Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

TAJNI MOST
Evo ovako je bilo jučeras. Zamoli me muž najbolje prijateljice moje majke da mu suprugu iz Banatskog Karlovca gde žive prebacim do njihove ćerke u Nove Banovce. Toj molbi sam se bezbrižno odazvao jer sam koliko prekjuče bio u tim Novim Banovcima kod Macure u muzeju i znam put. Kada mu to rekoh on odgovori da se odavde iz Banata za Nove Banovce ne ide kroz Beograd nego preko Pupinovog mosta. To me je baš obradovalo jer još nisam prešao preko mosta velikog Mihajla Pupina.
Krenemo iz Banatskog Karlovca, nekadašnjeg Banatskog Rankovićeva i još nekadašnjijeg Karlsdorfa, stignemo lepo do Pančeva te potom i do nedge na kilometar-dva pre Pančevačkog mosta. Tu na medjunarodnom putu E70 počnem da pazim na znak za Pupinov most. Stignemo i do samog Pančevačkog mosta ali znaka za Pupinov most ni od korova. Znajući da mi preko Pančevackog mosta ne vredi ako hoću na Pupinov most skrenem na desno i nastavim auto putem broj 13 na kojem se nakom stotinak metara pojavio mali znak za Zrenjanin. Kažem mali znak za normalan znak jer je isti mali u porednjenju s nebrojenim znacima za diskaunte ili na srpskom diskonte, za grilove, perionice, kladionice, picerije, pekare, pečenjare… za sve i svašta… ali znaka za Pupinov most ni pa ni.
Zaustavim auto kod jednog vulkanizera, pitam za Pupinov most, kaže mi da nastavim samo pravo i ako stignem do sportskog aerodroma Lisičji Jarak da se vratim jer sam ga prešišao.
Potom prolazimo raskrsnice za Sutjesku 8, za Popovu Baru Novu 3… ukrštanje sa Ovčanskim putem, sa naseljem JNA te i pored još dva znaka, jednog opet za Zrenjanin i jednog za Padinsku Skelu.
Kod znaka za Mitra Trifunovića Uče pomirih se da ću na narednom znaku videti mali aviončić za sportski aerodrom Lisičji Jarak kad nu tog čuda eto znaka za - Zemun!
Tu mi klikeri prorade munjevitom brzinom, donosim zaključak da je Zemun preko Dunava i da se do njega iz ovog predgradja Borče može stići, ako izuzmemo teleportaciju, samo putem prelaska nekog mosta.
I bi tako: predjosmo lep neobeležen most za kojeg se naširoko i nadugačko pisalo kako nosi ime našeg genija Mihajla Pupina koji je toliko učinio za nas… da njegov most kao ni putnike namernike ne je*******emo ni dva posto.
O mostu velikog Mihajla Pupina ni slovceta na samom mostu, ni celim putem od Ovče do Borče koji vodi do njega a kamoli na medjunarodnom putu E70.

https://www.facebook.com/vladanmz/posts ... 50?fref=nf
 
Aha...
A iduci od Panceva je ocekivao je putokaz za "Pupinov most" ?!
Ma vazi...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Što bre iznabadaste čoveka, u čemu je problem? Utisak nekoga sa strane, koliko znam živi na drugom kontinentu, nije svako "opušten" u domaćem haosu. Inače, putokazi ka mostovima (sa imenom mosta) se regularno koriste u drugim zemljama. Evo primera iz mog kraja.
 
Duleja, ja ne znam gde covek zivi, ali nevolim pretenciozne tekstove koji za cilj imaju samopromociju na taj nacin sto ce se sto vise "zapljunuti" maticna zemlja.
Ja to smatram nekom vrstom 'autosovinizma'.
Ok, je ne snalaziti se, jer su navike drugacije.
Ali nije ok pisati 'epove' o tome po drustvenim mrezama.

Ima li putokaza za druge mostove u Srbiji?
Pise li putokaz za Zrmun, kako je i sam autor napisao?
"Tu mi klikeri prorade munjevitom brzinom, donosim zakljucak da je Zemun preko Dunava..."

Sto bi rekao
Z. Radmilovic u Radovanu III ... Ajdeeee!??? :D


E sad ako ovako nesto nije dovoljno jasno, ime mosta svakako nece dodatno pojasniti:
e06b862586d4f786f75477f0f7a50c3a.jpg

Dakle, ni ovde ne pise putokaz za "most na Adi" , zar ne? ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Most svakako nije odrednica sam po sebi vec mesto ka kome vodi put ili odredjena deonica.
 
Vidiš, Laki, ova tvoja teorija baš i ne drži vodu - makar ne savsku. :) Sa obe strane reke, posebno na onoj novobeogradskoj, mnoštvo je putokaza koji te vode upravo ka - Mostu na Adi. Pred rampama kojima ćeš krenuti u uspon ka premošćavanju reke sigurno neće stajati smernice za sam most već za ono što je preko njega, ali malo dalje - druga je priča.
 
@Laki
Tekst sam preneo pošto sam smatrao da je vredan arhivaranja na forumu, jer u sebi iznosi konkretan problem. Autor mi nije ni rod ni pomozbog, te smatram da nije važno odakle stiže. Njegov stil pisanja je naravno stvar ličnog ukusa.

Mislim da tekst postavlja legitimna pitanja:
- zašto je put ka mostu Mihajla Pupina loše/nikako obeležen?
- kako su prilazi mostovima takvog saobraćajnog značaja inače obeleženi u Srbiji/svetu?

Tvoj izliv srpske domaćinske paranoje pripisujem nekom trenutku neraspoloženja. Čitam tvoje postove redovno na suvislim temama i gotovo uvek mi i po stilu i po načinu rezonovanja leže. Verujem da će tako i da ostane.

Svima koji slave želim Sretan Uskrs, Hristos vaskrse!
 
Samo jedna ispravka, most se naziva: "Pupinov most". Takav mu je naziv dat.

Što se tiče tih putokaza kod nas se obeležava samo reka koja prolazi ispod mosta, i tradiciju, pa i praksu obeležavanja naziva mosta kod samog mosta, na žalost mi uopšte nemamo. Trebalo bi to uvesti kao propis za obavezno obeležavanje naziva mosta kod samog mosta sa obe strane, kao što se sada naziv reke obleževa kod svakog mosta.

To što se po gradu negde može naći putokaz ka Mostu na Adi, to je zahvaljujući tome što svi traže alternativu postojećim mostovima u gradu u toku gužvi i činjenicu da još nije završen deo UMP-a ka ulici Tošin bunar. Kao i to da je taj deo Beograda bio nepoznanica za mnoge vozače sve do skoro. Kako da priđu mostu sa te strane? Sada posle 4 god. taj deo svi znaju napamet.
 
Текст је такав какав јесте, ако ништа друго отворио је проблем неадекватног обележавања тог скретања. На путоказима из правца Панчева стоје ознаке само за Зрењанин (десно) и Београд центар (право). Недостају ознаке за Борчу, Земун, затим Нови Сад, Шид и аеродром, као и ознака да је ту реч о обилазници.
 
Ок, у жаргону је тако зову јер за банатску страну у пракси јесте обилазница. :) Свеједно, мислим да би требало да стоје остале ознаке које сам навео.
 
Ovo:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384060#p384060:334pl46d je napisao(la):
Barkley » 02 May 2016 06:10 pm[/url]":334pl46d]На путоказима из правца Панчева стоје ознаке само за Зрењанин (десно) и Београд центар (право). Недостају ознаке за Борчу, Земун, затим Нови Сад, Шид и аеродром
Znaci ono sto jos treba da se stavi je aerodrom, Novi Sad / Batajnica, Sid
 
Tacno tako, kao sto iz Novog Sada stoji putokaz za Pancevo jos na Batajnickoj petlji.

Sent from my LG G4
 
A na autoputu iz pravca grada ka aerodromu kod isključenja Zmaj, ne stoji putokaz za Zrenjanin.
 
Nisam se zagledao, a verujem da nema ni za Pančevo.

Evo sada, situacija...Poznato vam je da u Vojvodini, posebno u Juznom Banatu zivi puno ljudi koji su poreklom iz Makedonije. I normalno, imaju rodbinu u toj zemlji. Pa ista nekad mora da dodje kod njih. I sada recimo, trebaju da stignu u Opovo. I umesto da idu sve otvorenim putem, oni ce skrenuti na Autokomandu, na Mostar ili neko treće isključenje i je..bati se kroz centar Beograda, pa na ,,Pančevac,, i dalje. Umesto da nastave pravo, kod ,,Zmaja,, skrenu, pored Altine, most i Isključe se na ,,Zrenjaninac,, i samo što nisu stigli.

Mislim da sam već rekao,...Poenta je da oni koji prolaze kroz grad, idu tranzitnom, a ne kroz centar grada, kako ih putokazi uglavnom vode. To je jedan od primera kako nastaje saobraćajni čep.
 
Објављена је јавна набавка за додатне (непредвиђене) услуге за технички преглед СМТ-а, а у делу од насеља Ковилово до панчевачког пута.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОКРЕТАЊУ ПРЕГОВАРАЧКОГ ПОСТУПКА БЕЗ ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -14-16.pdf

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -14-16.pdf

II ТЕХНИЧКА СПЕЦИФИКАЦИЈА
Предметна набавка треба да обухвати: - Преглед техничке документације: Р.бр. Техничка документација ФАЗА 2 (ДЕОНИЦА III) ДЕОНИЦА III: од денивелисане раскрснице Ковилово до пута Београд - Панчево km 9+200.00 - km 20+163.811
 
To je više turistička oznaka, a ne putokaz.

Tako postoje slične oznake (smeđe boje) i za neke od većih manastira 100-tinama kilometara od istih.

Inače, mišljenja sam da smislenih putokaza nikada dosta (na svakoj većoj rasksnici).
 
Gde je tama Spoljna magistralna tangenta ne mogu da je nađem? Ali evo onda ovde vest vezan za nastavak ovog pravca, tj za most na Adi Huji. Siniša Mali: "...Prema njegovim rečima, rebalans će, pored navedenog, obezbediti sredstva za...pokretanje realizacije mosta preko Dunava na poziciji Ade Huje..."
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1143906
 
Dogadja li se sta sa ogranicenjem?
Isao sam par puta u poslednjih nekoliko dana i svi idu barem 80-100km/h iako je ogranicenje 50km/h..
Kapiram da bi panduri lepo omastili brke kada bi se tu pozicionirali ali ih za divno cudo ni jednom nisam video(i bolje) :D
Slivnici su jos uvek prepuni djubreta, zemlje i trave..

Hoce li i tu SAT plus da "Resi problem" kao i na Tosinom ili ipak moramo mi da se pomucimo nekako?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392298#p392298:2lwp6dc3 je napisao(la):
Earthmoving » 16 Jun 2016 07:54 am[/url]":2lwp6dc3]Gde je tama Spoljna magistralna tangenta ne mogu da je nađem? Ali evo onda ovde vest vezan za nastavak ovog pravca, tj za most na Adi Huji. Siniša Mali: "...Prema njegovim rečima, rebalans će, pored navedenog, obezbediti sredstva za...pokretanje realizacije mosta preko Dunava na poziciji Ade Huje..."
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1143906


Будућа кинеска лука ће то убрзати.
 
Vrh