Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Evo nas ponovo na trasi, nakon za dlaku manje od tri nedelje.
Osvežilo je, pogodno za pedaliranje, a opet narednih dana predviđa se kiša.

0.0km:

p1060907.jpg

p1060908.jpg

p1060909.jpg

... obeležene su referentne tačke za iscrtavanje horizontalne signalizacije, sve do Ovče :)

2.0km:
p1060910.jpg

p1060911.jpg

p1060912.jpg

p1060915.jpg

p1060913.jpg

p1060916.jpg

... ovaj prvi propust za vodu je gotov, zatrpan i čeka asfalt.
Skele ispod njega nisu demontirane zbog prisustva vode koja komplikuje demontažu.
Valjda će da čekaju jesenje kiše.

3.0km - servisni most:
p1060917.jpg

p1060918.jpg

p1060919.jpg

p1060920.jpg

... na prvi pogled iz daljine isto kao i pre, ali izlivaju se noseće grede, kranovi su spremni za dizanje.

I da bacimo pogled iz daljine na najveći nezavršeni objekat:
p1060922.jpg


4.5km - evo i iz blizine:
p1060923.jpg

p1060925.jpg


... i pogled unazad:
p1060924.jpg


Kanal pored trake za Pančevo polako nastaje celom dužinom trase:
p1060926.jpg

p1060927.jpg

... i već se puni.

p1060928.jpg

p1060929.jpg


Evo mosta i sa Ovčarske strane:
p1060962.jpg

p1060963.jpg

p1060965.jpg

p1060966.jpg

p1060967.jpg

p1060968.jpg


Kao što se dade videti ostalo je da se izlije jedna greda, druga sa levo, na trasi ka Pančevu.
Na trasi prema Zemunu već se postavlja armatura za izlivanje noseće ploče.

Idemo dalje prema Ovči:
p1060964.jpg

p1060930.jpg

p1060931.jpg


Onaj poslednji propust za vodu pred Ovču konačno je gotov, sledi zatrpavanje itd.:
p1060961.jpg

p1060960.jpg

p1060934.jpg


Ovča! :
p1060932.jpg

p1060933.jpg

p1060935.jpg

p1060936.jpg

p1060937.jpg

p1060938.jpg

... vidi se kako će biti rešena raskrsnica.

Asfalt i ka Pančevcu!!
p1060940.jpg

p1060941.jpg

p1060942.jpg

p1060943.jpg

p1060944.jpg


Na vidiku, posle ove skulpture, most nad Sebešom:
p1060945.jpg


... pogledi prema Ovči:
p1060946.jpg

p1060948.jpg

p1060949.jpg


Sebeški most:
p1060947.jpg

p1060952.jpg


... i nadvožnjak nad prugom za Pančevo:
p1060953.jpg


Konačno smo prešli Sebeš:
p1060954.jpg

p1060955.jpg

p1060956.jpg

p1060958.jpg

... i na polovini pružnog nadvožnjaka sustiže me bajsom čuvar i zamolio da ne idem dalje.
Kaže dole su mu šefovi, imaće problema. Ispoštovah čoeka i to je sve za ovaj put.
Put do pančevca još nije asfaltiran.

Pozdrav za Vladu iz Banata :)
 
Naravno sve pohvale za tur de Ovca ! Bas sam ovih dana otvarao forum al nije bilo nista novo ... kad ono medjutim danas prijatno iznenadjenje ! A sto se tice zavrsetka radova nema potrebe da licitiramo kad ce biti gotovo ! Ima tu jos da se radi ! Ps Vlasta nema potrebe cesce da obilazi gradiliste , jer je tempo radova opusten da nekazem spor !
 
Pa ... mrda to vrlo dobro.
Sledeći put očekujem asfalt do kraja i možda samo jedno zaobilaženje objekta.
Reče mi jedan čuvar da je rok u Oktobru, što možda i bidne
 
Tempo je sasvim korektan i uliva nadu da ce rok biti ispostovan.

Ono sto je po meni lose, to je sam projekat, sa svojim ukrstanjem u nivou, kao i vec pominjanim razdelnim ostrvom, zbog kojeg je ova brza prigradska trasa svedena na gradsku ulicu, sa ogranicenjem 50km/h.
 
Ova saobraćajnica sa 3+3 trake nema smisla bez maksimalne brzine bar 70 ili 80 km/h.
Da se neko vozi saobraćajnicom 3+3 od Zemuna do pančevačkog puta u dužini 20km kroz 95% ne naseljeno područje brzinom 50 km/h nema smisla.

Raskrsnica u nivou u Ovči će biti semaforizirana?
 
Stvarno je vam pameti da se vozis 50km/h na obilaznici od 20km ! Odmah se iznerviram kad pomislim na to ! Ps cini mi se da na 3d Goblin prezentaciji stoji semafor sa raskrsnicom za Ovcu
 
p1060930.jpg


jel ovo samo izgleda kao nagla strmina ili stvarno od jednom imaš veliki uspon???
 
Gorstak, u pitanju je verovatno opticka varka kao posledica velikog zuma pri fotografisanju
 
Novosti, 22.08.2015.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... mesec-dana

Auto-putem do Ovče za mesec dana

Deo pristupne saobraćajnice Pupinovom mostu, od 7,8 kilometara, biće završen 27. septembra. Spajanje Novosadskog i Pančevačkog puta krajem ove ili početkom naredne godine.

DEO Severne tangente, odnosno pristupne saobraćajnice Pupinovom mostu na potezu od Zrenjaninske petlje do Ovče, biće završena do 27. septembra, najavio je državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Miodrag Poledica.

Kompletna saobraćajnica, koja će povezati Novosadski i Pančevački put, dugačka nešto više od 21 kilometra, neće ipak biti u funkciji kao što je to bilo predviđeno u oktobru, već u najboljem slučaju krajem ove ili početkom naredne godine.

Otvaranjem nove trase povezaćemo Zrenjaninsku petlju sa raskršćem u naselju Ovča - rekao je Poledica dodajući da se i po kiši izvode radovi kako bi se ispoštovao predviđeni rok. - Radi se o deonici dugoj 7,8 KM na kojoj postoje dva velika nadvožnjaka dužine veće od 83 metra.

Da bi se kompletirala Severna tangenta potrebno je da se završi deonica od Ovčanskog do Pančevačkog puta, koja obuhvata i mostove preko pruge i kanala Sebeš, ukupne dužine oko 4,3 kilometra.

VREDNOST RADOVA 260 MILIONA EVRA

SAOBRAĆAJNICA Severna tangenta je dugačka 21,2 kilometara, uključujući tu i Pupinov most nad Dunavom od 1.482 metra. Vrednost kompletnog projekta, sa svim pristupnim saobraćajnicama iznosi 260 miliona evra, a izgradnja je počela 2011. godine.

RADE KINEZI, I NAŠE FIRME

GLAVNI izvođač radova na Pupinovom mostu, kineska kompanija CRBC, angažovana je i na izgradnji manjih mostova, dok trasu rade domaće firme na čelu sa "Ratko Mitrović niskogradnjom", koja je ovih dana u centru pažnje pošto je bila zadužena i za rekonstrukciju Vojvode Stepe.
 
Ajd' opet posto vidim da je forum bio down i izgubio poslednjih par dana poruka. Radnici kazu da ce nakon pustanja dela Ovca - Kovilovo krajem meseca septembra premestiti sve resurse i na ovih par km od Pancevackog Puta do Ovce. Racunaju da zavrse oko nove godine

Nadvoznjak se nazire u sredini:





pogled sa nadvoznjaka ka Pancevackom Putu:



pogled preko nadvoznjaka u smeru ka Ovci:



Stanje radova:







 
Ovaj deo do Pancevackog puta je isto tako izgledao pre godinu dana !!! Mogli su odraditi bar nesto pa da su stigli na vreme ! I sad ocekujete da k10 zavrse 2016. Samo mozdaza koju godinu kasnije !!!
 
nista novo izgleda na ruti 66 ...


otvaranje dela do ovce nema neku tezinu , al dobro sacekacemo taj februra , mart , april sldedece godine za citavu deonice.

do tada sve vise udesa na delu od mosta do petlje zrenjaninski put ..

sinoc je neko potpuno pokosio banderu . izgleda da ce brzine ipak da se svedu na propisanih 50 km/h
 
Зока јуче обишла радове и потврдила да ће мо се од Зрењанинског пута до Овче возити од 28.септембра (ове године :) ), а од Овче до Панчевачког пута од Јануара 2016.године. :sesir:

Poslovno Jutro 07.09.2015.
Ubrzani razvoj putne infrastrukture
Potpredsednik Vlade Republike Srbije i ministar građevinarstva, saobraćaja i infastrukture Zorana Mihajlović najavila je danas da će pristupne saobraćajnice mostu "Mihajlo Pupin" od Zrenjaninskog puta do Ovče, u dužini od 7,6 kilometara, biti puštene u saobraćaj do 27. septembra.

Mihajlović je, obilazeći radove sa predstavnicima kineske kompanije "CRBC", domaćeg podizvođača MBA "Ratko Mitrović–niskogradnja" i Grada Beograda, potvrdila i da će preostali deo pristupne saobraćajnice mostu između Zemuna i Borče, odnosno od Ovče do Pančevačkog puta, biti završen do kraja ove godine.
http://www.poslovnojutro.com/details&id=78858
 
Samo da stavim tačku na pitanje koje sam sam postavio: buka od saobraćaja na Pupinovom mostu se ne čuje na šetalištu :)

Slabo se čuju i Migovi 29 sa Batanice dok u sumrak vežbaju u niskom letu iznad Dunava :D
 
50km/h je suludo. Mislim da su štedeli na eksproprijaciji.
Neka sad izvdvoje dobrana sredstva da postave adekvatene bankine na razdelnom ostrvu i pojačaju bezbednost od prelaženja u suprotnu traku.
3+3 a da ne može da se vozi barem 80-100 km/h. Na putu rezervisanom za motorna vozila je dozvoljeno 100km/h max gde je 1+1 a ovde mora 50km/h i to kroz njive. Samo bankine nema veze što je širina ostrva 2m i na kritičnim mestima ograničavati brzinu i može da se vozi sigurno 80-100km/h.

Koja ludost se vidi ove. Asfaltiranje 2m međuprostora između traka. Pa bolje da su potrošili te pare na bakine. Užaš. 50km/h kroz njive aman.

I onda da te saobraćajna kazni.
 
Back on the track - posle 25 dana :)

Startna pozicija - SC Kovilovo - novine se naziru:
p1060969.jpg


... postavljeni stubovi za rasvetu:
p1060970.jpg

p1060971.jpg


... a i prvi propust je završen:
p1060972.jpg

p1060973.jpg

p1060974.jpg

p1060975.jpg


Na bivšem pomoćnom putu uz njega formiran još jedan segment kanala:
p1060976.jpg

p1060977.jpg

p1060978.jpg


Idemo dalje - servisni most:
p1060979.jpg


... je gotov. Majstori gore stavljaju hidroizolaciju:
p1060980.jpg


Da zirnemo daleko napred:
p1060982.jpg


Ovde je onaj mali vodopropust koji jedno vreme nisam mogao da utvrdim gde je:
p1060983.jpg

p1060984.jpg


Stubovi za rasvetu i dalje napreduju:
p1060985.jpg

p1060987.jpg

p1060989.jpg

p1060990.jpg


Evo ga i najveći objekat na putu do Ovče:
p1060988.jpg

p1060991.jpg

p1060994.jpg

p1060995.jpg

p1060992.jpg

p1060993.jpg


... deluje da je pri kraju, tj. da sleduje zatrpavanje i asfalt.

p1060991a.jpg

p1060991b.jpg

p1060996.jpg

p1060997.jpg

p1060998.jpg

p1060999.jpg

p1070002.jpg

p1070001.jpg

p1070003.jpg

p1070005.jpg


Ovde je bio onaj drugi mali vodopropust, bliže Ovči:
p1070006.jpg


p1070007.jpg

p1070008.jpg


Ovča:
p1070009.jpg

p1070010.jpg

p1070011.jpg

p1070012.jpg

p1070013.jpg

p1070014.jpg

... raskrsnica u nivou sa semaforima.

Idemo dalje:
p1070016.jpg

p1070017.jpg

p1070018.jpg

p1070019.jpg

p1070020.jpg

p1070022.jpg


... asfalt je stigao na 400m do mosta na Sebešu.
p1070023.jpg

p1070026.jpg


Evo nas i na dotičnom mostu:
p1070027.jpg

p1070028.jpg

p1070030.jpg

p1070032.jpg


... dakle asfalt je spojio oba mosta:
p1070033.jpg

p1070034.jpg

p1070035.jpg


Preko železničkog nadvožnjaka se nije moglo. Poštujem to.
Od njega do pančevca je i dalje samo peščani nasip.
Tu radovi stoje zbog jednog neregulisanog fabričkog ulaza zbog kojeg
nije moguće početi radove na raskrsnici sa pančevcem.

Rok za puštanje puta od SC Kovilovo do Ovče je 27.septembar.

Ovo je bio poslednji izveštaj sa ove sekcije. Pozdrav svim gledaocima :)
 
Da li se predviđa kao konacno rešenje da ukrštanje sa Ovčanskim putem bude raskrsnica sa semaforima ili je to samo privremeno rešenje?
 
Pa i u projketu je bila raskrsnica sa ovcanskim putem

Ono sto mi nije jasno jeste da su neka megalomanska resenja na SMT u uradjena tamo gde po meni nemaju nikakvog smisla

Recimo :

-petlja kovilovo

-petlja zbeg

-dva nadvoznjaka

-nekoliko ozbiljnih( velikih ) mostova preko kanala ( za mene , iskreno , nejasna njihova velicina i funkcija ) itd.

A onda nekoliko semaforizovnih raskrsnica na ozbiljnim ukrstanjima :

Cara Dusana

Ovcanski put

Pancevacki put

Buduce ukljucenje za Borcu
 
Sve pohvale za Vlastu i za sveze informacije ! Ps Imali su vremena da nadju resenje za tu fabriku kojoj blokiraju tj seku ulaz sa novim putem ! Mogli su vec do sad da izgrade mali kruzni put koji bi isao pored pruge tj ispod nadvoznjaka pa da se poveze sa Pancevackim putem ! Ovako ce izmedju nadvoznjaka i Pancevackog morati da prave nasip za NADPUTNJAK! A pretpostavljam da za to treba nova projektna dokumentacija !
 
Sve pohvale za Vlastu i za sveze informacije ! Ps Imali su vremena da nadju resenje za tu fabriku kojoj blokiraju tj seku ulaz sa novim putem ! Mogli su vec do sad da izgrade mali kruzni put koji bi isao pored pruge tj ispod nadvoznjaka pa da se poveze sa Pancevackim putem ! Ovako ce izmedju nadvoznjaka i Pancevackog morati da prave nasip za NADPUTNJAK! A pretpostavljam da za to treba nova projektna dokumentacija !
 
Vrh