажем, да се на овај мост угради пилон од злата (каквог облика, да се пројектује) од висине минимално 900 метара, са косим кабловима од сребра и са декорацијом на врху од Сваровског. Цена није проблем. Требаће неки кредит ваљда.
 
Ružan je most Obrenovac - Surčin Kineski je sasvim pristojan. Trebali su ubaciti i železničke koloseke u sredinu. Bio bi skuplji ali bi se rasteretio Pančevački.
 
@ RockerSVKЈа wrote: ...,,предлажем, да се на овај мост угради.............Цена није проблем. Требаће неки кредит ваљда. ,,

Aaaaa joj,... :bash: ..... .. ako ovo procitaju oma ce uzeti jos dva tri da im se nađe ........ :laugh: :lool: :laugh:
znaš kako je, pa oskudacija skupi novci , bolje da si ima nego da si nema..... mozda posle kredite ne davaju ........... :lool: :laugh: :lool:
 
shumar":2rj6d3wg je napisao(la):
Trasa SMT ide toliko severno da dobija funkciju obilaznice a ne gradske magistrale. Pitanje je koliko će je koristiti neko iz Borče ili NBG-a kad zbog tolikog luka treba da napravi tri puta veću kilometražu (otprilike procena km) a oni iz Koteža i Krnjače neće je koristiti sigurno.
Pretpostavljam da će se najviše koristiti kao tranzit pogotovo kad je produže do PA, sa druge strane gradnja prave obilaznice BAT - PA koja treba da preuzme sav teret tranzita stoji u mestu.
+1 за ово. Проблем је што ће транзит да улети у Земун.
dedinje":2rj6d3wg je napisao(la):
Pre svega hvala kinezima za most, kad bi ga mi sami izgradili? Most je na sasvim dobrom mestu, nije nikako mogao ići iz samog grada Zemuna. Kako je primetio Čanak to je prvi most i jedini koji direktno povezuje Srem i Banat.
Кажеш хвала Кинезима, као да ће ман поклонити мост. А његов положај нико не спори, него лош положај приступних путева.
dedinje":2rj6d3wg je napisao(la):
Ode za Mađarsku?! Preterivanje. Pa pustite to saobraćajnim inžinjerima i ekonomistima ti fakulteti traju po 4 godine valjda ti ljudi znaju šta rade. Sigurno ima razloga zašto su magistralu projektovali tom trasom a ne nekom drugom.
Има разлога. Истих као и за трамвај за 21. и 22. век.
dedinje":2rj6d3wg je napisao(la):
Ružan je most Obrenovac - Surčin Kineski je sasvim pristojan. Trebali su ubaciti i železničke koloseke u sredinu. Bio bi skuplji ali bi se rasteretio Pančevački.
Добра идеја, али нема куда да се повежу ти колосеци даље. Већ смо дискутовали о томе.
 
Hej izgled mosta je sasvim pristojan, ne znam sto nekima toliko smeta, kao sto rece Dedinje, most obrenovac Surcin je ruzan, ovom ne fali nista, nije grandiozan ali je zadovoljivog izgleda. Jbg ne moze svaki most da bude kao ovaj kod Ade.
 
Kažem hvala kinezima za most. Nisu nam ga poklonili. A što da nam poklone? Šta smo mi njima poklonili? Ako nisu poklonili sigurno učestvuju u gradnji ili su dali izuzetno povoljne kredite sa malom kamatom. ili baz kamate i sa velikim "grejs" periodom. Znamo svi one zelene, pomalo staromodne tramvaje, poklon Bazela Beogradu. Ti tramvaji su odličnog kvaliteta, voziti se njima pravo je uživanje. Ali, nažalost, sa nekih kola su skinuli ono "grad Bazel pozdravlja Beograd". Srećom ne sa svih.

Što se tiče pruge preko mosta ona bi se itekako koristila. Mogla bi se spojiti sa prugom Pančevo-Vršac i dalje prema Rumuniji. Time bi se sav teretni saobraćaj koji dolazi sa zapada preusmerio i ne bi prolazio kroz Beograd.Time bi se dobila severna železnička zaobilaznica. Beograd ima južnu železničku zaobilaznicu o kojoj se skoro nikad ne govori. Ona je praktično paralelna sa drumskom zaobilaznicom. Polazi od Batajnice pa preko Save mostom kod ostružnice, Železnika, tunelom ispod Orlovače spušta se u Resnik. Odatle se moža na Nišku ili Barsku prugu.
 
Ja se, draga gospodo, slažem sa jednim komentarom kolege beobuildovca koji je rekao da mostovi nisu kratkoročna investicija i da treba da budu velelepni. To, naravno, ne mora da znači da moraju biti skupi, odnosno veliki kao ovaj preko ade, ali da barem imaju neki vizuelni identitet.

Ne znam za vas, ali meni kineski most sa nekih rendera izgleda slično kao brankov, a brankov mi je odvratan jer jednostavno nema ništa.

Gazela, na primer, ima identitet i nju volim, kao i stari (zeleni) most i novi železnički.
pančevac je imao identitet dok je imao one lukove
Brankov je imao identitet dok je bio most kralja aleksandra
stari železnički nikada nije imao identitet

i ako bih rušio i gradio nove mostove, odnosno menjao im izgled, to bih radio baš tim redosledom, odozdo
 
dedinje":1hdbq17q je napisao(la):
Kažem hvala kinezima za most. Nisu nam ga poklonili. A što da nam poklone? Šta smo mi njima poklonili? Ako nisu poklonili sigurno učestvuju u gradnji ili su dali izuzetno povoljne kredite sa malom kamatom. ili baz kamate i sa velikim "grejs" periodom. Znamo svi one zelene, pomalo staromodne tramvaje, poklon Bazela Beogradu. Ti tramvaji su odličnog kvaliteta, voziti se njima pravo je uživanje. Ali, nažalost, sa nekih kola su skinuli ono "grad Bazel pozdravlja Beograd". Srećom ne sa svih.
Е, па трамваји су прави поклон. :kk: Што се тиче повољне цене моста, надам се да си у праву. Да се само не испостави, као и свугде, да се неко и ту дебело уградио. :(
dedinje":1hdbq17q je napisao(la):
Što se tiče pruge preko mosta ona bi se itekako koristila. Mogla bi se spojiti sa prugom Pančevo-Vršac i dalje prema Rumuniji. Time bi se sav teretni saobraćaj koji dolazi sa zapada preusmerio i ne bi prolazio kroz Beograd.Time bi se dobila severna železnička zaobilaznica. Beograd ima južnu železničku zaobilaznicu o kojoj se skoro nikad ne govori. Ona je praktično paralelna sa drumskom zaobilaznicom. Polazi od Batajnice pa preko Save mostom kod ostružnice, Železnika, tunelom ispod Orlovače spušta se u Resnik. Odatle se moža na Nišku ili Barsku prugu.
Све то стоји, није толики проблем повезати борчански излаз на мост са пругом, само је питање како да се споји земунски излаз на мост са постојећом пругом, а да се не руши пола Земуна. Да су пожељна оба прстена (и друмски и железнички), апсолутно се слажем.
 
Tačno je da borčanski izlaz pruge nije nikakav problem ali zemunski jeste i to veliki. Problem je novosadski autoput koji treba preći. Alternative nema osim nadvožnjaka ali to za sada ne dolazi u obzir niti je toliko potrebno.
 
jlaki":2xo0zidy je napisao(la):
Ne znam za vas, ali meni kineski most sa nekih rendera izgleda slično kao brankov, a brankov mi je odvratan jer jednostavno nema ništa.
Kineski most zapravo najviše liči na most kod Beške sa nešto "okraćenim" stubovima, pa kako za njega još niko ne reče da je ružan, smatram da i ovaj "može da prođe". Jedino nisam još čuo obrazloženje za glavni raspon od 172m, kad je čini mi se za Dunav usvojena norma od min. 180m, a već pomenuta Beška ima glavni raspon 210m.

Što se tiče Brankovog ukusi su kao i uvek različiti, meni je sasvim ok i nije da nema ništa jer je vlasnik svojevremenog svetskog rekorda od 261m raspona (iz 1956.god) za sistem kontinualne grede. Sasvim dovoljno da budemo ponosni na njega!
Ja smatram da on baš ima mnogo od duha Beograda, jer nenametljivo, onako šmekerski bez guranja u prvi plan, obavlja ogroman posao!
Evo ga na par mojih sličica za one van grada koji ga možda još ne videše:







Odvratan?
 
Svaka čast ukusu kad je nekom Brankov most "odvratan". To je jednostavan i elegantan most tipa greda. Problem će biti ako preko njega pređe laki metro ili belam (jer se tako zove?). To će značiti treće proširenje mosta. Ja sam još pre 4 godine na ovom forumu predlagao da se za metro napravi poseban most nešto nizvodno od Brankovog. To bi bio most samo za belam,bicikliste i pešake. Išao bi preko Karađorđeve na onom mestu gde praktično nema nikakvih zgrada i sve vredne zgrade koje čekaju obnovu fasada bile bi sačuvane.
 
Nama je nametnuto da most mora da ima pilon da bi bio lep,zaboga most sluzi za povezivanje obala.Vidite kako su gazela i brankov most neupadljivi a sasvim vitki i lepi.

Evo mostova u Becu,jedan imaju samo sa pilonom i to nekim manjim od novog zeleznickog mosta.I sta im fali?Nista,a imaju i metro al imaju skromne mostove

Wiener_Donaubr%C3%BCcken.JPG
 
@vucko Gazela ima identitet i zapravo mi se jako dopada. pošto si je stavio u isti koš sa brankovim.
@dedinje zahvaljujem na komplimentu.

Budimpešta je pobedila Beč što se tiče mostova.
Raznoliko, lepo i zanimljivo. Prosto te privlače da ih prepešačiš i ne pokaješ se kada to uradiš. A Bečki? Pf.

To bih voleo i za Beograd.
Uostalom, bliži smo Budimpešti nego Beču. :D
 
Znam,nego nasi se non stop pozivaju na bec sto se tice grada a pogotovu saobracaja i metro-a,a braca austrijanci bejase pametni pa stedese na mostovima ali ulagase u metro,dok mi radimo obratno
 
Noćašnje izlivanje kiseline tj havarije, potvrđuje da novi most na Dunavu mora da ima i železnički saobracaj
kako bi se prekinuo kargo saobracaj pravcem oko Kalemegdana, ispod Brankovog mosta-Savske terase
Jer direktno ugrožava stanovnike Beograda
Kada vec to nije urađeno Kovinskim mostom ( vezom Pančevo -Smederevo )
 
Pa zato ce i biti obilaznica kod vince sa mostom il tunelom.

Ne verujem da bi im lepo stajalo u reklami za treci beograd da cisterne sa hlorovodonicnom kiselinom prolaze kroz taj kraj
 
мислим да је план за мост код Винче по 2+1 и једноколосечна пруга у средини (нешто као Панчевац)
 
Vinca je 2+2 jer je u sklopu obilaznice,dok se ne zna da li ce biti za zeleznicu most ili tunel
 
Vrh