Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Znači to je ova problematika:

pan1.jpg

pan2.jpg


(snimci su kraj Marta 2015-te.)
 
Znaci, mislite da se trasa spusta u semafor da ne bi nasipom zatvorila ulaz u fabriku?
Zar nisu mogli povezati ulaz saobracajnicom paralelno sa nasipom?
 
I jedna i druga "fabrika" imaju alternativni pristup pancevcu preko ulice Zage Malivuk, ali im se ne svidja da obilaze, a mogu da osporavaju zatvaranje ulaza u fabriku jer ih stiti neko u gradskoj vlasti...
 
Dali je moguce da onaj na ovcanskoj raskrsnici nije dao metar onog coska ograde da bi trotoar bio u punoj celini ???
 
Tihi_SRB":umenkhuh je napisao(la):
Dali je moguce da onaj na ovcanskoj raskrsnici nije dao metar onog coska ograde da bi trotoar bio u punoj celini ???


ooo da . i te kako je moguce

i tako ce biti sledecih 50 godina

a nije morao ni metar dovoljno je pola metra , ali ne !
 
Није за чуђење када је нарав Србина у питању. Моја пријатељица уместо једног стуба за струју морала купити још два јер јој комшија није дозволио да му самоносиви кабл иде преко, пазите, дела њиве-оранице у облику троугла у дужини мањој од пет метара.
 
smp001.jpg


Da li je ovde predvidjen nadvoznjak ili raskrsnica sa semaforom?
Mislim na mesto koje sam oznacio sa crvenim krugom.
 
Još pet dana do otvaranja deonice SMT-a od zrenjaninske petlje do Ovče.
Kako teku završni radovi?
 
Izasao je sinoc clanak u Vecernjim novinama da je zavrsena deonica od Zr petlje do Ovce ali da ce SVECANO OTVARANJE biti pomereno zbog postavljanje kamena temeljca na projektu Bg na vodi i pod vodom ! A do Ng ce biti kompletirano do Pancevackog puta !
 
banacanin dovla":2325ez44 je napisao(la):
Izasao je sinoc clanak u Vecernjim novinama da je zavrsena deonica od Zr petlje do Ovce ali da ce SVECANO OTVARANJE biti pomereno zbog postavljanje kamena temeljca na projektu Bg na vodi i pod vodom ! A do Ng ce biti kompletirano do Pancevackog puta !

Hoce li i njega da postavljaju fazno ili odjednom ? :)
BTW ako je stvarno kamen razlog za odlaganje, onda su Barnum & Bailey Circus amateri za ove...
 
.
.
PUŠTENA DEONICA ZR.PETLJA-OVČA - by me :mrgreen:


Dakle danas, Četvrtak, oko 15h.

Sve je (bilo) spremno za puštanje :mrgreen:

p1070039.jpg

p1070040.jpg


Prvi vodopropust:
p1070041.jpg

p1070042.jpg

p1070043.jpg

p1070044.jpg

p1070045.jpg


I ovde imamo zagonetno isključenje i uključenje, kao i pred servisni nadvožnjak:
p1070046.jpg

p1070048.jpg

p1070049.jpg

p1070050.jpg


Idemo dalje:
p1070051.jpg

p1070053.jpg

p1070055.jpg

p1070056.jpg

p1070057.jpg

p1070058.jpg

p1070059.jpg


Stižemo do najvećeg objekta na ovoj deonici:
p1070060.jpg

p1070061.jpg

p1070062.jpg

p1070063.jpg

p1070064.jpg

p1070065.jpg

p1070066.jpg

p1070067.jpg


... malo i pogled unazad:
p1070068.jpg

p1070069.jpg


Pravac Ovča!
p1070070.jpg

p1070071.jpg

p1070072.jpg


Sve se samo kazuje :)
p1070073.jpg

p1070074.jpg

p1070075.jpg

p1070076.jpg


... a odrađen je i trotoar na ćošku:
p1070077.jpg

p1070078.jpg

p1070079.jpg

p1070081.jpg


Pravac prema pančevcu:
p1070082.jpg


p1070083.jpg

p1070084.jpg

p1070085.jpg


U povratku je bilo idealno svetlo, pa nisam mogao da odolim da ne okinem još jednom:
p1070086.jpg

p1070087.jpg
 
Sve pohvale majstore. Izgleda super i nema iznenadnih vijuganja kao ono jedno na pravcu zrenjaninski zemun. Ali još uvjek ne mogu da svatim ograničenje od 50km na sat? Minimalno 70 maksimalno 80. Kod mene takvi bulevari još oko kojih je naseljeno je 80km.
 
p1070072.jpg


A zastitna ograda ovdje ovdje sta oni mislie ove bandere ce da pokose :?: :bash:
 
Ko ce da se kladi za koliko od otvaranja saobracajnice ce prva bandera da fasuje
 
zar je tamo takav saobracaj da treba toliki profil 3+3?
 
Није, било је довољно 2+2. И одвојена бициклистичка стаза. И онда може Vmax 100 km/h.
 
I opet napravili sa trotoarom u sredini pa kad ih neko pita zasto je 50km/h u sred nedodjije, reci ce da je to zbog bezbednosti posto je postavljen trotoar izmedju

Sent from my LG G2
 
mozda su i ostavili pa ce 2048-e biti 4+4. Salim se malo.

Mene zanima, zbog cega je ogranicenje 50km/h.

Ako znamo da je maksimalna dozvoljena brzina na nekoj saobracajnici direktno vezana sa sirinom saobracajnih traka,tj saobracajnice, da li je onda ova saobracajnica projektovana bas za tu brzinu? Ako je projektovana za vece brzine, zasto je ogranicenje 50km/h?
 
Vrh