Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Verujem da, ako ne svi, onda skoro svi na ovom forumu znate onu deonicu u Makedoniji na delu gde je magistrala, između dve deonice auto puta, kada se vraćate na jednom mestu gde je ogranicenje 100. Pritom je klasična magistrala sa jednom trakom po smeru.

DA LI JE TA DEONICA BEZBEDNIJA OD BEOGRADSKE SMT, GDE JE OGRANICENJE DUPLO MANJE?

Tri vozne trake po smeru, njiva levo-njiva desno. Ako je problem razdelna ograda, hajde da pisemo peticiju da se postave džersi barijere kao na Zr. putu. Svako ogranicenje ispod 100, pa čak i 120 je nasilje nad zdravim razumom. Ili da se dve vozne trake prosire, na račun krajnje desne, koja bi bila zaustavna.

To, po trenutnom stanju ne moze da bude gradska saobraćajnica, ni po kom osnovu. To je trazitna deonica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371397#p371397:36h7lqu0 je napisao(la):
Stomatolog » Sat Feb 13, 2016 1:28 pm[/url]":36h7lqu0]Nisam stručnjak ali ovaj problem bi ja resio na sledeći način:
1.
Postaviti table na Pančevačkom mostu i na Pančevačkom putu iz pravca Pančeva i Beograda koje usmeravaju saobraćaj prema Zrenjaninu, Novom Sadu, Sremskoj Mitrovici, za kamione i prema Nišu na severnu tangentu.
2.
Zabranio bi saobraćaj svim vozilina preko 3,5t na putu za Zrenjanin kroz Borču. Znači samo uz posebnu dozvolu bi dozvolio vozilima preko 3,5t prolaz tim putem (naprimer za dostavu).
3.
Petlja 'Zmaj' mora biti proširena u punu i klasičnu detelinu iz više razloga. Prvi zbog saobraćaja ka Banatu preko severne tangente, a drugi zbog izgradnje pristupnih saobraćajnica mostu na Adi i povećanjem saobraćaja na potezu most na Adi, Tošin Bunar, Marka Dobrovića, Nikole Čelebonovića, a i zbog carinskog terminala, Kvantaške pijace i budućih objekata u tom delu grada.
4.
Na svim semaforima na severnoj tangenti postaviti indukcioni sistem za prepoznavanje vozila na sporednim pravcima, tako da sporedne i manje prometne ulice koje se ulivaju na severnu tangentu dobiju zeleno svetno na semaforu samo kada zaista ima neko vozilo koje zeli da se uključi.
5.
Pri prelasku Pupinovog mosta iz pravca Borče drastično ograničenjima i svetlostnim znacima usporiti saobraćaj i produžiti traku za skretanje ka Zemunu. Ovo dvoje iz razloga bezbednosti pošto dok prelaziš most ne vidiš kakvo je stanje na raskrsnici sa ulicom Cara Dušana, da li je kolona, koje je svetlo na semaforu, a ljudi se često zalete velikom brzinom ne očekivajući crveno ili kolonu. A traku za skretanje ka Zemunu treba produžiti iz razloga da mnogo vozila skreće ka Zemunu iz pravca Borče i često se desi da je leva traka za pravo ka autoputu blokirana samim time se smanjuje protočnost raskrsnice.
6.
Autoput kroz Beograd od Šimanovaca do Vrčina je 2+2 sa zaustavnim trakama. Tako da ako je problem u širini ostrva između leve i desne trake severne tangente, predlažem sledeće rešenje. Da se postavi uz ostrvo jersey betonska ograda ili čelični odbijači koji bi razdvojili i prosirili ostrvo, a da se krajnje desna (treća traka) suzi i prenameni u zaustavnu. Imali bi neku vrstu autoputa (motoputa) sa semaforima i ograničenjem 100 ili 110 km/h, a pred semaforima bi bilo ograničenje 70 ili 80km/h. Ako za obim saobraćaja autoputem kroz Beograd bez još uvek izgrađene autoput obilaznice oko Beograda su dovoljne 2+2 trake plus zaustavna, biće dovoljno i 2+2 plus zaustavna za severnu tangentu. A zbog povećanja saobraćaja u budućnosti ne treba brinuti zato što će se deo saobraćaja preusmeriti i na južnu autoput obilaznicu oko Beograda koja će ići sve do Pančeva.

Pre osam meseci sam ja već napisao kako rešiti probleme ali šta vredi kada mene niko ne sluša...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408489#p408489:15s3kcw9 je napisao(la):
JoeBG » 01 Окт 2016 09:08 am[/url]":15s3kcw9]Meni uopšte nije jasna ta priča sa ograničenjem od 50km/h. Od Pupinovog mosta do Zrenjaninskog puta nema semafora. Kao, problem je uska razdelna traka zbog čega nema ni bankina, pa vozila mogu da prelete u suprotnu traku?! A kako na Ibarskoj koja je celom duzinom 1+1 imamo deonice sa ograničenjem 80km/h. Tu vozila ne mogu da predju u suprotnu traku? Zapravo vise su u suprotnoj nego u svojoj zbog preticanja. :)
Može li neko da objasni? Samo bez priče da je to gradska deonica . Cak je i Rebic (tada nacelnik saobraćajne policije) rekao da je ta priča smešna.
Da li to znači da će cela buduća SMT, kao i UMP biti sa ograničenjem 50km/h?!
СМТ и јесте градска саобраћајница.
УМП јесте и биће градска саобраћајница.
 
Veceras su opet čekali na istom mestu.

Gago,
Gradska moze da bude jedino u smislu da je deo obilaznice oko ovog grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408590#p408590:ef2adgik je napisao(la):
Гага » Ned Okt 02, 2016 12:29 am[/url]":ef2adgik]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408489#p408489:ef2adgik je napisao(la):
JoeBG » 01 Окт 2016 09:08 am[/url]":ef2adgik]Meni uopšte nije jasna ta priča sa ograničenjem od 50km/h. Od Pupinovog mosta do Zrenjaninskog puta nema semafora. Kao, problem je uska razdelna traka zbog čega nema ni bankina, pa vozila mogu da prelete u suprotnu traku?! A kako na Ibarskoj koja je celom duzinom 1+1 imamo deonice sa ograničenjem 80km/h. Tu vozila ne mogu da predju u suprotnu traku? Zapravo vise su u suprotnoj nego u svojoj zbog preticanja. :)
Može li neko da objasni? Samo bez priče da je to gradska deonica . Cak je i Rebic (tada nacelnik saobraćajne policije) rekao da je ta priča smešna.
Da li to znači da će cela buduća SMT, kao i UMP biti sa ograničenjem 50km/h?!
СМТ и јесте градска саобраћајница.
УМП јесте и биће градска саобраћајница.

Pa kakve to ima veze sa mojim pitanjem? I autoput kroz Beograd je gradska deonica pa je ogranicenje 80km/h, a na nekim mestima i 100km/h. Ako postoji nezavisnost saobracaja, ogranicenje moze ici i iznad 50km/h u gradu.
 
Smt je bezbednija deonica od autoputa kroz Beograd.

Kako su podmuklo stali, kod Zrenjaninske petlje, da ih ne vide ovi koji dolaze iz pravca Ovče i Pančevačkog puta. Posto se ne vide dok se ne dođe na vrh petlje, a pre nje je pravac, pa se ljudi zalete.
 
JoeBG":36slxyzl je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408590#p408590 je napisao(la):
Гага » Ned Okt 02, 2016 12:29 am[/url]":36slxyzl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408489#p408489 je napisao(la):
JoeBG » 01 Окт 2016 09:08 am[/url]":36slxyzl]Meni uopšte nije jasna ta priča sa ograničenjem od 50km/h. Od Pupinovog mosta do Zrenjaninskog puta nema semafora. Kao, problem je uska razdelna traka zbog čega nema ni bankina, pa vozila mogu da prelete u suprotnu traku?! A kako na Ibarskoj koja je celom duzinom 1+1 imamo deonice sa ograničenjem 80km/h. Tu vozila ne mogu da predju u suprotnu traku? Zapravo vise su u suprotnoj nego u svojoj zbog preticanja. :)
Može li neko da objasni? Samo bez priče da je to gradska deonica . Cak je i Rebic (tada nacelnik saobraćajne policije) rekao da je ta priča smešna.
Da li to znači da će cela buduća SMT, kao i UMP biti sa ograničenjem 50km/h?!
СМТ и јесте градска саобраћајница.
УМП јесте и биће градска саобраћајница.

Pa kakve to ima veze sa mojim pitanjem? I autoput kroz Beograd je gradska deonica pa je ogranicenje 80km/h, a na nekim mestima i 100km/h. Ako postoji nezavisnost saobracaja, ogranicenje moze ici i iznad 50km/h u gradu.
Velike veze.

Bilo je reči na forumu čitaj temu nemoj se samo ubacivati kao padobranac da se zbog tebe ponavlja vrć napisano.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Ипак нема везе. Т6 је градска саобраћајница, па је ограничење 60, а не 50, као и на делу НС аутопута од Нове Галенике до Батајнице (ту би могло, одмах, 80). Иза Аде, ка Железнику је 80. У закону пише да и у граду може да се одреди веће ограничење, ако услови дозвољавају. А Северна тангента чак није ни пут кроз насељено место, па би ту по дефиницији морало да стоји 80 км/х (а реално, требало је градити за 120 км/х).

Е, сад, Мост на Ади и приступне петље су изграђени за рачунску брзину од 80 км/х и, гле чуда, нико ни не вози спорије. А ограничење 50... Ниђе везе, ни логике. Антисистем.

Другим речима: нелогичним правилима наша држава тера возаче да крше прописе, односно, сама производи лоше грађане. То је и суштина ове државе.
 
Јесте ли прочитали ову баш малоумну "неслану шалу" идиотских дневних новина Ало (ако се уопште могу назвати новине!) и ткз. аутора ове вести М.С.П.. Ово је више вређање људи, а ако је ово њима забава, свака им част.

UVREĐENI Kinezi odnose most Zemun - Borča!
Autor: M. S. P. | 02.10.2016. 07:00

Vlada Kine i kompanija „Čajna roud end bridž korporejšn“ odlučili su da rastave i odnesu most Zemun-Borča, saznaje „Alo!“.
Problem je nastao zbog činjenice da za 22 meseca, koliko je u upotrebi, taj most nije ni blizu po popularnosti kod srpskih samoubica, koje i dalje preferiraju Brankov most.
- Uvređeni su. Do koske! Kineski most je kudikamo viši od Brankovog, voda ispod njega je dublja, svi uslovi za kvalitetno samoubistvo iz prvog pokušaja su ispunjeni, a domaće samoubice ga ignorišu. Kinezi su bili ubeđeni da će ovim mostom pokazati evropskim samoubicama da su njihovi građevinci zaslužili da rade mostove po EU, ali se ispostavilo da su srpski depresivci jednostavno navikli na Brankov most. Uvređeni odnosom prema mostu, Kinezi su odlučili da ga rastave i odnesu u neku drugu depresivnu zemlju, u kojoj će ljudi ceniti njihov trud - otkriva naš izvor.
OVO SU IZMIŠLJENJE VESTI KOJE SLUŽE SAMO ZA ZABAVU

http://www.alo.rs/kinezi-odnose-most-zemun-borca/74041
 
Mora da su ponosni u svom retardiranom kolektivu zbog ovog clanka.

Sent from my LG G4
 
@Саво, послао сам нешто сличан коментар овима у редакцији, који си ти сад написао, иначе обично не шаљем коментаре, али ово нисам могао да издржим да им не напишем. Наравно нису објавили, а нисам се ни надао томе.
Имаш укњижен плусићћћ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408786#p408786:2xxc8iis je napisao(la):
Гага » 03 Oct 2016 11:23 am[/url]":2xxc8iis]@Саво, послао сам нешто сличан коментар овима у редакцији, који си ти сад написао, иначе обично не шаљем коментаре, али ово нисам могао да издржим да им не напишем. Наравно нису објавили, а нисам се ни надао томе.
Имаш укњижен плусићћћ.
E pa upravo je to i jedini cilj teksta. Sada mogu da se pohvale: Imali smo xxxxxxx hitova, xxxx sekundi zadržavanja na stranici, xxxxx različitih korisnika, xxxx komentara. Nije bitno da li su pozitivni ili negativni, samo je bitno da se generiše veliki saobraćaj, a to je ono što prodaje oglasni prostor. Dakle što manje pažnje, to bolje po nas.

Please don't feed the troll.
 
Da, da, saobraćajna policija je tu da smanji udese i ubrza saobraćaj što je u interesu svih, ili je "budžet" (bar da ide u neki namenski budžet) ipak bitniji od svega ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409194#p409194:2gw8chbw je napisao(la):
nmilic » 05.Oct.2016/4:03 pm[/url]":2gw8chbw]Da, da, saobraćajna policija je tu da smanji udese i ubrza saobraćaj što je u interesu svih, ili je "budžet" (bar da ide u neki namenski budžet) ipak bitniji od svega ?
Da napune svoje dzepove, a ne drzavnu kasu.
Svi znamo kako se kod nas resava problem kada te zaustavi saobracajac.
Inace evo pregleda koliko su puta bili na putu Zemun - Borca za poslednjih mesec/dva:
cb6voq.jpg

~ Ovo su samo patrole koje su prijavljene od strane vozaca
~ Detaljniji prikaz starih lokacija patrola na: https://policija.itradionica.com/zarista.php
 
Na većem delu puta od petlje sa Zrenjanincem do mosta, kao i na samom Pupinovom mostu, ne radi rasveta :notok:

Kad pre se sje*******ala, svaka im čast :D
 
Ima i objasnjenje, jedni nisu nadlezni (nije uradjen teh prijem) a drugi su zavrsili posao i otisli dalje. Nasa posla.
 
Pitanje je kako je definisano pitanje garancije, tj. da li je definisan rok u kome treba da otklone nedostatak.

Ovde očigledno izvođači moraju u cenu da uključe i fizičko tehničko obezbeđenje do tehničkog prijema, tj. dok traje garancija.
 
Sa jednog portala, nije bas neki ali mozda je vest i tacna:
"Ko se vozi Pupinovim mostom od decembra 2014. godine sada može da odahne - Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture je izdalo Rešenje o upotrebnoj dozvoli 28. juna 2016. Iz pomenutog Ministarstva je saopšteno i da upotrebnu dozvolu imaju i pristupne saobraćajnice, a da je Rešenje o upotrebnoj dozvoli dostupno na internet stranici Ministarstva - http://www.mgsi.gov.rs"
 
Da li je neko skoro isao na most? Kazu da je situacija ispod mosta sa Zemunske strane mnogo losa. Potpuno u grafitima, neuredjeno. Zaudara na urin i fekalije, pa cak i velika kolicina smeca. Je li to istina? Meni je nazalost daleko da odem da pogledam, a nemam posla usput.
 
i stalno ce biti uneredjena
sve dok se se ne uradi projekat i samo spajanja pešačke staze
Zemunski kej - Široka Staza - Pupinov most
:grand:
 
Za izgradnju pešaćke staze
Pupinov most.- Široka staza - Zemunski kej
i ja sam posumljao u ostvarljivost
kad sam preko googla video taj deo desne obale Dunava
načičkanu sa malim priv. bazenima i popriličan broj privat. pristaništa
eto
sta tu ima ko da se šeta.... i da im kvari privatnu uživanciju :mrgreen:
 
Vrh