Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457819#p457819:cqms97za je napisao(la):
spatiotecte » 12 Jun 2017 12:26 pm[/url]":cqms97za]Pa mi pricamo sve vreme o putu i njegovim tehnickim karakteristikama.
Ja sebe ne dozivljavam kao mangupa, ja ti samo kazem sta je teoretski i u praksi moguce uraditi na SMT-u s'obzirom na prisutnost policije na njemu.
I treba da se nadju ljudi koji ce voziti 250+ bas iz razloga sto su postavili to debilno ogranicenje od 50.
A ako te toliko iritiram ti zamisljaj Flojda ili Beogradkog fantoma, manje ces se zivcirati. :D
Ma da ti navijas za policiju, prodana duso... :lol:

Ovde svi pričaju o putu, bezboednosti i tehničkim karakteristikama, samo ti nastavljaš troluješ sa nekim klinačkim pričama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457820#p457820:385uxz60 je napisao(la):
Blade » 12 Jun 2017 12:27 pm[/url]":385uxz60]Po pitanju ograničenja...

Pravcem u Grčkoj od Soluna ka Igumenici, kuda se ide na Lefkadu, Krf, Pargu, Sivotu,...Dve trake autoputa su razdvojene na nekim mestima, ničim drugim, nego najobičnijim džersi barijerama, a ogranicenje 130km/h. Razdelna podvrsina mi ne deluje nesto siroka.

Ja smatram kao i svi vi ovde da je 50 km/h ispriranje mozga, vređanje zdravog razuma i da ovako kako stoji, ogranicenje moze vise. Ali hajde, mogle bi barijere da se poveca bezbednost, pa da se onda podigne ogranicenje, ali to niko nece da uradi.

Da, ali ovde mi imamo malo izdignuto razdelno ostrvo bez barijera, plus stubove rasvete.

Po meni, za povećanje ograničenja bi prvo trebalo postaviti odgrade sa se spreči pretrčavanje divljači...
Uostalom zar to nije malo kontradiktorno: saobraćajnica se vodi kao da prolazi kroz naseljeno mesto, a preko nje pretrčava divljač????
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457825#p457825:2bqj4m49 je napisao(la):
relja » Pon Jun 12, 2017 1:39 pm[/url]":2bqj4m49]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457820#p457820:2bqj4m49 je napisao(la):
Blade » 12 Jun 2017 12:27 pm[/url]":2bqj4m49]Po pitanju ograničenja...

Pravcem u Grčkoj od Soluna ka Igumenici, kuda se ide na Lefkadu, Krf, Pargu, Sivotu,...Dve trake autoputa su razdvojene na nekim mestima, ničim drugim, nego najobičnijim džersi barijerama, a ogranicenje 130km/h. Razdelna podvrsina mi ne deluje nesto siroka.

Ja smatram kao i svi vi ovde da je 50 km/h ispriranje mozga, vređanje zdravog razuma i da ovako kako stoji, ogranicenje moze vise. Ali hajde, mogle bi barijere da se poveca bezbednost, pa da se onda podigne ogranicenje, ali to niko nece da uradi.

Da, ali ovde mi imamo malo izdignuto razdelno ostrvo bez barijera, plus stubove rasvete.

Po meni, za povećanje ograničenja bi prvo trebalo postaviti odgrade sa se spreči pretrčavanje divljači...
Uostalom zar to nije malo kontradiktorno: saobraćajnica se vodi kao da prolazi kroz naseljeno mesto, a preko nje pretrčava divljač????

1. Ograda za divljač bi trebala naravno.
2. Defakto je da to nije gradska saobraćajnica.
3. I na krnjoj obilaznici oko BG su stubovi rasvete u sredini, pa i sa strane posle naknadno postavljeni. Oni nisu razloga za malo ogranicenje brzine.
4. Na širokoj magistrali, poluautoputu u Grčkoj koja je posle one deonice autoputa, kada uđete iz Evzonija i solunske obilaznice, ogranicenje je 110 km/h. Da li je ona bezbednija od deonice koja je tema ove priče?
5. Taj put sada ima sve uslove da ogranicenje bude 100, ali mi cemo pristati da tako bude tek posle svih korekcija o kojima pricamo.
 
Cip projektuje kako im dune sad da odes da ih pitas zasto su tako odradili ne bi znali da odgovore
Kao ni za okretnicu tramvaja na bb sto ima jedan dio jednokolosjecan bez potrebe itd
 
Ako neko bude skoro prolazio, samo neka potvrdi da li ovi znaci sa Google-a i dalje stoje.
 
Kako se ja sećam ugrateno je ravno 1m na širini razdelnog ostrava tj. široko je 2m a trebalo je 3m. Ne znam je koliko je ovo tačno. Oni su samo pustili onoliko široko koliko je na mostu. Onda je prilaz onom nadvožnjaku prkeo onog kanala urađen tako da je trebalo mnogo ranije ići sa putem udesno jer je ovo preoštro. Ostavljena je raskrsnica za kasnije odvajanje ka Borči. Da ironija bude veća na mostu su postavljene džerzi barijere sa obe strane a bandere su u sendviču pa ispada da je na mostu najbezbednije voziti preko limita ako se izuzmu vetrovi isl.

Da bi se dalje na banatskoh strani vozilo bar 80-100km/h potrebno je da se urade isto ovako duple džerzi barijere ili barem sa jedna ali tako da se bandera nalazi između 2 barijere koje bi se spojile specijalnom metalnom bankinom tako da ako bi nek izleteo da ne udari na čišak barijere nego da sklizne. Druga varijata da se postave lepo bankine kao na AP-u sa obe strane u sredini.
 
Svasta cu ovde procitati...
Stigoste do zastitnih ograda za divljac?
A, pa dobro, mogli bi i naplatnu rampu da postavimo... ;)
Cekajte bre, jel to komentarisemo istu saobracajnicu?
Postoji li od orlovace do lipovacke sume zastitna ograda?
Ne? Pa cesto se nocu tu mogu videti srndaci.
Sta sad da radimo, da ogradimo, ili da spustimo ogranicenje na 40???
Mislim, idemo ka tome da od idiotarije koju su napravili oni koji su propisali ogranicenje pocinje cela tema da lici na idiotariju. Ne znam kome je uopste i palo na pamet da postavlja je*******__e bandere kroz ovu nedodjiju, al ajd kada su tu, postave se betonske barijere od jedne do druge i ogranicenje moze da ide na 100, sa izuzetkom "opasne krivine" gde moze da bude 80.
Problem? Skupo?
Komplikovano?
Nista od toga.

I ne krivite na ovom putu policiju.
Ni ja nisam ljubitelj saobracajaca, ali nisu oni krivi sto je ogranicenje toliko koliko je.
Oni samo rade svoj posao, ma koliko nama to smetalo.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ja samo, od prvih postova u ovoj temi trazim da mi neko da odgovor na pitanje: Zašto je na ovoj deonici ogranicenje toliko koliko je? A pod jednim uslovom, da razlog u sebi ima argument koji ne deluje kao vređanje zdravog razuma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457756#p457756:3soxqhg5 je napisao(la):
relja » 12 Јун 2017 07:18 am[/url]":3soxqhg5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457744#p457744:3soxqhg5 je napisao(la):
Гага » 12 Jun 2017 01:58 am[/url]":3soxqhg5]Знак за ограничење брзине од 50 км на СМТ-у је постављен одмах на почетку СМТ-а тј. после раскрснице са Цара Душана на неких 50-так метара, а пре моста.

Такође знак је постављен и негде на половини СМТ-а између Пупиновог моста и петље са "зрењанинцем". Слика из јуна 2016. кад је онај лудак возио у супротном смеру

Знак има и после петље са "зрењанинцем" кад се иде према "панчевачком путу".

У супротном смеру (према Земуну) има знак за ограничење брзине од 50 км на час, кад се скрене десно са "панчевачког пута" и кад се прође петља са "зрењанинцем".
file.php

file.php


Gago, ovo su slike sa Google-a, ali ja ove znake nisam primetio u subotu.
Moguće da i dalje stoje tamo, ne znam, ali ako to treba da bude signalizacija za ceo ovaj put - to je veoma neozbiljno od "upravljača puta".
@Реља, да прва слика је са гугла, а друга је била објављена у Новостима или већ негде. Сви знакови о ограничењу брзине стоје и дан данас ту.

И без љутиш Реља, али није неозбољно. Зашто није неозбиљно. Знакови о ограничењу брзине се постављају на почетку деонице пута где је то ограничење па све до места где се то ограничење прекида тј. где више не важи, из било ког разлога, и где се онда поставља нови знак о ограничењу брзине (веће или мање). Пошто је на овој деоници ограничење целом њеном дужином од 25 км и нешто, од 50 км на час, то нема потребе постављати знакове на сваких пола или 1 километар. Једино су на СМТ постављени знакови о ограничењу брзине, тамо где се улази и излази на/са њега, а то значи испред Пупиновог моста, код петље са "зрењанинцем", код "петље "Ковилово" и код семафорске раскрснице за Овчу, у оба смера наравно. Знак је постављен и кад се улази са "панчевачког пута" на СМТ и постављен је знак негде на средини деонице СМТ-а између Пупиновог моста и петље "зрењанинац", да се људи не забораве :D

Ја сам ти одговорио сад овако мање-више сувопарно, не улазећи у то зашто је ограничење брзине 50 км, то сам одговорио Бладеу изнад. И мени се наравно не свиђа то ограничење, али је тако. Као што знаш, ту ће иначе једног дана бити индустријска зона, а можда чак једним делом и стамбена, никад се не зна.

Ево ти једне слике из јануара 2015.године који сам снимио са сувозачког места кола од пословног партнера, нешто пре петље са "зрењанинце" где се виде округли знакови о ограничењу брзине, али из супротног смера, то значи кад се са петље "зрењанинац" улази на СМТ. Ове знакове можеш видети и на уличном погледу гугла.
Pogledajte prilog 1
Иначе кад возим СМТ-ом увек укључим темпомат на 100 км и тако до панчевачког пута. Пошто има радара, увек гледам и возила из супротног правца и ако блицају, значи ту је негде близу постављен радар, мало прикочим и на тај начин искључим темпомат и спустим брзину на 55 км, а кад прођем радар опет укључим темпомат.

Кад будеш ишао неки следећи пут СМТ-ом, обрати мало више пажњу на ове знакове, можеш и да их сликаш и поставиш на теми.

:wink:
 
Ne ljutim se Gago. :)

Ja sam prolazio prvi put i iz radoznalsoti sam obraćao pažnju na detalje, pre svega na znakove.
Da, tačno, znak važi dokle ga ne zameni drugi znak sa drugim pravilom. Ali ovde je reč o desetinama kilometra puta, nez skoro i jednog znaka (pa i za udaljenost, koliko sam ja primetio), i nekoj normalnoj ljudskoj želji da se brže prođe put 3x3 koji prolazi kroz prirodu van grada (ne mislim na 200 na sat, već na brže od 50 :) )

OK, prvobitno su postavljeni na razdelnom ostrvu na obične ulične stubove za znake. E to je neozbiljno, obzirom koliko je široka saobraćajnica, i čega tu sve ima. Logično mi je da budu veće table sa desne strane puta.., ako ništa drugo, taj mali "običan" može i da se propusti kada ga zakloni neko drugo vozilo.
Osim slepog poštovanja propisa (stavili smo jedan ulični znak i smo naš posao završili) postoji valjda i logika i dobra praksa? Pa imao i portale za semafore, zar ne bi bilo logično da stoje na njima?


@Laki72
Ogradu sam spomenuo je je logično da ako se dozvoljena brzina poveća na recimo 80, ograda treba da postoji kao zaštita od opasnosti koju predstavlja divljač, za koju nas znaci sada upozoravaju. Ako je ograničenje 50, ne treba ograda, ako je npr 80 (a vozi se 100) onda je potrebna.
 
Savska magistrala ili kako već , deklarisan kao Motoput (verovatno i zbog kategorija koje ne smeju tu da stupe) sa ograničenjem od 100 km/h koje se posle par desetina metara spušta na 80 km/h. Sa malim razdelnim ostrvom (izgleda mi uže nego to posle Pupinovog mosta) i metalnom ogradom između kolovoznih traka. Nigde ograde za divljač ili bilo šta slično.
Do pre desetak godina tu nije ni bilo te ograde već samo dupla puna linija.







Paralela ?
Samo da stave razdelnu ogradu (kakvu god) i ograničenje može sa 50 komotno na 80-100.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458121#p458121:30ulci7t je napisao(la):
Žika » 13 Jun 2017 09:53 am[/url]":30ulci7t]
...Nigde ograde za divljač ili bilo šta slično....


Sve je to OK, ne sporim, ali na "ST" su na više mesta postavili znake za opasnost od pretrčavanja divljači - dakle neko smatra da opasnost postoji.
Čini mi se da tih znakova i ima najviše, i zato sam i spomenuo ogradu.
 
Meni je veliki srndać izleteo prilikom prve vožnje na toj deonici pre 2 godine i to noću. Nije baš bilo prijatno. Opet, takve situacije sam imao i na raznim magistralnim putevima gde je ograničenje 90 (a stoje upozorenja na divljač).

Još davno smo apsolvirali da je ograničenje od 50km/h stavljeno zbog greške CIP-a u projektovanju razdelnog ostrva. Jedino prihvatljivo rešenje za nas i naše neprijatelje u CIP-u, i arhineprijatelje upravljače puta, je da se stave metalne bankine ili betonske Jersey barijere. E sad, u tom prihvatljivom rešenju bi investitor (država) morao da dreši kesu, a njegov odgovor bi mogao ovako da se formuliše: "evo sa'ću - paz' da ne bi".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458057#p458057:2ddribtj je napisao(la):
Гага » Uto Jun 13, 2017 2:46 am[/url]":2ddribtj]@Бладе, једноставан одговор, зато што се рачуна као градска саобраћајница.

To nije agument.

Sta ce da bude u buducnosti, blizoj ili daljoj, to je pitanje...Sada je to sto je - deo obilaznice oko Beograda oko koje je njiva levo i desno izuzev malog parčeta kod ukrštanja sa Ovčanskim putem. Znaci danas, sutra moze da dodje neki stručnjak i da kaze: ,,Od sutra je 20km/h ogranicenje!,, I šta? Bunićemo se???
 
Da je bilo ograde možda bi ostao živ bez obzira koliko je brzo vozio. Nesreća 7.11.2016

Eno je i batajnička petlja sva razvaljena iako ima ograde. Ograda je sva izlupana i pokidana a ima i oborenih bandera.
Ograde baš zato i služe da spasu od ovih gore situacija.

Nema održavanja. Kad neko nešto napravi to ostaje tako i kad je odradilo posao ne mora opet. A može neko baš tu opet da udari. Šta će biti onda? Preleteće sa nadvožnjaka jer je mesto već bilo oslabljeno prvim udarom. Posle ti dokazuj da je već bilo krivo.

Npravili su polu-proizvod tj. polurešenje i onda ograničili na 50 km/h. Kad pogledaš i batajničkim drumom može da se vozi 80km/h a ako izletiš može i platan da ti uđe na vrata. Bilo je i toga al to je drum a ovo je odvojeni 3+3 u njivama. Ima divljači ali ima i osvetljenje pa koliko toliko je bezbednije. Opštine Zemun i Borča treba da se udruže i dorade projekat do kraja kako treba. Čoveče koliko se samo klati 85-tica sa 50km/h а bar bi mogao 60-80km/h da ide tuda. Cela da se prođe po propisu treba ~30 min. Neko će pre stići Pančevcem neko ovde ako poštuje to.
 
Gradski bus ima zakonsko ograničenje 50 km/h.
Brzina ubija. Ko zna kako bi prošao taj sa Puntom da je bila ograda. Nije redak slučaj i da probiju ogradu i u suprotnoj traci naprave lom.
Bezbednija je betonska ograda pogotovo za teretna vozila mada je sigurno daleko i skuplja.
 
Ajd za autobus i nekako razumem. Najbolje bi bilo Jersey barijere da stave a što se tiče tih teretnih vozila ista bi mogla lako da izlete i desno na biciklističko pešačku stazu jer kamioni i idu više desno.

U startu je greška jer po projektu je rađeno kao gradska saobraćajnica i otuda to 50km/h što je potpuno neopravdano jer veći deo ne prolazi kroz naseljeno mesto. Ograničenje su mogli da stave na prilzu mostu i u Zemunu, zrenjaninskoj petlji, raskrsnici u Ovči ili sa Pančevačkim putem. Ako ništa drugo bar jer moglo biti 80km/h ali da se ogradilo. Ovako oni su se ogradili o normalnom razumu i napravili na 50km/h.
 
Nek naprave paralelne saobraćajnice za buduća skladišta , komercijalni sadržaj, naselja i za biciklističke staze/ trotoare. I ograničenje može komotno na 80-100.
 
Vrh