Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Oni su uglavnom bele boje i ,,vire,,
pored drugih razloga vozacima narocito pri samanjenoj vidljivostim pa i pri vecoj brzini
ivicanjaci mnogo jasnije oznacavaju ivice puta Tako da je ipak boje da ih ima

Priseti se gustih Bgmagli pa izmedju naselja a na mestima gde je se ne vidi isprekidane trake- oznake
itekako pomozu ti beli ivicnjaci pri voznji :)
 
Ali zašto ih nema na autoputevima? Dovoljne su valjda kvalitetne linije, tj horizontalna signalizacija. Postoje katadiopteri, one "pevajuće" linije...
 
gledano iz tvog ugla na autoputevima imas bankine koje su na taj nacin jos opasnije
zato se za nj. fleksibilnosti i koriste srafovi koj bi trebali da se lome a one da se savijaju
 
Ne znam baš. Znam za dva slučaja udesa na auto putevima i oba puta su ih bankine spasile, tj. odbile i vratile na put. Automobili su sve vreme bili na sva četiri točka, samo su se okretali (nisu se prevrtali).

A opet znam za slučaj gde se auto okretao sa sva četiri točka na asfaltu, ali čim su udarili u nervaninu pored puta (nekakvo brdašce) su se okrenuli na krov (i tako nekoliko puta). Zato ja ne volim ivičnjake jer ako auto prokliza na njih prevrtanje na krov je skoro pa obavezno.

Na ovoj obilaznici, ako promašiš bandere, naletećeš na vozilo iz suprotnog smera, a bankina bi to sprečila u više od 90% slučajeva.
 
astrodule":1zyfqm34 je napisao(la):
Ali zašto ih nema na autoputevima? Dovoljne su valjda kvalitetne linije, tj horizontalna signalizacija. Postoje katadiopteri, one "pevajuće" linije...
Ивичњака на аутопуту нема јер није градска зона. Једино ивичњака (они бели упуштени и са једне и са друге стране обеју трака) на аутопуту има на делу који пролази кроз Београд, јер се рачуна у градску зону и ивичњаци почињу, гледано од правца аеродрома, неких 100-150 метара пре силазеће рампе према кванташу, тј. пре петље "Змај. Ти ивичњаци су постављени целом дужином кроз град све до оне НИС-ове бензинске станице на почетку узбрдици уз Бубањ поток, а после моста. Тако је и у супротном правцу, од НИС-ове пумпе до иза петље "Змај".

СМТ се рачуна у градску зону и зато је урађено тако како је урађено. С обзиром да још нема никаквих грађевинских објеката, углавном ће бити индустријеске зоне, могли су да поставе знаке и са дозвољеном брзином од 100 км на час, а касније како се буде простор попуњавао да ограниче на 50 км/час.

Слажем се да су требали да одвоје траке оним бетонским џерси оградама, нешто слично као на овој слици, мото пут 2+2 негде у Италији.
 
A to mogu i sad da urade.
(A to sam vec zimis pominjao ;) )
Elem, kakve su sanse da se pise neka peticija, zahtev da se postave ove betonske barijere?
 
Jel uopste nekom predato na odrzavanje zar nije ovo republicka saobracajnica
 
С повећањем брзине на 60 или 70 км на сат постављање било каквих ограда или баријера нема ама баш никакве везе. Уосталом, да је на снази стари ЗОБС, исти дебили би по аутоматизму поставили ограничење 60 км/х. Толико је и сада на Т6, и нису га смањивали. На периферији Солуна, на класичним булеварима са семафорима и с индустријским објектима око коловоза, ограничење је 70 км/х. То могу одмах да поставе овде, као и на Мосту на Ади, на Панчевачком путу нпр. Али не постављају, јер су дебили. Нема другог разлога, нити дијагнозе: онај ко је поставио ограничење 50 км/х на Северној тангенти је - магарац.

И, да, реконструисане деонице Ибарске магистрале имају ивичњак. И ограничење је 80 (у Грчкој би било 90).
 
Jbg, psihologija ;)
I moja zena nece u avion, kaze "oce padne" ;) :D
Salim se malo Dule, ne zameri :)

Inace, primera ima i kod nas, ne mora se do Soluna:

7fa61cc4c414162500bdd319d20b2313.jpg
 
Gužve na Novosadskom putu kod Grmeča sve veće.
U špicu se kolona proteže i ka Autoputu, do Zmaj pumpe.
Verovatno je dobar deo Borčanaca i Ovčanaca krenuo novim mostom ka NBG.
 
Пексон, није због тога, него људи навикли да кад иду за Нови Сад и у опште према северу Србије користе стари правац па на аутопут од када је отворена рампа на Батајничкој петљи. На том правцу, од петље "Змај"-саобраћајница Т6-бивша лакат кривина-новосадски пут имаш сад милион семафора и ограничење брзине 50 и 60 км на час.

Боље је ипак користити за правац према северу Србије, аутопут до Добановачке петље-па обилазница према Батајничкој петљи и даље. Јесте да има нешто мало више километара, али је временски брже, сигурније и безбедније.
 
Ima tačno 17.5km umesto 10km. Ili oko max 0.5l benzina više, a u vremenu isto. Stresa mnogo manje.
 
@Севериан, радије ћу потрошити и литар горива више, него да чекам испред скоро сваког семафора на правцу од петље "Змај"-саобраћајница Т6-бивша лакат кривина-новосадски пут-Батајничка петља. Разлоге сам навео у мојој претходној поруци.

Што се стреса тиче, стоји и то наравно, али што се мене тиче, одавно се више не стресирама :) кад је у питању саобраћај у Београду. Као прво стара сам возачка кајла па сам навикао на све и свашта у саобраћају и понашам се као да је све идеално (у саобраћају), под два, сад сам без кола (следеће године долазе на ред), а ако ми и требају због неког посла или слично, узмем од сина његова и завршим.
 
Stoji Gagina konstatacija, ali ja bih rekao ipak da je most drasticno doprineo povecanju guzve na T6.

I ja naravno koristim pravac preko obilaznice, neuporedivo je brze i manje stresno
 
Ta povecana guzva bi bila duplo manja ako ne i vise samo kad bi dosao neko ko ima gram mozga da namesti i poveze sve semafore od zmaja pa do petlje Batajnica. Svaki dan prolazim tu i ne verujem kako nikom godinama ne pada na pamet da ih namesti.

Sent from my LG G2
 
Пексон и Гага,

Ако погледате старе планове (http://www.urbel.com/img/ilu/velike/slika-11.jpg), видећете да је Т6 планирана као у принципу споредна саобраћајница, а да је паралелно, километар или два на запад, трасиран пут знатно већег капацитета. Његов заметак постоји, а то је веза аутопута са фабриком "Икарбус". Од тога неће бити ништа, јер не може да се сруши пола Алтине, али то истовремено значи да треба знатно повећати капацитет саобраћајнице Т6. А то је једино могуће њеним денивелисањем, односно укидањем раскрсица у нивоу.
 
Pantograph,

Kako je doslo do toga da taj "zametak" sto ga spominjes, nije razvijen kako je bilo i predvidjeno? Da li su u trenutku nastanka GUP-a iz 1972, postojali Altina i naselje Galenika?

I da li je moguce T6 preusmjeriti u dijelu kroz Novi Beograd na trasu "zametka" tako da se izbjegne tunel ispod Ade i gradi most na njenom juznom kraju, kao sto je 1972-e bilo i predvidjeno?
 
Насеље Галеника је, наравно, плански грађено, имајући у виду све ГУП-ом планиране саобраћајнице (у том насељу, рецимо, и данас постоји улица званичног назива - Т7 - паралелно са Т6). Алтина је дивље насеље настало деведесетих у време Шешеља... и Вучића и њихове власти у Земуну.

Претпостављам да је ово друго могуће.
 
RioBL":7m38vgpz je napisao(la):
...tako da se izbjegne tunel ispod Ade i gradi most na njenom juznom kraju, kao sto je 1972-e bilo i predvidjeno?

Tada još nisu napravili fabriku prerade pijaće vode u Makišu "Makiš 1" izgrađena 1986 god. U poslednjem trenutku su shvatili da tu ne treba da bude most na tom delu Ade Ciganlije. Tako da svako ko ti kaže da tu treba da bude neki most želi da napravi veliku štetu po zdravlje građana Beograda i ugrozi izvor pijaće vode.
 
Meni Mair, da budem iskren, nije jasno kako saobracajnica kroz Makis moze ugroziti zdravlje ljudi ali mi je savrseno jasno kako tunel ispod Ade moze ugroziti budzet grada i drzave, pa i razvoj saobracaja a bogami i zdravlje korisnika saobracajnice kroz tunel.
 
Vrh