Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Ево шта има ново на Пупиновом мосту. Каква је то вежба "пропадања", први пут чујем !

ВЕЖБАО "ПРОПАДАЊА": Дечак (15) повређен приликом пада са Пупиновог моста
С.С. | 27. октобар 2016. 11:18 > 12:55 | Коментара: 5
Ученик Саобраћајно техничке школе у Земуну Н.Д. (15) повређен је јутрос на Пупиновом мосту приликом вежбања "пропадања" између две траке на почетку моста, у смеру ка Борчи

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%82%D0%B0
 
ухватиш се за две шипке, испружиш ноге, и онда се спушташ доле, па се онда подижеш (као згибови, само контра). иначе, дечак је, као и слични људи који праве глупости, бу****
 
3d90103d78c9cb55167844947b2860b8.jpg


Poslato sa telefona
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413255#p413255:wn53pfjj je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Okt 28, 2016 6:50 am[/url]":wn53pfjj]ухватиш се за две шипке, испружиш ноге, и онда се спушташ доле, па се онда подижеш (као згибови, само контра). иначе, дечак је, као и слични људи који праве глупости, бу****
Dzoni ne budi strog on je samo decak od 15 godina a ludosti idu sa godinama.
 
Sve je to dokazivanje pred ortacima i matrijal za hvalisanje.
Bufimo iskreni svi smo u vecoj ili manjoj meri radili raxne stvari iz istog razloga samo je neko manje, a neko vise obazriv na posledice...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413318#p413318:20vk4uzg je napisao(la):
bl3y4 » 28 Oct 2016 03:10 pm[/url]":20vk4uzg]Sve je to dokazivanje pred ortacima i matrijal za hvalisanje.
Bufimo iskreni svi smo u vecoj ili manjoj meri radili raxne stvari iz istog razloga samo je neko manje, a neko vise obazriv na posledice...

+1 Definitivno smo svi pravili pizdarije kao klinci, ne treba osudjivati.
 
Samo sto je neko prosao sa posledicama, vecim ili manjim, a neko je imao srece da mu ne ostanu nikakve posledice.
 
Rekao bih prve zrtve loseg projektovanja. Skupo im je bilo da postave dzersije ili jos bolje bankine u razdelnom delu a da ne pominjem stubove rasvete.
 
Kako je ovo sramotno projektovano, samo je bilo pitanje vremena.

Zaista mi je krivo što moram da napišem hejterski komentar, i što je ova deonica ovako izgrađena, ali najgore od svega su nesreće, povrede i smrt, koje su odgovornijim projektovanjem i izgradnjom mogli da se izbegnu.

Nema tih ograničenja, radara i policijske represije koji će sprečiti ovakve naopake situacije. Samo projektna i građevinska prepravka kompletne deonice.
 
Pored toga sto nema bankina ljudi koji su projektovali ovo cudo su iz nekoga razloga uradili i ovo:
https://www.google.rs/maps/@44.8875...wPeFCTMgpnk6Bo4dpE8g!2e0!7i13312!8i6656?hl=en
Odjednom dolazi do promene pravca kao da nije moglo 100-300m ranije da se krene sa tom promenom i da ona bude postepena, a ne ovako divljacki.
- Moram da napomenem da ovo ne predstavlja problem ako se ide 40-50km/h ali ako se ide preko 80km/h bas nije prijatno...
Slika:
OwcSDn.jpg
 
Samo je bilo pitanje vremena kada će neko na ovoje deonici zbog lošeg tehničkog izvođenja da pogine. Iako je verovatno čovek išao većom brzinom od dozvoljene, očita je greška projektanta puta ali postoji i greška saobraćajne policije zbog toča što retko kada kontroliše brzinu na ovom putu iako prekoračenja brzine ima na pretek.

Sada lepo porodica treba da tuži sve redom pa da se dokaže čija je krivica, a ovde bi se pre ili kasnije lako dokazala krivica projektanta. Ako samo jedan projektant ode u zatvor ostali ima da se u...u u gaće i da paze dobro šta prokektuju.
 
Iskljucivo projektante na robiju.

Nije poenta ni radari da se postave pa da se puni budzet i uzimaju dozvole na putu gde covek moze samo da razmislja o samoubistvu pri 50km/h.

Ali ce izgleda opet narod da ispasta tako sto ce da nakrkaju radare..

Sent from my LG G4
 
Ja tvrdim da je svaka voznja ispod 80 na ovoj deonici nebezbedna. Bezbednije je ovde voziti 120, nego 50. Verujem da me svi razumete.
 
Iako na forumu vlada prilično pozitivno mišljenje o ovom projektu, zato što je urađen u roku, bez kredita za ubrzavanje radova i sličnih afera. Ali iz mog ugla ovo je potpuno užasan projekat. Sama ideja o izmeštanju teretnog saobraćaja u ovaj deo grada je katastrofalna. Raskrsnica sa Cara Dušana i obična semaforizovana sa bivšom lakat krivinom još više. A kruna svega put sa 3 trake po sred ravnice na kojem je zbog tehničkih karakteristika ograničenje 50 km/h, posledice čega vidimo na ovom primeru.
 
Bolje sto je tranzit tu, nego tamo gde je bio pre. To sto deo od silaza sa mosta do ,,Zmaja,, nije resen kako bi trebalo, je druga prica.
 
Rešenje je jednostavno, da se postavi uz razdelno ostrvo jersey betonska ograda ili čelični odbijači koji bi razdvojili i proširili razdelno ostrvo, a da se krajnje desna (treća traka) suzi i prenameni u zaustavnu. Imali bi neku vrstu motoputa sa semaforima i ograničenjem 100 km/h, a pred semaforima bi bilo ograničenje 70 km/h.
 
Zna li neko da li se planira izgradnja puta od BGa do Zrenjanina?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415240#p415240:26276ndn je napisao(la):
Biciklistkinja » Mon Nov 07, 2016 7:36 pm[/url]":26276ndn]
Sada lepo porodica treba da tuži sve redom pa da se dokaže čija je krivica, a ovde bi se pre ili kasnije lako dokazala krivica projektanta. Ako samo jedan projektant ode u zatvor ostali ima da se u...u u gaće i da paze dobro šta prokektuju.
Dobro, i ja isto mislim da je projekat uzasan i da ima milion problema, al da budemo realni - on je vozio jedno 150km/h cim je onako poleteo i obmotao se oko bandere. Jedna su prica ljudi koji krse to smesno ogranicenje pa idu 80, 100, pa i 120, al i ovaj ga je preterao sa divljanjem. To sto je nastradao ne pere ga od krivice za udes...
 
Mala digresija o putokazima.
99% sam siguran da su postojali putokazi kod stare lakat krivine IZNAD puta (kad dolaziš od autoputa)
Poslednjih par meseci ih nema, samo su sa desne strane. Problem je što ima dosta kamiona od kojih se putokazi ne vide.

Poslato sa telefona
 
Slične raskrsnice u Sloveniji su ovako urađene.
Svaki smer puta ima svoj semafor i tablu.
Malo fali kod nas da bude put lepo označen ali to malo mnogo kvari opšti utisak.

 
Vrh