Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

@bl3y4

Ima ih cesto. Nekad stanu iza nadvoznjaka kod Kovilova, nekad kod raskrsnice za Ovcu, a neka patroliraju motociklima i automobilima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392587#p392587:2ckxsysy je napisao(la):
Earthmoving » 17 Jun 2016 12:24 pm[/url]":2ckxsysy]I most i luka , deluje kao lepa buducnost Panto :)
Ovo samo u slučaju da misliš na pančevački most, ili još bolje, poslednji most preko Tamiša pred ušće u Dunav!
 
Kolko znam planirana su 3 mosta - jedan na Adi Huji koji je nastavak ove severne tangente (a vezano za vest oko nastavka gradnje koju sam juce preneo). Drugi je Vinca-Starcevo. Za luku i Kineze ne znam to rece Panto, ali ako bi ta kineska luka pogurala izgradnju mosta na Adi Huji ko sto on rece, to mi deluje kao lepa vest.
Vezano za usce Tamisa u Dunav, planiran je i treci most preko Dunava kao deo obilaznice oko Bg-a od Banovaca ka prostoru iznad Padinske skele , a nesto ispod STAROG usca Tamisa u Dunav (ispod Cente)
 
Ok, u tom slučaju može :)

Samo da nam ne uvale novu luku pored Pupinovog mosta.
 
E to je ono što ..be naše koke (a nije pevac). Novinari sve vreme pričaju o novoj luci kod novog Pupinovog mosta, a svi znamo da oni:
1) ne znaju
2) pripremaju teren
 
Si Đinping donosi potpis za luku pored "Pupina"
Poseta kineskog predsednika Si Đinpinga Srbiji doneće sigurne parafe na dva bitna infrastrukturna projekta - luku na Dunavu i putnu deonicu Surčin-Obrenovac.
IZVOR: VEČERNJE NOVOSTI PETAK, 17.06.2016. | 11:18
Dve zemlje će, prema pisanju Večernjih novosti, potpisati memorandum o izgradnji strateške luke u blizini mosta "Mihajlo Pupin" vredne 300 miliona dolara. Sigurno je da će biti potpisan i komercijalni ugovor s kineskom bankom za deonicu koja će spojiti koridore 10 i 11, a koji će biti vredan 210 miliona evra.Velika kineska kompanija koja se bavi lučkim poslovima investiraće u izgradnju luke kod Pančeva, za koju su Kinezi još ranije pokazivali interesovanje. Strateški je luka značajna zbog blizine mosta Zemun-Borča, ali i zbog posebne pogodnosti za transportni saobraćaj, jer je u neposrednoj blizini planirana i izgradnja velike industrijske zone.....
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1144608
 
Ма новинарима и политичарима је изгледа Пупинов мост једина одредница са оне стране Дунава.
 
Treba nam nova luka vi neznate kako su postojece 2 preoprerecene sa poslom nema gdje igla da padne plus ce sve 3 povezati prugom
Nasa izvozno orjentisana industrija nesmije da gubi cekajuci izvoz rijecno morskim brodovima
Treba otpremiti kupcima sve te silne IMT traktore i prikljucne masine .ZMAJ kombajne FAP kamione IKARBUS autobuse UTVA silose i avione itd itd
Sarkazam
 
+ za direktora, kakvi su to genijalci prosto je neverovatno
 
Zato sto su obe u privatnom vlasnistvu, a jedna pod sporom, valjda.
 
Posto su vlasnici posteni gradjani drzava bi to mogla na "posten" nacin i da resi :D . Mozda da ne idemo vise u off u ovoj temi
 
U vezi saobracajnice:

Izgradili put, nama mala nadoknada"
Petak 17.6.2016 | 16:50 | Izvor: Beta
Grupa građana iz Ovče i Borče kojim je oduzeto zemljište za gradnju puta Zemun-Borča-Pančevo saopštila je da nisu dobili pravičnu nadoknadu za oduzeto zemljište
(Foto: Thinkstock.com)
Oni tvrde da su na neprimereni način izigrani i izbrisani kao vlasnici oko 25 hektara na tom potezu.
Jedan od vlasnika oduzete parcele Lazar Šikl kazao je na konferenciji za novinare da je postupak eksproprijacije zemljišta sa desne strane Zrenjaninskog puta, sve do Pančevačkog puta, započet još 2010, a da i danas još traju sudski postupci zbog neprimerene naknade koja im je ponuđena.
"Sudske postupke smo pokrenuli, jer mi kao vlasnici parcela nismo mogli da prihvatimo sramno niske procene zemljišta koje su bile 164 i 320 dinara po metru kvadratnom za atar Ovče i Borče", kazao je Šikl.
Šikl je dodao i da je Grad Beograd prodao 10 hektara zemljišta u blizini njihovih parcela nemačkom trgovinskom lancu Lidl po ceni od 9.000 evra po aru.
On je dodao da su nekim vlasnicima pored površina potrebnih za izgradnju autoputa, oduzete i parcele od oko šest hektara, za druge potrebe kao što su izgradnja benzinskih pumpi, iako po tadašnjem zakonu o eksproprijaciji to nije bilo predviđeno ni moguće.
Dodao je i da su sudski veštaci u toku sudskih postupaka procenjivali da parcele koje su im oduzete vrede 10 puta više, a da se zemljište oduzeto za potrebe gradnje benzinske pumpe i druge namene može prodavati po ceni od oko 20.000 evra po aru.
Prema njegovim rečima Direkcija za izgradnju grada Beograda koja u ime grada kao uknjiženog krajnjeg korisnika vodi sudski spor sa vlasnicima opstruiše suđenja, pa su i posle šest godina neki vlasnici još na početku procesa.
Prema njegovim rečima, oko 100 vlasnika parcela koji nisu prihvatili ponuđene cene, na početku eksproprijacije je tražilo da im se umesto oduzetih površina dodeli drugo zemljište i da im se dozvoli otkup tog zemljišta po cenama po kojima su njima oduzeli zemljište, ali da to nije uvaženo.
Šikl je naglasio da oštećeni vlasnici oduzetih parcela neće odustati od svojih zahteva za pravičnu nadoknadu, a ako bude potrebno obratiće se i sudu pravde u Strazburu.

B92: "Izgradili put, nama mala nadoknada" http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1144796

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Да поставим и овде о начину вожњи на СМТ-у.

Болесник у мозак, добро је да никог није убио.

(VIDEO) NEKOGA JE MOGAO DA UBIJE: Vozi suprotnom trakom na obilaznici Pupinovog mosta!

BEOGRAD - Vozači kamiona su zabeležili nesvakidašnju situaciju na obilaznici Pupinovog mosta u kojoj vozač automobila Pančevačkih tablica vozi suprotnim smerom.


http://www.kurir.rs/vesti/beograd/video ... ak-2314271
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392596#p392596:5oh1q341 je napisao(la):
Earthmoving » 17 Јун 2016 01:50 pm[/url]":5oh1q341]Ja ne znam gde je planirana ta luka?
Ево овде ће бити

ODLUKA O IZRADI PROSTORNOG PLANA PODRUČJA POSEBNE NAMENE NOVE LUKE U BEOGRADU SA SLOBODNOM ZONOM ("Sl. glasnik RS", br. 22/2016)


http://www.rapp.gov.rs/Storage/Global/D ... A-luka.pdf
 
Hvala Gago
Bolje da su negde drugo, tu je baš lepa netaknuta priroda. Mislim pored raznih Kaluđerica, Krnjača i ostalih uništenih mesta po gradu, da se ovo zelenilo pretvara u skladišta i beton. Bolje da su neki nakazni deo priobalja iskoristili da ovim povodom sruše za ovo, nego ovako. I bolje negde nizvodno ka Pančevu jer tamo ionako već postoji industrijska zona. Bolje imati industriju skoncentrisanu na jednom mestu nego rastrkanu po zelenim oazama.
 
Zašto mora luka da se gradi u Beogradu? Da li može u Smederevu? Posle ušća reke Save u Dunav (nizvodno od Beograda) ima više vode u reci Dunav samim tim lakše je napraviti luku.
 
Vrh