Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Ukrstanje sa Ovcanskim putem ce biti standardna semaforizovana raskrsnica ! Zasto kruzni tok kad je semafor moderniji i bolje pravi guzve !
 
Ako su na raskrnici sa Cara Dusana napravili onu glupost, ne treba da se iznenadjujete za Ovcanski put..

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
 
Raskrsnica sa Cara Dusanom je uzasna! Taj sto je projektovao i taj sto je odobrio definitivno nemaju pojma o zivotu ! Iz pravca Bataje ide prosirenje pa onda kad se prodje raskrsnica onda suzenje a sa druge strane nema mesta za pesacku
stazu ! Bilo je dosta polemike na forumu o kruznom toku- skoro svi su bili misnjenja da je bolje od semafora !
 
Par kadrova u prolazu

Nisam siguran da li smo pricali o drvoredima pored puta ali primetni su zasadi skoro pa celom trasom sa obe strane mada vise mi se cini sa ove desne ka Borci.

img9988.jpg

img9990.jpg

img9991.jpg

img9993.jpg
 
Trasa obilaznice je vislja od Ovcanskog puta , neznam kako to planiraju da iznevelisu ! inace trasa koja se gradi izgleda kao i ona slika gde je Vlasta slikao , nasut pesak i sad se radi kisnica , nista vise od toga ! Sad su poceli da rade te ulazno izlazne grane sa ovcanskim putem .
 
Danas, tj. juče - Četvrtak, bili smo opet vredni. Dakle SC Kovilovo - Ovča dokle se moglo, II deo.

Za početak - snimanje je obavljeno na relaciji crveni krug (nadvožnjak) - plavi krug (dokle se moglo):

trasa-1.jpg

trasa-2.jpg


Početna pozicija, dokle sam prošli put stigo:
p1060439.jpg

p1060440.jpg


Konačno evo situacije i posle nadvožnjaka:
p1060441.jpg


Paralelni servisni put:
p1060442.jpg

... peščan i težak za pedaliranje. Zato prelazimo na glavnu trasu:

p1060443.jpg

p1060444.jpg

p1060445.jpg

... dakle jedna deonica, doduše kratka, u smeru ka Zrenjanincu je asfaltirana.

Idemo dalje prema Ovči:
p1060446.jpg

p1060447.jpg


Koncentracija mehanizacije često ukazuje na mogući problem:
p1060449.jpg

p1060450.jpg

p1060451.jpg

p1060452.jpg

... ovde se ništa ne zida, a pumpa radi bez prestanka. Deluje mi kao neplanirana situacija.

p1060454.jpg

p1060453.jpg


Opet begamo sa servisnog puta:
p1060455.jpg

p1060456.jpg


.. i još jedan pogled unatrag na prekid:
p1060457.jpg


I ... stižemo do ceste u Ovči:
p1060458.jpg

... ova bela hala levo videla se posred trase na onom poslednjem, ultrazum snimku, prošle reportaže.

p1060459.jpg

p1060460.jpg

p1060461.jpg

p1060462.jpg

p1060463.jpg

... kako će ovo ukrštanje da se rešava - videćemo :wink:

Idemo dalje:
p1060464.jpg

p1060465.jpg

p1060467.jpg

p1060468.jpg

... jedno 200m od Ovčanskog puta počinje pesak.

Pogled prema Ovči:
p1060469.jpg

p1060470.jpg

p1060471.jpg


Idemo pešice po pesku:
p1060472.jpg

p1060474.jpg

p1060476.jpg

... i jeste - to je nadvožnjak iznad pruge za Pančevo. Trava raste u pesku.

Vraćamo se, ovčanski put se ne vidi:
p1060477.jpg

p1060478.jpg

p1060479.jpg


Stižemo do početna pozicije. Iako je 19.30h radi se na levoj traci:
p1060481.jpg

p1060483.jpg

p1060484.jpg


Ivičnjak je na celoj trasi mašinski izliven:
p1060485.jpg


Za pred kraj jedan idiličan kadar:
p1060486.jpg


Ovo je drugi propust posle SC Kovilovo. Izgleda da je spreman za zatrpavanje:
p1060489.jpg


Toliko od mene. Dalje nemam nameru da idem.
Od žel.nadvožnjaka pa do pančevca neka neko preuzme štafetu u lokalu.

Dakle onaj rok Septembar može da bidne, ali sledeće godine :bash:
 
Vlasto slike su ekstra ! Foto ti je odlican ! Prijatno iznenadjenje od nadputnjaka gde si prosli put stao pa do Ovcanskog puta sasvim lepo napreduju ! Ono kod ukrstanja izgleda zabrinjavajuce ! Ja sa se skenjao kad sam video onaj pesau ka pancevackom !
 
banacanin dovla":1sankuf2 je napisao(la):
... Ja sa se skenjao kad sam video onaj pesau ka pancevackom !

Malo sam sa zaleteo - to je most preko kanala Sebeš. Železnički je nekih 350m dalje.
 
Danas sam vozio prvi put preko mosta, sve do petlje kod Kovilova.

Onako kako je napravljeno je OK da ograničenje bude 50km/h. Naime, oštri ivičnjaci uopšte nisu bezbedni za veće brzine.

Pitanje je zašto je tako pravljeno, a ne kao autoput sa bankinama ili barem kao deo od bivše lakat krivine do Kvantaša gde je ograničenje 60km/h ili kao ceo novosadski "autoput".

Stvarno mi nije jasno. Put (tri trake) te prosto tera da voziš barem 70km/h, a po ZOBS-u prekoračenje od 21km/h i više u naseljenom mestu povlači oduzimanje dozvole bar mesec dana.
 
Ма дај, које црно 50, траке су скроз комотне :) Ја сам ишао већ доста пута, углавном људи возе 90-110. Још нисам чуо за било какав инцидент.

Иначе, највећа небулоза је "аргумент" да зато што нема банкине мора да буде 50. Шта је са путевима ван насеља где има по једна трака у сваком смеру, а смерови су раздвојени - исцртаном линијом. И ограничење је на таквим путевима 80 (у нормалним земљама 90).

Неписмени дебили. :bash:

А ово да је у питању пут кроз насељено место пада на суду:
Члан 159
Управљач пута је обавезан да саобраћајни знак који означава насеље, постави на путу у
непосредној близини места где постоје изграђени редови, односно групе стамбених или
пословних објеката, на месту где је очекивано веће присуство пешака који остварују потребе у
том насељу
.
Управљач пута је обавезан да саобраћајни знак који означава престанак насеља постави
на путу у непосредној близини места где престаје део пута на коме су испуњени услови из
става 1. овог члана.
:vops:
 
astrodule":1rffbvgo je napisao(la):
Pitanje je zašto je tako pravljeno, a ne kao autoput sa bankinama ili barem kao deo od bivše lakat krivine do Kvantaša gde je ograničenje 60km/h ili kao ceo novosadski "autoput".

Saobraćajnica T6 tj od lakat krivine do kvantaša ima status puta van naseljenog mesta i ima ograničenje 80 samo je pre semafora i raskrsnica spušteno na 60. Tako da je ograničenje od lakat krivine prema mostu, most i na dalje od 50km/h smešno i tužno.

Ko ne veruje može da pogleda na svakoj raskrsnici koja ulazi na T6 ima znak izlaska iz naseljenog mesta.
 
Јасно је шта ће се у блиској будућности дешавати: нико никада неће поштовати ограничење од 50 км на сат и, знајући то, полиција неће ни контролисати брзину на том путу. Зато ће дивљаци њиме без страха од последица возити 200 на сат.

Све док неко не погине. Онда ће наши мили таблоиди да ударе по тој теми, а министар Небојша Стефановић ће саопштити да од сутра крећу појачане контроле на Пупиновом мосту и прилазним саобраћајницама (посебно луксузних возила). Тада почиње циркус. Трка корњача на точковима...
 
Razlog zbog kojeg je ograničenje brzine 50km/h je naravno posledica birokratske gluposti. Dakle, CIP je projektovao ceo taj deo držeći se regulacije zadate planom. Naravno da ga je projektovao po svim pravilima struke i to je sve bilo ok. Do jednog trenutka. Dakle kosine nasipa u projektu se nisu slagale sa kosinama nasipa u planu. To je sasvim normalna stvar pošto su u pitanju 2 različite stvari, glavni projekat nije jednak planu detaljne regulacije, jer da jeste ne bi bilo potrebe za njim... E tu se javio neki birokratski id*** i rekao da to ne može tako i da se poklope ivice kosina nasipa. Da ne bude zabune, u testu plana stoji deo gde je dozvoljeno, unutar regulacije saobraćajnice, projektantu da radi šta god hoće (da skratim). Dakle CIP nategne kosine na uštrb razdelnog ostrva. Posledica toga bude da na ostrvo ne može da se stavi zaštitna ograda ( samo za nju treba čisto 1,5m zbog savijanja usled naletanja vozila na nju ). Kako nema zaštitne ograde, nema ni brzine (zvanično) od 80km/h ili više nego samo 50km/h!

Prijatno nerviranje!
 
Pa zasto nepostave BETONSKE OGRADE ! Otpornije su i treba im duplo manje mesta od metalnih 1.5m ! Kao sto postavljaju u Borci pa neka stave ogranicenje 80km/h !
 
Реално Довлимире, кад ово прочиташ, дође ти да зе запиташ: "Зашто се не убију?"
 
Bolje bi im bilo da ukinu levu traku i postave bankine. Meni je bilo neprijatno dok sam vozio levom trakom brzinom iznad ograničenja.

Neću ni da pomislim kako će izgledati prvo veće izletanje i proklizavanje preko oštrih ivičnjaka do bandera :(

Poslato sa telefona
 
Можда не мора ни то - вероватно је могуће да се траке сузе и онда би било места и за банкине.
Нисам сигуран колика је минимална ширина траке за 80 км/х (ваљда 3 метра?), знам да је за 50 км/х само 2,75 метара. Ако су постојеће траке 3,5 метра, има више него довољно места за то.
 
Пантограф":2kqhgk8z je napisao(la):
Можда не мора ни то - вероватно је могуће да се траке сузе и онда би било места и за банкине.
Нисам сигуран колика је минимална ширина траке за 80 км/х (ваљда 3 метра?), знам да је за 50 км/х само 2,75 метара. Ако су постојеће траке 3,5 метра, има више него довољно места за то.

racunska brzina -- sirina trake
Vr >100 -- 3,75 m
80<Vr≤100 -- 3,5 m
60<Vr≤80 -- 3,25 m
40<Vr≤60 -- 3,00 m
Vr≤40 -- 2,75 m
 
Nisam strucnjak, ali u cemu je problem da ogranicenje bude makar 80 ???


Kakva crna razdelna ostrva, bankine i slicne gluposti???
O cemu ovde pricamo???
Koji magistralni put ima bankine i razdelna ostrva???
A na magistralnim putevima je ogranicenje 80, zar ne?
 
Техничке карактеристике

Почетак ове градске магистрале је на раскрсници саобраћајнице Т-6 и постојећег пута за Нови Сад. Пре моста преко Дунава, траса се укршта са Улицом Цара Душана раскрсницом у нивоу. На банатској страни саобраћајница се пружа поред насеља Борча и сече Зрењанински пут, а даље јужно све до пута Београд-Панчево. Магистрала ће имати четири саобраћајне траке и две зауставне траке са усвојеном рачунском брзином од Vr = 80 km/h.

Инфраструктурни значај

Мост Земун-Борча са пратећим саобраћајницама представља регионалну везу између Београда и Јужног Баната, чиме се Коридор 10 стратешки повезује са Коридором 4 и Румунијом.
Боља саобраћајна веза за преко пола милиона житеља београдских општина Земуна, Палилуле и Новог Београда.
Мост Земун - Борча је део обилазнице око Београда и повезује Зрењанински и Панчевачки пут.


Ne bi bilo loše da se pročita:

http://www.mgsi.gov.rs/lat/dokument...dnosti-saobracaja-moraju-da-ispunjavaju-putni

Čisto da ne ispadamo mali Perica i zamišljamo ibarske magistrale. Inače, svaki put koji nema ivičnu izgradnju ima bankinu, rigol, bermu...
 
laki72":16vgj8oc je napisao(la):
Nisam strucnjak, ali u cemu je problem da ogranicenje bude makar 80 ???


Kakva crna razdelna ostrva, bankine i slicne gluposti???
O cemu ovde pricamo???
Koji magistralni put ima bankine i razdelna ostrva???
A na magistralnim putevima je ogranicenje 80, zar ne?

Mislim da je problem "samo" u ivičnjacima i banderama između.

Ni na jednom magistralnom putu gde je ograničenje 80 nemaš ivičnjake i bandere između traka.

Baš sam pre neki dan došao iz CG i trebalo mi je neko vreme da ukapiram šta mi je čudno na putu između mosta i petlje Kovilovo. A to su baš ti ivičnjaci.
 
Shvatite ovu saobracajnicu kao gradski kruzni bulevar bulevar.

Nije ovo nikakva obilaznica ili autoput.
 
Vrh