Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Zbog takvih sto idu malo sporije od dozvoljene koja je 60 na putu sa tri trake se i prave guzve.

Sent from LG G2
 
Moglo bi da se kaže i da se prave gužve zbog ovih što voze brže jer staju na svaki semafor (ako postoji zeleni talas).

Poslato sa telefona
 
Ja sam na pr. od tih sto vozim brze i uglavnom ako se staje, staje se zbog nekih drugih koji su tu dosli iz drugog pravca i cekaju zeleno. Na primer u bulevaru Nikole Tesle je trenutno opet savrsen zeleni talas i nikad se ne zaustavljam a vozim brze. Tako da nije to do ovih brzih, odmah da se razumemo.

Sent from LG G2
 
Pre 2 nedelje sam išao ka Batajnici (ex lakat krivina pa ka Novom Sadu). Na svakom semaforu sam stajao zato što sam malo brže vozio i ubrzavao. Tamo je ograničenje 60km/h.

Iskreno, nisam gledao ograničenje, nego sam vozio kao svi ostali. Tek mi je žena skrenula pažnju da sam vozio preko ograničenja.

Na svakom semaforu smo stajali po 10-20 sekundi, tako da su definitivno u tom smeru semafori podešeni na običnu vožnju od 60 km/h.

Naravno, postoje i ulice gde se mora voziti malo brže od ograničenja da bi se uhvatio zeleni talas. Ne znam za Bulevar Nikole Tesle (retko tamo vozim, ali ne sećam se da stajem na semaforima), ali skoro da garantujem za ceo Bulevar Milutina Milankovića da mora da se vozi malko brže da se uhvati svako zeleno.
 
Neki zeleni talasi nisu podešeni za 50 na sat, to je i problem. Negde moraš da žuriš da bi isti uhvatio - to su Nikole Tesle, J. Gagarina, a nisam siguran ni za omladinskih brigada. Sreća pa su u pitanju pravi bulevari na kojima je bezbedno ovako voziti, čitaj nemaju parkinge uz kolovoz.
 
Sinoc sam prolazio na T6 i isao sam otprilike pun gas od prve raskrsnice od zmaja da bi stigao na otvoreno zeleno. Ovog puta me takodje docekalo zeleno kod Ugrinovacke, ali kod lakat krivine me je u punoj brzini docekalo gasenje zelenog za sve pravce.
Takodje me je dosta puta iz drugog pravca docekalo gasenje zelenog na semaforu pre petlje i morao sam da idem dosta brze da bi i tu stigao da prodjem.

Sent from LG G2
 
Za ex lakat krivinu je skoro nemoguće (po mojoj logici) napraviti idealne intervale. Naime, iz pravca Borče nemamo nijedan semafor kilometrima i tu je teško nešto uskladiti.

Naravno, eto posla (ideje) za saobraćajne inžinjere ili za studente za neki seminarski rad.
 
Zeleni talas se veoma lose koristi kod nas . On je toliko specifican kao saobracajno resenje da u vecini slucajeva nije primenjljiv kod nas ...
Dacu par problema zelenog talasa :

-ako krenete sa zelenim talasom u jednom pravcu , sta je sa zelenim talasom u drugom pravcu ...
-ako imate kratak interval zelenog talasa imate nagomilavanje vozila na semaforima , pa on nema nikakvu funkciju ...

O ovom sam vec pisao , ali cu ponoviti , zeleni talas u Kneza Milosa od Nemanjine do Cvijiceve funkcionise samo kada nema guzve , a tada vam i nije potreban . U spici on ima samo kontra efekat . Sada se slicno desava i u Zemunu na T6 saobracajnici .
 
Kad se čovek navikne na nešto prestane da primećuje koliko je ceo sistem ponekad u samoj svojoj osnovi naopak i pogrešan. Ovo je jedan mali umetnički projekat koji treba da nas na to potseti. Iako se ovde ne poštuju pravila, problem je mnogo dublje prirode. Dakle, evo jedne raskrsnice ...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a3Xf3wXRfbc[/youtube]
 
Сви помало бахати и пешаци и бициклисти и аутомобилисти, камионџија посебно. Правило десне руке овде !!! овде не важи.
 
Cuo sam pre neki dan na nekom rodjendanu od lika sto radi u EDB-u da je nestalo tj. ukradeno optickog kabla za potrebe mosta u vrednosti oko 300 000 evrova, i da je bezobrazluk isao dotle da su nalazili izolaciju u kontejnerima u neposrednoj blizini mosta.
 
Jankauskas":16y6pkr4 je napisao(la):
Cuo sam pre neki dan na nekom rodjendanu od lika sto radi u EDB-u da je nestalo tj. ukradeno optickog kabla za potrebe mosta u vrednosti oko 300 000 evrova, i da je bezobrazluk isao dotle da su nalazili izolaciju u kontejnerima u neposrednoj blizini mosta.


Odlicno , a jel ti rekao ko je cuvao te kablove , kolika je plata , tog koji cuva i ko na kraju plati svu tu stetu ...

Ja sam par puta cuo neverovatne price , uglavnom ,naravno , vezano za javna preduzeca , da prosto nisam mogao da se nacudim na neodgovornosti , neozbiljnosti itd .
 
Šta hoćeš da kažeš, čuvar ima 22000 platu i nije motivisan da radi svoj posao.
 
Tesko da u mostu moze da bude 300k evra optickih kablova, niti su ti kablovi interesantni sakupljacima sekundarnih sirovina. Pre ce biti da su neki drugi kablovi u pitanju(strujni).
 
Moguće, inače u pitanju su kablovi za celu Novo otvorenu trasu zajedno sa mostom.
 
Koliko sam ja shvatio , to i nije nestalo iz ili sa mosta nego iz nekog magacina . vrednost mi vise odgovora za citavu tu deonicu od 20 km .

A sto se tice plate , naravno da je bitna , bez obzira na to , sto kada neko pristane da radi taj posao , nosi odgovornost i za 200 i za 1000 eur .


Sustina je u postavljaju stvari na svoje mesto od pocetka ...
 
Ljudi, dosadni smo...kad cemo izgradnju novog mosta da pratimo ? :)
 
Sinoć sam i ja overio novi most i deonicu, i nemam da prijavim bilo šta (a da već nije rečeno), osim jedne velike lisice, koja je zahvaljujući svojoj izuzetnoj brzini, za dlaku izbegla teške posledice po sebe, moju porodicu i imovinu.
 
GOJE":3nt4ork4 je napisao(la):
Sinoć sam i ja overio novi most i deonicu, i nemam da prijavim bilo šta (a da već nije rečeno), osim jedne velike lisice, koja je zahvaljujući svojoj izuzetnoj brzini, za dlaku izbegla teške posledice po sebe, moju porodicu i imovinu.

Toliko o tome da je to "gradska ulica"...da je malo pameti/realnosti pa da su stavili ogradu i povecali dozvoljenu brzinu...
 
Isao juce prvi put preko mosta i saobracajnice do zrenjaninskog puta.
Licno, zadovoljan sam, raduje me sto je na dobrom delu vec posadjeno razno zelenilo, sto neretko izostane.
Sa stanovista voznje nemam zamerki osim...
Totalno je idiotska ona 's krivina' kod nadvoznjaka. Totalno bespotrebno i idiotski. Pa cak i ako je bilo neophodno praviti onu traku za skretanje (okretanje), ostrvo se moglo postupno siriti, tako da nema te neprirodne krivine.
Potez od dusanove do 'lakat krivine'...
Glavni utisak je da 'ona zgrada' i nije 'toliko' blizu putu koliko sw to na fotografijama cini.
Buka ce biti prisutna, ali nista veca nego bilo gde po vecim Beogradskim ulicama....
Verujem da oni koji su tamo kupovali plac nisu imali u planu, al jbg.... tako je ispalo...


Edit:
Uh bre...
Umalo da zaboravim najbitnije :D

Kriminalno resenje semaforizovane raskrsnice!!!
Kako bi lepo legla 2 kruzna toka.
Em bi bilo vizuelno lepse, em bi se saobracaj odvijao mnogo lakse i protocnije...
 
Ta neprirodna krivina je najverovatnije posledica sužavanja razdelnog ostrva sa 3 na 2 metra,i zbog toga ona traka za skretanje tako štrči.Da je razdelno ostrvo 3 metra te krivine ne bi ni bilo,ili bi bila neosetna.To je kada se glavni projekat naprasno prebudži,pa onda moraju na brzinu da se budže i svi novonastali problemi.Da se ostrvo postupno širilo,utrošili bi mnogo materijala,koji su inače hteli da uštede,sužavanjem.Tako smo dobili klasičnu budževinu,zbog koje je možda i stavljeno ograničenje od 50 na sat da neko ne izgine.Tako da ima i logike u onome što je rekao onaj direktor,mislim da je bio CIP po sredi.Jedino što je možda propustio da navede prave razloge(da li slučajno ili namerno).
 
Mislim da su to gluposti. Zašto ne bi mogla ograda da se postavi i na sadašnjem razdelnom ostrvu (širine 2 metra). Jedini razlog je: Zato što neće da je postave!
 
Leković Đorđije":18h4dumn je napisao(la):
Tako smo dobili klasičnu budževinu,zbog koje je možda i stavljeno ograničenje od 50 na sat da neko ne izgine.Tako da ima i logike u onome što je rekao onaj direktor,mislim da je bio CIP po sredi.Jedino što je možda propustio da navede prave razloge(da li slučajno ili namerno).
Direktor CIP-a nas ocigledno smatra budalama. Kako je ogranicenje na Ibarskoj ili bilo gde van naseljenog mesta 80 kmh, a nema ni ograda, ni tri trake...? Samo jedna traka po smeru i isprekidana linija umesto ograde.
 
Ta 's krivina' nikako ne moze da bude alibi za nebulozno ogranicenje brzine na magistralnoj saobracajnici sa 3 trake po smeru.
'S krivina' jeste glupa i bespotrebna, propust ili pri projektovanju ili pri izvodjenju radova, ali ona svojim postojanjem ne ugrozava odvijanje saobracaja ni pri mnogo vecim brzinama, tako da se ponavlja prica da se vecina ogranicenja u srbiji postavlja iz tople kancelarije, bez odlaska na teren i uvida u stanje puta, broj vozila, kretanja i slicno.
Nije ovakva situacija samo ovde. I na Zrenjaninskom putu imate znak ogranicenja 60, na delu puta gde je pravac, nema raskrnici niti bilo cega drugog sto bi opravdalo takvo ogranicenje.
 
Vrh