Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Pošto nemamo ništa izgradjeno i ovo izgleda dobro ali u principu spirala je jako loše rešenje. Nadam se da gledaju malo i u budućnost i da će ostaviti mogućnost da kasnije napravimo normalne prstenove a ne da izmišljamo toplu vodu.
 
shumar":2mjxs7fk je napisao(la):
Nadam se da gledaju malo i u budućnost i da će ostaviti mogućnost da kasnije napravimo normalne prstenove a ne da izmišljamo toplu vodu.
Upravo tu mogucnost su potpuno ugasili na banatskoj strani.
 
Зашто то мислиш? Па има довољно места у равници да се догради СМП. Кад за то буде потребе.
 
Наравно да има, али онда ће морати да направе прстен код Падинске скеле, за чим, највероватније, неће бити никад економске рачунице. Да су Кинески мост повезали у Борчу или између Борче и Котежа, остала би могућност да обилазница прође иза Борче и да иде на Батајницу.
 
Vili ne mora da znači, zato i kažem da su bitni budući planovi. Neki novi most iz Batajnice može da ide na SMT a SMT da provuku planovima izmedju Koteža i Borče pri tom bi imali ostatke koji bi taman spajali SMT i obilaznicu. Ali sve bi to moralo biti u budućim planovima da se ne bi izgradila naselja na odredjenim trasama i tako stvarno izgubila i mogućnost.
 
Па ја то све време и причам. Ако овако ураде у старту, са једним крајем градским, а другим ван града, после ће бити тешко да се то исправи (а да не говорим о парама).
 
Mislim da nije sve izgubljeno ako i ovako počnu da grade pod uslovom da normalna rešenja unesu u buduće planove.
 
sizif":3ghwztjg je napisao(la):
Зашто то мислиш? Па има довољно места у равници да се догради СМП. Кад за то буде потребе.
Jer se planirani put nalazi na ``nicijoj zemlji``. Ako se jednog dana bude gradila obilaznica, bice ili preblizu ovom putu ili predaleko da bi imala funkciju.
Ukoliko se pak ova trasa jednog dana pretvori u obilaznicu, buduci SMT da bi imao funkciju morao bi da se gradi na mestu UMP-a, sto je opet, preblizu.
To je taj problem privremenog resenja.
 
Ја, опет, мислим да и у некој далекој будућности СМП и УМП морају бити спојени неком саобраћајницом. Тако да правац који ће се од "кинеског моста" протезати до скретања удесно можемо схватити тако. Има у равници довољно простора да се у будућности - ако буде потребе - изграде нове саобраћајнице, али сам сигуран да величина Београда то неће захтевати бар за још 30 година. И не видим зашто би се данас дуплирали инфраструктурни капацитети према Банату, када постоји доста ургентнијих ствари. Један мост узводно од Панчевачког задовољаваће потребе за наредних пар деценија.
 
@Sizife

Pa sad to da banatska strana nema potrebu za duplom infrastrukturom za sad je sigurno tacno, slazem se sa tobom sto se toga tice.

Verovatno je bilo najbolje resenje da se na banatskoj strani uradi samo SMT a da nije potrebna obilaznica da ga duplira.
Greska je uradjena po mom zbog toga sto SMT kruzi previse slabo, te umesto da zatvori prsten kod Ade huje tamo gde je bio planiran Japanski most i nastavi kruzeci kroz grad, on nastavlja ka Pancevu gde planiraju da ga spoje sa Obilasnicom, odnosno obilaznica bi bila nastavak SMT-a.

Svaki prsten je trebao da se gradi postepeno a ne da se radi pomalo na svim pa zbog nedostatka para da se rade privremena resenja tako sto ce se mesati prsteni.

PRTEN MORA DA BUDE PRSTEN, A NE SPIRALA! nema preplicavanja!
 
Баш тако. Мислим да је требало урадити свакако овај мост (добро, моје лично мишљење је да је требало да буде низводније, али то је друга прича), али га повезати тако да се не наставља на обилазницу, а део обилазнице од Борче до Батајнице оставити за касније (ту је Сизиф у праву да неће одмах бити потребе за тим делом обилазнице, јер је обим саобраћаја у сваком случају мали).
 
@ Sizife Slazem se i ja da banatskoj strani ne treba trenutno ni 2 prstena, a kamoli sva 3. I nece ne 30 godina, vec minimum 50 ni trebati.
Problem je u tome sto svaki prsten treba da ima svoje mesto. Po meni su trebali da grade SMT kroz banatsku stranu ali na njemu svojstevnom mestu.
Grade SMT dosta severnije nego sto bi trebalo, a dosta juznije nego sto bi trebala obilaznica, tj, spajaju 2 u 1. Treba neko da im kaze da saobracajna infrastruktura nije Jakobs kafa iz kesice.
 
Па није СМТ доста јужније него што би требала обилазница. По мени је на банатској страни идеална локација за северну обилазницу управо траса којом иде СМТ (мислим на део од Зрењанинског пута ка овчанском лакту и даље у перспективи ка Панчеву), јер се град сигурно неће ширити ка Падинској скели.
 
stf":56r99jio je napisao(la):
@ Sizife Slazem se i ja da banatskoj strani ne treba trenutno ni 2 prstena, a kamoli sva 3. I nece ne 30 godina, vec minimum 50 ni trebati.
Problem je u tome sto svaki prsten treba da ima svoje mesto. Po meni su trebali da grade SMT kroz banatsku stranu ali na njemu svojstevnom mestu.
Grade SMT dosta severnije nego sto bi trebalo, a dosta juznije nego sto bi trebala obilaznica, tj, spajaju 2 u 1. Treba neko da im kaze da saobracajna infrastruktura nije Jakobs kafa iz kesice.
Nisam siguran u to za 30 godina. Max. 10. Kineski most i ovaj mali prsten ne bi bili optereceni mnogo kad bi ostao sadasnji intezitet saobracaja. Ili kada bi se udvostrucio. A ja mislim da ce se vrlo brzo udesetostruciti ( x10).

Kad se izgradi most, u gradsko podrucje oiviceno obilaznicom, Novosadskim putem i Kineskim mostom nece moci da udju kamioni
nosivosti do 5 tona. Sto drasticno menja sadasnji nacin dopreme robe u grad. Skladista iz Savskog amfiteatra, Luke Beograd i sa jos hiljadu raznih mesta po gradu morace da se sele. Neki su to vec uradili, otisli su u Dobanovce, Pecince, Ugrinovce.... Oni su mislili po ranijim GUP - ovima, da ce prsten biti sa mostom kod Batajnice i jednakom udaljenosti od centra.

A sada, sto bi se neko selio na 30 km od grada kad moze i u Borcu, Ovcu ili Krnjacu na 5 km udaljenosti. Mislim da ce za nekoliko godina ovaj potez biti prepun firmi, skladista i malih proizvodnih pogona.
 


Uploaded with ImageShack.us

Postoji mogućnost da se most Zemun Borča iskoristi i za železnicu, samo treba malo prilaza do mosta. Zemun je na tom mestu podignut nad Dunavom i mislim da ima mesta da se poštuje propisana visina mosta iznad Dunava a da most bude za jedan nivo ispod terena pri ulazu u Zemun. Pa bi se drumski saobraćaj spakovao u tunel do petlje kod sadašnje "lakat krivine" a ima načina da se stari batajnički drum poveže i kamionski i za lakša vozila. Železnica bi tunelom produžavala sve do "Grmeča" i kod one račve pruge ulazila kružnim tokom u sve pravce pruge.

Deo izmedju naselja galenika i starog zemuna bi bio poštedjen buke i saobraćaja, pa bi mogla da se ostvari pristojna stanogradnja i da se naselja sastave.

Železnica bi preko dunava obišla Borču i Ovču i sastavila bi se sa prugom za Pančevo iza ind zone na pančevačkom drumu. Time bi se stvorili uslovi da se ukine pruga ispod Kalemegdana, Dorćola i Karadjordjeve.
 
Jel to ono sto nije stalo u pismo deda Mrazu.., :) đaba, lepe stvari još uvek zaobilaze ove krajeve.... :lool: :laugh: :lool:
 
Да ће једног дана, ако железница којим чудом стане на ноге, бити потребе и за северном железничком обилазницом, нема дилеме. Мени би, међутим, било логичније да се пруга за Банат повеже на Батајницу и тиме затвори и железнички прстен око Београда. Поново се враћамо на питање да ли је овај мост на добром месту.
 
Овај мост је добар за СМТ, али ако се ово третира као део обилазнице, изгледа да нема даље :grand:
 
Wile E. Coyote":16iadmy9 je napisao(la):
Да ће једног дана, ако железница којим чудом стане на ноге, бити потребе и за северном железничком обилазницом, нема дилеме. Мени би, међутим, било логичније да се пруга за Банат повеже на Батајницу и тиме затвори и железнички прстен око Београда. Поново се враћамо на питање да ли је овај мост на добром месту.
Po planovima prelaz pruge na banatsku stranu predvidjen je preko Vinče što je daleka budućnost što i sam znaš, pa je planiranje još jednog za nas SF.
 
Ja vidim ovako stvari.Prosto nije jos vreme za zeleznicu sa te strane,nazovimo u trecem Beogradu.Verujem da ce povezanost biti mnogo veca vec izgradnjom ovog mosta i rekonstrukcijom pancevca,otprilike duplo veca sto ce podmiriti potrebe za narednih 10tak godina sigurno.

A za 10tak godina kad se bude radio gup 2031 ili 2041 onda ce sigurno biti ucrtane nase zelje u vidu tog mosta za automobile i vozove na obilaznici a i onaj tunel ispod gornjeg spica ade.
 
shumar":rl177t4h je napisao(la):
Wile E. Coyote":rl177t4h je napisao(la):
Да ће једног дана, ако железница којим чудом стане на ноге, бити потребе и за северном железничком обилазницом, нема дилеме. Мени би, међутим, било логичније да се пруга за Банат повеже на Батајницу и тиме затвори и железнички прстен око Београда. Поново се враћамо на питање да ли је овај мост на добром месту.
Po planovima prelaz pruge na banatsku stranu predvidjen je preko Vinče što je daleka budućnost što i sam znaš, pa je planiranje još jednog za nas SF.
Управо тако. Ја и причам о лепим жељама. :D
 
Да будем искрен нисам баш био начисто у коју тему да ставим ове слике "Чудесни мостови Кине" и ето пошто ће нам нови мост на Дунаву радити баш кинези (немам ништа против, чак ми је и драго), одлучио сам да то буде баш у овој теми.

Уједно се захваљујем Игору модератору што ми је помогао саветима преко ПП, да ове слике које су биле у Мајкрософт Пауер Поинут Слајд Шоуу (Microsoft PowerPoint Slide Show), пребацим у неки други програм и поставим на форум.

Можда неки од ових мостова буде и инспирација за један од нових мостова у Београду (код Винче на обилазници, код Ада Хује, нови "метро" мост, или можда за неки мост негде у Србији, и наравно да га кинези финансирају и граде са нашим грађевинцима !

http://img10.imageshack.us/img10/986/slide1xi.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/6571/slide2ps.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/8228/slide3l.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/3895/slide4dl.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/7504/slide5ix.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/3446/slide6xm.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/319/slide7r.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/6672/slide8eg.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/9879/slide9f.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/5961/slide10h.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/142/slide11t.jpg
http://img407.imageshack.us/img407/1139/slide12y.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/3236/slide13y.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/1556/slide14q.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/9859/slide15qt.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/4876/slide16p.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/3305/slide17b.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/1560/slide18y.jpg
http://img710.imageshack.us/img710/9646/slide19x.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/9826/slide20g.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/3663/slide21q.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/6914/slide22z.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/2158/slide23ch.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/3276/slide24l.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/7046/slide25p.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/7544/slide26n.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/8493/slide27k.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/5141/slide28q.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/5797/slide29i.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/9714/slide30x.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/9521/slide31.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/3751/slide32x.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/6293/slide33r.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/4546/slide34l.jpg
http://img818.imageshack.us/img818/2500/slide35.jpg
http://img408.imageshack.us/img408/9563/slide36.jpg
 
Слајд 7 није кинески мост. То је Рион-Антирион мост у Грчкој код Патраса, преко Коринтског залива. Направио га је Француско-Грчки конзорцијум. Дуг је 2880m, има четири пилона у мору и коштао је 630 М€ (завршен пре рока, у буџету).
 
Vrh