Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Još jedna stvar. Svi znamo koliko je smrtnih slučajeva bilo zbog kvarova na vozilima i ostajanja u voznoj traci. Sad dolazi zima magla kiša nevreme i u slučaju kvara nema gde da se skloni vozilo. Jedino gurnutu i kanal. Nije mi jasno da nema svako kilometar 30m proširenja za emergency parking.
 
p1070053.jpg


Ako je ova saobracajnica projektovana za 50km/h, onda bi ona trebalo da izgleda nesto kao ovo...

2015-10-02165604.jpg


ovo je vojvodjanska ulica na NBG.

Neke slicnosti su vec vidljive.
Nema bankina na medijanu. nema zaustavnih traka. cak mi i rasvjeta izgleda identicno. :D
Znaci li to da se ocekuje i izgradnja uz transverzalu kao sto je i uz vojvodjansku ulicu?
 
Мислим да уз магистрале не би требало градити насеља. Већ виђен је Зрењанинац.
 
Ja i dalje mislm da je zbog ivičnjaka i nepostojanja bankina ova deonica nebezbedna za brzine veće od 50-60km/h.

Zašto na nadvožnjaku na 4:10 postoje bankine, a na "normalnim" deonicama istih nema?
 
Pa ako stave bankine, onda mogu komotno i zastitnu ogradu i eto nama (nekompletne) "severne autoputske obilaznice" sa ogranicenjem 120 ;)
 
Najverovatnije danas otvaranje, ima da rade makaze .... prosle nedelje kamen, sada crvena traka, bolje da je bilo obrnuto pa da su od trake napravili masnicu za kamen... :)
izvor rts1
 
laki72":3jop62mc je napisao(la):
Pa ako stave bankine, onda mogu komotno i zastitnu ogradu i eto nama (nekompletne) "severne autoputske obilaznice" sa ogranicenjem 120 ;)

Nije dovoljno samo staviti bankine i zastitne ograde da bi nesto postalo autoput. Sa povecanjem brzine na saobracajnici (recimo 120) mijenja se i sirina saobracajnih traka i saobracajnice u cjelosti. Zato je vec prilikom projektovanja odrdjena njena namjena i brzina za koju je projektovana.

S obzirom da su istaknute table sa ogranicenjem 50km/h i nedostaju bankine, postoji semafor,itd, javlja se sumnja da je cesta i projektovana za ove brzine (50km/h).

Ako je tako, onda tu nece moci biti veceg povecanja brzina a sam prostor uz saobracajnicu ce vjerovatno bitiizgradjen zajedno sa dodatnim saobracjanim ukrstanjima u nivou.

No, to je samo moje nagadjanje u nedostatku drugog objasnjenja zasto saobracajnica izgleda kako izgleda.
 
Ja sam mislio kada se nasalim da je dovoljno postaviti ;) (namigivanje)

Izgleda da nije. :bash:


Uz ``brze puteve`` se ne gradi! gradnjom objekata uz sam brzi put, bio on van naselja ili u naselju, (tangenta , koridor, transverzala ...) jer to obesmisljava samu saobracajnicu,
moze da se gradi , ali uz indirektna ukljucenja!
Postojeca raskrsnica u nivou i jos njih nekoliko na celom potezu ne mogu biti opravdanje da se duz cele deonice postavi ogranicenje 50km/h
Osnovna zamerka cele ove saobracajnice je ukrstanje sa Cara Dusana u Zemunu i na mesu nekadasnje `lakat krivine`, gde bi denivelisana raskrsnica (ili makar kruzni tok) imala mnogo veci znacaj po pitanju bezbednosti i protocnosti saobracaja, nego za maksimalnu brzinu.

Pa opet, totalno je apsurdno da na novom pravom i sirokom putu sa po tri trake po smeru , bez ukrstanja sa bilo cime, vozimo 50km/h, a znak nas upravo na to upucuje.


I u vezi ovih nagadjanja po sistemu SBB - KBB:
mozda ce nekada, za 10, 20, 50 godina negde uz ovu saobracajnicu biti i skola ili vrtic.
dal to znaci da je trebalo odmah postaviti znak zona skole i ogranicenje 30 ????
 
laki72":t7v30q4h je napisao(la):
Ja sam mislio kada se nasalim da je dovoljno postaviti ;) (namigivanje)
Izgleda da nije. :bash:

hehe...nije, nije. vidis ima i neko ko te nije razumio :D

A sto se tice svih ovih cudnih elemenata na magistrali ja se samo bojim da to ne znaci da je saobracajnica projektovana za manje brzine. Jer znas kako, gradjevinska mafija je jaka. Zemljiste uz magistralu je sad jeftino, dobrim dijelom poljoprivredno. Ko stvoreno da tu niknu stambene zgrade i skole i neko jeftinom gradnjom dodje do brze zarade. A opsti interes je uvijek na drugom mjestu.
 
Najbrzi najbolji auto put sa 3 trake vozne transver blama na rts (sa ogranicenjem 50 kmh) :roll:
 
Uh , jel vide ti to direktore???
Neverovatno sta covek trabunja....

edit:
a vrh je izjava da uskoro kinezi uzimaju zelezaru - valjda cim zavrse kanal da imaju kuda da dovoze rudu :bash:

Onaj jadan ambasador Kine pocrvene od izjava ove nase zamlate...
 
Direktore preduhitrio si me. Slatko sam se nasmejao Vucicu. Nek je pusti 120 km na sat pa nek nosi na dusi izgubljene zivote. Mjeto da kaze magistrala bulevar ili sta vec a ne najbrzi I sa 3 trake a kad ti crkne Yugo sa njim u kanal. Ja kad budem prosao tuda idem 120km na sat pa kad me murija zaustavi recu im da se obrate Vucicu jer je premijer rekao da je autoput.
 
pa covek je pravnik... a ministarka ekonomista... mogu da pricaju sta im padne na pamet...neko im i poveruje... no, da rezimiramo, najbrzim autoputem u Srbiji moze da se juri 50 na sat... ziveli... :lool:

BTW za administratora Postby tzoran1 » Sat Oct 03, 2015 2:31 pm
ne valja vam sat.. poruka je poslata u 15.31 tj 3.31pm :)
 
Od Ovče do mosta:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sXRr-prCuKU[/youtube]
Danas je bilo svečano otvaranje deonice od Borče do Ovče.
 
Ja i dalje ne mogu da verujem da je ogranicenje 50km-h ! Veliki promasaj je sto nisu uradili sire razdelno ostrvo sa bankinama !Ps A odgovor na Vlastina zagonetna uklj i iskljucenja kod one krivine , moze da se'vidi na 3d projekciji Goblen Studio !
Predvidjen je parking sa obe strane , naravno za turke i za nase plavce sa radarima ! Sreca pa i to kasni ! Do tad se vozi kao po Autoputu sto je rekao Mr. Vule
 
banacanin dovla":1kmkwqr3 je napisao(la):
Veliki promasaj je sto nisu uradili sire razdelno ostrvo sa bankinama !
Ne mora šire ostrvo. Bankine mogu da se stave i na ovu širinu. Postoji milion pozicija, materijala, načina, ali i postoji jedno opravdanje, jače od bilo čega:

Neće prijatelju, zato što se tako može i to tako prolazi, godinama unazad, na apsolutno svim domaćim projektima i izvedenim radovima. Jednostavno, nega kosmička glupost mora da se izvede. :grand:

Pa da li neko može da zamisli da ćemo ikada dobiti neki infrastrukturni saobraćajni projekat, a da je koliko-toliko normalno projektovan i izveden!
 
80? зар ту људи не возе минимум 100? у сваком случају, онај који је проценио да ту буде 50 је мега мозак. може слободно да скрене у Борчи за Падинску скелу
 
Ма да, јел си ти икад сео за волан? Или си од оних што возе 60 аутопутем? Пут је далеко мање опасан од било које магистрале у земљи. Ја још нисам чуо за неки озбиљнији инцидент за ових 10 месеци од кад је отворен, а вози се између 90 и 110 km/h. За то време само на Зрењаниснком путу је изгинуло омање село...

Узгред, слажем се, требало би ставити џерси ограде у средину и алу бочно и може да се стави 110 без проблема. У близини раскрсница се смањи ограничење на 60. Иначе, ја бих све раскрснице прерадио у кружне токове.
 
Ne može da bude bezbedno kad su je napravili tako kako su napravili.
Ovako kako je svako izletanje pri brzini većoj od 50 je skoro sigurna smrt zbog bandera i ivičnjaka.

Poslato sa telefona
 
@astrodule
Vidi, bez namere da umanjim tvoju brigu za bezbednost, ali i 50 na sat pri udaru u banderu moze da bude sasvim dovoljno za teske posledice.

a gle sad ovako.
eno ti sveze fotke obilaznice, gde je do pocetka radova bilo ogranicenje 100.
Pogledaj kanal pored puta? I zamisli, sad neko tu sleti...
a kanal je duz celog autoputa, zar ne?
a branik nije svuda.

Poginuse letos ljudi kod Vrcina, prilikom povratka sa letovanja. Nije bilo branika na mestu gde je bus sleteo.
A i da jeste, mislis da bi taj branik zaustavio Autobus pun putnika?

Prema tome, slazem se, mogla se postaviti ograda, mogle su bandere biti na spoljnim stranama, a realno, nisu se morale (trebale) ni postavljati, jer tu pored puta nema nicega.

Ali da zbog svega toga treba da bude ogranicenje 50 ????
Ma daaaaaj :D ;)
 
Naravno da uvek može brže. I sam sam vozio 100km/h tuda, ali kad sam u levoj traci i kad vidim ivičnjake ne osećam se bezbedno ni malo pri "većim" brzinama.

Čemu služe ivičnjaci tu, nemam pojma. Znam samo da ih nema na putevima između naseljenih mesta. Svako proklizavanje i udaranje u te ivičnjake automatski povlači prevrtanje automobila. Bolje da ih nema.
 
Vrh