Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Ширина возних трака зависи од рачунске брзине а њихов број од меродавног саобраћајног
оптерећења и нивоа услуге.

Средње разделне траке (tr ) су стандардни елементи код значајнијих градских
саобраћајница (ГА, ГГМ, ГМ), а посебно код оних са континуалним током или
код којих се очекује саобраћајно оптерећење веће од 10.000 (возила/дан/смер).
 
TranspoWarrior":2ysp2ml6 je napisao(la):
laki72":2ysp2ml6 je napisao(la):
Koji magistralni put ima bankine i razdelna ostrva???

Svi magistralni putevi imaju bankine. Ne znam ni za jedan koji ih nema.
E bas super...
Sad posto se nisam 'strucno izrazio' idemo sa 'siljenjem penkala'...

Izraz 'bankina' se kod nas (obicnih smrtnika) nepravilno koristi za branike pored puta.
Evo, ovim putem ja se IZVINJAVAM sto se nisam dobro izrazio.

E sad ovako.
Ajde meni laiku objasnite, zasto je na 'starom' kruznom putu od resnika do avalskog puta (1+1) moguce ogranicenje 80, a na novoizgradjenoj 3+3 saobracajnici nije moguce?

Ako su problem stubovi javne rasvete, zasto se na razdelnom ostrvu ne postave betonske barijere, kao sto je to uradjeno na mnogo mesta u austriji?
Dal je zaista normalno da na ovoj saobracajnici bude isto ogranicenje kao u Kneza Milosa???
 
Sada su svojoj kolekciji debilizama dodali jos jedan, Zrenjaninski put, kada se gleda is pravca Beograda sa desne strane dobija ne prosirenje na jos dve trake vec trotoar pricam o potezu nekih 100 m od skretanja Borca/Ovca. Time ili potvrdjuju da se apsolutno nista nece raditi na prosirenju ili jednostavno duplo trose novac. Trotoari pored zrenjaninca vrlo retko sluze pesacima, najvise za parkiranje automobila pogotovo sto se celim potezom obavljaju razne delatnosti.
 
116957441020724506795396.jpg

autor fotografije:Zdenko Lauric
 
Ulaz u Maribor iz pravca Zagreba.
Ogranicenje brzine 70 km/h.
Zar ovako slicno ne izgleda nas Pancevacki put na kojem je ogranicenje 60 km/h ili
put od Pupinovog mosta do Borce gde je ogranicenje 50 km/h.
Ok, recicete, kod nas fali ograda izmedju leve i desne trake, da li je to jedini razlog?
Ako je tako onda je kriv projektant!?

slika001.png


slika002.png


slika003.png


slika004.png


slika005.png
 
Прошао сам данас колима преко моста у смеру ка Борчи и мислим да ми се није учинило да мајстори глетују и фарбају ове бетонске баријере са десне стране ?!?!

Јел то неко приметио?

Да није почела фарба већ да отпада? Нисам баш могао да се удубљујем у проблематику јер сам возио...
 
HoRuS":2ash2f3j je napisao(la):
Прошао сам данас колима преко моста у смеру ка Борчи и мислим да ми се није учинило да мајстори глетују и фарбају ове бетонске баријере са десне стране ?!?!

Јел то неко приметио?

Да није почела фарба већ да отпада? Нисам баш могао да се удубљујем у проблематику јер сам возио...

Приметио је Милошев другар, ево ти слике испод, а има остале слике три поруке изнад.
Можда су премазивали заштитни слој на џерски ограде.

milos.tro":2ash2f3j je napisao(la):
Evo i današnjih fotki mog drugara:
13.jpg
 
Kad smo već kod Evrope, evo recimo ulaz u Ljubljanu, Celovška Ulica, tri trake po smeru, malo razdelno ostrvo bez odbojnika i sa banderama.
Tu imamo i semafore i autobuska stajališta.

Untitled.png





Dokle ćemo samo da usvajamo najgore od Evrope, 70km/h je najmanja brzina sa kojom komotno može da se vozi u 5-om stepenu prenosa. 50km na čas jedva da može u 4-om. Pa vidite kolika je tu ušteda u gorivu,
 
Koliko sam ja zapazio, farbanje betonskih elemenata nije u cilju sistematske zastite, vec na preskok gde je "popustilo".
Izgleda ruzno i tuzno...
 
Исто то су радили прошле године на мосту на Ади.
 
mekbejn":1cmq17b4 je napisao(la):
tih 70 km/h je neka realna brzina za SMT kao i za put do Panceva (deo sa semaforima)
Реално гледано може и 80 км/час, чак и 100 км/час, с обзиром да нема ни једног укрштања у нивоЈу :D , поготово не семафора, а о пешачким прелазима да не говорим.
 
nije mi jasno što mora da bude 3 trake. za količinu saobraćaja koju ima dovoljne su i dve. + zaustavna.
 
Повећаваће се обим саобраћаја изградњом целог СМТ-а, поготова кад се настави крак директно према Панчеву.
 
Borcanci imal li nekih aktivnosti na gradilistu ? Jel napreduju radovi ka Pancevu il miruju od toplote kao i nas forum ! ps sad je malo zahladilo pa mogu da dodaju gas ! ! !
 
Samo za mog poluimenjaka iz Banata!
Ništa bez Zemunaca. Izgleda da prošla vrućina još deluje na Prečane :lol:

Dakle Subota - 1 august, posle 17h.
Početan položaj - SC Kovilovo. Sve u svemu danas od ove tačke tur-retur 20km :D
p1060642.jpg


Postavljen habajući sloj asfalta, sve do velikog mosta pred Ovču:
p1060643.jpg


Za ljubitelje šahtova - na prvoj deonici su uvučeni:
p1060644.jpg


Fatamorgana:
p1060645.jpg


Do kraja mog putešestvija svuda su postavljene kućice za elektriku:
p1060646.jpg


Ovaj most je konačno gotov, sledi zatrpavanje:
p1060648.jpg

p1060649.jpg

p1060650.jpg

p1060653.jpg

p1060651.jpg


... koje je počelo sa pančevačke strane:
p1060654.jpg

p1060655.jpg

p1060656.jpg

p1060657.jpg

p1060658.jpg


... pogled prema pančevačkoj strani:
p1060660.jpg


E odavde su drugačije odrađeni odvodi za vodu:
p1060661.jpg


Servisni most - naizgled nije napredovao, ali majstori i sada rade na kalupima za betonske grede:
p1060665.jpg


Pre servisnog mosta imamo misteriozna odvajanje sa obe strane:
p1060662.jpg

p1060663.jpg

p1060664.jpg


Ovo nije novo, bilo je i u prethodnim obilascima ali nisam snimio.

Posle servisnog mosta rađen je onaj mali propusni mostić - bez pregleda starih fotki
ne mogu da utvrdim gde je to. U svakom slučaju jedan obilazak po prašini manje :)
p1060666.jpg

p1060667.jpg

p1060668.jpg


Lepo odrađen kanal u smeru ka Pančevu:
p1060669.jpg

p1060672.jpg

p1060673.jpg

... pogled ka Kovilovu:
p1060674.jpg


Za ljubitelje vodoodvoda - ovaj put nisam gledao gde je nastala transformacija:
p1060675.jpg


Konačno stižemo do velikog mosta pred Ovču:
p1060676.jpg

p1060677.jpg

p1060678.jpg


... i asfalt u beskraj :D
p1060679.jpg



p1060681.jpg

p1060682.jpg

p1060683.jpg


... sa pančevačke strane:
p1060684.jpg

p1060685.jpg

p1060686.jpg


Ima da se uradi još par rebara - za jedno je postavljena oplata, za jedno armatura ...
Prebrojite na prethodnim slikama.

Pogled ka Ovči:
p1060687.jpg

p1060689.jpg

p1060690.jpg


... i u rikverc:
p1060691.jpg


Od velikog mosta imamo samo osnovni sloj asfalta, a mašine na vidiku stavljaju završni sloj u traci od Zemuna:
p1060692.jpg

p1060694.jpg


Poslednji mostić pred Ovču - ovde pumpe za vodu i dalje rade bez prekida:
p1060695.jpg


Odavde do Ovče je podloga nakatranisana i spremna za asfaltiranje, verovatno već u Ponedeljak:
p1060696.jpg

p1060697.jpg

p1060698.jpg


I evo nas u Ovči - evo kako je rešeno ukrštanje sa lokalnim putem - prosto.
Napravljena je privremena devijacija u nivou obilaznice:
p1060699.jpg

p1060700.jpg

p1060701.jpg

p1060702.jpg

p1060703.jpg

p1060705.jpg


... i velika novost u odnosu na prethodan obilazak, koji je bio pre mesec dana:
p1060704.jpg

p1060706.jpg

p1060707.jpg

p1060708.jpg

p1060709.jpg


... dakle tucanik je stigao sve do mosta preko kanala Sebeš!!

p1060712.jpg

p1060713.jpg

p1060714.jpg

p1060715.jpg

... pažljiviji posmatrač uočiće i most preko žel.pruge.

Pogledi unatrag:
p1060716.jpg

p1060718.jpg


Idemo na Sebeš:
p1060717.jpg

p1060719.jpg


... malo unazad:
p1060720.jpg

p1060721.jpg


I evo ga i železnički most:
p1060723.jpg

p1060725.jpg

p1060726.jpg

p1060727.jpg

p1060729.jpg


p1060730.jpg

p1060731.jpg

p1060734.jpg

p1060735.jpg

p1060736.jpg

p1060737.jpg


I pogled na Borčansko more:
p1060739.jpg


Dakle za ovih mesec dana vredno se radilo. Ostaje da se dovrši deonica Ovča-Sebeš oko 2.5km.
Situacija posle žel.nadvožnjaka nije mi poznata.

Lep pozdrav svima :D
 
Vrhunska reportaza ! Svaka cast za trud ! Solidno napreduju radovi ! Ps od kad su zavrsili most uvek izbegavam Borcu a kad urade ovaj deo opet cu izbegavati guzvanjac !
 
A sto se tice Vlastinih reportaza najupecatljivije i najpracenije su bile one kod mosta i radovi od Cara Dusana do L.K. ! Svako popodne se cekalo kad ce da osvanu slike uzivo sa gradilista !
 
Vrh