Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Pa neka ide putarina na sve ali onda nema godisnje naknade za registraciju ili trebamo sve da placamo po dva tri puta kao nekada uvodjenje fiksnog?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396851#p396851:3a82cx9n je napisao(la):
Пантограф » Pon Jul 11, 2016 7:01 pm[/url]":3a82cx9n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396768#p396768:3a82cx9n je napisao(la):
Blade » 11 Jul 2016 11:39 am[/url]":3a82cx9n]Tek sada, kada ovaj pravac funkcioniše od Pančevačkog puta do Zemuna, vidim koliko smo sve vreme kruzili dok nije postojao. I ne mogu da verujem da ni jedna vlast do sada nije htela da ga napravi. Pošto mi vređa inteligenciju da se nijedna nije setila. Ne treba da budeš ni nešto previše školovan, ni pametan, da bi zakjučio da je tu trebao da se napravi putni pravac.

Pre neki dan u sred popodnevnog spica skrenem sa PA puta ka Zemunu, stigao na drugi kraj za manje od 15 minuta. A da sam išao kroz grad, uz svu sreću, ne verujem da bi bilo ispod 45. A kada je gužva, pitaj Boga.


Е, сад да се надовежем на овај пост, имајући у виду и неке које си постављао на другим темама :)

Дакле, да је благовремено предвиђен другачији модел финансирања, тј. да се скромни, трипут ужи мост Земун - Борча отплаћивао од мостарине, он је сасвим реално могао да буде отворен за саобраћај негде око 1970. године. Отплатио би се отприлике до 1987, тада би могао да се догради мост близанац, а кад се и он отплати, око 1999. - да се укине наплата. Или, да се не наплати, него да се паре користе за градњу неког другог моста, пута, тунела... (кад имамо паре, можемо и да их делимо)

Ето зашто по свету постоје путарине, мостарине и разни модели изградње инфраструктуре, услед којих су те земље саобраћајно знатно боље повезане од наше.

Kad ja budem imao standard kao građani u tim zemljama o kojima ti pričaš, možda će tvoja priča imati težinu. Kažem MOŽDA. I ostajem pri svome da već dovoljno plaćamo državi kroz registracije, postojeće putarine i ostalo. Mnoge bi stvari trebale da se promene da bi mi bili kompatibilni sa tim državama u svakom smislu, pa i u tom.

Da se pare koje nam država naplati ovo što sam naveo koriste za pokrivanje troškova onoga što nam ona ustupljuje i unapređenje istog, ljudi bi to prepoznali i ne bi se bunili. Ovako, pošto i slep vidi i gluv čuje da nije tako, nego otplaćujemo kredite tri-četiri puta više nego što bi trebalo, a preko toga pojede maca, naravno da se bunimo. Pošto nam je preko glava da budemo robovi sistema koji nam maže oči.
 
Ja sam uveren da para ima dovoljno, samo što se troše na gubitaše (stari JAT, Bor, Železara) umesto na bitne stvari.

"Kraduckanje" mi toliko i ne smeta kao to koliko je para spucano zarad nekog socijalnog mira (ili čega već). Daleko od toga da branim "kraduckanje", ali mislim da se to radi i u "normalnim" zemljama i da iznos koji političari uzmu nije toliko velik upoređujući sa npr, gubicama koje pravi Bor ili Železara.
 
Ja bih recimo prelazak mostq Vinča Pančevo rado platio.
Ali imajući u vidu da kad igra košarkaška reprzentacija za 400 din bude 10-15000 ljudi a kad je džaba otimaju se za karte, mislim da ta rabota ne bi prošla.
 
ја не знам да ли би икад у животу дошао у ситуацију да користим мост винча-панчево.
 
Verovatno zato što ne ziviš blizu i ništa bitno gde češće ideš ti nije u blizini budućeg mosta.
 
A isto mislim i za SMT most preko Ade Huje.
S tim sto kad se on izgradi treba zabraniti kamionima tezim od recimo 5 ili 10 tona da koriste Pancevac
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396863#p396863:1yehaaug je napisao(la):
Blade » 11 Jul 2016 08:21 pm[/url]":1yehaaug]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396851#p396851:1yehaaug je napisao(la):
Пантограф » Pon Jul 11, 2016 7:01 pm[/url]":1yehaaug]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396768#p396768:1yehaaug je napisao(la):
Blade » 11 Jul 2016 11:39 am[/url]":1yehaaug]Tek sada, kada ovaj pravac funkcioniše od Pančevačkog puta do Zemuna, vidim koliko smo sve vreme kruzili dok nije postojao. I ne mogu da verujem da ni jedna vlast do sada nije htela da ga napravi. Pošto mi vređa inteligenciju da se nijedna nije setila. Ne treba da budeš ni nešto previše školovan, ni pametan, da bi zakjučio da je tu trebao da se napravi putni pravac.

Pre neki dan u sred popodnevnog spica skrenem sa PA puta ka Zemunu, stigao na drugi kraj za manje od 15 minuta. A da sam išao kroz grad, uz svu sreću, ne verujem da bi bilo ispod 45. A kada je gužva, pitaj Boga.


Е, сад да се надовежем на овај пост, имајући у виду и неке које си постављао на другим темама :)

Дакле, да је благовремено предвиђен другачији модел финансирања, тј. да се скромни, трипут ужи мост Земун - Борча отплаћивао од мостарине, он је сасвим реално могао да буде отворен за саобраћај негде око 1970. године. Отплатио би се отприлике до 1987, тада би могао да се догради мост близанац, а кад се и он отплати, око 1999. - да се укине наплата. Или, да се не наплати, него да се паре користе за градњу неког другог моста, пута, тунела... (кад имамо паре, можемо и да их делимо)

Ето зашто по свету постоје путарине, мостарине и разни модели изградње инфраструктуре, услед којих су те земље саобраћајно знатно боље повезане од наше.

Kad ja budem imao standard kao građani u tim zemljama o kojima ti pričaš, možda će tvoja priča imati težinu. Kažem MOŽDA. I ostajem pri svome da već dovoljno plaćamo državi kroz registracije, postojeće putarine i ostalo. Mnoge bi stvari trebale da se promene da bi mi bili kompatibilni sa tim državama u svakom smislu, pa i u tom.

Da se pare koje nam država naplati ovo što sam naveo koriste za pokrivanje troškova onoga što nam ona ustupljuje i unapređenje istog, ljudi bi to prepoznali i ne bi se bunili. Ovako, pošto i slep vidi i gluv čuje da nije tako, nego otplaćujemo kredite tri-četiri puta više nego što bi trebalo, a preko toga pojede maca, naravno da se bunimo. Pošto nam je preko glava da budemo robovi sistema koji nam maže oči.


Zapravo, u modelu razvoja koji sam pomenuo ti bi imao više para nego što imaš sada: ako bi, primera radi, sada imao 60 godina (a cenim da ipak imaš manje :) ), već 40 godina bi bio u mogućnosti da iz Banata ka Sremu ne voziš preko Pančevca i kroz centar Beograda. Plaćao bi mostarinu, ali bi ušteda svakako bila tu. Ovako si 38 godfina vozio kroz centar, a tek, koliko, dve godine, ideš preko Pupina besplatno. Tako se zaostaje, tako se ne koriste šanse, tako se postaje siromašniji.
 
Zavisi i koliko bi to kostalo, nacin naplate i sl. Ne bi smelo da pravi zastoje.
Moji rodjaci kad idu iz Vrsca za aerodrom, slave novi most svaki put :)
 
Znaš, kad može u Njujorku da funkcioniše, cenim da je moglo i kod Saobraćajne škole u Zemunu :wink:

Naravno, Zemun - Borča je sad gotova stvar (hvala Bogu), ali ne vidim razlog da se po istom modelu, preko koncesije ili javno-privatnog partnerstva, ne sagradi most preko Ade huje. Ili kod Vinče. Ili oba.
 
Pantografe,
Ja ne kazem da taj tvoj model nije ispravan. Ovako kroz priču, tako i deluje, ali ja sve vreme pokušavam da ti kažem da on ne može da se inplementira u ovaj naš lopovsko-kaubojsko-pašalučki sistem. Tako da ispada džabe što je dobar. Ja bi najviše voleo da živim u državi koja me ne pljačka, nego mi naplaćuje realno ono što potrošim, plus da bi se izgradilo i unapredilo ono što koristim, što je u redu.
 
Pre neki dan dok sam vozio taštu i suprugu tim putem gledao sam afalt, i iskren da budem čini mi se da sam video već par rupica u nastajanju ...
malo mi je teško da poverujem da su lagano počele da se stvaraju udarne rupe ...
inače jedna bandera je već ošišana tj, srušena od strane nekog vozača koji je "sporo" vozio
 
Редовна радарска контрола саобраћаја, на делу северне тангенте после петље Ковилово, а у правцу панчевачког пута, јуче - 11. август о.г. Акција "друг на путу" :) помаже, из супротног правца 90% возача аблендује и након тога сви смо полако успоравали до "законски" прописаних 50 км/час + 10-15% дозвољеног прекорачења. :D
Pogledajte prilog 1
 
Sta se dogadja sa ogranicenjem? Ima li nekog napretka ili nekih vesti?
Zapravo.. Sta se dogadja sa celim tim putem? Ko ga odrzava?
Primetio sam da vec nekoliko bandera fali zbog udesa i naravno nisu zamenjene.
Takodje sam most polako pocinje da ima svoje zelenilo posto su svi slivnici puni zemlje i iz svakog raste barem 20-30cm trave i siblja..

Inace je policija je bas cesto tu...
Evo samo za poslednjih 5 dana ima 13 prijava da su zaustavljali:
i0gkUl.jpg

~ Postoji mogucnost da je ista patrola prijavljivana vise puta ali to ne mogu da znam sa sigurnoscu.
 
Koji su to paceri...Nema ništa protiv da se kontroliše brzina, ali da se ogranicenje podigne na zdravorazumno. I 80 je malo, 100 minimum, pa neka kontrolišu.
 
Rak rana srpskog odnosa prema javnoj imovini-ODRZAVANjE!!!!
 
Premali su prorezi na poklopcu šahta. Treba da bude krupniji prorez na ovako malom šahtu.
 
A ova neizmjenicno crno bjela boja to nije bilo od samog starta srbija krs put i drobnjakovic
 
Још једном ћу се осврнути на имбецилно ограничење брзине од 50 км/сат на овој саобраћајници, које указује на општи поремећај нашег система и логике у њему.

Наиме, ових дана сам се, игром случаја, сит навозао по бијелом Загребу и имао сам шта да видим: иако је, као и код нас, опште ограничење брзине у граду 50 км/сат, на загребачким авенијама (булеварима новобеоградског типа: дупли коловоз, травњак између њега и пешачке стазе, семафори, понеки пешачки прелаз и без семафора) брзина је ограничена углавном на 60, или чак на 70 км на сат! А, на Славонској авенији (бивши аутопут, 2+2 траке, семафори) - 80 км/х!

Према томе, господо управљачи, кратко и јасно: не зајебавајте више овај народ.
 
Pre neki dan, ko je zapazio, u pravcu ka Zemunu se prevrnuo kamion. Kazu da je razlog neprilagođena brzina. I sada ce verovatno tu češće stajati radar, pod izgovorom da je bezbednost na prvom mestu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406568#p406568:39kmw81c je napisao(la):
Пантограф » 19 Sep 2016 02:01 pm[/url]":39kmw81c]Још једном ћу се осврнути на имбецилно ограничење брзине од 50 км/сат на овој саобраћајници, које указује на општи поремећај нашег система и логике у њему.

Наиме, ових дана сам се, игром случаја, сит навозао по бијелом Загребу и имао сам шта да видим: иако је, као и код нас, опште ограничење брзине у граду 50 км/сат, на загребачким авенијама (булеварима новобеоградског типа: дупли коловоз, травњак између њега и пешачке стазе, семафори, понеки пешачки прелаз и без семафора) брзина је ограничена углавном на 60, или чак на 70 км на сат! А, на Славонској авенији (бивши аутопут, 2+2 траке, семафори) - 80 км/х!

Према томе, господо управљачи, кратко и јасно: не зајебавајте више овај народ.
Šta imamo da pričamo kada imamo raskrsnice u nivou i semafore ali zato sportski centar Kovilovo ima petlju. Racio ovde ne živi.
 
Sinoc na SMT, baš kod petlje sa Zrenjaninskim putem, policijska patrola. Pogledam ka njima, pošto sam bio u kontra smeru u odnosu na onaj gde su oni ,,pecali,, , mislio sam mozda je alkotest ili nesto drugo. Kad ono, lepo se vidi, radar. Ako zaustavljaju na 50, to je jajarenje, nema dalje. Koji su to paceri...Samo da se uzmu pare. A kome ce drugom, nego na stanovništvu okolnih naselja prema kojima se grad ponaša kao prema građanima drugog reda, kamiondžijama i sličnoj robovskoj klasi.
 
Meni uopšte nije jasna ta priča sa ograničenjem od 50km/h. Od Pupinovog mosta do Zrenjaninskog puta nema semafora. Kao, problem je uska razdelna traka zbog čega nema ni bankina, pa vozila mogu da prelete u suprotnu traku?! A kako na Ibarskoj koja je celom duzinom 1+1 imamo deonice sa ograničenjem 80km/h. Tu vozila ne mogu da predju u suprotnu traku? Zapravo vise su u suprotnoj nego u svojoj zbog preticanja. :)
Može li neko da objasni? Samo bez priče da je to gradska deonica . Cak je i Rebic (tada nacelnik saobraćajne policije) rekao da je ta priča smešna.
Da li to znači da će cela buduća SMT, kao i UMP biti sa ograničenjem 50km/h?!
 
Dozvoljena brzina kretanja vozila najprije zavisi od toga kako je saobracajnica projektovana. Saobracajnice za vece brzine imaju sire kolovozne trake, vece radijuse krivina i slicno a saobracajnice za manje brzine suprotno od toga. E sad, nagradno pitanje je - za koje brzine je projektovan SMT?

Ako je projektovan za 50km/h mozemo se samo zaliti na projekat a ne na saobracajnu policiju.
 
Vrh