Tintoreto
Intermediate
Za volanom ove Skode Yeti bio je kinez, kada sam ja tu prosao pre neki dan, a Skoda je bila na istom mestu., preparkiravao se nesto.
У Северну Кореју са таквим социјалистичким пословним подухватима! Држава и угоститељство... То се свело на отимања тј национализацију старих градских кафана и ресторана од стране титоиста и сва та новоформирана угоститељска предузећа су пропала, без изузетка.laki72":20us3amh je napisao(la):Ja opet imam problem sto neki parking, terasa i neki manji ugostiteljski objekat nije napravljen na pocetku mosta na zemunskoj strani.
Prostrana terasa, sa pogledom na dunav, banat i deo beograda.
Time bi se takodje moglo finansirati deo troskova odrzavanja, a svakako bi bilo i bezbednije po pitanju pristupa 'unutrasnjim prostorijama' mosta i zastiti od 'skupljaca'...
Delija":3k89d03i je napisao(la):У Северну Кореју са таквим социјалистичким пословним подухватима! Држава и угоститељство... То се свело на отимања тј национализацију старих градских кафана и ресторана од стране титоиста и сва та новоформирана угоститељска предузећа су пропала, без изузетка.laki72":3k89d03i je napisao(la):Ja opet imam problem sto neki parking, terasa i neki manji ugostiteljski objekat nije napravljen na pocetku mosta na zemunskoj strani.
Prostrana terasa, sa pogledom na dunav, banat i deo beograda.
Time bi se takodje moglo finansirati deo troskova odrzavanja, a svakako bi bilo i bezbednije po pitanju pristupa 'unutrasnjim prostorijama' mosta i zastiti od 'skupljaca'...
Све што је овде држава, односно град требао да уради јесте да у ПДР-у предвиди место за угоститељски објекат који би градио приватник.
Da probam da odgovorim posto zivim u Borci pa cesto prolazim tuda. Odmah da se ogradim da mozda gresim jer se slabo razumem u tu tematiku pa mozda lose procenjujem, ali moje laicko misljenje je da je moguce. U tom delu gde je put 1+1, sa obe strane je ostavljeno dosta mesta, izgleda da su svi koji su gradili znali da je to u projektu pa nisu hteli sebi da prave problem da ih neko rusi u buducnosti tako da su se odmicali od puta.Zuma":skfobxdc je napisao(la):Pitanje za one koji ovaj kraj bolje poznaju. Da li će u naseljenom delu uopšte biti moguće bitnije proširenje Zrenjaninskog puta? Neke zgrade su prilično blizu kolovozu.....
Према речима камионџија и шпедитера, полиција је упозоравала али није кажњавала непрописно задржавање. Ипак, кажу да грешка није до њих.
"Систем не препознаје шта је ушло у земљу а шта је оцарињено – то је огромна грешка система. Прво највећа колатерална штета су ови возачи-превозници, то су милионске штете у еврима које се праве, сваки дан кошта 200 евра", каже шпедитер Драган Стаин.
У Управи царина наглашавају да је од 6. јануара оцарињено 65.000 камиона и да су гужве настале после неколико нерадних празничних дана. Препоручују превозницима да користе и друге терминале у Београду.
"С друге стране, дат је налог да се већ пређе на резервни поступак јер ми смо и рекли да је наша обавеза да, што је могуће више, омогућимо транспорт, што мање гужви и самим тим мање трошкове привреди", каже Веселин Милошевић, помоћник директора Царине Србије.
Како каже, већ се прешло на резервни поступак који подразумева да се на одређеним најфреквентнијим граничним прелазима ради и у другом систему.
У Управи царина моле за стрпљење јер ако до 1. октобра буде верификован нови систем, који је Европска унија финансирала са 3,7 милиона евра, Србија ће постати део јединственог европског транзитног система.
То ће убрзати гранично задржавање страних камиона и појефтинити пролаз кроз Србију.