Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Mogu reci da sam apsolutno pozitivno iznenadjen brzinom odgovora...
tDMan.jpg
 
"Pupin" poluprazan, i dalje samo 50 km/h
Beograd -- Saobraćajni stručnjaci smatraju da mnogi vozači još ne znaju za sve pogodnosti “Pupinovog mosta”, za sat u špicu na mostu tek oko 1.000 vozila.

U to se može uveriti svako ko kod štamparije “Politika” na Pančevačkom putu skrene ka Pupinovom mostu, pošto je vozilo u kom je bila ekipa “Blica” pre nekoliko dana oko 15 sati praktično bilo jedino u sve tri trake u smeru ka Zemunu.

Tek nakon petlje kod Zrenjaninskog puta na kolovozu se pojavilo još nekoliko, pre svega, teretnjaka. Put do Zemuna nije trajao ni 15 minuta.

Prednosti Pupinovog mosta i pristupnih saobraćajnica biće još veće ako se konačno ukine ograničenje brzine od 50 kilometara na sat, smatra Milan Vujanić. “Potpuno je nejasno zbog čega je ograničenje kao za naseljena mesta ako je jasno da saobraćajnica u potpunosti zadovoljava kriterijume vangradskog saobraćaja. Zbog toga bi trebalo da ograničenje brzine bude 100 kilometara na sat”, ističe Vujanić i dodaje da trenutno možda samo vozači gradskog prevoza poštuju propisanu brzinu.

“Na mostu i pristupnim saobraćajnicama i dalje nema saobraćaja, i to neopravdano. Mislim da mnogi uopšte ne znaju da je sada most povezan sa Pančevačkim putem pa zato ga i ne koriste”, kaže Milan Vujanić, profesor na Saobraćajnom fakultetu.

“Ko god jednom prođe ovuda, neće mu padati na pamet da ide u Zemun kroz grad i obrnuto. Zato mislim da ćemo na leto ovde videti znatno više vozila”, smatra on.

Zbog pravca i komfora ova saobraćajnica trenutno je san svakog vozača unutar uobičajene gradske vreve.

“Reč je o bezbednoj i kvalitetnoj saobraćajnici sa elementima autoputa koja vozačima pruža najviši mogući kvalitet usluga pošto nema okolnih sadržaja, niti pešaka. Vremenom će rasteretiti centar i doprineti razvoju novih naselja na levoj obali Dunava“, naglašava Vujanić.

Na osnovu “Blicove” računice, na mostu se između 15 i 16 sati našlo 120 kamiona i oko 200 kombija pa se može reći da teretna vozila trenutno čine trećinu saobraćaja na ovom potezu.

“Uz razvoj privrede i povećanje radnih mesta Pupinov most doneće i manje zagađenje. Malo ko zna da su opiljci od guma kancerogeni. Uz pomoć ove veze Zemuna i Pančeva u gradu neće ostajati ono što ne mora, vožnja će biti ekonomičnija, a samim tim biće i manje zagađenja”, kaže Vujanić.

Izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1095981
 
ispada da su vozaci krivi i da su debili. Ne verujem da ne znaju, nego nemaju interesa da koriste taj put, a ko ga projektovao neka se zamisli o svojim racunicama i dimenioniranju profila
 
...ističe Vujanić i dodaje da trenutno možda samo vozači gradskog prevoza poštuju propisanu brzinu.
Ni oni ne postuju...Barem kada sam isao nekim novim busem do PKBa..Za one stare zute(crvene) Ikarbusove ne znam :mrgreen:

Otkud odjenom prica o Pupinovom mostu i ogranicenju? Da nisu mozda citali forum? :D
 
Ta priča se stalno poteže kada se piše o tom mostu. Čak su i "novinari" ukapirali da je 50km/h glupo ograničenje.

Mada verujem da dosta njih i čita ovaj forum.
 
Ovo je pocelo od onog clanka u kuriru kad su postavljali radare na novoj saobracajnici.

Sent from my LG G2
 
Verovatno je već ranije bilo reči o ovome ali hajde da updateujemo. Izgradnjom deonice od oko 15km do Vršačkog puta rasporedio bi se znatno veći deo saobraćaja na Severnu Tangentu: iz Pančeva, Vršca, okolnih pančevačkih sela ka Zemunu i Beogradu. Što se tiče cene, 15 km ove deonice sa mostom preko Tamiša, jabučkog puta, pruge između Pančeva i Kačareva, kao skupljim objektima, pretpostavljam da bi bila oko 50 miliona evra ili nešto više. Na vršačkom putu bi se završila jer je na tom mestu sa suprotne strane predviđen kraj beogradske obilaznice. Ovako bi se vršački put povezao mnogo brže i jeftinije sa Beogradom nego ako se čeka da se završi 30 km Bg obilaznice sa mostom Vinča-Starčevo
 
Sa maksimalnom dozvoljenom brzinom 50 km/h, i tako do Rumunije. :)
 
Nisam stručnjak ali ovaj problem bi ja resio na sledeći način:
1.
Postaviti table na Pančevačkom mostu i na Pančevačkom putu iz pravca Pančeva i Beograda koje usmeravaju saobraćaj prema Zrenjaninu, Novom Sadu, Sremskoj Mitrovici, za kamione i prema Nišu na severnu tangentu.
2.
Zabranio bi saobraćaj svim vozilina preko 3,5t na putu za Zrenjanin kroz Borču. Znači samo uz posebnu dozvolu bi dozvolio vozilima preko 3,5t prolaz tim putem (naprimer za dostavu).
3.
Petlja 'Zmaj' mora biti proširena u punu i klasičnu detelinu iz više razloga. Prvi zbog saobraćaja ka Banatu preko severne tangente, a drugi zbog izgradnje pristupnih saobraćajnica mostu na Adi i povećanjem saobraćaja na potezu most na Adi, Tošin Bunar, Marka Dobrovića, Nikole Čelebonovića, a i zbog carinskog terminala, Kvantaške pijace i budućih objekata u tom delu grada.
4.
Na svim semaforima na severnoj tangenti postaviti indukcioni sistem za prepoznavanje vozila na sporednim pravcima, tako da sporedne i manje prometne ulice koje se ulivaju na severnu tangentu dobiju zeleno svetno na semaforu samo kada zaista ima neko vozilo koje zeli da se uključi.
5.
Pri prelasku Pupinovog mosta iz pravca Borče drastično ograničenjima i svetlostnim znacima usporiti saobraćaj i produžiti traku za skretanje ka Zemunu. Ovo dvoje iz razloga bezbednosti pošto dok prelaziš most ne vidiš kakvo je stanje na raskrsnici sa ulicom Cara Dušana, da li je kolona, koje je svetlo na semaforu, a ljudi se često zalete velikom brzinom ne očekivajući crveno ili kolonu. A traku za skretanje ka Zemunu treba produžiti iz razloga da mnogo vozila skreće ka Zemunu iz pravca Borče i često se desi da je leva traka za pravo ka autoputu blokirana samim time se smanjuje protočnost raskrsnice.
6.
Autoput kroz Beograd od Šimanovaca do Vrčina je 2+2 sa zaustavnim trakama. Tako da ako je problem u širini ostrva između leve i desne trake severne tangente, predlažem sledeće rešenje. Da se postavi uz ostrvo jersey betonska ograda ili čelični odbijači koji bi razdvojili i prosirili ostrvo, a da se krajnje desna (treća traka) suzi i prenameni u zaustavnu. Imali bi neku vrstu autoputa (motoputa) sa semaforima i ograničenjem 100 ili 110 km/h, a pred semaforima bi bilo ograničenje 70 ili 80km/h. Ako za obim saobraćaja autoputem kroz Beograd bez još uvek izgrađene autoput obilaznice oko Beograda su dovoljne 2+2 trake plus zaustavna, biće dovoljno i 2+2 plus zaustavna za severnu tangentu. A zbog povećanja saobraćaja u budućnosti ne treba brinuti zato što će se deo saobraćaja preusmeriti i na južnu autoput obilaznicu oko Beograda koja će ići sve do Pančeva.
 
Kad ovako neko lepo sroci predloge bude mi zao sto nece dopreti gde treba.

Sent from my LG G2
 
Danas sam video radar na novom putu, kod drugog semafora (kod Politike), meri vozila koja dolaze iz pravca Zemuna.
I to onaj radar koji ne zaustavlja vozila, koji se često nalazi na Zrenjaninskom putu.
 
IZVOR BLIC ?
SAOBRAĆAJCI VIŠE NE OPRAŠTAJU NIŠTA Kazne i za najmanje prekoračenje brzine
Vuk Z. Cvijić , I.M. , | 22. 02. 2016 - 07:07h izmena vesti 08:28h
Saobraćajna policija pooštrila je kontrole, pa tako više nijednom vozaču neće praštati ni najmanje prekoračenje brzine, već će obavezno pisati novčane kazne.
Kako nam je nezvanično rečeno, nova pravila uvedena su zbog veće bezbednosti u saobraćaju.
Kazna za prekoračenje brzine do 10 kilometara na sat od dozvoljene u naseljenom mestu je 3.000 dinara, dok je van naseljenih mesta prva kazna propisana za prekoračenja veća od 20 kilometara na sat takođe je 3.000 dinara.

Vukašin Perišić iz sela Galovići kažnjen je jer je vozio brzinom od 51 kilometara na sat na delu puta gde je dozvoljeno 50.
Prekršajni nalog u koji je, između ostalog i detaljno opisan Perišićev „prekršaj”, objavljen je na internetu.

Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da je bitno da se kontrola obavlja na mestima gde često stradaju pešaci, a ne gde je bez razloga brzina ograničena i nema pešaka.
- Ne bi bilo dobro da policija kontroliše brzinu na mestima na kojima se ne događaju saobraćajne nezgode, a propisano je bez potrebe malo ograničenje brzine. Ima puno primera za to. Recimo, Pupinov most, Zrenjaninski put, gde je brzina ograničena samo na 50 kilometra na sat - navodi Okanović


Ova severna tangenta ce biti novo policijsko "loviste" za odstrel nedisciplinovanih vozaca :D

/
 
Kakve su ovo gluposti? Zakon je zakon i nije važno da li sam išao 303 na sat ili 53 km/h ako je prekršen zakon. Jedino stoji što je Okanović izkola rekao da nema pešaka na toj trasi te da nije jasno čemu 50 km/h ograničenje.
 
Pa rekli su da se toleriše do 10%... Znači u njegovom primeru do 55 km/h...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372733#p372733:154slhb3 je napisao(la):
tzoran1 » 22 Феб 2016 03:32 pm[/url]":154slhb3]IZVOR BLIC ?
SAOBRAĆAJCI VIŠE NE OPRAŠTAJU NIŠTA Kazne i za najmanje prekoračenje brzine
Vuk Z. Cvijić , I.M. , | 22. 02. 2016 - 07:07h izmena vesti 08:28h
Saobraćajna policija pooštrila je kontrole, pa tako više nijednom vozaču neće praštati ni najmanje prekoračenje brzine, već će obavezno pisati novčane kazne.
Kako nam je nezvanično rečeno, nova pravila uvedena su zbog veće bezbednosti u saobraćaju.
Kazna za prekoračenje brzine do 10 kilometara na sat od dozvoljene u naseljenom mestu je 3.000 dinara, dok je van naseljenih mesta prva kazna propisana za prekoračenja veća od 20 kilometara na sat takođe je 3.000 dinara.

Vukašin Perišić iz sela Galovići kažnjen je jer je vozio brzinom od 51 kilometara na sat na delu puta gde je dozvoljeno 50.
Prekršajni nalog u koji je, između ostalog i detaljno opisan Perišićev „prekršaj”, objavljen je na internetu.

Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da je bitno da se kontrola obavlja na mestima gde često stradaju pešaci, a ne gde je bez razloga brzina ograničena i nema pešaka.
- Ne bi bilo dobro da policija kontroliše brzinu na mestima na kojima se ne događaju saobraćajne nezgode, a propisano je bez potrebe malo ograničenje brzine. Ima puno primera za to. Recimo, Pupinov most, Zrenjaninski put, gde je brzina ograničena samo na 50 kilometra na sat - navodi Okanović


Ova severna tangenta ce biti novo policijsko "loviste" za odstrel nedisciplinovanih vozaca :D

/
file.php
ТЗоран1, о прекорачењу брзине за 1 км смо причали на теми "Бахато паркирање,...."
 
hvala na informaciji, ne pratim tu temu...
ne bih ni preneo ovaj tekst ovde, da nije od strane G. Okanovica pomenuta severna obilaznica i besmisleno ogranicenje na 50 km/h na njoj...
 
С обзиром да је то градска саобраћајница ограничење је 50 км на час. Наравно да ограничење могу да подигну и да буде до 80 или до 100 км. Али чим почне да се ту граде објекти, шта већ све ту буде било, вратили би ограничење на 50.
 
Trebalo bi onda da preimenuju saobraćajnicu sa SMT u SGS (severna gradska saobraćajnica) da ne bune ljude. Ovako ljudi misle da se voze nekom magistralom pa stisnu gas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372877#p372877:31wqkod2 je napisao(la):
Гага » Today, 01:53[/url]":31wqkod2]С обзиром да је то градска саобраћајница ограничење је 50 км на час. Наравно да ограничење могу да подигну и да буде до 80 или до 100 км. Али чим почне да се ту граде објекти, шта већ све ту буде било, вратили би ограничење на 50.

Šta to znači? Da će praviti nove semaforizovane raskrsnice i pešačke prelaze?

Imamo tri trake, ne vidim problem da se isključenja za automobile rešavaju kao na autoputu (sa trakom za isključenje i ubrzavanje, a za pešake pasarele.

Naravno, to što ja ne vidim problem ne znači da nadležni isti ne mogu da naprave.
 
На саобраћајницама тог типа по Европи (приградске, широке, са семафорима и објектима около) ограничење је углавном 70 км/сат. Ко је возио за Грчку, вероватно је прошао таквом саобраћајницом у околини Солуна.
 
Ponovo sam video radar u smeru ka Pančevu, ovoga puta su i zaustavljali, sad su bili na deonici između isključenja za Kovilovo i Ovčanskog puta. Nalazili su se na onim proširenjima koja su ostavljena za buduća isključenja sa puta. Znači počeli su.
 
Koji su to gmizavci, ne verujem. Ne policajci kao službenici, oni rade svoj posao, koji im je neko naredio da izvrše. E na njih mislim. Ne kazem da saobraćaj ne treba da se kontrološe. Ali neka prvo stave prihvatljivo ogranicenje (80-100 minimum, pa i 120 ne bi bilo previše), pa onda nije problem.
 
Vrh