[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371397#p371397:36h7lqu0 je napisao(la):
Stomatolog » Sat Feb 13, 2016 1:28 pm[/url]":36h7lqu0]Nisam stručnjak ali ovaj problem bi ja resio na sledeći način:
1.
Postaviti table na Pančevačkom mostu i na Pančevačkom putu iz pravca Pančeva i Beograda koje usmeravaju saobraćaj prema Zrenjaninu, Novom Sadu, Sremskoj Mitrovici, za kamione i prema Nišu na severnu tangentu.
2.
Zabranio bi saobraćaj svim vozilina preko 3,5t na putu za Zrenjanin kroz Borču. Znači samo uz posebnu dozvolu bi dozvolio vozilima preko 3,5t prolaz tim putem (naprimer za dostavu).
3.
Petlja 'Zmaj' mora biti proširena u punu i klasičnu detelinu iz više razloga. Prvi zbog saobraćaja ka Banatu preko severne tangente, a drugi zbog izgradnje pristupnih saobraćajnica mostu na Adi i povećanjem saobraćaja na potezu most na Adi, Tošin Bunar, Marka Dobrovića, Nikole Čelebonovića, a i zbog carinskog terminala, Kvantaške pijace i budućih objekata u tom delu grada.
4.
Na svim semaforima na severnoj tangenti postaviti indukcioni sistem za prepoznavanje vozila na sporednim pravcima, tako da sporedne i manje prometne ulice koje se ulivaju na severnu tangentu dobiju zeleno svetno na semaforu samo kada zaista ima neko vozilo koje zeli da se uključi.
5.
Pri prelasku Pupinovog mosta iz pravca Borče drastično ograničenjima i svetlostnim znacima usporiti saobraćaj i produžiti traku za skretanje ka Zemunu. Ovo dvoje iz razloga bezbednosti pošto dok prelaziš most ne vidiš kakvo je stanje na raskrsnici sa ulicom Cara Dušana, da li je kolona, koje je svetlo na semaforu, a ljudi se često zalete velikom brzinom ne očekivajući crveno ili kolonu. A traku za skretanje ka Zemunu treba produžiti iz razloga da mnogo vozila skreće ka Zemunu iz pravca Borče i često se desi da je leva traka za pravo ka autoputu blokirana samim time se smanjuje protočnost raskrsnice.
6.
Autoput kroz Beograd od Šimanovaca do Vrčina je 2+2 sa zaustavnim trakama. Tako da ako je problem u širini ostrva između leve i desne trake severne tangente, predlažem sledeće rešenje. Da se postavi uz ostrvo jersey betonska ograda ili čelični odbijači koji bi razdvojili i prosirili ostrvo, a da se krajnje desna (treća traka) suzi i prenameni u zaustavnu. Imali bi neku vrstu autoputa (motoputa) sa semaforima i ograničenjem 100 ili 110 km/h, a pred semaforima bi bilo ograničenje 70 ili 80km/h. Ako za obim saobraćaja autoputem kroz Beograd bez još uvek izgrađene autoput obilaznice oko Beograda su dovoljne 2+2 trake plus zaustavna, biće dovoljno i 2+2 plus zaustavna za severnu tangentu. A zbog povećanja saobraćaja u budućnosti ne treba brinuti zato što će se deo saobraćaja preusmeriti i na južnu autoput obilaznicu oko Beograda koja će ići sve do Pančeva.