Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Kao sto znate kad ima vise traka, vozi se prvenstveno na desnoj i leva traka se koristi za preticanje pa se po pravilima vracate na desnu.
Kao sto znate imamo 3 trake
Kao sto znate ogranicenje je 50 km na sat.
Kao sto (mozda) znate preticanje se vrsi pri razlici od 20 km/h u brzini.

Dakle da bi se (po pravilima kretanja vozila u saobracaju) u jednom trenutku nasli automobili na sve tri trake MORALI BISMO DA IMAMO SLEDECU SITUACIJU:
Auto na levoj traci bi vozio 50 km/h (koliko je maksimalno dozvoljeno) i preticao bi auto koji vozi srednjom trakom brzinom od 30 km/h koji bi takodje preticao auto koji vozi desnom trakom brzinom od neverovatnih 10km/h!!!!!
:shock: :shock: :shock:
 
Cisto da razjasnim jednu narodnu zabludu, po zakonu, samo je na autoputu obavezno voziti desnom trakom i samo na autoputu je zabranjeno preticanje sa desne strane(kad postoji vise traka u istom smeru).
 
Nisam saobraćajni inzenjer, ali sam vozač koji je prešao jednu deceniju za volanom, sve aktivne voznje. I kao takav mislim da sam merodavan da kazem. Vozio sam putevima gde je ogranicenje 80, pa i 100. A gde je nebezbednije nego ovde. A kao razlog za ogranicenje 50 km na sat, navodi se malo razdelno ostrvo, mu.a, valcer,...Mislim, hajde da pisemo peticiju da se postave betonske barijere, pa da se resi problem i stavi neko prihvatljivo ogranicenje, minimum 80. Meni lično, svaka manja ogranicena brzina od te debelo vređa inteligenciju.
 
Kako moze onda na obicnom putu 1+1 gde nema ni razdelnog ostrva a kamoli betonske barijere da se vozi 80?
 
To bi i ja voleo da znam...A ako sa takvim putem uporedimo onaj koji je tema ovde priče...Onda saobraćajnica o kojoj govori ova tema moze skoro pa da se poistoveti sa auto-putem.
 
auto put kroz beograd ima 2 vozne trake.


Pustara u banatu nema potrebe za tri trake. povećati razdelno ostvro na račun treće trake, a treću traku napraviti da bude zaustavna.
 
I na to pristajem, ako ce ogranicenje biti normalno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372733#p372733:2khosxs5 je napisao(la):
tzoran1 » Mon Feb 22, 2016 3:32 pm[/url]":2khosxs5]IZVOR BLIC
SAOBRAĆAJCI VIŠE NE OPRAŠTAJU NIŠTA Kazne i za najmanje prekoračenje brzine
Vuk Z. Cvijić , I.M. , | 22. 02. 2016 - 07:07h izmena vesti 08:28h
Saobraćajna policija pooštrila je kontrole, pa tako više nijednom vozaču neće praštati ni najmanje prekoračenje brzine, već će obavezno pisati novčane kazne.

Ova severna tangenta ce biti novo policijsko "loviste" za odstrel nedisciplinovanih vozaca :D

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374017#p374017:2khosxs5 je napisao(la):
Lord » Tue Mar 01, 2016 6:56 pm[/url]":2khosxs5]Ponovo sam video radar u smeru ka Pančevu, ovoga puta su i zaustavljali, sad su bili na deonici između isključenja za Kovilovo i Ovčanskog puta. Nalazili su se na onim proširenjima koja su ostavljena za buduća isključenja sa puta. Znači počeli su.
Da citiram samog sebe sa komentarom od pre samo desetak dana. Eto toliko im je trebalo da otvore lovnu sezonu.... :notok:
Problem je u sekretarijatu za saobracaj BG-a koji je zaduzen za propisivanje dozvoljene brzine na svim saobracajnicama u Beogradu, ali izgleda da je njihov IQ blizu IQ-a kisne gliste... :rant:
 
Zorane,
Moram da pohvalim tvoj potpis. Tuzna, realna i na zalost većine nas ovde, istinita. Drugo,...I trebaju da nas za..bavaju kada im se moze, jer se ne bunimo. Da kazu sutra da je 20 ogranicenje i da na toliko hvataju, verujem da se niko ne bi bunio. Osim što bi smo i dalje, kao i do sada komentarisali na forumu kako je to idiotizam.

Od Zmaja do Gazele je 100. A ima jedno 10 puta više uključenja i isključenja sa puta i objekti pored, za razliku od njive levo i desno. Ponavljam, TAMO JE OGRANIČENJE 100km/h. Ako poredimo sa tim, ovde može i preko 120 da bude.
 
NA kraju će neka lokalna ekipa tamo da uništi sve znakove koji ograničavaju brzinu na 50 km/h ili ko zna možda prelepe isto takvom kružnom nalepnicom sve te znakove na 80 km/h ... kamo sreće da taj koji je odredio tu brzinu mora da putuje minimum narednih godinu dana tom deonicom
 
Ovde se vidi plan saobraćajnice, ovo je inače deo GUP-a koji se ovih dana usvaja.

 
Nema, uglavnom su se trudili da izbegnu postojeće kuće. Koliko sam ja protumačio ide tačno ispod Višnjičke banje, preko Slanačkog puta između Trudbeničke i nekih objekata, mali je broj objekata od 4 do 5 tu.
Ostalo su sve njive ka Mirijevu IV, proći će u blizini trafo stanice "Beograd 20".
 
Kod izrade GUP-a nije oročena gradnja već namena prostora za naredni period. Mnoge te saobraćajnice datiraju od pre 30 godina, ali se one novim GUP-om potvrđuju od prethodnog GUP-a, a neke nove saobraćajnice ucrtavaju kao i građevinske površine za određene objekte.

GUP i PGR su veoma bitni za planski razvoj grada pre svega gledano iz ekološkog ugla, kao što je na primer pijaća voda, odlaganje smeća, prerada otpadnih voda, izgradnja industrijskih objekata i najzanimljivije izgradnja poslovnih, trgovačkih i stambenih objekata. Dok vreme i godina izgradnje tih placeva i saobraćajnica zavisi od toga da li ima investitora za gradnju, kao i od povećanja broja stanovnika u narednom periodu.
 
Hvala!
Bio sam ubeđen da postoji negde slika kao one što imamo za UMP, ne znam kako se to tačno zove, ali nije bitno.
Važno da postoji kakav-takav plan
 
Nova raskrsnica


Jedan dečak i dve odrasle osobe povređeni su u teškoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila na Pančevačkom putu, posle štamparije "Politike", saznaje RTS u Hitnoj pomoći. Povređeni dvanaestogodišnji dečak je na reanimaciji u Urgentnom centru.

Povređena je 51-godišnja ženska osoba, koja je prevezena u Urgentni centar na reanimaciju, kao i još jedna ženska osoba.

Snimci sa mesta nesreće

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... 91ene.html
 
Sta se dogadja sa ogranicenjem? Ima li nekog napretka?
Isao sam pre neki dan. Vozio 80km/h i bio jedini koga svi obilaze, cak i sleperi..Ali ono..Nisam hteo da ostanem bez dozvole ako ima radar negde posto nisam imao ni dinara kod sebe :D
Inace na pristupnom putu su svi slivnici su zapuseni i prekriveni travom, a na mostu su puni nekog blata iz kog raste trava :)
 
Juče dok sam prolazio, saobraćajna policija je bila parkirana iza jednog nadvožnjaka (pa se iz kola vide tek kad se popneš na njegov vrh) i kažnjavala nekog vozača za brzinu. Iskreno u tom trenutku nisam ni znao koje je ograničenje jer ko zna kolko iza je bilo ograničenje i koje.
Glupa situacija: ako poštuješ ograničenje nerviraš sporošću druge vozače iza jer je put kao autoput brz, a ako voziš brže platiš kaznu. Zato najbolje srednja traka i oko 60-70 km/h da može da se prikoči na ispod 60 ako ih spaziš.
 
Još veća glupost je deonica od 10 m nakon raskrsnice sa ul. Cara Dušana gde je podignuto na 60kmh pa nakon tih par metara spušteno na 40kmh ?
To nije glupost, već lenjost i totalna neodgovornost nadležnih...O brzini od 50 kmh sve je već rečeno...
 
Vrh