Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Za volanom ove Skode Yeti bio je kinez, kada sam ja tu prosao pre neki dan, a Skoda je bila na istom mestu., preparkiravao se nesto.
 
laki72":20us3amh je napisao(la):
Ja opet imam problem sto neki parking, terasa i neki manji ugostiteljski objekat nije napravljen na pocetku mosta na zemunskoj strani.
Prostrana terasa, sa pogledom na dunav, banat i deo beograda.
Time bi se takodje moglo finansirati deo troskova odrzavanja, a svakako bi bilo i bezbednije po pitanju pristupa 'unutrasnjim prostorijama' mosta i zastiti od 'skupljaca'...
У Северну Кореју са таквим социјалистичким пословним подухватима! Држава и угоститељство... То се свело на отимања тј национализацију старих градских кафана и ресторана од стране титоиста и сва та новоформирана угоститељска предузећа су пропала, без изузетка.

Све што је овде држава, односно град требао да уради јесте да у ПДР-у предвиди место за угоститељски објекат који би градио приватник.
 
koliko me užasavaju neki tvoji postovi toliko me oduševljavaju drugi.
 
Delija":3k89d03i je napisao(la):
laki72":3k89d03i je napisao(la):
Ja opet imam problem sto neki parking, terasa i neki manji ugostiteljski objekat nije napravljen na pocetku mosta na zemunskoj strani.
Prostrana terasa, sa pogledom na dunav, banat i deo beograda.
Time bi se takodje moglo finansirati deo troskova odrzavanja, a svakako bi bilo i bezbednije po pitanju pristupa 'unutrasnjim prostorijama' mosta i zastiti od 'skupljaca'...
У Северну Кореју са таквим социјалистичким пословним подухватима! Држава и угоститељство... То се свело на отимања тј национализацију старих градских кафана и ресторана од стране титоиста и сва та новоформирана угоститељска предузећа су пропала, без изузетка.

Све што је овде држава, односно град требао да уради јесте да у ПДР-у предвиди место за угоститељски објекат који би градио приватник.

Toliko si nadobudan, da to nije normalno.
Kada bi malo razmislio, video bi da nigde nisam napisao da takvim restoranom gazduje drzava!!!

Ali dobro, bitno je da 'pljunes' , spomenes Severnu Koreju, titoiste itd...



P.S.
(Uzgred, 'madera' propade dosta posle titoista, kao i mnoga druga ugodtiteljska i druga preduzeca.)
 
Biciklistička staza kao parking
N. V. | 05. februar 2015. 19:36 | Komentara: 0
Nesavesni vozači na najrazličitije načine koriste tek izgrađenu saobraćajnicu koja spaja Zemun i Borču

bg-MOST-1_620x0.jpg


TRASA nove saobraćajnice između Zemuna i Borče postala je veoma pogodna za parkiranje automobila otkako je otvoren Pupinov most. Tek što "pauk" odnese nepropisno ostavljena vozila, bahati vozači ponove prekršaj.



Služba za prenos vozila u "Parking servisu" pre samo desetak dana odnela je više automobila koje su vlasnici parkirali na trotoaru i razdelnom ostrvu između kolovoznih traka. Međutim, nesavesni vozači, i pored patroliranja "pauka", uspeli su da "uglave" auta, ovoga puta na biciklističku stazu.

"Večernje novosti" su odmah reagovale na žalbe građana, a radnici "Parking servisa" su u rekordnom roku izašli na teren.

Zahvaljujem se "Večernjim novostima" i građanima koji su poslali fotografiju, jer su nas upozorili na komunalni nered na Pupinovom mostu - rekao je Andrija Čupković, direktor "Parking servisa". - Odmah smo poslali ekipu na ovu važnu saobraćajnicu koja spaja Zemun i Borču i uklonili sva bahato parkirana vozila! Nezamislivo je da se pojedinci nepropisno parkiraju na biciklističkim stazama, pa će naše ekipe i dalje obilaziti ovu lokaciju. Pozivam građane, kada uoče vozila koja bahatim parkiranjem krše saobraćajne propise da se obrate našem

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ao-parking
 
Jos bi sve imalo i nekog smisla da nije biciklisticka staza prekinuta nekoliko kilometara dalje.

Sent from LG G2
 
Uprava treba da prati zivot. Ako se masa vec parkira ovde. To znaci da postoji potreba za parkingom. Sto opet znaci da treba da se planira i izgradi parking u zoni mosta. I da se minimalno naplacuje. Ja ovde ne bih pljuvao samo ove sto parkiraju, ves pre svega gradsku upravu.
 
Google je izbacio nove satelitske snimke bivse lakat krivine, raskrnice sa Cara Dusana i mosta.

a089fa1390a2d50a26c7534108a1871e.jpg


Na ovoj slici lakat krivine se tacno vidi da je trebao da bude kruzni tok, a ne semaforizovana raskrsnica. Svaki put mi se desi da cekam u ovoj koloni za levo na semaforu i vidim da nikog ne cekamo i da retko koj auto prodje kojem je zeleno. A do tad bi preko kruznog svi uspeli da prodju uspesno..

Sent from LG G2
 
Imam blagi utisak da nam je tema zamrla, nadam se ne i radovi na obilaznici ka Pančevu.
 
Apstinencijalna kriza? :) Onda je potrebno hitno spašavanje. Evo jedne impresije sa petlje. Mali prikaz mesta na kome se spajaju staro i novo.

Desno je groblje retko simboličkog i prigodnog imena, levo je policija koja maltretira vozače brinući se da im ne pozli zbog isuviše naglog napada olakšanja što su najzad prošli kroz iglene uši, tj Beograd, a pravo je ... tuga. :(

IMG_9130_resize.jpg

IMG_9131_resize.jpg

IMG_9132_resize.jpg

IMG_9133_resize.jpg
 
Pitanje za one koji ovaj kraj bolje poznaju. Da li će u naseljenom delu uopšte biti moguće bitnije proširenje Zrenjaninskog puta? Neke zgrade su prilično blizu kolovozu. On je istovremeno i regionalni put i jedini razuman način da se iz jednog kraja naselja dođe u drugi. Nije li smešno i za Beograd ponižavajuće da na otprilike 40% svoje dužine ima jednu traku po smeru? Dovoljno je da bilo ko stane, a za to postoji hiljadu legitimnih razloga, pa staju i svi ostali. Pa onda, čak i kad se to jednog dana eventualno uradi, isto važi i za maltene sve bočne ulice (koje bi trebale biti glavni sabirni koridor za svoj kraj). Sem kad je stvar još gora, pa su toliko uske da nema smisla ni pričati o dvosmernoj ulici iako se baš tako koriste. Ovde će jednog dana postati neophodan opšti projekat spasavanja čitavog naselja. Pošto izgradnjom i povećavanjem broja stanovnika problem saobraćaja nužno postaje sve gori i gori, ne smem ni da zamislim koliko će to u tom trenutku koštati.
 
Ovo je bas tuzna slika nase sposobnosti ! Umesto da su prvo kompletirali taj put od Zr petlje do Pancevackog puta (koji uopste nije zahtevan) oni su preusmerili kamione na taj put za Borcu koji ni pre toga nije mogao da prihvati sav taj saobracaj. Pa bar da su omogucili automobilima vezu sa novim mostom a kamioni okolo ne ni to nisu predvideli .
Sve se radi bez ideje , samo kako se nekom prohte. Imamo i situaciju kod Cara Dusana gde je morao biti kruzni tok , ne neki je u svojoj glavi smislio semafor i tacka.
A tek most kod Ade to je posebna prica ! Namestili ogroman most sa 6 traka koje se ulivaju u 2 i po celom Bg , a sa NBG strane treba ti vodic kuda da se ukjlucis na most , jer nije kompletirana trasa sa planiranim pravcem .
Naravno nije ni navidiku da se spoji deo od NBG najlona sa Tosini m bunarom , al lepo je da se most vidi iz Kovilova. Umesto da su isli na jeftiniju varijantu i da su to do sad kompletirali.
Samo da se nerviras !!!
 
Само да не почне поново прича, по милионити пут, око цене мостова, око саобраћајница, око кружних токова, око петљи, око раскрпетље,... све смо то већ прежвакали, зашто поново потенцирати.
 
Zuma":skfobxdc je napisao(la):
Pitanje za one koji ovaj kraj bolje poznaju. Da li će u naseljenom delu uopšte biti moguće bitnije proširenje Zrenjaninskog puta? Neke zgrade su prilično blizu kolovozu.....
Da probam da odgovorim posto zivim u Borci pa cesto prolazim tuda. Odmah da se ogradim da mozda gresim jer se slabo razumem u tu tematiku pa mozda lose procenjujem, ali moje laicko misljenje je da je moguce. U tom delu gde je put 1+1, sa obe strane je ostavljeno dosta mesta, izgleda da su svi koji su gradili znali da je to u projektu pa nisu hteli sebi da prave problem da ih neko rusi u buducnosti tako da su se odmicali od puta.
Realno, ovde je jedini problem to sto drzava/grad ne zele to da naprave, svi uslovi postoje.
Ako vas neki deo posebno zanima mogu da uslikam pa da okacim fotke...
 
2+2 ne može bez rušenja par delova kuća, dvorišta, parkinga, trafika, verovatno koji spor oko zemljišta, dooosta stubova napajanja el. energijom i reklama (bilbordera). Nije to samo dodaj asfalt i problem rešen. Drugi problem je što leva obala Dunava dođe zadnja rupa na svirali oko bilo kakvih lokalnih infrastrukturnih projekata.

Imate Google Maps (Street View), pa bacite pogled.

PS: Ima i jedna nova zgrada kod Tare koja je tu i tamo blizu putu, ali je nema na Street View-u.
 
Trebalo bi rekonstruisati celu deonicu od Pančevca do nove petlje, mislim da je to zaista jedan od gradskih prioriteta.
Treba pokušati sa 2+2+ razdelno ostrvo.
Postavlja se pitanje infrastrukture, odnosno da li tu ima kanalizacije, kišne i fekalne, koliko je uopšte moguće srediti ceo prostor.
 
Dzoni, u pravu si za to, kada sam rekao da je moguce i da ima mesta mislio sam na vece objekte, ovi sto su na divlje stavili te stvari su i racunali na to da ce morati da ih sklanjaju jednog dana, zato nisu ni ulagali puno. To sve moze da se srusi i poravna za par dana - bilbordi, parkinzi, trafike, ograde, delovi dvorista, oni metalni kao krovovi na stovaristima i slicne stvari. To stvarno nije situacija da nekoga raseljavas i rusis mu mesto gde zivi tako da bas nema razloga da se iko buni i oteze. Znali su svi oduvek da je to prosirenje u planu.

E sad ta zgrada jeste nezgodna, ali mislim da je ipak udaljena dovoljno, najvise zbog nje i par kuca za koje ne mogu odokativno da ocenim sam se i ogradio u startu. Ovo ostalo je sve nebitno.
 
17.2. Radovi na prelazu preko pruge i kanala.

Nasuli su od pruge do Pancevackog puta pesak

sam0547.jpg


sam0548.jpg


sam0549.jpg


Ne znam sta ce sa ovim skretanjem za fabriku. Dal ce nadvoznjak ili raskrsnicu?

sam0550.jpg


sam0551.jpg


sam0552.jpg


sam0553.jpg


I zasto su do Pancevackog puta nasuli ovoliko? Jel prave neku petlju tu pored puta?

sam0554.jpg


Evo sad slike prelaza preko pruge:

sam0555.jpg


sam0557.jpg


sam0558.jpg


sam0559.jpg


sam0560.jpg


sam0561.jpg


sam0562.jpg


sam0563.jpg


Usput i slika nove zeleznicke stanice:

sam0564.jpg


sam0574.jpg


Nastavljam sa mostom sa druge strane pruge:

sam0565.jpg


sam0566.jpg


sam0567.jpg


sam0568.jpg


sam0569.jpg


sam0572.jpg


Ovo je manji most preko kanala:

sam0570.jpg


sam0571.jpg


I sad u povratku jos par slika:

sam0575.jpg


sam0576.jpg


sam0577.jpg


sam0578.jpg


To je sve za sada.
 
http://www.blic.rs/blictv/1078/-Kamioni-stvorili-velike-guzve-na-autoputu-prema-carini#autoplay

Carina verovatno nije radila 2 dana..

Posle pustanja u saobracaj Pupinovog mosta, zabranjen je ulazak sleperima u grad. Pre 2 meseca sam pisao o posledicama te zabrane. Zbog nemogucnosti da dodju do Carinskih ispostava na Zeleznickoj stanici i Sajmistu a mnogo teze do Luke Beograd, spediteri i transporteri su slepere preusmerili na Car.ispostavu Terminal kod Kvantasa. I sad su na T6 kod Zmaja ogromne kolone.

Pre zabrane ulaska slepera u grad je trebalo izgraditi Intermodalni terminal u Batajnici i kontejnerski terminal u Makisu. Ali nema ko o tome da razmislja, mala nam je birokratija..

edit: Na nekom portalu sam procitao da je udeo logistickih troskova (transport, spediterske usluge i smestaj) u ceni robe u Srbiji 20-25% a u Evropi 10-12%. Bez obzira na visestruko manje plate i u tom sektoru i manji PDV kod nas u odnosu na Evropu.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/536091 ... a-predjemo
 
carina ima novi "program" koji je svestano pusten u rad pa je trokirao + praznici i to je razlog kolapsa
 
Evo koga interesuje ima ovde vest:

Према речима камионџија и шпедитера, полиција је упозоравала али није кажњавала непрописно задржавање. Ипак, кажу да грешка није до њих.

"Систем не препознаје шта је ушло у земљу а шта је оцарињено – то је огромна грешка система. Прво највећа колатерална штета су ови возачи-превозници, то су милионске штете у еврима које се праве, сваки дан кошта 200 евра", каже шпедитер Драган Стаин.

У Управи царина наглашавају да је од 6. јануара оцарињено 65.000 камиона и да су гужве настале после неколико нерадних празничних дана. Препоручују превозницима да користе и друге терминале у Београду.

"С друге стране, дат је налог да се већ пређе на резервни поступак јер ми смо и рекли да је наша обавеза да, што је могуће више, омогућимо транспорт, што мање гужви и самим тим мање трошкове привреди", каже Веселин Милошевић, помоћник директора Царине Србије.

Како каже, већ се прешло на резервни поступак који подразумева да се на одређеним најфреквентнијим граничним прелазима ради и у другом систему.

У Управи царина моле за стрпљење јер ако до 1. октобра буде верификован нови систем, који је Европска унија финансирала са 3,7 милиона евра, Србија ће постати део јединственог европског транзитног система.

То ће убрзати гранично задржавање страних камиона и појефтинити пролаз кроз Србију.

Izvor:http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/Društvo/1835290/Gužve+na+carini+zbog+novog+sistema.html
 
Sto se tice prosirenja Zrenjaninca na 2+2 na delu gde je trenutno 1+1 tj od raskrsnice Putnik do nove Zrenjaninske petlje je problem sto nadlezni nemaju volju i zelju da rese taj problem koji jeste komplikovan ali nije ne resiv.

Zasto to kazem, zato sto je na tom delu puta drzava kupila zemljiste tacnije ceo Zrenjaninski put je ucrtan u katastarskim knjigama. Pomenuto zemljiste gde je trenutno 1+1 ima istu sirinu kao i deo gde je trenutno 2+2. Sto znaci da svi objekti koji smetaju gradnji su bespravno sagradjeni na drzavnom posedu.

Ako je neko mogao da koristi tudje zemljiste duze od 30 godina i da za isto ne plati ni dinar drzavi onda je lako iste naterati sami da uklone tj. sruse svoje objekte.

Ako to ne urade, drzava srusi objekte i vlasnicima lepo obracuna porez, kamate, najamninu i kaznu za bespravno koriscenje i eksploataciju drzavnog zemljista.

A price tipa tu nije postojao put, nije obelezeno ili nismo znali ne piju vodu, jer svako zemljiste ili plac ima svoju medju i tacno se zna cije je sta. Takodje postoji zakon koji uredjuje dokle je dozvoljeno da gradi na parceli ili placu itd.

Ovo je zakonski lako resivo pitanje, ali u praksi nije. Kad tad mora doci vreme kada cemo postovati zakone, kada ce zakoni za sve biti isti i kada necemo popustati pred pojedincima jer su puni para ili su ugrozeni. Kako svima tako i njima tj. nama.

A do tada :violina:
 
Vrh