Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Kruzni tok bunite se zalite se a nama ostalima dajte fotke da znamo o cemu pricate
 
Fotkano juče oko 19h iz pravca Severne tangente.

Pogled ka deponiji koja gori u Vinči.


Požar koji je juče buknuo na deponiji u Vinči i dalje gori, vatrogasne ekipe su još na terenu, a dim se oseća u mnogim beogradskim naseljima.
- Još se gasi. Požar je zahvatio deponiju po dubini, i sada mehanizacija treba da odstrani slojeve. To je pravi rudarski posao - kažu za "Blic" vatrogasci.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/dim-na ... jz/6rk20nn
 
Da li je u planu postavljanje benzinskih stanica na potezu od Pupinovog mosta do uključenja na put za Pančevo?
 
Relja ja mislim da bi trebala biti jedna odmah posle petlje Kovilovo. Vec su ostavili blago ivicnjake gde treba da bude izlazno ulazna traka.
 
Hvala.


Sticajem okolnosti tek danas sam prvi put prošao celom trasom od Pančevačkog puta do Zemuna.
Utisci nekog koji prvi put vidi sve ovo, kao što bi doživeo neki stranac:
zanimljivo - otvoren put kroz divan pejzaž, samo jedan semafor (dva zapravo, ali samo jedan radi) ali nigde znaka za ograničenje brzine.
Auto put nije - nema znaka za auto put, nema zaustavne trake, samo tri trake kao neki novobeogrdsaki bulevar ali kroz obradive površine, bankine tu i tamo (nisam obratio baš pažnju) ali ih nema na "razdelnom ostrvu" ... ograničenje nije istaknuto, znak za izlazak iz naseljenog mesta nisam uočio (a šta će mi, vidim livade i njive na sve strane).
Dakle, pošto drugačije nije navedeno - i dalje smo u naseljenom mestu. Pravo mesto za zasedu patrole saobraćajne policije sa radarom.

Pošto znam da živim u zemlji koju trenutno vode neki divlji ljudi, vozio sam tu 70-80km/h sa namerom da usporim na delovima zgodnim za zasedu (iza brdašca, nadvožnjaci...) i naravno, video sam jednu, ali doduše u suprotnom smeru.

Dobro je što neko brine o bezbednosti i ograničenju od 50-60 na širokom putu kroz njive... da nema te "obaveze" neko bi u to vreme morao da reguliše saobraćaj na raskrsnicama na izlazu iz Terazijskog tunela, kao i Makedonske i Dečanske, i da umesto semafora kompenzuje kolaps koji je nastao zbog "pešačke zone"...
 
Mislim da kad bi prosao tuda sa 260 na sat ne bi uspeo ni presretac da me stigne.
 
Kada bi te presterač uočio da ideš tom brzinom ne bi te ni jurio, eventualno bi javio da te sačekaju na nekom od tih samo par izlaza, a ti ako se srkljaš i ubiješ sebe i još nekog, to je samo na tvoju dušu.
 
Dao sam ekstreman primer.
Hocu reci da patrola automatski ne krece u jurnjavu za tobom pa cak i na manjim brzinama zato sto ih mrzi.
Jednostavno im ne stanes i ne desi se nista.

Pominjao sam presretaca kao jedino vozilo MUP-a koje bi imalo neku malu sansu da nekog zaustavi pri vecoj brzini ali on cak ni ne dejstvuje na SMT-u.
A sto se tice javljanja nekoj drugoj patroli da saceka na nekom izlazu malo precenjujes brojnost i reaktivnost nase policije pogotovu kad su ovako udaljeni krajevi grada koji skoro nisu ni naseljeni retko da ima vise od jedne patrole za kontrolu brzine na istoj deonici (ne kazem da se ne desava ali je retkost).
Ono kad naleces na vise patrola na jednoj saobracajnici to je kad dobijaju dojave pa cekaju nekog.

Izasao bi na prvi izlaz a ta druga patrola bi stigla mnoooooogo kasnije.
 
Ti si odmah poželeo da se dokazuješ, znam to, nije ti prvi put, a i uzdaš se u neprofesionalnost naše policije (tvoje lažne tablice, npr.).
Samo ti želim da nekoga ne unesrećiš, ništa više.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457379#p457379:jmg0bdk9 je napisao(la):
relja » 10 Jun 2017 11:18 pm[/url]":jmg0bdk9]Ti si odmah poželeo da se dokazuješ, znam to, nije ti prvi put, a i uzdaš se u neprofesionalnost naše policije (tvoje lažne tablice, npr.).
Samo ti žeim da nekoga ne unesrećiš, ništa više.

Ne, nisam pozeleo da se dokazem, nego ti samo kazem da je nasa policija bezobrazna, korumpirana, neopremljena i da je izuzetno lako proci bez posledica po tvoj dzep ako znas fore jer je njihov posao da ti uzmu pare na bilo koji nacin a tvoj je da se izvuces tako sto ces biti pametniji od njih.
 
Pominjana raskrsnica autoputa i Ugrinovačke kod glavnog poštanskog centra je vec neko vreme problem. Pre par godina (mada možda i 10 godina već ima) je uradjena intervencija, pa je napravljen krak pre same raskrsnice za isključenje desno na autoput iz pravca Altine, i to ako se dobro sećam nakon reportaža koje je pravio Studio B u to vreme.

Pogledajte prilog 1

Time je tada raskrsnica rasterećena, a isključenje sigurno ima više efekta danas nego kad je pravljeno. Problem koji se na raskrsnici javlja nije potekao od novog mosta nego od nekontrolisanog rasta Altine koji je infrastrukturno ispraćen kao da je neko nadzidao potkrovlje. Generalno se gužva ne stvara toliko za vozila koja autoputem idu pravo u oba smera, nego za ona koja se uključuju sa ili na Altinu, bilo to sa autoputa ili iz Ugrinovačke (iz Ugrinovačke na Altinu idu i 81 i 81L) i za ona koja se sa autoputa uključuju u Ugrinovačku.
Drugi problem je raskrsnica na Altini koja prethodi raskrsnici sa autoputem, jedna jako zanimljiva mreža puteva.



Ovo ne prolazi bez dva sudara dnevno.
Treći problem, bar po mom mišljenju, a možda grešim, jesu neuskladjeni semafori. Izmenom režima rada bi se sigurno pravilnije rasporedilo vreme čekanja za sve na raskrsnici sa autoputem, mada to bi išlo nauštrb onih koji autoputem idu pravo, a pitanje je koliko je to opravdano.

Jedino dugoročno rešenje koje vidim je pravljenje petlje iznad autoputa, što se nameće i po morfologiji terena, jer autoput je na nižem nivou od Ugrinovčke i Altine. A to je realno koliko i da Altina postane uredjeno naselje.
 
Neko rešenje za tu raskrsnicu se mora naći. Ovako kako je sada - ne sme da ostane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457378#p457378:1ayawp2u je napisao(la):
spatiotecte » 11 Јун 2017 12:14 am[/url]":1ayawp2u]
Pominjao sam presretaca kao jedino vozilo MUP-a koje bi imalo neku malu sansu da nekog zaustavi pri vecoj brzini ali on cak ni ne dejstvuje na SMT-u.
A sto se tice javljanja nekoj drugoj patroli da saceka na nekom izlazu malo precenjujes brojnost i reaktivnost nase policije pogotovu kad su ovako udaljeni krajevi grada koji skoro nisu ni naseljeni retko da ima vise od jedne patrole za kontrolu brzine na istoj deonici (ne kazem da se ne desava ali je retkost).
@Спатио, "пресретачи" од скоро ретко и јуре за прекршиоцима. Једноставно их усниме и са свим подацима се честитка шаље на кућна адресе. Што се странаца тиче, иду за њима и заустављају их, а у неким случајевима се јавља другој патроли која их зауставља.

"Пресретачи" крстаре, додуше јако ретко, и по СМТ-у, а ређе зато што је СМТ градска саобраћајница. Углавном се тамо брзина контролише путем радара.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457390#p457390:36eysiis je napisao(la):
DrMeisen » 11 Јун 2017 01:15 am[/url]":36eysiis]Pominjana raskrsnica autoputa i Ugrinovačke kod glavnog poštanskog centra je vec neko vreme problem. Pre par godina (mada možda i 10 godina već ima) je uradjena intervencija, pa je napravljen krak pre same raskrsnice za isključenje desno na autoput iz pravca Altine, i to ako se dobro sećam nakon reportaža koje je pravio Studio B u to vreme.

Pogledajte prilog 1

Time je tada raskrsnica rasterećena, a isključenje sigurno ima više efekta danas nego kad je pravljeno. Problem koji se na raskrsnici javlja nije potekao od novog mosta nego od nekontrolisanog rasta Altine koji je infrastrukturno ispraćen kao da je neko nadzidao potkrovlje. Generalno se gužva ne stvara toliko za vozila koja autoputem idu pravo u oba smera, nego za ona koja se uključuju sa ili na Altinu, bilo to sa autoputa ili iz Ugrinovačke (iz Ugrinovačke na Altinu idu i 81 i 81L) i za ona koja se sa autoputa uključuju u Ugrinovačku.
Drugi problem je raskrsnica na Altini koja prethodi raskrsnici sa autoputem, jedna jako zanimljiva mreža puteva.



Ovo ne prolazi bez dva sudara dnevno.
Treći problem, bar po mom mišljenju, a možda grešim, jesu neuskladjeni semafori. Izmenom režima rada bi se sigurno pravilnije rasporedilo vreme čekanja za sve na raskrsnici sa autoputem, mada to bi išlo nauštrb onih koji autoputem idu pravo, a pitanje je koliko je to opravdano.

Jedino dugoročno rešenje koje vidim je pravljenje petlje iznad autoputa, što se nameće i po morfologiji terena, jer autoput je na nižem nivou od Ugrinovčke i Altine. A to je realno koliko i da Altina postane uredjeno naselje.
file.php

file.php
@ДрМајсен, саобраћаница коју наводиш као "аутопут", није уопште аутопут, него 3х3 широки улични булевар, са некадашњим именом "Војни пут", а сада се незванично води као "Саобраћајница Т6". Улични широки булевар који ти називаш "аутопут" не може да буде јер аутопутеви су сви денивелисани, а ова саобраћајница је сва под семафорима и раскрсницама у нивоу.

Тај широки булевар иде од бивше лакат кривине па до садашње лакат кривине на Бежанијској коси код новог Бежанијског гробља 1 и Кванташке пијаце. У ближој будућности (за 3-4 године) ће се та Саобраћајница Т6 продужити до, прво Грчке улице, а касније од Грчке улице до кружног тока на крају Војвођанске улице. Тај део улице ће се звати улица Срћана Алексића, један део се већ и зове (бивша Др. Ивана Рибара, а то је део улице који је на Бежанијској коси), а то је код окретнице аутобуса 74 и 75.
:sesir:
 
Slažem se Gago, to autoput nikad nije ni bio, ali je kolokvijalno nazvan tako, pa ljudi znaju na šta se misli. Mada ni iza (bivse) lakat krivine ka Novom Sadu nije mnogo drugačije, put ima skoro sve iste karakteristike.

Spajanje sa Bežanijskom kosom je logičan sled, samo što to ako dodatno ne optereti raskrsnice, sigurno neće ni rešiti probleme. Nešto će se morati preduzeti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457381#p457381:gh5v152a je napisao(la):
spatiotecte » 10 Jun 2017 11:28 pm[/url]":gh5v152a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457379#p457379:gh5v152a je napisao(la):
relja » 10 Jun 2017 11:18 pm[/url]":gh5v152a]Ti si odmah poželeo da se dokazuješ, znam to, nije ti prvi put, a i uzdaš se u neprofesionalnost naše policije (tvoje lažne tablice, npr.).
Samo ti žeim da nekoga ne unesrećiš, ništa više.

Ne, nisam pozeleo da se dokazem, nego ti samo kazem da je nasa policija bezobrazna, korumpirana, neopremljena i da je izuzetno lako proci bez posledica po tvoj dzep ako znas fore jer je njihov posao da ti uzmu pare na bilo koji nacin a tvoj je da se izvuces tako sto ces biti pametniji od njih.

Gaga ti je objasnio zadatak presretača, a ja ne razumem zašto bi ti radio tako nešto i zašto uopšte pišeš o tome?
 
Reljo,
Presretac je nebitan u celoj prici i jasno je da se kontrola vrsi putem radara sa klasicnim saobracajnim patrolama kao sto je rekao Gaga.

Ono sto zelim da ti objasnim je da je glupo ogranicenje od 50 km/sat stavljeno iskljucivo da bi ljudima maznuli pare jer znaju da ljudi voze uglavnom 70-80 km/sat. Ali jos jednom zelim da te uverim da precenjujes sposobnosti i reaktivnost nase policije da reaguju ako im neko ne stane.

O tome mogu da ti pricam bas iz razloga sto sam imao udes sa GSP autobusom pre 3 godine upravo na SMT-u bas na slici koju je postavio clan Dr Meisen ali sa druge strane raskrsnice.
Zapravo me autobus udario prikolicom dok sam ja cekao na semaforu na susednoj traci a on je imao strelicu i skretao je ka SMT-u.
Odvalio mi je celu desnu stranu i nastavio je dalje, nije ni stao, bukvalno je pobegao
Naravno ja sam odmah krenuo za autobusom i presreo ga 300 metara dalje kod bivse lakat krivine i stao ispred njega poprecno, blokirajuci sve trake na SMT-u. Tu se napravila ogromna guzva...
E onda je vozac busa izasao i izbacio sve putnike iz busa pa smo tada pomerili autobus i kola u stranu pa smo zvali policiju.

Samo da znas Reljo da je policija stigla tek posle 45 minuta i da su poslali patrolu iz MUP stanice Autoput koja se nalazi na Konjarniku, 15 km od mesta udesa!
To ti dovoljno govori o reaktivnosti policije na SMT-u...
Tako da sam dosta skeptican oko tvoje tvrdnje da jave drugoj patroli da te saceka na sledecem izlazu.
 
Milsim da troluješ temu sa tvojim uporinm "kako da ih zeznem" komentarima.

Moj post je bio utisak nekoga tuda prolazi prvi put.
Onaj ko tuda bude vozio 260 na sat sa namerom da "zezne" saobraćajce radi nekog svoh balavačkog uzbuđenja je - id***.

Iako nema znaka za ograničenje brzine, svugde su postavljeni znaci za opoasnost od pretrčavanja divljači preko puta.
Bankine između traka ne postoje - put je krivudav i pri i manjoj brzini od tih 260 može da se izleti u suprotan smer.
Osim što nema bankine, razdelno ostvo između smerova je izdignito tako da udarac pri većoj brzini može da izazove prevrtanje.

Ovaj put nije bezbedan, pre svega zato što ograničenje nije istaknuto. To nije forma, to je činjenica. Bitno je da smo mi "u prekršaju" ako nam je istekao "rok trajanja" kompleta prve pomoći.
 
Uporno se hvatas za tih 260 na sat sto sam spomenuo bez veze...

Nije poenta da neko nekoga zezne vec da policija ne radi svoj posao, tj radi ga kad njoj to odgovara, zapravo kao sto si spomenuo, kad ti komplet za prvu pomoc istekne pa ti lupaju kaznu a kad treba da dovuku svoje dupe kad ima neki udes, tu ih nema, tu moras da se nacekas.
Dakle poenta je da policiju mrzi da radi svoj posao ako nema koga da odzepari.
Da li je po tebi normalno takvo stanje?
 
Naši putari stave znak ograničenja (ili neki drugi iz kojeg zaključuješ koje je ograničenje) samo na prvoj tački gde je to obavezno (raskrsnica) i posle toga pošto nema raskrsnica ograničenje se ne menja, a ti se sada seti da li si možda propustio neki znak.
Ne bi ih ništa koštalo da postave još koji znak ograničenja, naročito na ovakvoj trasi gde uopšte nije logično ograničenje.

Poslato sa telefona
 
Ne mislim da nisi beze veze napisao

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457367#p457367:2no08807 je napisao(la):
spatiotecte » 10 Jun 2017 10:57 pm[/url]":2no08807]Mislim da kad bi prosao tuda sa 260 na sat ne bi uspeo ni presretac da me stigne.

i mislim da se sada vadiš jer nije ispalo onako kako si mislio. Tvoje pitanje meni "da li je normalno" je nastavak vađenja i nema blage veze sa ovom temom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457488#p457488:17fo726h je napisao(la):
astrodule » 11 Jun 2017 01:08 pm[/url]":17fo726h]Naši putari stave znak ograničenja (ili neki drugi iz kojeg zaključuješ koje je ograničenje) samo na prvoj tački gde je to obavezno (raskrsnica) i posle toga pošto nema raskrsnica ograničenje se ne menja, a ti se sada seti da li si možda propustio neki znak.
Ne bi ih ništa koštalo da postave još koji znak ograničenja, naročito na ovakvoj trasi gde uopšte nije logično ograničenje.

Poslato sa telefona


Ograničenje svakao jeste logično, ne zbog širine puta i sl, već zbog toga što nije obezbeđen od pretrčavanja divljači (znaci koje sam spomenuo). Nema ograda, nema bankina, ima to izdignuto razdelno ostrvo sa ivičnjacima i stubove rasvete... a i ovaj put bi trebao da je projektovan za neke konkretne brzine, samo nigde ne piše - koliko.
Red je da se vozači prvo obaveste a potom i podsete koliko je ograničenje, izlišno je objašnjavati zbog čega ali ću ipak navesti: zbog bezbednosti svih učesnika, zbog utvrđivanja odgovornosti u slučaju udesa ili nesreće.

A ja sam baš obratio pažnju kada sam se isključivao sa pančevačkog puta (na kojem na svakoj raskrsnici regularno stoji i znak za ograničenje) i nisam nigde primetio niti jedan.
 
Vrh