Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Zuma":1i4tc8r7 je napisao(la):
astrodule":1i4tc8r7 je napisao(la):
Ako već postave stepenice, morali bi i mini parking da naprave, kao i autobusku stanicu.
Naime, nije poenta samo doći do nasipa (što je naporno za većinu ljudi od Cara Dušana).

Od nasipa tek treba da krene šetnja.

Pa i treba da naprave. Parking treba i Kinezima i nama. Oni će još dugo ostati ovde. Stotine tona gvožđa su još uvek tu. Nije ovo poslednji projekat koji će kod nas raditi, a oni se ne razbacuju parama praveći novi administrativni i stambeni centar ako jedan već imaju. Isto kao i autrobuska stanica GSPa. Apsurdno je da gradska linija ima osam kilometara između dve stanice. Treba da ih bude i više. Ako nema putnika, autobus ne staje, i nikakva šteta.

IMG_8469_resize.jpg


...a da se Kinezi zajedno sa ovom gvozdjurijom iskoriste za bar jos jedan most ...
 
Evo i Blic pisao o "parkingu" :D

NEVEROVATNO Napravili "parking zonu" na Pupinovom mostu

Pupinov most nedavno je otvoren za saobraćaj ali se, očigledno, postavlja pitanje da li svi vozači znaju da most nije parking zona?

Čitalac koji je se obratio redakciji "Bica" upozorio je da se most koristi kao parking.

- Šaljem vam slike parkiranih vozila na samom silasku sa mosta, na borčanskoj strani. Neki "genijalci" su rešili da parkiraju svoje automobile na ostrvu koje deli šest traka, piše nam čitalac koji se potpisao kao Zemunac

562922_parkiranje-na-pupinovom-mosty-foto-citalac-blica-zemunac_f.jpg

Pupinov most nekima idealan za parkiranje

- S obzirom da je svako jutro na mostu velika magla, možete zamisliti koliko je to opasno, jer treba skoro stati u skroz levoj, najbržoj traci i popeti se kolima na to "parking mesto". Ova vozila viđam svaki dan tu parkirana. Naravno, saobraćajne policije nigde nema, piše Zemunac.

562921_parkiranje-na-mostu-2-foto-citalac-blica-zemunac_f.jpg

Pupinov most ili parking zona

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/528025/NEVEROVATNO-Napravili-parking-zonu-na-Pupinovom-mostu
 
bboris7":rhuhoqrl je napisao(la):

...a da se Kinezi zajedno sa ovom gvozdjurijom iskoriste za bar jos jedan most ...[/quote]

Бојим се да ће ово пре да искористе "сакупљачи секундарних сировина", можда већ и балаве на ову гвожђурију, како се буде смањивао број кинеза у овом насељу, тако ће и ови да буду чести "гости" овог насеља.
 
@Zuma

Lepe slike, taj pojas koji pripada vodovodu sa unutrasnje strane i kubici sa druge strane su neverovatan prostor. Po prici koje se prepricavaju, pre kopanja kubika obala je bila pristupacna za pesake, zemljoradnike, ribare, trgovce, svercere... i manje zagadjena.
 
Datum: 21/01/2015 09:00
Ruta: Krnjaca OMV - Pancevacki - Brankov - Tošin bunar (Interex)
Vreme: 18 min (ukljucujuci semafore uz poštovanje ograničenja)

Ja cu ovaj rezultat pripisati velikom Pupinu :)
 
Хм... ја бих возио Таковска - Кнеза Милоша - Газела - Тошин бунар, и стигао бих минут-два пре тебе :D (уз мало среће, до Тошиног се заустављаш само на оном фамозном семафору на раскрсници са Јаше Продановића - одатле треба 10-ак минута до Интерекса, ван шпица).
Наравно - хвала Пупину!
 
@Пантограф Nema sanse, ne teraj me da uploadujem gps logove ;) Prednost rute koju forsiram je i zuta traka koju posle 9 niko ne koristi (ili neznanje ili psihologija) a daje prednost na semaforima (bez onog sto kida zivce :ubaci u prvu tek kad vozilo ispred tebe krene).

Tvoja ruta: cesto se desava da i pored dobrog prolaza (zelen talas) u Kneza Milosa, Gazela oduzme prednost, pa i prilicno spor saobracaj "auto putem", a semafor u J.Prodanovica prepolovi zeludac na pola, a nekad se ceka 2+ ciklusa u zavisnosti od opterecenja.

Napomena: Prevideo sam da rutu Takovska-K.Milosa nisam testirao od kako je most pusten..tako da ove iznad izrecene tvrdnje povlacim :wink: Provericu vec sutra :D
 
off topic: u BUl. Desopta Stefana je navodno žuta traka vremenski ograničena.
Da li je nekao imao iskustva s tim, tipa da je nekog policija zaustavljala i dr... zbog toga, snimak s kamere i sl.?
 
@mekbejn U prethodnom postu sam objasnio da ja redovno koristim benefit zute trake. Kamera postoji i dolaze kazne (provereno) kada se uleti u nedozvoljeni termin.
 
nmilic":3g9nae1z je napisao(la):
@Пантограф Nema sanse, ne teraj me da uploadujem gps logove ;) Prednost rute koju forsiram je i zuta traka koju posle 9 niko ne koristi (ili neznanje ili psihologija) a daje prednost na semaforima (bez onog sto kida zivce :ubaci u prvu tek kad vozilo ispred tebe krene).

Tvoja ruta: cesto se desava da i pored dobrog prolaza (zelen talas) u Kneza Milosa, Gazela oduzme prednost, pa i prilicno spor saobracaj "auto putem", a semafor u J.Prodanovica prepolovi zeludac na pola, a nekad se ceka 2+ ciklusa u zavisnosti od opterecenja.

Napomena: Prevideo sam da rutu Takovska-K.Milosa nisam testirao od kako je most pusten..tako da ove iznad izrecene tvrdnje povlacim :wink: Provericu vec sutra :D




Па, рекох, само ван шпица, ко не жели да умре у Таковској. А у шпицу, ка НБ, са те стране: Деспота Стефана - Палмотићева (око острва) - Џ. Вашингтона - СТЕВАНА СРЕМЦА - Светогорска - Влајковићева - Дечанска - Тунел...

За овај пут ни већина таксиста не зна, а нема ниједног јединог чепа, никад!
 
Pogledajte ovo. Simbolična slika i prilika naših života, ne samo po automobilskom konceptu saobraćaja nego i inače. Celog života naslućujete šta vam se sprema, a možete samo da ostavite Youtube snimak za potomstvo. Uz čak dva junaka na istom mestu. Jedan snima i ne drhti mu ruka uprkos onome što vidi, drugi vozi kamion (ako je uopšte želeo da izvede ovo što je izveo).

Sem što mogu da uposle pauke, izgleda da ovi naši štednjom na bankinama definitivno sprovode naučni eksperiment, verovatno nadajući se "da nije prošlo vreme okrutnih čuda".

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=O7ApxVyskuI[/youtube]
 
nmilic":3c2lxfv8 je napisao(la):
@mekbejn U prethodnom postu sam objasnio da ja redovno koristim benefit zute trake. Kamera postoji i dolaze kazne (provereno) kada se uleti u nedozvoljeni termin.
Samo ti objasni svima za te benefite, pa kad svi krenu da ih koriste, onda više neće biti tih benefita za nas koji ih koristimo :lol:
 
dziggy":zx978s2s je napisao(la):
Jel se vozika neko mostom i saobracajnicom, ima li vozila, jel se rasteretilo malo?

Vozila na novoj saobracajnici ima sve vise i vise . Nije to ni blizu broja za koji je projektovana saobracajnica , ali vidljivo je svakodnevno povecanje . Inace , ima ljudi koji jos nisu navikli na ove izmene i polako se privikavaju , a ima ljudi koji ne znaju gde se tacno nalazi most u Zemunu .

Sto se tice rasterecenja , ja sam vec pisao o tome , a moze neko da potvrdi ili da me demantuje , Pancevac i "Despota Stevana" rastereceno , ali zato T6 blagi kolaps , kao i uski deo u Borci na Zrenjanincu .

Ovo na Zrenjanincu ce se malo i rasteretiti zavrsetkom SMT do Pancevackog puta , ali T6 verovatno nikad ( jedno 20 godina :) )
 
Hmm, moram da iznesem svoje lično zapažanje da su za haos u T6 delimično krivi "neobrazovani" vozači, ponajviše van špica. Privid je da je "Brže zaista brže", posebno u gužvi. :) Naime, na toj saobraćajnici postoji savršen zeleni talas, pa kako je praktično celom njenom dužinom od auto-puta do bivše lakat krivine ograničenje 60 km/h ukoliko se isto poštuje (ili vozi 5-10 km sporije) garatnovano je da nećete stati bukvalno ni na jednom semaforu do mosta. Najbolje je to proveriti noću kad saobraćaj nije jak. Međutim kako brojni voze značajno brže na prvom već sledećem semaforu se prave nepotrebni čepovi...

Naravno dugoročno gledano svakako bi bilo neophodno uraditi denivelaciju raskrsnica, ponajviše ex "lakat krivine"... ili bar napraviti kružne tokove (neshvatljivo je da u startu nije urađen kružni tok na samom pristupu mostu) ali to čak nije ni u urbanističkim planovima...
 
Tako je. Zeleni talasi su uglavnom dobro projektovani, ali svi vole da voze brže i zato dolazi do čepova. Dovoljno je da po jedno vozilo u traci vozi brže i automatski zezne ceo zeleni talas.
 
Nema garantovano zelenog talasa od petlje sa autoputem do mosta. Desavalo mi se x puta da na prvom semaforu od petlje cekam zeleno i dok stizu prva vozila do sledece raskrsnice krece zeleno da treperi. Takodje nema nikakve veze ni sa raskrsnicom kod ugrinovacke ni sa lakat krivinom.

Sent from LG G2
 
astrodule":16pjjnaz je napisao(la):
Tako je. Zeleni talasi su uglavnom dobro projektovani, ali svi vole da voze brže i zato dolazi do čepova. Dovoljno je da po jedno vozilo u traci vozi brže i automatski zezne ceo zeleni talas.

Зелени талас ваљда треба да буде означен знацима обавештења о брзини кретања да би на следећем семафору било зелено, бар је тако било у Загребу за време ђопавог!?
 
Vrh