Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Da stave putokaz pored semafora ili na silnim nosacima kamera na nbg nema sanse da se oni toga sjete ili da urade kad im se predlozi jok
Probajte pisati krs putevima srbije ili ministarstvu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415362#p415362:c6roke8c je napisao(la):
bl3y4 » 08 Nov 2016 10:40 am[/url]":c6roke8c]Zna li neko da li se planira izgradnja puta od BGa do Zrenjanina?
Koliko znam ne planira se. Planirano je jednog dana SMT produžiti do Pančeva dok za Zrenjanin nema ničeg u planovima.
 
Moram da pohvalim zaista veliki uspeh, da je posle toliko vremena postavljena strelica za uslovno desno na raskrsnici Pančevački Put - SMT kada se skreće iz pravca Pančeva za Pupinov most.
Posebno mesto u paklu zaslužuju vozači koji pored 2 trake za pravo, stoje u žutoj traci čekaju zeleno za pravo, i time blokiraju 10-ak vozila koji hoce (a sada i konačno mogu) uslovno da skrenu desno.
 
Na tom putu vise ljudi prodje pravo zutom trakom, nego u ostale dve trake

Sent from my LG G4
 
Naravno @stomatolog. Sve je jasno od pocetka. Vise puta smo to 'prezvakali' ali nije na odmet ponoviti.
Mozda (ali samo mozda) neko od nadleznih ponudi ('prepise') ovo sasvim logicno i prilicno jeftino resenje. :)

P.S naravno da bi se odabrali metalni odbojnici, ne zbog vece bezbednosti (neosporno) vec zbog 'nekih iz cacka' ;) , ali prihvatio bih i tu 'kombinaciju' samo da se konacno dobije smislena saobracajnica sa logicnim ogranicenjem brzine.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Михајловић и Мировић: Ускоро и брзе саобраћајнице Нови Сад – Зрењанин и Зрењанин - Борча
НОВИ САД, 1. фебруара 2017. (Бета) - Председник Покрајинске владе Игор Мировић рекао је данас да је на састанку с министарком грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зораном Михајловић договорен заједнички приступ изради пројектне документације за будуће брзе саобраћајнице од Новог Сада до Зрењанина и од Зрењанина до Борче, односно Београда.

Како је саопштила Покрајинска влада, Мировић и Зорана Михајловић разговарали су о даљој реализацији пројеката у области друмског и железничког саобраћаја у Војводини, плану рехабилитације и одржавања путева, као и о издавању грађевинских дозвола и процесу озакоњења објеката изграђених без грађевинских дозвола.

На састанку речено је да је принцип окупљања око пројеката надлежних са свих нивоа власти допринео отклањању "уских грла" и ефикаснијој реализацији значајних инфраструктурних пројеката, као што су - Жежељев мост преко Дунава код Новог Сада, Ипсилон крак аутопута код Суботице, Фрушкогорски коридор и Сентандрејски булевар у Новом Саду.

Мировић је рекао да се са "великом дозом извесности" крај 2017. године може дефинисати као рок за завршетак изградње друмско - железничког Жежељевог моста у Новом Саду.

На састанку је речено и да се ти пројекти реализују по утврђеном реалном плану, систематично и са обезбеђеним финансијским средствима.

Мировић и Михајловић најавили су формирање и заједнички координациони тим, који ће на месечном нивоу анализирати све пројекте који се изводе и планирају на територији Војводине.

Зорана Михајловић је навела да, када се сабере вредност свих пројеката који су покренути на територији Војводине, у наредне две године они ће износити 1,2 милијарде евра.

"Толико ће Војводина имати инвестиција и новца у путевима и у железници. Надам се да је то основа да Војводина коначно поново буде најразвијенија, као што је то некада било", рекла је Михајловић.

Навела је да се први радови на изградњи дела Фрушкогорског коридора очекују се почетком 2018. године.

"Разговарали смо и о железничком саобраћају. Највећи проценат путника које превози 'Србија Воз' – 85 одсто – је на територији Војводине и то је саобраћај коме придајемо посебну важност. Хоћемо максимално да помогнемо и због тога је већина нових возова и локомотива на територији Војводине", навела је Зорана Михајловић.
 
Od prvog semafora u Borci, pa do nekadasnjeg skladista Jugopetrola, koje je bombardovano 1999. godine, da se prosiri na 2+2.
 
Sad sam proverio, 2.4 km, ali po meni bi to trebalo da bude top prioritet.
Kakvi su utisci ljudi koji putuju Zr putem, je li sad bolje ili gore?
 
mekbejn":3j5om297 je napisao(la):
Sad sam proverio, 2.4 km, ali po meni bi to trebalo da bude top prioritet.
Kakvi su utisci ljudi koji putuju Zr putem, je li sad bolje ili gore?
Taj deo od 2,4km je, slazem se top prioritet.
Apsurd je da ti nije uradjeno kada je radjena petlja, ali kod nas je sve to normalno. Nema sanse da se negde nesto zavrsi...
Licno tim delom (koji nije prosiren) ne prolazim (mozda prodjem jednom u 5 godina.
Al podrzavam da se to odradi pre mnogih drugih ulaganja u Beogradu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Guzva je u spicu svaki dan. Ka mostu i ide, ali od mosta ka Borci do drugog semafora, kod nekadasnje kafane ,,Putnik,, je mic po mic.

Sto se kaze, krajnje je vreme da se za tu Borcu, a samim tim i za naselja ciji stanovnici moraju da prođu kroz pomenutu, uradi nesto, kako bi se saobracajno kultivisala. Mada, dok nisu pusteni delovi od Zr. puta do Ovce i od Ovce do Pa. puta, bilo je još gore, posto je tranzit i dalje prolazio tim delom Zrenjaninskog puta.
 
Starno smo jadni ako ne mozemo da prosirimo na 2+2 tih 2400 metara u neko skorije vreme, ta deonica je bas kriticna zbog guzvi i udesa.
 
Верујем да ће то проширити кад буду градили тај "шнелштрасе" за Зрењанин, али, требало је већ да буде урађено.
 
Svasta je sve trebalo pa nije. Taj sliv iz dve u jednu traku iz pravca grada ka naselju Borca uopste nije problem kad stoje saobracajci malo nize :) da je put krs, to uopste nije sporno.
Ali ono sto mene neopisivo zivcira kod tog Zrenjaninca su glupavi I nesinhronizovani semafori. Primera radi, od Trosarine do Pancevackog mosta treba nam 10-15 minuta, a od kad se udje na Zrenjaninski put pa do Borce, treba jos 15-20min. normalne voznje I to posle 22h kad generalno nema guzve na ulicama, taman da stanes na sve I jedan semafor.
 
Pre sređivanja tog dela ce biti posla i posla da se prvo obezbedi prostor da se prosiri. Posto su sve svi pribili uz put da uzmu sto vise.
 
Nakon ukrstanja saobracaja sa NS puta i puta sa saobracajnice ,,Kineskog,, mosta (u visni Zemunske nove GPC pošte)
postojeca saobracajnica ispred ulaza u Altinu po kapacitetu ne moze da primi sav spojeni saobracaj


Svakodnevne gužve kamiona i dr. vozila ispred ulaza u Altinu postale su nesnosne i zagorčavaju svima život i vožnju
Pod hitno bar taj deo je nuzno proširiti a i ima mesta za po još jednu saob. traku.

Nešto niže ka auto putu je stanje vec malo bolje
jer su se vozila vec ..prepakovala,, po saob. trakama

Tako da je taj deo prava svakodnevna saobr. katastrofa
 
To da.

Samo, ja sam misljenja da je krivac za to, raskrsnica Altina - Ugrinovačka ulica - NS put, kakvu do sada nigde nisam video. I za nju bi morao da se smisli nekakvo rešenje. Guzva je samo na tom semaforu, posle ide. I mislim da pravljenjem još po jedne trake sa obe strane, nista ne bi bilo dobijeno. Bila bi guzva, kao sto je sada.

Morala bi da se podvrgne detaljnoj rekonstrukciji u smislu da se napravi raskrsnica u nivou. Ideja mozda deluje blesavo, ali to je jedini nacin da se neutralise guzva. Za vreme radova bi morala da bude totalno zatvorena ili minimalno u funkciji uz apel da se izbegava, ako je moguće. Drugi problem je sto je to tranzitna raskrsnica, preko koje ide teretni saobracaj u velikoj količini. Morali bi svi kamioni da se teraju autoputem do Dobanovačke petlje, pa da se iskljuce na NS put kod Batajnice, a u pravcu Zemuna i onda da opet dodju do raskrsnice SMT-NS put, koja je odmah posle ove. A putnički saobracaj je vec mnogo lakse preusmeriti, posto moze blize.
 
... krivac za to, raskrsnica Altina - Ugrinovačka ulica - NS put....
sada vec trajna ne protočnost puta ili zastojna raskrsnica
u svakom slučaju
ne zainteresovanost nadležnih produžava veliku i dugotrajnu saobracajnu agoniju :(
 
Vrh