relja » 12 Jun 2017 06:15 am[/url]":24osiztj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457723#p457723:24osiztj je napisao(la):
spatiotecte » 12 Jun 2017 12:15 am[/url]":24osiztj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457646#p457646:24osiztj je napisao(la):
relja » 11 Jun 2017 08:07 pm[/url]":24osiztj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457536#p457536 je napisao(la):
Vrlo dobro znaš da ja uopšte ne pričam o tvom autu nego o tvom neuspelom pokušaju prdekanja kako možeš tuda da voziš 260 i da "znaš fore" i još neuspešnijem vađenju.
To sto u tvoje vreme niste imali cime da vozite preko 200 je tvoja stvar.
Ne vidim zasto smatras da je nemoguce voziti 260 na toj deonici koja je jedva u blagoj krivini sa po 3 trake, pa ljudi sa motorima tuda voze preko 300 ali dobro... hvala sto si tako veliki dusebriznik. :kk:
I ne moras da se uhvatis na svaki rovac koji bacam, ako sam rekao da bi tuda mogao proci sa 260 (realno imam cime ako zelim), to ne znaci da cu to i uraditi. Lako se das upecati...
Ali dobro zanimljivo je dizati zivac moralnoj policiji na forumu. :wink:
Hehe, ipak si se pokazao u pravom svetlu.
Hajdemo nazad na temu, to je SMT a nije umišljeni mangup koji ima potrebu da se prdeka.
Ne...
Nego mi postaje naporno da se raspravljam sa tobom pa cu ti dokazati, sa tehnicke tacke gledista da nisi u pravu kako bi napokon okoncao ovu raspravu sa tobom cika Reljo.
Dakle zakoni fizike, vreme, brzina i matematika su veoma precizna nauka i tu nema mnogo toga toga sto bi moglo da se izmisli...
Deonica SMT-a koliko god ti smatrao da krivuda ima jako siroke radijuse, i osim par neravnina i spojeva, ravna je kao pista, dakle ima geometriju za 250+ a ono sto se nalazi oko nje (bankine, ivicnjaci, bandere...) je nebitno za nekog ko zna da drzi pravac u situaciji kad postoje 3 trake.
Onda je potrebna jedna visokoturazna masina 250KS+ redovno odrzavana i jedan "mangup" kako ih ti nazivas sa nadprosecnim vozackim sposobnostima.
Ustanovili smo da presretac ne bi bio angazovan ali ne zato sto je lakse da se pozove druga patrola vec zato sto on ne moze da dejstvuje iznad 250 jer je to plafon presretaca kojim raspolaze MUP. (zato je 260 optimalna brzina da se otpise presretac za svaki slucaj)
E sad vracamo se kod naseg mangupa koji prolazi sa 260 na sat pored naseg pandura koji izlece sa palicom.
Izbezumljeni pandur sa dignutom palicom dok se vrati do svog vozila, otvori vrata, sedne u auto, pozove drugu patrolu, dobije prijem, opise vozilo, smer kretanja, brzinu zabelezenu na radaru, itd... proslo je u najboljem slucaju 1 (jedan) minut dakle 60 sekundi. To je jako kratak period zar ne?
E pa vidis cika Reljo, ono sto nisi uzeo u obzir je da mangup koji se krece brzinom od 260 prelazi jedan kilometar za 13,9 sekundi, sto znaci da za 60 sekundi on je presao vise od 4 km, da je on vec stigao do prvog izlaza a da druga patrola jos nije ni krenula u potrazi za njim.
Kako god okrenes pricu, ni motorola, ni druga patrola, ni presretac pa cak ni dezurni par Migova 29 na Batajnici ne pomazu.
Pri brzini od 260 na sat, rezultat ce uvek biti isti. Mangup - Policija 1-0