Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

vucko":285jeilm je napisao(la):
Daj boze da most ada huje bude zapravo tunel :)
iskreno, ne znam kako je to moguće. ipak tu postoji pozamašna visinska razlika između Karaburme i druge strane. tunel bi mogao da se pravi u produžetku M-22 pa ispod Ade do Bloka 45. e sad, dobro pitanje je da li je tu velika frekvencija saobaćaja koja može da opravda takvu investiciju. i što Njile kaže, ipak je Vinča top prioritet
 
Most u Vinči treba biti prioritet, čak prioritetniji i od budućeg Kineskog mosta.
 
Meni se sviđa. Most "Igla". Super je. I zaista podseća na iglu, ima tu rupu. :D
 
shumar":i56zczc2 je napisao(la):
Most u Vinči treba biti prioritet, čak prioritetniji i od budućeg Kineskog mosta.
Po meni su oba mosta jednakog prioriteta. Stvarno se Beograd mora rešiti već jednom tranzita iz Karađorđeve, i kompletna mreža ovih mostova bi taj problem rešila najefikasnije, kad bi se gradila u kratkom vremenskom razmaku, ali svi znamo, da, nažalost, most u Vinči stvar na duže staze... No i sam Kineski most bi pitanje tranzita poboljšao na zavidnom nivou, ja mislim.
 
Ne radi se samo o tranzitu kroz karadjordjevu,vec postoji i tranzit kroz dimitrija tucovica,bulevar kralja aleksandra,gospodara vucica i vojislava ilica.

Daklem vinca treba imati najveci prioritet za drumski+sto ce imati i jedan ili dva koloseka za vozove.

Jasno je svakome da je ova zemun borca em naklapanje dva mosta u jedan(gradskog i obilaznog) u neko srednje,em izborna akcija jer ce pre glasati za most izmedju zemuna i borce nego neki tamo u vinci koji vecina nece ni videti a koristice uglavnom kamiondzije koje nisu iz bg-a i turci.
 
Naravno :) Bez efikasne gradje ovih mostova u kratkom vremenskom roku se neće učinak što se tiče celokupne teritorije mnogo osetiti, ali što jeste barem jedan od njih pomak napred, tu nema sumnje.
 
shumar":1hlmnkl7 je napisao(la):
Most u Vinči treba biti prioritet, čak prioritetniji i od budućeg Kineskog mosta.
Управо тако. Његовом изградњом би се сав транзит протерао из Карађорђеве, Димитрија Туцовића итд. Кинеским мостом се ништа не протерује из града.
 
Kako ne? Ajde idi iz Vršca, Pančeva, Zrenjanina za Inđiju, Pazovu, pa dalje Šabac i sl. Imaš i varijantu iz Smedereva da obiđeš grad i sl. Nije obilaznica, ali za mnoge stvari završava posao. Da ne pominjem sve oni koji žive u Borči / Krnjači / Kotežu pa i Pančevu a rade na NBG.
 
Rekao bih da Njile misli na to da će sav taj protok da ide kroz Zemun, koji nije van grada..
 
Баш тако. Транзит ће се само са једног места у граду пребацити на друго, и што је најгоре, поново на гомилу семафора (било на Новосадском путу, било на Т-6). А ако би ишао из Вршца, Панчева итд. на Винчу, па на обилазницу, тотално би избегао цео град. Остаје правац из Зрењанина, који ће моћи да иде на обилазницу тек завршетком СМТ-а и повезивањем са обилазницом иза Панчева. Већ сам више пута говорио о спиралном концепту саобраћајница, који не решава проблем транзита како би требало. Наравно, овај мост ће значајно допринети бољем повезивању банатске стране (нарочито са сремском), али не онако како би требало. Ако пут већ улази у Земун, онда би требало да улази у Борчу или између Борче и Котежа, а петља иза Борче да буде повезана са Батајницом и предвиђеним почетком обилазнице.
 
Kako je vec odluka pala , ne treba plakati za prosutim mlekom (doći če i Vinča na red),
a sad je bitno da to što počinje da se gradi i uradi ljudski o čemu će voditi brigu i ostali nadležni akteri.

Beobuildovci ne bi trebalo da budu bez interesovanja kako da se oplemeni prostor ispod i oko budućeg Zemunskog mosta,
da ne ostane ne uređeno i bez adekvatnog sadržaja .

Neki mostovi su bili prelepi (tamo preko) pa sam morao da ih pretabanam i ispod da zavirim. Često sam bio prijatno iznenađen kako su i ispod sređeni i ispunjeni raznim sadržajem (neki su imali i akustične osobine pa su muzičari tu vežbali )
Kod nas jedino ispod Gazele-Mostara je nešto jadno pokušano sa sadržajem pa je tako i jadno ispalo a jadno je i danas
Novi most nova šansa :vops:
 
na kojoj poziciji ce biti treci most na Dunavu?
dakle nastavak obilaznice na uzvodnom delu Dunava?
uopste jel pomenuo to neko?
 
Hahahaha...Vidi ovog.Pogledaj ovu sliku i videces da nije nie planiran do 2021 nijedan most sa te strane save.I kao sto ja i njile pricasmo do iznemoglosti umesto jednog "gradskog" i jednog na liniji obilaznice spojise ta dva u ovaj jedan.Prijatno

obilaznicaDZP.jpg
 
Ne znam šta rade s ovim petljama, ali ovde nije ucrtana ni postojeća kod Surčina, da ne pričamo o avalskom drumu..
 
Hvala na pojasnjenu
u buduce kada mi se obracas promeni ton jer ja nisam ni ovaj ni onaj za tebe...
 
Izvinjavam se,ne mislim nista negativno,svi se ovde na forumu postujemo i druzimo maksimalno pozitivno nasim postovanjem,pa volimo biti ponekad i previse sarkasticni i direktni kao sto sam ja malopre bio.
 
medjutim":365q0udl je napisao(la):
Ne znam šta rade s ovim petljama, ali ovde nije ucrtana ni postojeća kod Surčina, da ne pričamo o avalskom drumu..
Али врло занимљиво је да је уцртана петља са Смедеревским путем, иако је било речи о тома да је неће бити.
 
Wile E. Coyote":3rdcyryy je napisao(la):
Баш тако. Транзит ће се само са једног места у граду пребацити на друго, и што је најгоре, поново на гомилу семафора (било на Новосадском путу, било на Т-6). А ако би ишао из Вршца, Панчева итд. на Винчу, па на обилазницу, тотално би избегао цео град. Остаје правац из Зрењанина, који ће моћи да иде на обилазницу тек завршетком СМТ-а и повезивањем са обилазницом иза Панчева. Већ сам више пута говорио о спиралном концепту саобраћајница, који не решава проблем транзита како би требало. Наравно, овај мост ће значајно допринети бољем повезивању банатске стране (нарочито са сремском), али не онако како би требало. Ако пут већ улази у Земун, онда би требало да улази у Борчу или између Борче и Котежа, а петља иза Борче да буде повезана са Батајницом и предвиђеним почетком обилазнице.
A, nisam odmah ukapirao. Pa da, svakako da ne rešava potpuno sve probleme, i da su mogli da se drugačije odrede prioriteti.
Najgore će biti ako i most kod Ade Huje naprave pre Vinče, a onda to nazovu obilaznicom i to kao treba da reši tranzit......
U stvari nije to najgore. Najgore je što se (iako postoje planovi) namerno mešaju pojmovi UMP, SMT, Obilaznica, jer se u magli najbolje snalaze...

Ako ništa drugo, "Kinezom" će se donekle popraviti situacija na potezu Pančevac - 29.novembra / Dunavska - Brankov most što nije mala stvar.
 
Управо тако, то је поента. Полупетље, полурешења и замазивање очију народу половичним решењима.

Иначе, у праву си да ће овај мост свакако поправити ситуацију на потезу који си навео. Проблем је што бенефит вероватно неће бити колики би требало да буде.
 
Jedna od bitnih stvari koja se previđa je da razlika u saobraćaju iz pravca severnog Banata neće biti baš tolika, obzirom da je inače dosta ljudi iz Zrenjanina za hitne slučajeve i put ka aerodromu ili Batajnici koristilo trasu Žabalj - Kovilj - autoput, dok svi oni koji idu ka Zagrebu svakako nisu ni išli preko Beograda, već preko Novog Sada i Iriškog venca.
 
Hmm...... pa ja npr. smatram da Kinez jeste na dobrom mestu, kao sastavni deo SMT-a. I to na sasvim logicnom.
Ali potreban je i most preko dunava na samoj obilaznici, koji bi imao funkciju obilaznice, kao i most u nastavku UMP-a. Naravno, to bi bio tunel, jer jedino tako trasa moze da prodje kroz Stari Zemun.

2chaxbl.jpg


Da se slozimo, da je od ova tri, izabrano najoptimalnije resenje. Sredina. Gradnja tunela bi bila besnoslovno skupa, a obilaznica ne bi imala dovoljan protok. Izabrali su da rade SMT most, koji ce primati saobracaj namenjen i UMP-u i obilaznici. Dobro, svi znamo da ova dva nisu ni u najavama za sledeci vek, ali samo zelim da naglasim da je pozicija mosta u redu.
 
Za sada jeste potrebniji mosta na ovom mestu. Na žalost, plašim se da to znači da narednih min 20 godina nećemo videti most na obilaznici, a tek je tunel ispod centra Zemuna SF.
Kako bilo, ja se iskreno radujem izgradnji ovog mosta, gde god on bio. A o odnosu uloženog i dobijenog ćemo tek pisati naširoko...
 
Vrh