Pošto nemamo ništa izgradjeno i ovo izgleda dobro ali u principu spirala je jako loše rešenje. Nadam se da gledaju malo i u budućnost i da će ostaviti mogućnost da kasnije napravimo normalne prstenove a ne da izmišljamo toplu vodu.
Upravo tu mogucnost su potpuno ugasili na banatskoj strani.shumar":2mjxs7fk je napisao(la):Nadam se da gledaju malo i u budućnost i da će ostaviti mogućnost da kasnije napravimo normalne prstenove a ne da izmišljamo toplu vodu.
Jer se planirani put nalazi na ``nicijoj zemlji``. Ako se jednog dana bude gradila obilaznica, bice ili preblizu ovom putu ili predaleko da bi imala funkciju.sizif":3ghwztjg je napisao(la):Зашто то мислиш? Па има довољно места у равници да се догради СМП. Кад за то буде потребе.
Бојим се да то неће урадити.shumar":181z6u5n je napisao(la):Mislim da nije sve izgubljeno ako i ovako počnu da grade pod uslovom da normalna rešenja unesu u buduće planove.
Nisam siguran u to za 30 godina. Max. 10. Kineski most i ovaj mali prsten ne bi bili optereceni mnogo kad bi ostao sadasnji intezitet saobracaja. Ili kada bi se udvostrucio. A ja mislim da ce se vrlo brzo udesetostruciti ( x10).stf":56r99jio je napisao(la):@ Sizife Slazem se i ja da banatskoj strani ne treba trenutno ni 2 prstena, a kamoli sva 3. I nece ne 30 godina, vec minimum 50 ni trebati.
Problem je u tome sto svaki prsten treba da ima svoje mesto. Po meni su trebali da grade SMT kroz banatsku stranu ali na njemu svojstevnom mestu.
Grade SMT dosta severnije nego sto bi trebalo, a dosta juznije nego sto bi trebala obilaznica, tj, spajaju 2 u 1. Treba neko da im kaze da saobracajna infrastruktura nije Jakobs kafa iz kesice.
Po planovima prelaz pruge na banatsku stranu predvidjen je preko Vinče što je daleka budućnost što i sam znaš, pa je planiranje još jednog za nas SF.Wile E. Coyote":16iadmy9 je napisao(la):Да ће једног дана, ако железница којим чудом стане на ноге, бити потребе и за северном железничком обилазницом, нема дилеме. Мени би, међутим, било логичније да се пруга за Банат повеже на Батајницу и тиме затвори и железнички прстен око Београда. Поново се враћамо на питање да ли је овај мост на добром месту.
Управо тако. Ја и причам о лепим жељама.shumar":rl177t4h je napisao(la):Po planovima prelaz pruge na banatsku stranu predvidjen je preko Vinče što je daleka budućnost što i sam znaš, pa je planiranje još jednog za nas SF.Wile E. Coyote":rl177t4h je napisao(la):Да ће једног дана, ако железница којим чудом стане на ноге, бити потребе и за северном железничком обилазницом, нема дилеме. Мени би, међутим, било логичније да се пруга за Банат повеже на Батајницу и тиме затвори и железнички прстен око Београда. Поново се враћамо на питање да ли је овај мост на добром месту.