Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Slikano danas iz vožnje, pravac Borča-Zemun. Biciklisti i pešaci koriste rezdelno ostrvo kad se završi pešačko biciklistička staza. Nije baš bezbedno.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg
 
Sad sam se vratio sa faksa (Ekonomski fakultet) i potpuno je isti broj šlepera i kamiona, ne vidim razliku.
 
Nekako na mnogo toga hocu da odgovorim , pa cu verovatno biti malo haotican , ali krenimo redom ...

- i ja mislim da je povecan uvoz , ovih par dana , zbog praznika u zapadnoj evropi ...

- forumas "Dosen " kako ga nazva neko , valjda od " milja " , je ne malo puta , bar sto se mene tice , odlicno rezonovao stvari . Tako je i u ovom slucaju , mada mislim da je verovatno mislio , da se umesto te velike "detelina" petlje napravi jedan dobar kruzni tok , a da se petlje kovilovo i petlja zbeg potpuno ukinu .

Ja sam to pricao nekoliko puta , ali vidim da je kod 90 posto forumasa , a kamoli kod ostalih smrtnika , misljenje potpuno drugacije. Naravno moje misljenje je i da je most trebao imati 4 trake i da je pristupna saobracajnica trebala biti samo do Zrenjaninca , a isti tj. Zrenjaninac , potpuno saobracajno resiti .

Zasto?

Pa zato sto su zablude da ce zavrsetkom pristupnih puteva do Pancevackog puta , Zrenjaninac biti oslobodjen velikog saobracaja . Saobracaj ce se na njemu povecavati iz dana u dan i na to utice mnogo faktora , a ovo siromasno drustvo , tacnije grad , nece moci da resi , jer nece biti para...

Inace sto se tice ovih izmena saobracaja i rotacija guzvi , kao sto sam i predpostavio , situacija na delu Zrenjaninca od skretanja za ocvu , pa skoro do petlje , katastrofalna i neresiva bez prosirenja na 5 traka .

Situacija na T6 polako , ali sigurno postaje alarmantna kao i na svim semaforima u delu Zemuna gde izbija most , ali ovaj put bez resenja ...
 
KAO U VICU Kako je nastao Pupinov most: Seli Mrka, Đilas, Dinkić i Kinez. I kaže Mrka Kinezu...

Negde početkom 2010. godine, oko 23 sata, tadašnji ministar ekonomije Mlađan Dinkić pozvao je gradonačelnika Dragana Đilasa. Razgovor je otprilike tekao ovako...

552945_1213_f.jpg


DINKIĆ: Ej, šta radiš? Evo je kod mene delegacija privrednika iz Kine, ostaju ovde još sutra i ljudi hoće nešto da rade u Beogradu. Imaš li neki dobar projekat i ideju u gradu za njih?

ĐILAS: Naravno da imam. Mogu da grade most od Zemuna do Borče.


DINKIĆ: To je super, a je l’ imaš gotov projekat za taj most?

ĐILAS: Naravno da imam (iako nije imao, već je postojala samo ideja da bi spajanje Zemuna i Borče pomoglo rasterećenju saobraćaja u gradu i oslobodilo Pančevački most). Hajde sutra svi da se nađemo kod Mrkonjića.

Dan kasnije, u kabinet ministra za infrastrukturu stigli su kineski privrednici, Dinkić, ministarka za NIP Verica Kalanović i Đilas. Samo nije bilo Mrkonjića, ali je na sastanak poslao jednog od svojih zamenika.

Međutim, zamenik je otvorio sastanak tvrdnjom da je gradnja mosta preko Dunava najveća glupost, da to ne treba raditi i da su Srbiji potrebni autoputevi ako kineski privrednici hoće da pomognu.

Svi ostali, s Kinezima na čelu, nisu mogli da veruju u to šta čovek govori. Sastanak se brzo završio, svako je potpuno zbunjen otišao svojim poslom, a Kinezi na aerodrom i pravac Peking.
Kada je Mrkonjić čuo šta se dogodilo, zvao je i Dinkića, Kalanovićevu i Đilasa da s Kinezima dođu do njega i odmah ugovore sve o gradnji mosta.

DINKIĆ: Mrko, možemo mi da dođemo, ali Kinezi su juče otputovali i već su u Pekingu. Ne mogu da ih vratim, to je ipak malo daleko.

MRKONJIĆ: Onda dovedite kineskog ambasadora. On je mudar čovek i sve ćemo mu objasniti.

Ministarstvo za infrastrukturu, dan kasnije. Dolaze Dinkić, Kalanovićeva, Đilas i ambasador Kine.

Kada je video kineskog ambasadora, Mrkonjić je odmah ustao i krenuo da grli i ljubi gosta. „Vi ste naši najbolji prijatelji!“, vikao je Mrkonjić i zatim otvorio sastanak. Otprilike ovako:

MRKONJIĆ: Slušajte, zaboravite sve što je onaj moj zamenik rekao vašim privrednicima. To je budalaština. Nama treba most Zemun - Borča i to je najvažniji projekat u Srbiji. Kakvi putevi, kakvi bakrači! Most ima zajedno da gradimo. I da ga nazovemo Veričin most po našoj lepoj ministarki!

Ma koliko ova priča delovala nadrealno, 15. aprila 2010. Kalanovićeva i Đilas su u prisustvu Dinkića potpisali s kineskim CRBC ugovor o izgradnji mosta Zemun - Borča, vredan 170 miliona evra. Most su otvorili 18. decembra kineski i srpski premijer. I zove se Pupinov most.

Bilo je nesporazuma

Mrkonjić potvrđuje da je na prvom sastanku bilo nesporazuma vezano za to da li most treba graditi, ali kaže da se ne seća detalja.

- Na drugom sastanku sam jasno poručio da je most Zemun - Borča važan projekat - rekao je Mrkonjić juče za „Blic“.

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/5211 ... rka-Kinezu
 
- forumas "Dosen " kako ga nazva neko , valjda od " milja " ... da se umesto te velike "detelina" petlje napravi jedan dobar kruzni tok , a da se petlje kovilovo i petlja zbeg potpuno ukinu .


Inace sto se tice ovih izmena saobracaja i rotacija guzvi , kao sto sam i predpostavio , situacija na delu Zrenjaninca od skretanja za ocvu , pa skoro do petlje , katastrofalna i neresiva bez prosirenja na 5 traka .

Situacija na T6 polako , ali sigurno postaje alarmantna kao i na svim semaforima u delu Zemuna gde izbija most , ali ovaj put bez resenja ...[/quote]

-Cudi me da je nekako promakla informacija da se od "deteline" ka ZR planira Motoput (2+2 denivelisano),vise puta objavljeno ovih dana a sa kinezima neki sporazum i potpisan.

to je zbog toga sto se kod nas iz dvorista izlazi na magistralnu saobracajnicu i s tim u vezi...
T
ce imati isti problem koji vec prepoznajes ako se ta pojava da se iz fabrike,stovarista ili bilo cega direktno izlazi na T6.
T6 nije i ne moze biti samo "ulica" .
 
trialin":vrv4nl84 je napisao(la):
KAO U VICU Kako je nastao Pupinov most: Seli Mrka, Đilas, Dinkić i Kinez. I kaže Mrka Kinezu...

Negde početkom 2010. godine, oko 23 sata, tadašnji ministar ekonomije Mlađan Dinkić pozvao je gradonačelnika Dragana Đilasa. Razgovor je otprilike tekao ovako...

552945_1213_f.jpg


DINKIĆ: Ej, šta radiš? Evo je kod mene delegacija privrednika iz Kine, ostaju ovde još sutra i ljudi hoće nešto da rade u Beogradu. Imaš li neki dobar projekat i ideju u gradu za njih?

ĐILAS: Naravno da imam. Mogu da grade most od Zemuna do Borče.


DINKIĆ: To je super, a je l’ imaš gotov projekat za taj most?

ĐILAS: Naravno da imam (iako nije imao, već je postojala samo ideja da bi spajanje Zemuna i Borče pomoglo rasterećenju saobraćaja u gradu i oslobodilo Pančevački most). Hajde sutra svi da se nađemo kod Mrkonjića.

Dan kasnije, u kabinet ministra za infrastrukturu stigli su kineski privrednici, Dinkić, ministarka za NIP Verica Kalanović i Đilas. Samo nije bilo Mrkonjića, ali je na sastanak poslao jednog od svojih zamenika.

Međutim, zamenik je otvorio sastanak tvrdnjom da je gradnja mosta preko Dunava najveća glupost, da to ne treba raditi i da su Srbiji potrebni autoputevi ako kineski privrednici hoće da pomognu.

Svi ostali, s Kinezima na čelu, nisu mogli da veruju u to šta čovek govori. Sastanak se brzo završio, svako je potpuno zbunjen otišao svojim poslom, a Kinezi na aerodrom i pravac Peking.
Kada je Mrkonjić čuo šta se dogodilo, zvao je i Dinkića, Kalanovićevu i Đilasa da s Kinezima dođu do njega i odmah ugovore sve o gradnji mosta.

DINKIĆ: Mrko, možemo mi da dođemo, ali Kinezi su juče otputovali i već su u Pekingu. Ne mogu da ih vratim, to je ipak malo daleko.

MRKONJIĆ: Onda dovedite kineskog ambasadora. On je mudar čovek i sve ćemo mu objasniti.

Ministarstvo za infrastrukturu, dan kasnije. Dolaze Dinkić, Kalanovićeva, Đilas i ambasador Kine.

Kada je video kineskog ambasadora, Mrkonjić je odmah ustao i krenuo da grli i ljubi gosta. „Vi ste naši najbolji prijatelji!“, vikao je Mrkonjić i zatim otvorio sastanak. Otprilike ovako:

MRKONJIĆ: Slušajte, zaboravite sve što je onaj moj zamenik rekao vašim privrednicima. To je budalaština. Nama treba most Zemun - Borča i to je najvažniji projekat u Srbiji. Kakvi putevi, kakvi bakrači! Most ima zajedno da gradimo. I da ga nazovemo Veričin most po našoj lepoj ministarki!

Ma koliko ova priča delovala nadrealno, 15. aprila 2010. Kalanovićeva i Đilas su u prisustvu Dinkića potpisali s kineskim CRBC ugovor o izgradnji mosta Zemun - Borča, vredan 170 miliona evra. Most su otvorili 18. decembra kineski i srpski premijer. I zove se Pupinov most.

Bilo je nesporazuma

Mrkonjić potvrđuje da je na prvom sastanku bilo nesporazuma vezano za to da li most treba graditi, ali kaže da se ne seća detalja.

- Na drugom sastanku sam jasno poručio da je most Zemun - Borča važan projekat - rekao je Mrkonjić juče za „Blic“.

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/5211 ... rka-Kinezu

Apsolutno me ne bi cudilo da je ovo istina! :lol:
 
^^Kao što sam Slobu i Miru zamišljao baš onako kako su ih predstavljali Indeksovci, ovako zamišljam ovu današnju garnituru.
 
Računao Mrka da će Bekuta da otpeva prilikom sečenja vrpce.

Erysimum Cheiri":2684naf9 je napisao(la):
Zato kod Tempa malopre neko veliko zakrcenje sleperima. Izgleda da kamiondzijama nije bas jasno kuda treba da idu ili ce uobicajeno biti toliko velika kolona - cela rampa, pa sve do iskljucenja za Tempo.

Trebalo bi to da izregulisu nekako.

Čim Maps & Guide , Navteq, Garmin, Here, Google i ostali odrade update mapa tj ako Contrast i dalje radi.
 
Meni je sve što se tiče mosta i pristupnih saobraćajnica super, jedino su debelo zasrali sa novom linijom 85. Danas sam je na okretnici čekao 45 minuta, možda koji minut duže, a u povratku iz Batajnice čekao sam je oko pola sata. Otpravnicu na poslednjoj stanici 95-ice u Borči zabole pi*ka što joj autobusi idu na skoro sat vremena, kaže da se obratimo direkciji, a ona prima platu ni za šta.
 
relja":3tauvdgk je napisao(la):
Da nije možda gužva zbog pretprazničnog uvoza? Katolički Božić i neradni dani na zapadu su za koji dan,
Кад Реља већ спомену нерадне дане, у Немачкој су почели од јуче тј. од 22.12 па све до 06. или 07. јануара, како у ком делу Немачке. Све је спојено Божићни, Новогодишњи и Три света Краља празници, и тако раде већ годинама.
Можда и некоме затреба овај податак.
 
Мој почетни утусак је да се Кнеза Милоша растеретила, јуче сам у шпицу готово глатко прошао од центра до Газеле
 
Sinoc sam prosao Karadjordjevom oko 18h, od Brankovog to Tempa, i sustigao samo jedan sleper ispred skretanja za Luku.
Pre Pupinovog, kod beton hale bi me uvek decekalo par komada...Svakako su rasteretili centralne zone zabranom, i opteretili
neka pristupna, uska grla nedovrsene obilaznice. Moje misljenje je da je to ipak pozitivan pomak.
 
Svako jutro između 7 i 30 i 8 i 30 idem na Banjicu sa Zvezdare uglavnom kroz Dimitrija Tucovića i od petka se oseća razlika u broju šlepera i kamiona ujutru koja je prolazila kroz tu ulicu. Usko grlo na raskrsnici Cvijićeve i Jaše Prodanovića se svakako duplo brže prolazi. Sve to je predpostavljam posledica blagog rasterećenja Pančevačkog mosta, ali se razlika zaista oseća.
 
nebojsar":3dwimidp je napisao(la):
Drakche":3dwimidp je napisao(la):
Zašto se sve severno od Dunava zove Borča?
Mislim, razumem zašto, ali ima li ovaj zapadni deo kod mosta nekakvo ime?
Borča mi zvuci - pa, kao Ovča i Krnjača

Pa ne zove se sve, ovo bi bilo ispravnije da bude most Zemun (Galenika) - Kovilovo jer te dve tačke spaja (to je to zapadno što pitaš) Činjenica je da je Borča vremenom izrasla u najveće naselje na levoj obali pa se zbog toga poistovećuje.

A opstina se zove Palilula.
Ako sa druge strane mosta bude niklo naselje, a svi su izgledi da hoce (makar industrijsko),
onda bi bilo bolje da se dodje do nekog boljeg naziva od "Borca (pod redim brojem tim i tim)" ili "borcanska strana".
Mozda "Novi Zemun" ili nesto malo glamuroznije, da tako kazem.
 
Opština Palilula će, kad-tad biti podeljena, pa ovaj deo koji obuhvata Ča-Ča-Ča naselja (i da ne zaboravimo Kotež) će poneti naziv "Dunavski venac".

Pošto most već ima ime, nema više razloga da ga nazivamo po obalama koje povezuje.
 
GOJE":1f19tx8z je napisao(la):
dziggy":1f19tx8z je napisao(la):
A i pored svega, spojili su se sad Sremci i Banacni, poznati doktori za voznju...
RU vs PA
Da da da!!!!!!!
Apokalipsa počinje. RU vs. PA direktno :lol: :lol: :lol:
Ја и јесам доктор за вожњу, и поносито носим "ПА" таблице!
Проблем нису таблице, него купљене возачке дозволе а којих је највише било управо у Београду!
Такође и возачка некултура која је и највише изражена у Београду.
Немој неко да ми прича да је џиберска вожња БеограЏана (разлика је велика између БеограЏана и Београђана) нешто лепо, правилно, мајсторски...
Крива је саобраћајна полиција која ништа не чини да се саобраћајни прописи и култура поштују.
 
Slazem te, te bi kreatora teme ili Igora zamolio da preimenuje temu, a na to mislim onaj deo gde pise Most zemun - borca u Pupinov most
 
придружујем се захтеву, ово је прва ствар која искаче на претраживачима и промена би била мали допринос навикавању на име Пупинов мост
 
Ево и прве најављене градње неког објекта поред СМТ-а.

Власник МПЦ-а Петар Матић најавио градњу другог тржног центра у Београду поред нове саобраћајнице. Градиће се на земљишту "Сивог дома" у Борчи. Ево целог чланка из данашњег Информера. Купио сам ове жуте новине само због овог чланка, скенирао га и ево:


Иначе се апсолутно слажем са мишљењем професора Савића са економског факултета.
Ову поруку сам поставио и на теми о тржним центрима.

Ајде Борчанац обележи на карти гугла где ће тачно бити овај тржни центар.
 
Danas popodne na autoputu u prilazu iz pravca Šida, usporenje na potezu od Dobanovačke petlje do T6, a posle T6 do Tošinog bunara ni jednog šlepera...
 
Za tu livadu je bilo price da ce na njoj biti Lidl, najavljivana je kao jedna on onih nekoliko lokacija u Bg, i bas se ozbiljno pricalo o tome.
Meni bi lepse bilo da tu bude neki manji prodajni objekat i park, al videcemo...
 
Nick Slaughter":9lmoqdcs je napisao(la):
GOJE":9lmoqdcs je napisao(la):
dziggy":9lmoqdcs je napisao(la):
A i pored svega, spojili su se sad Sremci i Banacni, poznati doktori za voznju...
RU vs PA
Da da da!!!!!!!
Apokalipsa počinje. RU vs. PA direktno :lol: :lol: :lol:
Ја и јесам доктор за вожњу, и поносито носим "ПА" таблице!
Проблем нису таблице, него купљене возачке дозволе а којих је највише било управо у Београду!
Такође и возачка некултура која је и највише изражена у Београду.
Немој неко да ми прича да је џиберска вожња БеограЏана (разлика је велика између БеограЏана и Београђана) нешто лепо, правилно, мајсторски...
Крива је саобраћајна полиција која ништа не чини да се саобраћајни прописи и култура поштују.


Problem jesu tablice i to iz vrlo logičnog razloga. Veličina grada i gužve utiču na saobraćajnu (ne)kulturu i stil vožnje. Pančevo je najbliže mesto Beogradu sa registarskom oznakom. Ja se od tvojih sugrađana sklanjam u toku vožnje ne zato što ste loši vozači već zato što niste navikli na saobraćajnu džunglu pa pravite greške koje dovode do udesa ili usporavaju zagušeni BG saobraćaj. Pogotovo kada je reč o prestrojavanjima, guranju kroz gužve i prvenstva na kružnim tokovima.Na Slaviji kada vidim da se Pančevac spušta Beogradskom obavezno propuštam da me ne bi udario jer nije svestan da nema prvenstvo prolaza. Takve scene sam viđao mnogo puta..
 
Felix":10xkecor je napisao(la):
Ja se od tvojih sugrađana sklanjam u toku vožnje ne zato što ste loši vozači već zato što niste navikli na saobraćajnu džunglu pa pravite greške koje dovode do udesa ...

Што ће рећи - лоши су возачи.
 
Vrh