Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Treba videti kome pripada to parce obale i zemlje pored mosta M Pupina, pa ce neke stvari biti jasnije i zasto se gradi tu luka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392905#p392905:38m92qh1 je napisao(la):
tzoran1 » Ned Jun 19, 2016 3:57 pm[/url]":38m92qh1]Treba videti kome pripada to parce obale i zemlje pored mosta M Pupina, pa ce neke stvari biti jasnije i zasto se gradi tu luka.
A kome pripada? Kaži nam nemoj da nas držiš u neizvesnosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392905#p392905:1w6oy2pp je napisao(la):
tzoran1 » 19.Jun.2016/3:57 pm[/url]":1w6oy2pp]Treba videti kome pripada to parce obale i zemlje pored mosta M Pupina, pa ce neke stvari biti jasnije i zasto se gradi tu luka.
Proverio sam par njiva na tom zemljistu i sve su ispale kao PKB-ovo vlasnistvo ili vlasnistvo Srbija suma...
Nisam sve provaravao samo 4-5 ali moguce da neko ima parcelicu.. Kao i uvek..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392955#p392955:wo5r9jlm je napisao(la):
bl3y4 » Sun Jun 19, 2016 9:36 pm[/url]":wo5r9jlm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392905#p392905:wo5r9jlm je napisao(la):
tzoran1 » 19.Jun.2016/3:57 pm[/url]":wo5r9jlm]Treba videti kome pripada to parce obale i zemlje pored mosta M Pupina, pa ce neke stvari biti jasnije i zasto se gradi tu luka.
Proverio sam par njiva na tom zemljistu i sve su ispale kao PKB-ovo vlasnistvo ili vlasnistvo Srbija suma...
Nisam sve provaravao samo 4-5 ali moguce da neko ima parcelicu.. Kao i uvek..
I posto se krenulo sa privatizacijom PKB po sto nizoj ceni, zakljucak je jasan i sam se namece. :D
Za one sa jeftinijim kartama, kad se porivatizuje PKB, novi vlasnik ce debelo da proda svoje parce zemljista koje je predvidjeno za novu luku i time refundira lep deo novca koji je ranije dao za PKB. Kupis zemlju po 5 000 eura hektar, a prodas po 5 000 Ar (a nije u pitanju par hektara). Ceh placaju poreski obveznici...kao i uvek ...i svi zadovoljni.
Nadam se da je sada jasnije bobcha78.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393073#p393073:3tdavzxl je napisao(la):
tzoran1 » Pon Jun 20, 2016 5:58 pm[/url]":3tdavzxl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392955#p392955:3tdavzxl je napisao(la):
bl3y4 » Sun Jun 19, 2016 9:36 pm[/url]":3tdavzxl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392905#p392905:3tdavzxl je napisao(la):
tzoran1 » 19.Jun.2016/3:57 pm[/url]":3tdavzxl]Treba videti kome pripada to parce obale i zemlje pored mosta M Pupina, pa ce neke stvari biti jasnije i zasto se gradi tu luka.
Proverio sam par njiva na tom zemljistu i sve su ispale kao PKB-ovo vlasnistvo ili vlasnistvo Srbija suma...
Nisam sve provaravao samo 4-5 ali moguce da neko ima parcelicu.. Kao i uvek..
I posto se krenulo sa privatizacijom PKB po sto nizoj ceni, zakljucak je jasan i sam se namece. :D
Za one sa jeftinijim kartama, kad se porivatizuje PKB, novi vlasnik ce debelo da proda svoje parce zemljista koje je predvidjeno za novu luku i time refundira lep deo novca koji je ranije dao za PKB. Kupis zemlju po 5 000 eura hektar, a prodas po 5 000 Ar (a nije u pitanju par hektara). Ceh placaju poreski obveznici...kao i uvek ...i svi zadovoljni.
Nadam se da je sada jasnije bobcha78.
A šta ako Kinezi uzmu sve direktno? PKB kupe.
 
njima je valjda interes da naprave luku, a ne da preprodaju zemljište za neku siću a imaju milijarde
 
Moze i tako. Prvo kupe zemlju od grada Beograda (PKB-je vlasnistvo grada), pa prodaju zemlju gradu Beogradu (luka-mora da bude vlasnistvo grada ili drzave), pa grade luku... :) A luke su unosan posao, to ce biti treca koju se pravi u Beogradu za poslednjih 80-90 godina.
Milijarde se prave od sica profita... 10-20 mil ovde, 10-20 mil tamo... :D
 
bobcha78":1eesifky je napisao(la):
njima je valjda interes da naprave luku, a ne da preprodaju zemljište za neku siću a imaju milijarde
Jeste interes, ali njima nije bitno pitaju kome ce da daju pare. Tu ulecu nasi biznismeni, organizuje se prodaja PKB za male pare, kupe zemljiste i cekaju da se opare.

Sent from my LG G4
 
Stanari kraj Pupinovog mosta odahnuli: Stigao bukobran u Banatsku ulicu

Stanari Banatske ulice u Zemunu, koji stanuju na svega nekoliko metara od prometne magistrale koja vodi ka Pupinovom mostu, konačno su dobili zaštitni zid, koji će smanjiti buku i zagađenje.
Radovi su završeni ovog vikenda, saopštavaju iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

- Zaštitni zid je deo dodatnih radova koji su prvobitno bili van projekta, a koje je Ministarstvo tokom izgradnje mosta ugovorilo i finansiralo, kako bi se omogućio kvalitetniji život i veća bezbednost stanara Banatske ulice. Pored zaštite od buke, zid indirektno omogućava i veću bezbednost stanarima, posebno dece, ali i umanjuje štetan uticaj izduvnih gasova - kažu u Ministarstvu.
Oni dodaju i da su time ispunili sve obaveze prema stanarima Banatske ulice.

- Završetkom izgradnje zida za zaštitu od buke ispunjena je i poslednja obaveza prema stanarima ovog dela Zemuna dogovorena tokom izgradnje mosta, jer je prethodno već otvorena raskrsnica, postavljen semafor i napravljeno 7-8 parking mesta za stanare Banatske ulice - kažu u Ministarstvu.

Inače, most za saobraćaj otvoren je pre godinu i po dana, od kada stanari vape za bukobranima. Teretnjaci su se preusmerili na ovu obilaznicu, ali i mnogi sugrađani za volanom, zbog čega je život u okolnim kućama i zgradama postao nesnosan.

a1fceb7842b492c71362723dfb176aa0.jpeg

fc79194d2b33125bf1c19df8e4837a6e.jpeg

Izvor: Blic

http://www.blic.rs/vesti/beograd/st...nuli-stigao-bukobran-u-banatsku-ulicu/9vfy2hp
 
Mozda sam grub i neosetljiv, ali imam utisak da se ljudi koji tu zive malo prave ludi. Znalo se decenijama, po svim planovima, da tu treba da prodje put. Sve je gradjeno na divlje, naknadno legalizovano, po principu razmisljacemo o tome kasnije. I sad odjednom - jao put nam je pred kucom, sleperi, buka itd...
Da je srece da i onaj koji im je dao da legalizuju i oni koji su ga podmitili krivicno odgovaraju, a ne da trosimo pare ili suzavamo puteve i trotoare zbog njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395721#p395721:hqtuifmc je napisao(la):
direktor » 03 Јул 2016 10:52 pm[/url]":hqtuifmc]Jesu ga ovo cepili po sred trotoara
Не, на две трећине ширине тротоара, гледано од унутрашње ивице тротоара.
 
Da ponovim primedbu u vezi mosta, secam se da je neko na forumu pisao o tome i ranije, ali ne mogu da nadjem stranu na kojoj se pisalo.
Sa nasipa je nemoguce popeti se na most. Bilo bi logicno da su stavili najobicnije metalne stepenice, nista fensi. Stojis pod mostom a trebalo bi ti preko pola sata peske da stignes na njega.
Jos gore je sto ne samo da nema nikakvog stepenista, nego ne mozes da odes ni ka pristupnom putu pa da se tu popnes na onaj deo puta koji je na tlu, pre nego sto se popne na stubove. Zato sto nemas gde da predjes kanal koji ide paralelno sa nasipom. Dok su kinezi bili tu postojao je mostic preko tog kanala, odmah ispod mosta, ali je sada srusen !? Ko bi, i zasto, srusio mostic preko kanala :notok:
 
Skinuli su mostić sigurno par meseci nakon što su završili most. Da bi sa nasipa došao do mosta, moraš krenuti ka nekadašnjem kompleksu, proći košnice koje je neko stavio pored puta, potom bivši kompleks "Vojne bašte" (sada je to Azil "Kovilovo"), preći mali mostić preko kanala, pa odmah pre PKB štala, skrenuti udesno i vratiti se unazad ka mostu. Tuda ide relativno razrovan asfaltirani put koji je napravljen samo za potrebe dovlačenja materijala za izgradnju mosta. Tuda do samog mosta, proći ispod njega, skrenuti levo pored lokacije gde su kinezi bili i stepenicama se popeti do početka mosta. Svo ovo obilaženje sa slike ispod ima oko 2km, ako se dobro sećam kad sam merio. Umesto nekih 200m koliko bi bilo da postoji mostić.

 
Hvala za info isto mi je predlozio neki covek koji je prolazio kada sam pokusavao da provalim kako da predjem kanal, ali nisam imao zivce da toliko kruzim jer sam bio peske, sledeci put kada budem isao bajsem provozacu se.
Sad izmerio, tacno 2,45km... pa brze bih se uspentrao i spustio niz uze da su ga okacili sa mosta.

Cudi me da se ljudi iz Crvenke, pa i iz Borce, nisu iscimali da napisu neku peticiju oko ovoga, stvarno su bezobrazni...
 
A evo i slike (tako je to kad ustaneš kao vampir pa imaš vremena i za te stvari)



2.5km se mora kružiti da bi se došlo da nasipa !?!?! :bash:
 
Слике 08. јул 2016.

Прођох данас са колегом цео СМТ на путу за Вршац и ево краће фоторепортаже од бивше лакат кривине до Панчевачког пута.

Сећате се колико смо се бунили против оног дивљег избетонираног улаза/излаза на СМТ и избетониране косине преко ивичњака код коњичког клуба „Кентаур“. Уклонили су ту бетонску косину, што се и види на слици, после ургирања и пријаве.
Pogledajte prilog 27

Букобрани постављени код оних породичних кућица у низу. Надам се да ће служити сврси.
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25

Успињање на Пупинов мост
Pogledajte prilog 24

Спуштање са Пупиновог моста
Pogledajte prilog 23

Има возила на СМТ-у и даје резултате и оправданост изградње ове саобраћајнице, поготово на делу до петље код „зрењанинца“. Нисам успео да сликам баш сва возила, мало смо се запричали колега и ја :D . Од петље па даље до Панчевачког пута има за скоро две трећине мање возила.
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21

Поглед према Београду, а пре петље код Зрењанинског пута.
Pogledajte prilog 20

Успињање на надвожњак тј. на петљу код „зрењанинца“
Pogledajte prilog 19

Од петље изнад „зрењанинца“ у даљини се види петља код с.ц. „Ковилово“
Pogledajte prilog 18

Поглед према Београду тј. Вишњици и Авали
Pogledajte prilog 17

Део СМТ-а пре његовог скретања удесно и надвожњака преко локалног пута
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14

На средини кривине удесно. Код ове кривине ће иначе бити саграђена петља, једног лепог дана, за будући правац тј. наставак СМТ-а према Панчеву
Pogledajte prilog 13

Правац према Овчанском путу
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11

Укрштање са Овчанским путем. Их да је овде кружни ток
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9

Правац према Панчевачком путу
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7

Да ли вам је познат овај „оџак“ који се види у даљини :D ?
Pogledajte prilog 6

Код моста преко канала „Себеш“
Pogledajte prilog 5

Блага кривина улево и види се мост којим се прелази железничка пруга за Панчево, Вршац и преко још једног канала, не знам му име.
Pogledajte prilog 4

Поглед према језеру „Велико блато“
Pogledajte prilog 3

Поглед на пругу
Pogledajte prilog 2

Правац према Панчевачком путу, види се и семафор на раскрсници са њим, а са леве стране је штампарија Политике. То је као и неки оријентир изласка и уласка на СМТ, мада је све прописно обележено путоказима.
У будућности (ближој/даљој) од те раскрснице право ће ићи пут према будућем мосту преко Дунава код Ада Хује.
Pogledajte prilog 1

Излаз на Панчевачки пут и поглед-правац према Крњачи и панчевачком мосту. Ето одмах ту на аутобуском стајалишту и овећа група, одокативном методом њих око 50-так, избеглица, азиланата, миграната из Сирије, Пакистана,... чека аутобус према граду.


Да кажем и пар речи око потребног времена преласка ове деонице. Колеги и мени је требало тачно 14 (четрнаест) минута уз брзину кретања возила од 80-90 км на час. Иначе ретко које возило се кретало испод ових брзина, а доста њих нас је претекло.
 
Hvala Gago na reportazi. Valja imati uvid u protok saobracaja posle nekog vremena. Neki bi rekli sta ce nam ovaj put i most kada prolazi ne bas znacajan broj vozila (zvuci poznato kao UMP mada i nije tacno). Sve to sto smo izgradili je potrebno i srecom pa nije zaguseno odmah po izgradnji posto bi to znacilo da smo u mnogo vecem saobracajnom problemu.
 
Gago sve pohvale na trudu :kk: ,da si bio sa ženom u kolima ni pod razno ne bi napravio tako dobro reporatažu,garant :p
 
Хвала Игоре и Милоше. :sesir:

@Игоре управо тако. Обим саобраћаја СМТ-ом се сваки дан повећава и он је поготово уочљив на деоници од Пупиновог моста до петље код "зрењанинца". Још кад се уради овај део УМП-а који се сад ради, биће значајно смањење саобраћаја на самом аутопуто кроз град.

@Милоше да знаш да си у праву, увек ми по мало звоца кад узмем фотоапарат у руке и кад хоћу нешто да сликам, ах те жене :lol:
 
Tek sada, kada ovaj pravac funkcioniše od Pančevačkog puta do Zemuna, vidim koliko smo sve vreme kruzili dok nije postojao. I ne mogu da verujem da ni jedna vlast do sada nije htela da ga napravi. Pošto mi vređa inteligenciju da se nijedna nije setila. Ne treba da budeš ni nešto previše školovan, ni pametan, da bi zakjučio da je tu trebao da se napravi putni pravac.

Pre neki dan u sred popodnevnog spica skrenem sa PA puta ka Zemunu, stigao na drugi kraj za manje od 15 minuta. A da sam išao kroz grad, uz svu sreću, ne verujem da bi bilo ispod 45. A kada je gužva, pitaj Boga.
 
Još kada bi podigli ograničenje brzine na 100 km/h (ili bar 80 km/h) od Pupinovog mosta do Pančevačkog puta.

Ako je problem u širini ostrva između leve i desne trake severne tangente, predlažem sledeće rešenje. Da se postavi uz ostrvo Jersey betonska ograda ili čelični odbijači koji bi razdvojili i proširili ostrvo, a da se krajnje desna (treća traka) suzi i prenameni u zaustavnu. Imali bi neku vrstu autoputa (motoputa) sa semaforima i ograničenjem 100 km/h, a pred semaforima bi bilo ograničenje 70 km/h. Ako za obim saobraćaja autoputem kroz Beograd bez još uvek izgrađene autoput obilaznice oko Beograda su dovoljne 2+2 trake plus zaustavna, biće dovoljno i 2+2 plus zaustavna za severnu tangentu. Jedna traka manje ali zato brzina duplo veća. A zbog povećanja saobraćaja u budućnosti ne treba brinuti zato što će se deo saobraćaja preusmeriti i na južnu autoput obilaznicu oko Beograda koja će ići sve do Pančeva.

Da li se razmišlja o proširenju petlje 'Zmaj' u punu i klasičnu detelinu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396768#p396768:13tw74r8 je napisao(la):
Blade » 11 Jul 2016 11:39 am[/url]":13tw74r8]Tek sada, kada ovaj pravac funkcioniše od Pančevačkog puta do Zemuna, vidim koliko smo sve vreme kruzili dok nije postojao. I ne mogu da verujem da ni jedna vlast do sada nije htela da ga napravi. Pošto mi vređa inteligenciju da se nijedna nije setila. Ne treba da budeš ni nešto previše školovan, ni pametan, da bi zakjučio da je tu trebao da se napravi putni pravac.

Pre neki dan u sred popodnevnog spica skrenem sa PA puta ka Zemunu, stigao na drugi kraj za manje od 15 minuta. A da sam išao kroz grad, uz svu sreću, ne verujem da bi bilo ispod 45. A kada je gužva, pitaj Boga.


Е, сад да се надовежем на овај пост, имајући у виду и неке које си постављао на другим темама :)

Дакле, да је благовремено предвиђен другачији модел финансирања, тј. да се скромни, трипут ужи мост Земун - Борча отплаћивао од мостарине, он је сасвим реално могао да буде отворен за саобраћај негде око 1970. године. Отплатио би се отприлике до 1987, тада би могао да се догради мост близанац, а кад се и он отплати, око 1999. - да се укине наплата. Или, да се не наплати, него да се паре користе за градњу неког другог моста, пута, тунела... (кад имамо паре, можемо и да их делимо)

Ето зашто по свету постоје путарине, мостарине и разни модели изградње инфраструктуре, услед којих су те земље саобраћајно знатно боље повезане од наше.
 
Vrh