Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Bas to govorim za obilaznicu.Zanima me zasto kinez ima ovu krivinu?

I da li ce moci jednog lepog dana da se denivelise prilaz sa strane Zemuna jer su ovi tupani stavili rasrksnicu?

Inace u prvoj verziji gupa 2021 pominjase neke tunele,ugrinovacke ulice i prvomajske u zemunu,nemam blage o tom kraju pa ne znam na sta su mislili.Znam da je imalo veze sa ump-om ili smt-om
 
Ja se nadam da most koji bi trebalo da bude na Obilaznici, za 20 godina, da će se nalaziti u širem centru grada (aka. da se Beograd toliko proširi) :D
 
A Beograd ce se toliko prosiriti u 3 slucaja:

1. da isisa celu Srbiju, Crnu goru i pola Makedonije,
2. da enormno povecamo natalitet,
3. da oformimo Balkansku federaciju, ciji bi BGD bio jedan od centara.
 
Srpkinjo da bi rodila, trebaju ti muda!

Tako da opcija broj 2 otpada!
 
stf":3c9cm3tg je napisao(la):
Hmm...... pa ja npr. smatram da Kinez jeste na dobrom mestu, kao sastavni deo SMT-a. I to na sasvim logicnom.
Ali potreban je i most preko dunava na samoj obilaznici, koji bi imao funkciju obilaznice, kao i most u nastavku UMP-a. Naravno, to bi bio tunel, jer jedino tako trasa moze da prodje kroz Stari Zemun.
Мислим да нису потребна 3 моста између банатске и сремске стране. 2 би сасвим добро завршила посао. трећи би једино имао смисла ако се Београд удвостручи, што се, наравно, неће никад десити. Кинез као саставни део СМТ има смисла једино ако је то СМТ, а не комбинација СМТ и обилазнице, што ће будућим продужетком лакта иза Овче ка Панчеву постати. Са овим положајем моста који се надовезује на Земун, логичан наставак је у Борчу или између Борче и Котежа, па кроз Крњачу и на Аду Хују. Прикључак иза Борче једино има смисла за обилазницу, јер ако СМТ прође иза Борче, онда обилазница треба да прође код Падинске скеле, што нема никаквог смисла.

Чисто ради илустрације, упореди ово

vx0w7n.jpg


са овим

2q385m0.jpg


За везу центар Земуна-Крњача се апсолутно слажем.
 
Aha,obilaznica sa semaforskim raskrsnicama.Jedino most koji djile predlaze je dobar za obilaznicu.Mada bih ga ja pomerio jos severnije ka banovcima,mislim da to ima i u nekoj ideji.Da bi sto dalje bio kamionski saobracaj od grada,a i sacuvalo se to ostrvo preko koga njile predlaze most.

Ponovicu,ovaj kod vince nam treba ko Leba.

Sad prave preko Ade i zemun.Bilo bi lepo 2014-15 krenu u tandemu metro most i ovaj kod vince(ili cak ranije). :)
 
@ Njile Potpuno si u pravu, jer su definitivno odlucili da spoje obilaznicu i SMT. A to su odradili prevelikim lukom SMT-a. Naravno, to ne menja cinjenicu da je most na odgovarajucem mestu, problem je sto je njegova namena promenjena.
Sasvim bi bilo logicno, da luk obilaznice bude malo iznad zamisljenog luka, a luk SMT-a malo nize

142ts8z.jpg


Uzmimo u obzir da Beograd zaista nece nikad narasti da bi ovo bilo potrebno, pa se postavlja pitanje sta je potrebno. Prva opcija je da je potreban jedan most na sredini, kao sto je i uradjeno, a druga opcija je da se uradi UMP most, i most obilaznice. Naravno, novca za 2 nema, pa se na kraju prislo ideji da se SMT spoji sa obilazncom.

Projektovani luk daje opciju u buducnosti da se obilaznica, svojim mostom poveze na SMT. Sadasnje resenje, znaci tranzit kroz Bataju i Zemun, kroz milion semafora.

Ovo nije dobro resenje, ali ne znam da li je u ovom slucaju moglo bolje.
 
stf":3rvshn4u je napisao(la):
Ovo nije dobro resenje, ali ne znam da li je u ovom slucaju moglo bolje.
Па могло је. Могли су да затворе 3/4 круга обилазнице (без дела од Борче до Батаје, јер ту није толика фреквенција, па може да чека), а СМТ да ураде како треба на банатском делу.
 
stf":3gq5uthz je napisao(la):
@ Njile Potpuno si u pravu, jer su definitivno odlucili da spoje obilaznicu i SMT. A to su odradili prevelikim lukom SMT-a.
+1 STF, Luk SMT-a je previse sirok, to sam ponovio 100 puta.
Resili su da idu "spiralnom" varijantom umesto da su radili radio koncentricne krugove, odnosno 3 kruga (UMP, SMT i obilaznicu)

Ovako su resili da sve to pomesaju jer nemaju para i dolazi do potpuno debilnog saobracajnog resenja.
 
Па наравно да је широк, јер мора да се настави на обилазницу. Чист дебилизам. :rant:
 
Ma dobro,samo nas shebase sa idejom smt-a sa leve strane banata do koske,nema veze...tu ce da nikne treci beograd i munje
 
Wile E. Coyote":3a3c72fg je napisao(la):
Могли су да затворе 3/4 круга обилазнице (без дела од Борче до Батаје, јер ту није толика фреквенција, па може да чека), а СМТ да ураде како треба на банатском делу.
Najpametnije moguce resenje. Sve na svom mestu, a na najmanje frekventnom delu obilaznice, nju ostaviti za buducnost, a uraditi normalan SMT odmah

spatiotecte":3a3c72fg je napisao(la):
Ovako su resili da sve to pomesaju jer nemaju para i dolazi do potpuno debilnog saobracajnog resenja.
Sto je najzalosnije, prave preskupu gresku, koji nikada nece moci da isprave. A takva sansa postoji da se Beograd III razvija urbanisticki cisto, jer su sve njive.
 
Evo kako je zamisljen most na obilaznici u visini stare pazove otprilike.Izgleda sasavo,to je ona isprekidana linija

qrw0.jpg
 
Zašto bi banatski deo obilaznice bio tako severno? To bi nateralo tranzit od Šida prema Vršcu da ide južnim delom obilaznice. Mislim da je potrebnije jednostavnije rešenje. Kao ovo na primer (crveno: autoputevi, zeleno: gradski autoputevi, plavo: nedenivelisano).
obilaznica.jpg
 
@ Vucko Da li je to nastavak nase spiralne umpsmt obilaznice? :laugh:

@ Admini Ubacite smajli koji se obesio o platan. Treba nam na nogo mesta, kao npr. sada.....
 
^^ You're killing me man... :smajlikojiseobesiooplatan:

Ne znam sta je,ali hvala bogu predlog je i to neke mrkine balavurdije,urbanisti ce da ga roknu blize centra,mozda dobijemo obilaznicu blize od "kineza" uscu :smajlikojiseobesiooplatan:
Slazem se da treba juznije,lepo si izbegao ono ostrvce arnorian.
 
Па добро, бар се затвара круг. Само то кружи превише, заиста ће одвући банатски део на јужну трасу обилазнице.
 
stf":332dw6st je napisao(la):
Da se slozimo, da je od ova tri, izabrano najoptimalnije resenje. Sredina. Gradnja tunela bi bila besnoslovno skupa, a obilaznica ne bi imala dovoljan protok. Izabrali su da rade SMT most, koji ce primati saobracaj namenjen i UMP-u i obilaznici. Dobro, svi znamo da ova dva nisu ni u najavama za sledeci vek, ali samo zelim da naglasim da je pozicija mosta u redu.
Samo da dodam tezini ovoj izjavi sa ovom skicom gde se odlicno vidi kako ce Kineski most opsluzivati UMP.

2wn2p78.jpg


Crvena trasa - SMT
Zuta trasa - UMP

Zelena trasa - Zajednicka trasa SMT i UMP
 
Steva":1amqqrz5 je napisao(la):
stf":1amqqrz5 je napisao(la):
Da se slozimo, da je od ova tri, izabrano najoptimalnije resenje. Sredina. Gradnja tunela bi bila besnoslovno skupa, a obilaznica ne bi imala dovoljan protok. Izabrali su da rade SMT most, koji ce primati saobracaj namenjen i UMP-u i obilaznici. Dobro, svi znamo da ova dva nisu ni u najavama za sledeci vek, ali samo zelim da naglasim da je pozicija mosta u redu.
Samo da dodam tezini ovoj izjavi sa ovom skicom gde se odlicno vidi kako ce Kineski most opsluzivati UMP.

http://i55.tinypic.com/2wn2p78.jpg

Crvena trasa - SMT
Zuta trasa - UMP

Zelena trasa - Zajednicka trasa SMT i UMP
Sve ovo stoji, i pozicija mosta je optimalna, samo još da se u Zemunu napravi denivelisana raskrsnica...

Jedni ne stoji skraćenica "UMP" - pa i gradonačelnik je to krstio - "novi bulevar"...
 
^^ Magistrala je sasvim ispravno, magistrale jesu brze saobracajnice cesto sa semaforima. Pa ibarska je prepuna semafora :) To u gradu moze da bude veliki siroki i protocni bulevar.
 
Ја и даље сматрам да на банатској страни није добро решење улаза са моста.
 
Steva":2qb2poh0 je napisao(la):
^^ Magistrala je sasvim ispravno, magistrale jesu brze saobracajnice cesto sa semaforima. Pa ibarska je prepuna semafora :) To u gradu moze da bude veliki siroki i protocni bulevar.
Izvini, ali obrnuću tvoj red reči - na ovoj tzv "magistrali" veoma često imamo semafore, a imamo i par ležećih policajaca.
 
Ako se ugledamo na Ibarsku kao primer za magistralu ugasili smo :)
 
Od tosinog bunara UMP bi trebao da ide gore ka zemunu paralelno sa trasom SMT-a a ne da se uliva u SMT. Pokvarili su ceo koncept sa tim preklapanjima trasa.

TU JE GRESKA!!!!
 
Vrh