[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396851#p396851:3a82cx9n je napisao(la):Пантограф » Pon Jul 11, 2016 7:01 pm[/url]":3a82cx9n][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396768#p396768:3a82cx9n je napisao(la):Blade » 11 Jul 2016 11:39 am[/url]":3a82cx9n]Tek sada, kada ovaj pravac funkcioniše od Pančevačkog puta do Zemuna, vidim koliko smo sve vreme kruzili dok nije postojao. I ne mogu da verujem da ni jedna vlast do sada nije htela da ga napravi. Pošto mi vređa inteligenciju da se nijedna nije setila. Ne treba da budeš ni nešto previše školovan, ni pametan, da bi zakjučio da je tu trebao da se napravi putni pravac.
Pre neki dan u sred popodnevnog spica skrenem sa PA puta ka Zemunu, stigao na drugi kraj za manje od 15 minuta. A da sam išao kroz grad, uz svu sreću, ne verujem da bi bilo ispod 45. A kada je gužva, pitaj Boga.
Е, сад да се надовежем на овај пост, имајући у виду и неке које си постављао на другим темама
Дакле, да је благовремено предвиђен другачији модел финансирања, тј. да се скромни, трипут ужи мост Земун - Борча отплаћивао од мостарине, он је сасвим реално могао да буде отворен за саобраћај негде око 1970. године. Отплатио би се отприлике до 1987, тада би могао да се догради мост близанац, а кад се и он отплати, око 1999. - да се укине наплата. Или, да се не наплати, него да се паре користе за градњу неког другог моста, пута, тунела... (кад имамо паре, можемо и да их делимо)
Ето зашто по свету постоје путарине, мостарине и разни модели изградње инфраструктуре, услед којих су те земље саобраћајно знатно боље повезане од наше.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396863#p396863:1yehaaug je napisao(la):Blade » 11 Jul 2016 08:21 pm[/url]":1yehaaug][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396851#p396851:1yehaaug je napisao(la):Пантограф » Pon Jul 11, 2016 7:01 pm[/url]":1yehaaug][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396768#p396768:1yehaaug je napisao(la):Blade » 11 Jul 2016 11:39 am[/url]":1yehaaug]Tek sada, kada ovaj pravac funkcioniše od Pančevačkog puta do Zemuna, vidim koliko smo sve vreme kruzili dok nije postojao. I ne mogu da verujem da ni jedna vlast do sada nije htela da ga napravi. Pošto mi vređa inteligenciju da se nijedna nije setila. Ne treba da budeš ni nešto previše školovan, ni pametan, da bi zakjučio da je tu trebao da se napravi putni pravac.
Pre neki dan u sred popodnevnog spica skrenem sa PA puta ka Zemunu, stigao na drugi kraj za manje od 15 minuta. A da sam išao kroz grad, uz svu sreću, ne verujem da bi bilo ispod 45. A kada je gužva, pitaj Boga.
Е, сад да се надовежем на овај пост, имајући у виду и неке које си постављао на другим темама
Дакле, да је благовремено предвиђен другачији модел финансирања, тј. да се скромни, трипут ужи мост Земун - Борча отплаћивао од мостарине, он је сасвим реално могао да буде отворен за саобраћај негде око 1970. године. Отплатио би се отприлике до 1987, тада би могао да се догради мост близанац, а кад се и он отплати, око 1999. - да се укине наплата. Или, да се не наплати, него да се паре користе за градњу неког другог моста, пута, тунела... (кад имамо паре, можемо и да их делимо)
Ето зашто по свету постоје путарине, мостарине и разни модели изградње инфраструктуре, услед којих су те земље саобраћајно знатно боље повезане од наше.
Kad ja budem imao standard kao građani u tim zemljama o kojima ti pričaš, možda će tvoja priča imati težinu. Kažem MOŽDA. I ostajem pri svome da već dovoljno plaćamo državi kroz registracije, postojeće putarine i ostalo. Mnoge bi stvari trebale da se promene da bi mi bili kompatibilni sa tim državama u svakom smislu, pa i u tom.
Da se pare koje nam država naplati ovo što sam naveo koriste za pokrivanje troškova onoga što nam ona ustupljuje i unapređenje istog, ljudi bi to prepoznali i ne bi se bunili. Ovako, pošto i slep vidi i gluv čuje da nije tako, nego otplaćujemo kredite tri-četiri puta više nego što bi trebalo, a preko toga pojede maca, naravno da se bunimo. Pošto nam je preko glava da budemo robovi sistema koji nam maže oči.
Šta imamo da pričamo kada imamo raskrsnice u nivou i semafore ali zato sportski centar Kovilovo ima petlju. Racio ovde ne živi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406568#p406568:39kmw81c je napisao(la):Пантограф » 19 Sep 2016 02:01 pm[/url]":39kmw81c]Још једном ћу се осврнути на имбецилно ограничење брзине од 50 км/сат на овој саобраћајници, које указује на општи поремећај нашег система и логике у њему.
Наиме, ових дана сам се, игром случаја, сит навозао по бијелом Загребу и имао сам шта да видим: иако је, као и код нас, опште ограничење брзине у граду 50 км/сат, на загребачким авенијама (булеварима новобеоградског типа: дупли коловоз, травњак између њега и пешачке стазе, семафори, понеки пешачки прелаз и без семафора) брзина је ограничена углавном на 60, или чак на 70 км на сат! А, на Славонској авенији (бивши аутопут, 2+2 траке, семафори) - 80 км/х!
Према томе, господо управљачи, кратко и јасно: не зајебавајте више овај народ.