Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Nadajmo se da neće biti divlje gradnje.
To zavisi isključivo od države.
 
Језа ме прође кад пролазим Т6 и помислим да би оно ругло могло да се пренесе и на нове саобраћајнице
 
Onda što pre tražite da se definiše dovoljno širok zaštitni pojas uz put. Ne postoji drugi način. Uzevši u obzir trenutne finansije, raspoloženje i politiku, grad SASVIM sigurno neće birati investitore i uslovljavati ih šta mogu da grade na svojim privatnim placevima - na bilo koji način. I još će dugo vremena biti tako. Zato sam odmah i predložio široki zaštitni pojas. Ili on ili ruglo, drugi izbor realno ne postoji.
 
Objekti sa privmenim dozvolama se brane
iskljucivo korupcijom i protekcijom

Svima jasno zašto nemamo logični ogroman kružni tok
na spoju Kineskog mosta i ul.C. Dušana koj bi rešio nastalu burlesnu situaciju
sa raskrsnicama koje se gotovo dodiruju
kao i sa invalidnim ,,uplivom,, ul. C. Dušana na mostovsku (pris)Tupnicu
 
Dobismo novi most na fantastičnom mestu koje ljude prosto mami da krenu u šetnju. Otvara nam se izuzetan vidik i mogućnost da dobijemo pristup levoj obali Dunava. Između nasipa i reke je već decenijama postojao jedan ogroman, savršeno neiskorišćen i narodu nedostupan park prirode. Međutim, ako ste pomislili da je on posle toliko utrošenih para sada najzad dostupan, varate se.

Recimo da naivna i neinformisana porodica pretpostavi da most stvarno povezuje obale, pa krene da deci pokaže sve one lepote koje su nemajući čamac do sada mogli samo izdaleka da vide. Pošto klince ubede da prepešače do leve obale (1150 metara od autobuske stanice i još toliko nazad), prvo što shvate je da nema načina da se na nju odmah siđe. Jedne obične metalne stepenice bi lako rešile stvar. Ali ih nema. Iako je obala odmah ispod vas, porebno je pešačiti JOŠ jedan i po kilometar da bi se spustili desetak metara niže. Većina se sa tog mesta vrati.

Oni koji nastave, posle nekih 750 metara shvate da su im i put i nada bili uzaludni, jer kad sa mosta najzad siđu na zemlju, u daljini vide samo jedan veliki okean blata, naročito oko kanala za navodnjavanje. Do obale je nemoguće stići. Možda ako sačekaju do leta.

Nema druge nego se vratiti nazad. Ali hajde da se onda bar vratimo suprotnom stranom mosta, ovu smo već videli. Čekaj, kako se prelazi ulica? Pa, nikako. Tehnički je moguće, ali vam ne preporučujem. Video sam već nekoliko grupa koje kolektivno psuju jer su upale u istu zamku. Kod kineskog naselja postoje stepenice, pa je tu teorijski moguće proći ispod mosta. Nažalost, pošto se izvođači nisu potrudili da betoniraju čak ni jednu bednu betonsku stazu, ubrzo shvatite da je ono što je izgledalo kao vlažna zemlja koju je možda moguće forsirati bez mnogo štete po cipele, ipak mnogo bliže živom blatu.

Dragi Zemunci i svi ostali, jeste da je most tu, ako ako cela porodica nema gumene čizme i puno volje da na njima bar kilometar ili dva vuče poveću težinu plodne nam i navodnjene zemlje, do leta Vam je druga obala isto toliko nedostupna kao što je bila i do sada, a bogami ni običan prelazak na suprotnu stranu puta nije trivijalan poduhvat.

IMG_8499_resize.jpg

IMG_8500_resize.jpg

IMG_8501_resize.jpg

IMG_8503_resize.jpg

IMG_8504_resize.jpg

IMG_8506_resize.jpg
 
Oni mlađi, kojima se ne gaca kroz blato, a žele na drugu stranu mosta, preskaču bankine i pretrčavaju put. Primer za to im daju česti posetioci jedinog, pa onda valjda i zvaničnog parkinga čitavog Kineskog naselja koji se nalazi tačno na sred puta. Pošto naši projektanti nisu hteli da isprojektuju ni jedan izlaz, niti im je kao što vidimo iz prethodne poruke uopšte palo na pamet da razmišljaju o dinamici i načinu korišćenja leve obale, drugi izbor za parking nisu ni imali. Na nesreću, neko će zbog ovih gluposti poginuti.

IMG_8472_resize.jpg
 
A zasto tu nije postavljena zastitna dvostruka metalna ograda da razdvaja smjerove
 
Štednja, kolega, štednja. A i pametnom čoveku ograda treba samo za slučaj nužde. Mi smo ti još pametniji pa nemamo nuždu i ograda nije potrebna. Nismo mi Nemci pa da npr ne gradimo auto puteve u opšte u ova moderna vremena. Meni nije jasno zašto je asfaltiran taj deo između, tu je moglo nešto zimzeleno da se posadi. Da sprečava faove iz suprotnog smera, da makar malo čisti vazduh...
A što se tiče prelaska, koliko može da košta jedna čelična pasarela? Pa da se ugradi npr jedno 5 komada.
Još bolje pitanje, koliko može da košta da se poploča ovaj prolaz ispod? :)
 
Celicna pasarela kazes ? ;)
Nemci ne grade autoputeve?
Da se poploca 'ovo ispod'?
Da naprave parking?
Da naprave iskljucenje?
Hmmm...
Dobroo, hajdmo, dalje? :D
Mislim, ok, lepo je mastati. ;-)

Ajd, sad malo realnosti.
Promenada, setaliste, vidikovac, ili magistralni put?
Prvo to moramo da razjasnimo, znaci sta je projektovano, naruceno i sta je za cilj imao ovaj most i saobracajnica u njegovom nastavku.
Koliko mene secanje sluzi cilj je bio saobracajno povezati obale srema i banata. Taj cilj je realizovan.
Pricati pricu o 5 metalnih pesackih pasarela za pecarose i zaljubljenike prirode, dok nekoliko kilometara dalje imamo haos na zrenjaninskom putu kroz Borcu... (?)
Pa nekako mislim da su te pasarele daleko prece na tom delu. Ili na potezu od 'lakat krivine' ka kvantazu.

Iskljucenja nisu trebali da rade iz prostog razloga sto bi izgradnja iskljucenja samo povecala sanse za pocetak divlje gradnje.

Ovo nije gradski most, to moramo shvatiti, isto kao sto to nije Ostruznicki.
Odredjenih propusta ima i slazem se da je u razdelnom ostrvu trebalo posaditi neko zbunasto rastinje umesto asfalta, mada ostaje i pitanje koliko je to pored ovolikog 'soljenja' saobracajnica realno da opstane na tako uskom pojasu. U svakom slucaju, za to se slazem da nisu trebali da asfaltiraju.

Za vozila parkirana na kako Zuma kaze 'jedinom i zvanicnom' parkingu, bi trebala da usledi kazna za nepropisno parkiranje, a ne nesto drugo.
To sto je nekome ovde 'zgodno' da parkira, ne cini ga nista manje bahatim od onog koji parkira na pesacki, rampu za invalide, trotoar, ili na saobracajnicu u V. Stepe...

Da se razumemo...
Sve sto ste naveli bi bilo lepo da postoji, ali dok se radi usteda planira raskrsnica u nivou na istoj saobracajnici, dok nam fali nekoliko kilometara prosirenog zrenjaninskog puta, dok nam most na adi ima sinski koridor, ali nema sine i prilaz za tu liniju, dok je na 'pauzi' izgradnja' kanalizacione infrastrukture (interceptor), dok nam prilazi pancevackom mostu stoje na 'cekanju' dok se spontano ne uruse, poput slucaja od pre par godina, a i sam most 'cezne' za sanacijom (...),
Trositi na potrebe (retkih) zaljubljenika u prirodu ili pecanje ce morati da saceka.
Nisam srecan sto je tako, ali tako jeste.
 
Ja se protiv prioriteta ne bunim.
Ovo za Nemačku je na konto nekih izjava kako gradimo više km autoputa od njih. Zrenjaninac treba hitno da se radi jer je strašno zagušen. U mojim očima napravili su zločin sa teranjem kamiona tuda. Trebalo je da sačekaju još godinu dana da se odradi deo do Pančevca. a SMP nije isto što i obilaznica koliko ja razumem.
 
@Gorstak znam da deluje neuvidjavno, al ipak mislim da je izbacivanje kamiona iz Karadjordjeve/Donjegradskog bulevara prioritet. Ne kazem da naselja na drugoj obali dunava ne zasluzuju urbanisticku paznju, samo da zbog toga ne treba cekati jos 2 godine sa tako bitnom saobracajnppom reorganizacijom.
 
@Gorstak89
Setiti se bas svih pisanija sa predhodnih strana i nije moguce .... al beše otprilike vako....
neki su stekl ,,krivopravo,, (za male parice) da u centru grada na primer luka Bgd i sl.
kroz izgradnju dodju do velikih parica ...
,,zakecavalia,, ih je reka teških kamiona koja je terala potencijalne kupce
ali Izgradnjom Kineskog mosta , oni su svoj problem rešili :p
a gradjanima je prebačena njihove grbe a sa onim primedbama oko Kineza :rant:

Da zovem ga Kinez, jer ima još dosta da se uradi , kako bi dostojno poneo Pupinovo ime :)
 
Hoće li nešto stajati na ovim nosačima pored semafora?
b86d79ce9892c0798f5f889cf3d93f66.jpg


Oznaka za pravac nikad dosta. Pošto na tom potezu ima dosta kamiona, ne može baš uvek da se vidi oznaka sa strane.
bd4e7ddc6b87d3bea4078befb0d9f1df.jpg


Poslato sa telefona
 
To se u putevima srbije nikad nece sjetiti jedino da se pise gospodi
 
Gorstak89":x1ivgvf9 je napisao(la):
Ja se protiv prioriteta ne bunim.
Ovo za Nemačku je na konto nekih izjava kako gradimo više km autoputa od njih. Zrenjaninac treba hitno da se radi jer je strašno zagušen. U mojim očima napravili su zločin sa teranjem kamiona tuda. Trebalo je da sačekaju još godinu dana da se odradi deo do Pančevca. a SMP nije isto što i obilaznica koliko ja razumem.
Mislim da je prioritet deo od zrenjaninskog puta do Panceva, a desetak kilometara moze da se uradi za 3 meseca a ne godinu ili vise kako se najavljuje... posto na trasi valjda nema tunela i planina..
Mozda kad bi stanovnici Borce Krnjace Koteza lepo blokirali put nedelju dana, valjda bi neko shvatio sta su ovim nedovrsenim projektom napravili tim ljudima... :bash:
 
Јуче, четвртак-15.01., сам ишао за Тител са једним пословним партнером његовим колима и први пут сам прешао Пупинов мост и прошао СМТ-ом. Слике су без текста, осим код једне слике :( , јер нема потребе писати шта је где, јер је све већ познато.
Лични сам задовољан како је урађено, на неким местима мало таласа асфалт, али није страшно, а што се тиче уштеде у времену и гориву, не треба ни причати.

Слике у одласку, од бивше "лакат кривине" па до оног сужења на "зрењанинцу", прва слика снимљена у 09:43, а задња у 09:51 часова, значи ову деоницу смо прошли за осам (8) минута:





Овде и даље "паркирају", а то су предпостављам, они који су запослени у оном "кинеском насељу" док се градио мост:










Слике у повратку, од "зрењанинца" па до бивше "лакат кривине", прва слика снимљена у 13:06, а задња у 13:13 часова, значи ова повратна деоница је пређена за седам (7) минута.













 
123km/h, tj više od 70km/h prekoračenje u naselju.

14 poena, 100.000 – 120.000 din kazne ili zatvor najmanje 15 dana.
Najmanje 8 meseci bez dozvole.

Sa obzirom da brzinomer "laže" 10% posto smanjićemo kaznu na 7 poena, 15.000-30.000 ili zatvor do 30 dana i 4 meseca bez dozvole.

No ne treba brinuti. Policija ne prihvata snimke građana kao dokaz.

Da se zakon sprovodi, svi bismo ostali bez dozvole svaki put kad pređemo ovaj ili onaj most preko Ade.
 
astrodule":o6xqtv7x je napisao(la):
123km/h, tj više od 70km/h prekoračenje u naselju.

14 poena, 100.000 – 120.000 din kazne ili zatvor najmanje 15 dana.
Najmanje 8 meseci bez dozvole.

Sa obzirom da brzinomer "laže" 10% posto smanjićemo kaznu na 7 poena, 15.000-30.000 ili zatvor do 30 dana i 4 meseca bez dozvole.

No ne treba brinuti. Policija ne prihvata snimke građana kao dokaz.

Da se zakon sprovodi, svi bismo ostali bez dozvole svaki put kad pređemo ovaj ili onaj most preko Ade.
Samo da ispravim - nije reč o naselju. Pričao sam sa izuzetnim stručnjakom za ZOBS, i rekao mi je da na sudu može da se koristi definicija naselja - Dakle, nije dovoljno da stoji znak, već zaista na spornoj deonici mora da postoji fizički funkcionalni niz kuća, koje su praktično na samom putu. Odličan primer za to je pančevački put koji je označen kao naselje, skoro celom dužinom, a realno nigde na samom putu ne postoji bilo koji objekat direktno nakačen na put.
 
Poznajući situaciju u prekršajnom sudu poželeo bih ti veliku sreću da izguraš priču o nenaseljenom mestu. Inače, sud mora da prihvati sve kao dokaz, uključujući i snimak. Druga je priča kako će ga ceniti u donošenju presude.
 
Snimak služi kao dokaz samo ako te oslobadja krivice.

Ove Gagine fotke niko ne može da iskoristi da tuži Gaginog poslovnog partnera sa prekoračenje brzine.
 
Ал' се развила дискусија о прекорачењу брзине на СМТ-у.
Па и не може нико да искористи, јер се не зна ко је, осим мене наравно. :wink:

Мислим да би прошла прича коју Гоје наводи, јер објективно гледано, нема ни једне куће на овој деоници СМТ-а од моста до петље "Зрењанин". Једино ако рачунају онај блок радничког насеља где су били кинески радници који су градили Пупинов мост.
Уосталом, "ако ухвате кривца" у великој брзини, исти се може слободно позвати и на непрописно - бахато паркирана возила у разделном појасу (па АПП), баш код тог блока радничког насеља, који је удаљен од СМТ-а неких 100-нак метара и која апсолутно нико не дира (не опомиње, не кажњава), а већи су проблем.

На овој новој саобраћајници нико не вози испод 60 км, осим аутобуса на линији 85. Вероватно да већ контролишу саобраћај на СМТ-у, али ми нисмо видели ни једна полицијска кола, ни кад смо ишли, ни када смо се враћали, а још нема "пресретача" :)

 
Ne znam kako planiraju da kontrolisu saobracaj kad nemaju gde propisno da zaustave svoj auto.

Sent from LG G2
 
Evo 17.1. radovi na prelazu preko pruge i kanala.

Krenuli su da nasipaju od Pancevackog puta ka toj kafani:

img20150117122428.jpg


img20150117122440.jpg


img20150117122446.jpg


img20150117122510.jpg


img20150117122531.jpg


img20150117122533.jpg


img20150117122603.jpg


Jos nisu rascistili ostatke kafane:

img20150117122654.jpg


Nsip od mosta skoro do kafane:

img20150117122733.jpg


img20150117123247.jpg


Sad most:

img20150117123259.jpg


img20150117123302.jpg


img20150117123328.jpg


img20150117123339.jpg


img20150117123426.jpg


img20150117123429.jpg


img20150117124045.jpg


img20150117124133.jpg
 
Pošto to već nisu uradili odmah, kad je bilo pravo vreme, trebalo bi bar sada pokrenuti inicijativu za pravljenje stepenica za pristup levoj obali Dunava direktno sa pešačkog trotoara na mostu. Zaista nema potrebe da cela porodica hoda dodatni kilometar i po, delom tik uz prometnu magistalu. Time bi se za rekreaciju i turiste otvorila ogromna površina izuzetne lepote. Najbolje bi bilo napraviti nešto poput betonskih stepenica pored mosta na Adi. Lift nije nepohodan.

9689de59-6c53-4252-b22b-ce381b5680d1.jpg


Cena za ovo je smešna i u odnosu na pare već date za most, i u odnosu na nerovatne razmere parkovsko-rekreativne površine koja bi na ovaj način od Zemuna postala udaljena samo par minuta hoda. Ako međutim ne žele da komplikuju ili nemaju para, onda će valjda moći da kupe bar one obične, tipske i već gotove, od metala. Naprimer nešto ovako.

Exterior-Spiral-Staircase-Design-in-Metal-1.jpg


Ako su u odgovorni u gradu ipak toliko indolentni da im je i ovo previše truda ili novca, verovatno će ubrzo dočekati da ih javno i u medijima osramoti neki samoorganizovani zeleni ili građanski pokret koji će bez problema skupiti pare sam. Bar za rudimentarni dizajn poput ovog sa gradilišta. Za par metalnih profila i ploča se i u Knez Mihajlovoj može skupiti koliko treba. Uz prigodne fotografije i objašnjenje, ne bi bilo potrebno previše vremena.

img20150117123328.jpg


Evo opet kratkog izbora nekih starih i nekih novih fotografija ovog apsolutno izuzetnog ambijenta. Možda pomogne animaciji gradske administracije ili onih koji bi mogli da budu finansjeri. Ili se probudi turistička organizacija Beograda. A ako ništa drugo, bar se ljudima koji nikada nisu imali prilike da sami šetaju levom obalom Dunava može dočarati koliko to ustvari dobro izgleda, koliko je nephodno ovaj ambijet učiniti lako dostupnim, promovisati ga i sačuvati koliko je god to realno moguće u onome što nas ovde ubrzo čeka.

IMG_8433_resize.jpg

IMG_7344_resize.jpg

IMG_7409_resize.jpg

IMG_7407_resize.jpg

IMG_8451_resize.jpg

IMG_8452_resize.jpg

IMG_8453r_resize.jpg

IMG_8454r_resize.jpg

IMG_7431_resize.jpg

IMG_7437_resize.jpg

IMG_7439_resize.jpg

IMG_7435_resize.jpg

IMG_7465_resize.jpg

IMG_7476_resize.jpg

IMG_8520_resize.jpg

IMG_8530_resize.jpg

IMG_8536_resize.jpg

IMG_8542_resize.jpg

IMG_7478_resize.jpg

IMG_8553_resize.jpg

IMG_7479_resize.jpg

IMG_7481_resize.jpg

IMG_7486_resize.jpg

IMG_8560_resize.jpg

IMG_8561_resize.jpg

IMG_8565_resize.jpg

IMG_8567_resize.jpg

IMG_8569_resize.jpg

IMG_8549_resize.jpg
 
Vrh