Moze!vucko":3vlo05p5 je napisao(la):Daj boze da most ada huje bude zapravo tunel
Moze!vucko":3vlo05p5 je napisao(la):Daj boze da most ada huje bude zapravo tunel
iskreno, ne znam kako je to moguće. ipak tu postoji pozamašna visinska razlika između Karaburme i druge strane. tunel bi mogao da se pravi u produžetku M-22 pa ispod Ade do Bloka 45. e sad, dobro pitanje je da li je tu velika frekvencija saobaćaja koja može da opravda takvu investiciju. i što Njile kaže, ipak je Vinča top prioritetvucko":285jeilm je napisao(la):Daj boze da most ada huje bude zapravo tunel
Po meni su oba mosta jednakog prioriteta. Stvarno se Beograd mora rešiti već jednom tranzita iz Karađorđeve, i kompletna mreža ovih mostova bi taj problem rešila najefikasnije, kad bi se gradila u kratkom vremenskom razmaku, ali svi znamo, da, nažalost, most u Vinči stvar na duže staze... No i sam Kineski most bi pitanje tranzita poboljšao na zavidnom nivou, ja mislim.shumar":i56zczc2 je napisao(la):Most u Vinči treba biti prioritet, čak prioritetniji i od budućeg Kineskog mosta.
Управо тако. Његовом изградњом би се сав транзит протерао из Карађорђеве, Димитрија Туцовића итд. Кинеским мостом се ништа не протерује из града.shumar":1hlmnkl7 je napisao(la):Most u Vinči treba biti prioritet, čak prioritetniji i od budućeg Kineskog mosta.
Али врло занимљиво је да је уцртана петља са Смедеревским путем, иако је било речи о тома да је неће бити.medjutim":365q0udl je napisao(la):Ne znam šta rade s ovim petljama, ali ovde nije ucrtana ni postojeća kod Surčina, da ne pričamo o avalskom drumu..
A, nisam odmah ukapirao. Pa da, svakako da ne rešava potpuno sve probleme, i da su mogli da se drugačije odrede prioriteti.Wile E. Coyote":3rdcyryy je napisao(la):Баш тако. Транзит ће се само са једног места у граду пребацити на друго, и што је најгоре, поново на гомилу семафора (било на Новосадском путу, било на Т-6). А ако би ишао из Вршца, Панчева итд. на Винчу, па на обилазницу, тотално би избегао цео град. Остаје правац из Зрењанина, који ће моћи да иде на обилазницу тек завршетком СМТ-а и повезивањем са обилазницом иза Панчева. Већ сам више пута говорио о спиралном концепту саобраћајница, који не решава проблем транзита како би требало. Наравно, овај мост ће значајно допринети бољем повезивању банатске стране (нарочито са сремском), али не онако како би требало. Ако пут већ улази у Земун, онда би требало да улази у Борчу или између Борче и Котежа, а петља иза Борче да буде повезана са Батајницом и предвиђеним почетком обилазнице.